Ik krijg hier al leuke beelden bijquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:50 schreef MarMar het volgende:
Heb me stellig voorgenomen niet weg te gaan bij de VK voordat er gestript is, of in elk geval op zijn minst getoucheerd! Volgens mij loop ik namelijk al met een beetje ontsluiting rond.
Oh ja, dat je allemaal van die kaartjes krijgt van de zwangerschapsgym "Heden is geboren..." en jij je zit te verbijten: Ik wil ook!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef CrazyMoon het volgende:
ik wil bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zow, dat is eruit haha
vanmorgen het 3e geboortekaartje binnen, van de meiden van zwangerschapscursus.
de 3e jongen alweer!! en geboren op MIJN datumhad toen wel even zoiets van.. dat had ik willen zijn! maar ja.. ik heb geduld.. nog wel... eventjes..
eigenlijk een vraagje.. inleiden, hoe gaat dat precies? is dat hetzelfde als het strippen van de vliezen? ik hoop dat het bij mij spontaan gaat gebeuren. morgen moet ik weer naar de verloskundige, de laatste keer zei ze. Daarna (als de baby er nog niet is) moet ik naar de gyn.
Nou de baby nogquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef CrazyMoon het volgende:
ik wil bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zow, dat is eruit haha
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef Belana het volgende:
rottig dat je die lunchcurve moet doen, waarom was het getest eigenlijk?
Iedereen heeft eroverheen gelezenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:26 schreef dutchie het volgende:
Sjak, dat van die suiker heb ik overheen gelezen volgens mij.Hoe is het nu dan en hoe uit zich dat?
Bah, drink je wel voldoende? Je hebt het gelukkig wel al na laten kijken. Hopelijk voel je je morgen weer beter. Ik merk dat ik vandaag ook wat duffer ben dan vorige dagen. Ik moet echt nog even bijkomen van de warmte lijkt wel. Ik ga nu ook nog even een uurtje liggen voor Schanulleke thuiskomt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:49 schreef Belana het volgende:sorry sjak
Nou, hopen maar dat het ok is, maar dat zal wel
Ik heb de hele dag die duizeligheid gehouden, nu nog steeds dus, erg vervelend...
Dat raakt me en zo wil ik het ook.quote:Nee, dat wordt een vrolijker dag, met zonnenstralen en ijsjes...
Neuk dwong mensen in MarMar d'r onderbroekquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij heb ik de post van MarMar en Cattie door elkaar gehaald. Wie dwingt de vk nu in haar onderbroek?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:05 schreef sjak het volgende:
Net was er helaas ook weer een niet zo'n leuk berichtje, de verloskundige belde, mijn suikerspiegel was te hoog. Dus nu moet ik een lunchcurve gaan laten prikken. Dat betekent dat ik binnenkort weer een hele middag in het ziekenhuis mag vertoeven. Nou ja, als het dan maar goed blijkt te zijn.
Goeiemorgen allemaalquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:10 schreef nanalune het volgende:
Neuk, zow hey, mag je niet meer tillen? gaat dat lukken in de praktijk van het dagelijks leven? wat is er mis met je botjes dan?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef E.T. het volgende:
15 juni geeft ook hele leuke mensen![]()
Neem bijv. Isa van Phileine.. hartstikke leuk 15-juni kindje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |