Zijn zoon is beter.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:33 schreef Croupouque het volgende:
Wat is dit topic zonder deze god:
[afbeelding]
Niets, zeg ik je! Niets!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
El Canto Del Loco
wat een helden .. heb een tijdje in Madrid gewoond ook, was best wel fan van ze geworden ..
Antes que ver el sol, prefiero escuchaaaaar tu vozzzzz ...
Zapatillas ook niet geheel verkeerd
Hi Tack staat in de Spaanse top40quote:Op zondag 11 juni 2006 16:07 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
http://www.los40.com.mx/lalista.asp
spaanse top40![]()
super ! Waar ken jij Amaral en Alex ubago van ?? woon je ook in spanje ofsow ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Woooowww... ben gek op spaanse muziek. Heb ook cd's van Amaral, Alex Ubago (No te rindas... super!!). Maar natuurlijk ook Alejandro Sanz en ben ook wel fan van David Bisbal.
Trouwens, niet spaans maar wel spaanstalig: Maná. Heerlijk!! Ik stond er van te kijken dat een of ander wasmiddel in nederland een van hun nummers gebruikt voor een commercial. Echt gaaf!
Vind het zowiezo geweldig dat je in Spanje lekker gewoon allemaal Spaanse muziek op de radio hoort en verkocht wordt. In Nederland krijg je al die Amerikaanse shit door je strot geduwd.
Maar goed: Spaanse muziek heerlijk. Mecano ook niet te vergeten trouwens
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Trouwens, niet spaans maar wel spaanstalig: Maná. Heerlijk!! Ik stond er van te kijken dat een of ander wasmiddel in nederland een van hun nummers gebruikt voor een commercial. Echt gaaf!
Eh, de Gipsy Kings brengen natuurlijk wel geweldige Spaanstalige muziek maar ze zijn toch echt Frans. Ze wonen in Arles en Montpellier.quote:
mja die zender staat hier heel vaak opquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:02 schreef J_TM het volgende:
Schotelkijkers kennen vast wel de cultuurzender La Otra met het doordeweekse programma Nos Quede De Musica (vol thema-uitzendingen) en de interactieve talkshow waarin, voornamelijk, gitaarbandjes van eigen bodem vier nummers spelen. Midden in de nacht is er van het eerste een omnibus terwijl van het laatste meerdere sessies worden verdeeld over twee-/driedelige compilaties.
Juist, wilde ik ook noemen!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:16 schreef J_TM het volgende:
Vergeet Amparanoia niet; in 1999 deed ze een sessie voor het onvolprezen (en zeer onregelmatig uitgezonden) 'Los Conciertos De Radio 3'; toen nog in een latin-bezetting maar daarna sloegen Amparo Sanchez en haar 'gang' nieuwe wegen in. Aanraders zijn 'Somos Viento' (2002) en verzamelaar 'Rebeldia Con Alegria' (2004) waarop ook nummers staan van de hier moeilijk (lees; niet) te verkrijgen CD''s 'El Poder De Machin' (1997) en 'Feria Furiosa' (1999).
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:41 schreef J_TM het volgende:
Amoparo heeft een nieuwe CD uit, 'La Vida De Ta' met bijgesloten 'Making Of'-DVD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |