Razorback dan moet je hem waarschijnlijk nog effe partitioneren met Partition Magic ofzoquote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef Razorback het volgende:
Wie-o-Wie weet hoe ik mijn 2de hardeschijf tevoor schijn kan toveren.
Hij word wel gezien in apparaatbeheer maar niet als ik op "deze computer" klik.
Waarschijnlijk moet ie dan nog geformateerd worden..quote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef Razorback het volgende:
Wie-o-Wie weet hoe ik mijn 2de hardeschijf tevoor schijn kan toveren.
Hij word wel gezien in apparaatbeheer maar niet als ik op "deze computer" klik.
Die piloot was goed. Ik een keer met hem gevlogen. Meteen 4 keer een chopper uit de lucht gehaaldquote:
En wat was je inzet??quote:Op zondag 11 juni 2006 17:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Net een hele euro gewonnen met wedden op het Nederlands elftal
vrouwen en voetbal analyses..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En wat was je inzet??
Maar eeh ... ze hadden echt wel vaker kunnen scoren maar ja .. het gaat erom dat ze gewonnen hebben!![]()
quote:
13452quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Suikermais het volgende:
Na ruim 13.000 posts is dat een beetje moeilijk.......
jawel, bf2cc draait daaropquote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat toch Vista draaien. Alle sschijnt te werken behalve de net 1.1 applicaties maar die heb ik volgens mij niet.
zelfs postman wordt een dagje ouder..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
jp speelt toch geen bf2 meer
Zo net 2 dagen lang flink lopen zweten maar uiteindelijk een zeer succesvol toernooi achter de rug. Mijn team is 2de geworden, we mochten natuurlijk geen 1ste worden, aangezien ik van de wedstrijdcommissie was
Mijn benen zijn nu zo vermoeid dat ik eigelijk wil gaan slapen, maar heb de puf niet om naar me bed te lopen, zelfs geen puf meer om me biertje bij te vullen.
nu is de stroom ook op van me laptop...
kratje bier.....quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef Razorback het volgende:
Heerlijk BF2 gespeelt en echt een groot verschil met mijn oude PC![]()
Maar hoeveel is mijn Oude PC nog waard?
Specs:Asus A7N8X-E Moederbord AMD Athlon XP 2800+ 1,5 GB Ram Sapphire ATI Radeon 9600 XT 128 MB 2x 80 GB Hardeschijf CD-Rom Speler DVD-Brander
de rest van de mensen welquote:
Kies maar een datum uit, zoeken we een lege server op.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Escape/Inco/Punisher: Wanneer gaan we die Attackheli battle doen waar Escape het over had?![]()
Laat het me even weten als je m wegdoet en tegen welke prijs. Ik neem m'n eigen PC mee naar Arnhem en m'n zusje zeikt steeds dat ze niet kan gamenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef Razorback het volgende:
Heerlijk BF2 gespeelt en echt een groot verschil met mijn oude PC![]()
Maar hoeveel is mijn Oude PC nog waard?
Specs:Asus A7N8X-E Moederbord AMD Athlon XP 2800+ 1,5 GB Ram Sapphire ATI Radeon 9600 XT 128 MB 2x 80 GB Hardeschijf CD-Rom Speler DVD-Brander
als het iets cooler is misschien.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zelfs postman wordt een dagje ouder..![]()
Nou ik heb vanmiddag nog 2 rondjes gedaan in de chopper maar zat te bakken in mijn stoel en ik ben mexico Iran gaan kijken onder het genot van een happie eten.
@Escape/Inco/Punisher: Wanneer gaan we die Attackheli battle doen waar Escape het over had?![]()
vanaf 16 uur ben je welkom. eerst wedstrijd en dan bbq-en, Ik heb nu de volgende mensen op de lijst:quote:Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP,
Kan ik weer het luchtbed reserveren voor a.s. vrijdag?
Ennuh de wedstrijd begint al om 18:00 uur he...
Neem ff een luchtbedpompie mee he!!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey nice. Dus luchtbed is geregeld?
Mail anders even je rek. nr. dan maak ik het gelijk over.
Vast wel !quote:Op maandag 12 juni 2006 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar natuurlijk, heb een electrische
Wordt weer gezellig vrijdag
Nou idd! Moet ik maar eens nachecken.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Diamond ik zou eens kijken wat de arbo wet voorschrijftMisschien kun je wat regelen.
Oef beterschap!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vast wel !![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd weer helemaal fit. Lig nu met griep en longinfectie thuis .. niet te doen met dit weer man![]()
oeh lekker benauwd. beterschapquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vast wel !![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd weer helemaal fit. Lig nu met griep en longinfectie thuis .. niet te doen met dit weer man![]()
Griep met dit weer? Damn thats Fokked Op... Dat je maar weer gauw beter mag wordenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vast wel !![]()
Ziiten mensen hier te zwoegen met werk of zitten ziek thuis begin jij over bierquote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ziek zijn met dit weer is niet leuk.... beterschap..
Het is hier ook zwaar hoor;
graad of 27 in het kamertje, PC zonder kappen in haar blootje met 4 fans @ volle pijp, tafelventilator @ mach3 richting mijn goddelijke lichaam, een halve kater van gister en een afwas die nog gedaan moet worden.
Gelukkig heb ik bier!
Vorige keer dat het mooi weer was begon jij over allerlei vrouwelijk schoon, dat vind ik net zo erg als dat er nu iemand over bier begintquote:Op maandag 12 juni 2006 14:34 schreef escape_nl het volgende:
Ziiten mensen hier te zwoegen met werk of zitten ziek thuis begin jij over bier
Het is de bedoeling dat hij weggaat,wil niet dat me broer me straks ownt met battlefieldquote:Op maandag 12 juni 2006 07:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Laat het me even weten als je m wegdoet en tegen welke prijs. Ik neem m'n eigen PC mee naar Arnhem en m'n zusje zeikt steeds dat ze niet kan gamen![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ziiten mensen hier te zwoegen met werk of zitten ziek thuis begin jij over bier
wil je trouwens voortaan in game niet heel je prive leven op tafel leggen?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:31 schreef ViPeRII het volgende:
Ik ook! Ik wil niet dat er nu mensen over, vrij, mooi weer, mooie vrouwen, en spelletjes spelen begint, of als je 1 van de bovenstaande na 5en gaat doen, dan mag het wel
Op de kamer, zonder airco, en plat dak boven mijn hoofd. Het is hier 34,4 graden!![]()
Niks koels te drinken behalve water... pffff echt kut
wtf is een NuKuBu????quote:Op maandag 12 juni 2006 16:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar euh.. zwoegen? NuKuBu's zwoegen niet...Ik kan me niet voorstellen dat er nu op dit moment iemand die dit topic leest zo hard aan het werk is dat ie erg écht last van heeft. Het is lastig, maar geen ramp.
NUtteloze KUt BUrgerquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
vanaf 16 uur ben je welkom. eerst wedstrijd en dan bbq-en, Ik heb nu de volgende mensen op de lijst:
Ferdi
Jorrit
Frank
Wouter
Kevin
Jafar (?)
Jedi
Lies
Ik laat bbq komen want een kennis van me heeft er een bedrijfje in waar ik wat kan regelen.
Kosten eten en drinken: 15 euro. max deelnemers 12 waarvan 6 slaapplaatsen.
Dus inschrijvingen tot woensdagmiddag!
JEDI hier
anwb.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom ook direct uit me werk.
Stuur me ff een routebeschrijving
Jij komt gewoon om 16:00 uur, je blijft eten, zuipen en slapen. Comprende?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben nog een twijfel gevalletje hoor![]()
Ik besluit op het laatste moment wel. BBQ doe ik dan wel niet aan mee, bier heb je toch in overvloed omdat Jorrit er is
mee eensch isquote:Op maandag 12 juni 2006 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij komt gewoon om 16:00 uur, je blijft eten, zuipen en slapen. Comprende?![]()
quote:
Chef werkplaats (kan al snel want ik ben hier alleenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
@ Chiel.. ik zit midden in het centrum, vlakbij de Velserhof. Vandaag nutteloos idd..
Waar werk jij dan dat je én achter de computer kan zitten én met versnellingsbakken moet sjouwen? Magazijnchef werkplaats?
Yepquote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..], In dienst gezeten of BBT'er?
Ik bedoelde het een beetje als geintje omdat ik meen gelezen te hebben dat Escape ook in het leger heeft gezeten
sorry kon het niet latenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yep
Schaarsbergen Luchtmobiele licht debiele Brigade(rode baretten)
Dan heb je vast wel eens een enkeltje 5000 voet gehad met ons.. (334, Eindhoven)quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yep
Schaarsbergen Luchtmobiele Brigade (rode baretten)
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yep
Schaarsbergen Luchtmobiele Brigade (rode baretten)
of auto wassenquote:Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel eens een enkeltje 5000 voet gehad met ons.. (334, Eindhoven)![]()
*zucht , goede oude lamballen tijd. Geen kist op dek dus maar Biljarten.![]()
mooie gek...heb wel wat anders te doen met dit weer !!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef escape_nl het volgende:
server vullen nietsnutten
JP zit lekker buiten in de zon met een dikke JUUP.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:54 schreef Suikermais het volgende:
[..]
mooie gek...heb wel wat anders te doen met dit weer !!
Ik moet blijven slapen van de politie, het schijnt dat je niet mag rijden als je gedronken hebtquote:Op maandag 12 juni 2006 16:08 schreef Razorback het volgende:
@Postman
Kan jij me misschien terug brengen naar houten vrijdag? (als jij het was die daar ergens in apeldoorn woont)
Als Postman blijft slapen blijf ik ook slapen.
Voor mij is een stukje vloer of een bank al genoeg om te slapen.
Ik ben die dag vrij vanwege een brandweerexamen smorgens dus dan kunnen we alvast indrinken..quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet blijven slapen van de politie, het schijnt dat je niet mag rijden als je gedronken hebt![]()
Als jij ook blijft slapen zet ik je wel thuis af, ik kom toch langs Houten![]()
Ik neem de beamer mee, maar ik vertrek rechtstreeks vanuit mijn werk, aangezien ik anders nooit op tijd ben, ik moet namelijk de hele A27 af![]()
Het kan dus zijn dat ik iets eerder dan 17:00 er al ben, mocht er niemand aanwezig zijn ga ik wel in de tuin zitten
Mijn dank is grootquote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet blijven slapen van de politie, het schijnt dat je niet mag rijden als je gedronken hebt![]()
Als jij ook blijft slapen zet ik je wel thuis af, ik kom toch langs Houten![]()
Ik neem de beamer mee, maar ik vertrek rechtstreeks vanuit mijn werk, aangezien ik anders nooit op tijd ben, ik moet namelijk de hele A27 af![]()
Het kan dus zijn dat ik iets eerder dan 17:00 er al ben, mocht er niemand aanwezig zijn ga ik wel in de tuin zitten
JA Ferdi!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi MOET komen.. slaat hij zijn reepavond maar eens over.![]()
Ghana was toppie! Ik heb genoten.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi MOET komen.. slaat hij zijn reepavond maar eens over.![]()
Ghana was toppie! Ik wij hebben genoten.
Raffiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maarre BoF WK poule?? Jedi, Escape, Ferdi? Op wkvoorspellen.nl doen jullie dat ofzo?
Edit: Gevonden, heb me gelijk aangemeld en sta 2e met 7 puntjes achter Yoshka, wie is dat??
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:01 schreef staticdata het volgende:
ja maar dat komt natuurlijk omdat jij een echte bikkel bent!
36 graden, pfffffff slavenarbeid. zal ff kijken of ik vanavond kom knallen. moet toch een keer weer gaan sporten, vorige week totaal niet gedaan. maar om nu met 30+ in de fitness ruimte te zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb helaas niets van het voetbal kunnen zien, kom pas net thuis van me werkGa dalijk ook gelijk me nest want kan er om 6 uur alweer uit, wantttttttt heb vanaf morgen OVERDAG WERK!!! Ga nu van de avond naar de dag dus kan 's avonds voetbal kijken en knallen
Morgen Brazilië - Kroatië
Verder was het snikheet!! 36 graden stond er op de thermometer en geen zuchtje wind of airco!! Ik vraag me af of dat wel mag, zal de arbeidsinspectie eens bellen.![]()
Hoe heb jij de aansluitingen dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze hebben we nodig (vrijdag)
[afbeelding]
Hier is hij te koop: elektronica-online.nl
http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=3643
Het is een goeie winkel, maar ik denk niet dat als ik vandaag bestel dat ik hem dan vrijdag al binnen heb.
Ik kan gele tulp/svideo/hdmi/component aan, maar geen scartblokje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Hoe heb jij de aansluitingen dan?
Ik heb mijn beamer op de dvd-HD recorder aangesloten met een gele tulp kabel en de dvd-HD recorder aangesloten op de audio set
Hehe, ok ok, ik zal mijn incompetentie niet meer meldenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
wil je trouwens voortaan in game niet heel je prive leven op tafel leggen?
beetje gaan melden dat "je hem niet meer omhoog krijgt".![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
hoe is het eigenlijk met liesje?
Ik vind het leuker als ik je voor de voetbal moet oppikken maar ja ... tuurlijk!quote:@Lies....kan je me evt oppikken op Breda NS ? Uiteraard na de voetbal dan pasWeet nog niets zeker hoor maar ik ben even m'n opties in kaart aan het brengen
Na de voetbal moet ik nml wel tijd hebben aangezien m'n meissie vroeg gaat slapen
schreeuwen via VOIP of gewoon in game chatten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:33 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Hehe, ok ok, ik zal mijn incompetentie niet meer melden![]()
Kan kleine donder niet gemute worden ingame? Shit manDat gozertje schreeuwt heel de boel bij elkaar!
Jij als enige vrouw in dit topic zou het toch juist toe moeten juichen als een man meer aandacht aan z'n vrouw wil besteden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik vind het leuker als ik je voor de voetbal moet oppikken maar ja ... tuurlijk!
en daarom ga jij weg als je vriendin naar bed gaatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij als enige vrouw in dit topic zou het toch juist toe moeten juichen als een man meer aandacht aan z'n vrouw wil besteden.
VOIPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
schreeuwen via VOIP of gewoon in game chatten?
Ja maar ik vind OOK dat de man z'n eigen dingen moet kunnen blijven doen. En als er nou het hele jaar door zoveel voetbal gekeken werd dan moet je inderdaad je vrouw voor laten gaan .. maar met zo'n wk moet er het gewoon door de vrouw geaccepteerd worden. Er blijft genoeg 'aandachtstijd' buiten de wedstrijden over hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij als enige vrouw in dit topic zou het toch juist toe moeten juichen als een man meer aandacht aan z'n vrouw wil besteden.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
en daarom ga jij weg als je vriendin naar bed gaat![]()
Volgens mij heeft JP dat getyptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja maar ik vind OOK dat de man z'n eigen dingen moet kunnen blijven doen. En als er nou het hele jaar door zoveel voetbal gekeken werd dan moet je inderdaad je vrouw voor laten gaan .. maar met zo'n wk moet er het gewoon door de vrouw geaccepteerd worden. Er blijft genoeg 'aandachtstijd' buiten de wedstrijden over hoor!(ik heb in ieder geval niks te klagen hier
)
vertel wat zegt ie danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
VOIP(Ik weet het, je kan hem zelf disabelen... )
Nee maar normaal gesproken kan het ook wel en is een avond weg geen enkel probleem maar we zien elkaar deze week al zo weinig en volgende week gaat ze een week weg en zien we elkaar weer niet. Vrijdag is dan ook de enige dag in de komende anderhalve week dat we elkaar kunnen zienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef BattleLies jpjedi het volgende:
Ja maar ik vind OOK dat de man z'n eigen dingen moet kunnen blijven doen. En als er nou het hele jaar door zoveel voetbal gekeken werd dan moet je inderdaad je vrouw voor laten gaan .. maar met zo'n wk moet er het gewoon door de vrouw geaccepteerd worden. Er blijft genoeg 'aandachtstijd' buiten de wedstrijden over hoor!(ik heb in ieder geval niks te klagen hier
)
ZIJ gaat toch weg!?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee maar normaal gesproken kan het ook wel en is een avond weg geen enkel probleem maar we zien elkaar deze week al zo weinig en volgende week gaat ze een week weg en zien we elkaar weer niet. Vrijdag is dan ook de enige dag in de komende anderhalve week dat we elkaar kunnen zien
Ik zeg geef d'r een leuke foto van je en kom gezellig voetbal kijken en bbqen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee maar normaal gesproken kan het ook wel en is een avond weg geen enkel probleem maar we zien elkaar deze week al zo weinig en volgende week gaat ze een week weg en zien we elkaar weer niet. Vrijdag is dan ook de enige dag in de komende anderhalve week dat we elkaar kunnen zien
Weet niet of je handyman kan? Niet zo lang geleden heb ik er daar zo eentje gekocht, kost iets van 3,50 ofzo. Die van mijn 7,50 omdat ik een 2 in 1 had.. Dan kunnen de kabels van me pc erin ÉN de scart van me console.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar ga ik wel vanuit. Ik ga in apeldoorn even kijken in het onderdelenhuis ofzo iets. Moet toch te vinden zijn en kan nooit veel kosten, lijkt mij.
Een tip ga niet voor ao'n allinone scartblok merkloos, zijn echt Kut. Profigold heeft hele goede of als je echt geld teveel hebt neem dan een Monsterquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze hebben we nodig (vrijdag)
[afbeelding]
Hier is hij te koop: elektronica-online.nl
http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=3643
Het is een goeie winkel, maar ik denk niet dat als ik vandaag bestel dat ik hem dan vrijdag al binnen heb.
o, nee dan hoef je idd geen dure... die draadjes in die cheap-ass dingen zijn zo slecht, en he metalen scartgedeelte wil nog weleens los gaan...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al zo'n blokje gekocht voor 7 euro:
[afbeelding]
Wel wat duurder dan online, maar goed dat geeft verder niet.
@Rudy: mijn andere kabels zijn wel van enige kwaliteit, maar dit is maar voor een paar keer dus dan boeit het niet zo, als we maar kunnen zien hoe nederland wint.
Volgens mij heb ik precies dezelfde, werkt primaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al zo'n blokje gekocht voor 7 euro:
[afbeelding]
Wel wat duurder dan online, maar goed dat geeft verder niet.
@Rudy: mijn andere kabels zijn wel van enige kwaliteit, maar dit is maar voor een paar keer dus dan boeit het niet zo, als we maar kunnen zien hoe nederland wint.
heey verrek zeg. met dat probleem vechten wij ook op de brandweerkazerne.. alleen zwart wit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk ff testen, maar nu heb ik zwart wit beeld
Dus even kijken of ik nog andere kabels heb, kom ik een gele tulp kabel van 5 en 1,5 meter tegen en vervolgens ook nog een svideo van 10mtr
Kabel genoeg, dus het zal nu wel goed moeten gaan, ik ga alleen nog even kijken hoe ik kleuren krijg via scart.
blame de patchquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel eens gehad ja.. of dat ik helemaal geen textures had, dus een grijze achtergrond in het inlogscherm e.d.
Alt Tab naar Taakbeheer en BF2.exe beeindigen.
Bij mij is die hele game naar de knoppen ofzo. Laden van mappen ging al trager, ik kreeg meer en meer last van lagg, het verliezen van de connection en dan nu de laatste tijd steeds maar een crash to desktop![]()
Ben vandaag met het 1 en ander bezig geweest en moet nu nog even testen of het wat heeft uitgehaald.. Anders wordt het een nieuwe install, moet ik eerst nieuwe cd keys bestellen. Dan wordt het ff niet spelen de komende tijd
bf2 staat zelfs niet in de lijst, het laadt gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel eens gehad ja.. of dat ik helemaal geen textures had, dus een grijze achtergrond in het inlogscherm e.d.
Alt Tab naar Taakbeheer en BF2.exe beeindigen.
Je snapt het ook helemaaaaaaaaal niet he! Je hebt wat GOED te maken met ons! Niet te ver-ergerenquote:
Frankrijkquote:
Gewoon vindingrijk, is niks mis mee lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Razorback het volgende:
Even een vraagje.
Net was er een Commander die de hele tijd auto's op de arty gooit, gaat de arty elke keer een klein stukje van kapot en uiteindelijk helemaal.
Is dat een reden om iemand te kicken van de server?
svideo 10 meter? succes, je kunt beter voor zon afstand gele tulp gebruiken...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk ff testen, maar nu heb ik zwart wit beeld
Dus even kijken of ik nog andere kabels heb, kom ik een gele tulp kabel van 5 en 1,5 meter tegen en vervolgens ook nog een svideo van 10mtr
Kabel genoeg, dus het zal nu wel goed moeten gaan, ik ga alleen nog even kijken hoe ik kleuren krijg via scart.
In principe niet. In het verleden heb ik persoonlijk wel eens de afweging gemaakt of iemand het spelplezier verziekte. Dit geval is daar echter niet ernstig genoeg voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Razorback het volgende:
Even een vraagje.
Net was er een Commander die de hele tijd auto's op de arty gooit, gaat de arty elke keer een klein stukje van kapot en uiteindelijk helemaal.
Haha ja was leuk, chopperen voor de kust van Dalianquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:44 schreef staticdata het volgende:
vehicles op artil of uav of scan vind ik geen reden om te kicken. dat hoort er net zo bij als vehicles op snipers te gooien.
het is nu eenmaal zo.
gisteren weer gechopperd, waarbij het eerste rondje dalianplant een strijd tussen diamond & escape was wie de meeste kills kon halen.
Jaja 2 puntjes ingelopen op Raffie,quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:48 schreef jpjedi het volgende:
Het gaat dramatisch met mijn wk poules.. (Ik doe er aan 4 mee)
Mijn hoogste positie is bij de poule van gemeente Breda waar ik 97e sta van de 325.![]()
Tussenstandn BoF poule:
1. 1. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 94 (+15)
2. 2. diamondvoodoo Wesley 13-6-2006 89 (+17)
3. 3. Cornelisse Niels 10-6-2006 80 (+17)
4. 4. JEDI JP 12-6-2006 48 (+0)![]()
5. 5. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 0 (+0)
Ik wist het geeneens... maar ik heb de fora ook niet mer zo in de gaten gehouden...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben m helemaal vergeten in te vullen door m'n tentamensIk stel dat soort dingen steeds uit en dan komt er uiteindelijk niets van
ach jullie hadden de bootjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha ja was leuk, chopperen voor de kust van DalianAlleen alle BH"s vlogen jullie kant van de kust op waardoor ik steeds net te laat was met tv guided of hij haalde het net niet, te lange afstand.
svideo is beter dan gele tulp (composiet).quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
svideo 10 meter? succes, je kunt beter voor zon afstand gele tulp gebruiken...
En bedankt he?!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben m helemaal vergeten in te vullen door m'n tentamensIk stel dat soort dingen steeds uit en dan komt er uiteindelijk niets van
O ok. Ik moest ook een keer een S-Video kabel hebben van 10 meter, toen zei die man dat de kwaliteit erg veel minder wordt aangezien svideo uit kleinere kabeltjes bestaat en dus meer verlies heeft dan de ene kabel van tulip...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
svideo is beter dan gele tulp (composiet).
En ik heb zelf geloof ik nu 20 mtr tussen mijn dvd recorder en mijn beamer en de kwaliteit is prima, hoeft niet super te zijn, aangezien ik de goedkoopste dvd recorder heb gekocht die de mediamarkt had. Ik gebruik hem alleen maar voor het opnemen van Top gear en het kijken van tv op de beamer.
Voor het kijken van dvd's heb ik een denon 2910 die ik via een oehlbach hmdi kabel van 15 mtr heb aangesloten en de weergave is super![]()
Dat was www.zulumodding.de , hij is toch uiteindelijk gekikt omdat hij arty op een uncap base bleef gooien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Razorback het volgende:
het is een vaste gast van de server maar soms snapt ie er niets van...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat was www.zulumodding.de , hij is toch uiteindelijk gekikt omdat hij arty op een uncap base bleef gooien?
wat voor beamer heb jij? hebbie en linkje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
svideo is beter dan gele tulp (composiet).
En ik heb zelf geloof ik nu 20 mtr tussen mijn dvd recorder en mijn beamer en de kwaliteit is prima, hoeft niet super te zijn, aangezien ik de goedkoopste dvd recorder heb gekocht die de mediamarkt had. Ik gebruik hem alleen maar voor het opnemen van Top gear en het kijken van tv op de beamer.
Voor het kijken van dvd's heb ik een denon 2910 die ik via een oehlbach hmdi kabel van 15 mtr heb aangesloten en de weergave is super![]()
Hoe bedoel je precies met verschillende lampen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
en beamers met verschillende lampen? is dat echt voor de nerds of merk je wel degelijk verschil met deze sanyo bijvoorbeeld.
Jij bent mijn charity-project van deze maandquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:47 schreef jpjedi het volgende:
En bedankt he?!!
Ik dacht nog: "Als ik maar boven Ferdi eindig.."
heeft hij niet ingevuld.![]()
goed dat je het zegt. ik weet niet of je xfire heb maar daar is als het goed is altijd wel een admin online. escape,diamond,rudy.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:44 schreef ViPeRII het volgende:
Pfff gisteren echt irritant. BZAWZA (die chooper gasten) daarvan liep er eentje heel de tijd te rapen op dialanplant op de carrier. Er was verder niemand van bof behalve ik en whiteops. Kon er niks tegen doen.. heel irritant dus!!
Ik ben altijd op xfire te vinden mits ik op mijn pc ben. Dus voeg me even toe, mijn naam is hetzelfde als op dit forum.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:48 schreef ViPeRII het volgende:
daboyz was het niet iig. Ook een commander van ons die stom deed door op gulf artys op uncap mec base te gooien. Was echt verder niemand ingame. Xfire heb ik nog niet, zal ik vandaag eens halen.
Bij een crt hoef je minder te verduisteren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
zoals je idd zegt dat je een projector hebt met groen,blauw en rode lamp. die dingen zijn inmens maar lijken me ook wel een beter beeld mee te geven. en moet je bij crt dan niet verduisteren?
denk dat ik dan gewoon voor een lcd gaat als die prima is voor films en soms tv.
kwaliteit is prima?
als je dat te besteden hebt zou ik NIET voor een beamer gaan ,maar voor een goede grote 1920x1080 lcd... En houd er rekening mee dat als je groot beeld wil je beamer ook naar acheter moet voor 2 meter beeld, moet je beamer ongeveer 3 meter van het scherm staanquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
me budget voor het HomeTheater gebeuren zal ongeveer 4000 a 5000 gaan bedragen.
en eigenlijk wil ik het liefst dan zo'n projectiescherm die je met de afstandbediening naar beneden kan laten rollen
maar in dat budget zit dus boxen, receiver, dvd speler, kabels etc...
Boxen kan ik weer goedkoop via me vorige werkgever krijgen.
me huiskamer word 5 meter breed dus dat zal het probleem niet zijn. het is niet de bedoeling de beamer voor televisei te gebruiken, maar puur voor films en bijvoorbeeld F1 en voetbal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
als je dat te besteden hebt zou ik NIET voor een beamer gaan ,maar voor een goede grote 1920x1080 lcd... En houd er rekening mee dat als je groot beeld wil je beamer ook naar acheter moet voor 2 meter beeld, moet je beamer ongeveer 3 meter van het scherm staan
Newsflashquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aangezien ik niet met mijn pc kan pimpen doe ik het wel met mijn HomeTheatre Setup.
Projector:
Sanyo PLV-Z3
[[url=http://www.etop.co.nz/images/sanyo_z3.jpg]afbeelding][/url]
Projectiescherm:
Projecta Cinema RF Electrol (117x200)
[[url=http://www.home-cinema-choice.co.uk/Projection_screens/Cinema_Electrol/IMAG000.JPG]afbeelding][/url]
DVD speler:
Denon 2910
[[url=http://www.fernseh-seyfarth.de/catalog/images/denon_dvd_2910_sw.jpg]afbeelding][/url]
Receiver:
NAD T760
[[url=http://www.cyberaudioshop.com/nad/products/t760.jpg]afbeelding][/url]
Fronts:
Chario Syntar T200
[afbeelding]
Center:
Chario Syntar Dialoque
[afbeelding]
Rears:
Chario Syntar 100
[afbeelding]
Afstandbediening:
Philips ProntoNEO
[[url=http://image.compusa.com/prodimages/42/359a8a73-309f-11d7-a10c-00805fbbb715.gif]afbeelding][/url]
Zo dacht ik er dus ook over. Mijn 32" breedbeeld doet het nog dus die vervang ik ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
me huiskamer word 5 meter breed dus dat zal het probleem niet zijn. het is niet de bedoeling de beamer voor televisei te gebruiken, maar puur voor films en bijvoorbeeld F1 en voetbal.
ik heb nu nog een 28 inch jvc breedbeeld die het goed doet, dus die zal ik meenemen. als die aan vervanging toe is zal er wel een lcd komen.
en eventueel word het en LCD & beamer.
HIj neemt z'n Beamer mee naar Prinsenbeek!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Newsflash
Nederland - Ivoorkust in Apeldoorn
![]()
Altijd handig zo'n paquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ikzelf heb de "oude zooi" van me pa, 1 generatie voor jou NAD versterker.
Had je al een setup in gedachte?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef staticdata het volgende:
ziet er strak uit
zo'n projecta scherm, wat kost dat ongeveer?
edit nogmaals. die 4000-5000 euro is exclusief tv
niet echt.quote:
teveel niet, maar wil een keer een goed audio set waar je jaren mee voorruit kan.quote:
Wij hebben thuis Kef speakers, zijn erg goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet echt.
qua boxen kan het heel divers worden van nad, b&w, of misschien gewoon missions.
Receiver Denon of onkyo, maar de pioneers schijnen tegenwoordig ook goed te zijn.
ik heb nog 1 jaar de tijd![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aangezien ik niet met mijn pc kan pimpen doe ik het wel met mijn HomeTheatre Setup.
Projector:
Sanyo PLV-Z3
[[url=http://www.etop.co.nz/images/sanyo_z3.jpg]afbeelding][/url]
Projectiescherm:
Projecta Cinema RF Electrol (117x200)
[[url=http://www.home-cinema-choice.co.uk/Projection_screens/Cinema_Electrol/IMAG000.JPG]afbeelding][/url]
DVD speler:
Denon 2910
[[url=http://www.fernseh-seyfarth.de/catalog/images/denon_dvd_2910_sw.jpg]afbeelding][/url]
Receiver:
NAD T760
[[url=http://www.cyberaudioshop.com/nad/products/t760.jpg]afbeelding][/url]
Fronts:
Chario Syntar T200
[afbeelding]
Center:
Chario Syntar Dialoque
[afbeelding]
Rears:
Chario Syntar 100
[afbeelding]
Afstandbediening:
Philips ProntoNEO
[[url=http://image.compusa.com/prodimages/42/359a8a73-309f-11d7-a10c-00805fbbb715.gif]afbeelding][/url]
dat merk was ik even vergeten inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis Kef speakers, zijn erg goedMisschien goed om ook eens naar te luisteren
Lol, heb je ook nog een plat dak met een (attack) heli erop??quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
teveel niet, maar wil een keer een goed audio set waar je jaren mee voorruit kan.
dan heb ik het nog geneens gehad over de zolder die omgetoverd gaat worden tot chill ruimte met pooltafel.![]()
![]()
Da Vinci Code & X-Men 3 al gezien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, heb je ook nog een plat dak met een (attack) heli erop??
Dalijk even naar de bioscoop, geheel onverwachts en volgens mij draaien er geen bijzondere films die ik nog niet heb gezien. Denk dat het Silent Hill word.
Geen van 3'en, alleen met wie ik ga heeft X-men al gezien. Denk dat het toch Silent Hill word, die begint ook niet te laat ben ik mooi weer op tijd thuis.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Da Vinci Code & X-Men 3 al gezien?
Ga in ieder geval niet naar Poseidon, althans mits je niet sjacho de bios uit wil komen.
Hmm nouja jammer dan... de game heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik het niet mee vergelijken, misschien dat daarom de film schijt is? Omdat ze hem vergelijken met de game?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef staticdata het volgende:
silent hill schijnt scheit te zijn.
Silent Hill is volgens mij weer door de Opper-Regisseur Uwe Bol gemaakt...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm nouja jammer dan... de game heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik het niet mee vergelijken, misschien dat daarom de film schijt is? Omdat ze hem vergelijken met de game?
Ik zie dat me 2 UV lampen het ook hebben begeven van de hitte! Nu kan ik me herinneren dat ze het weleens meer niet deden en later weer wel..
He hij is gemaakt door familie van [BoF] Gans!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nope dat gelukkig niet.
http://www.imdb.com/title/tt0384537/
Altijd goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis Kef speakers, zijn erg goedMisschien goed om ook eens naar te luisteren
escapenlquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:30 schreef ViPeRII het volgende:
Heej guys, heb xfire geinstalleerd.
Wat zijn jullie namen daar?
(mijne is natuurlijk viperii)
rudycarell, aanwezieg voor kicks (ook tijdens wedstrijd)quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:30 schreef ViPeRII het volgende:
Heej guys, heb xfire geinstalleerd.
Wat zijn jullie namen daar?
(mijne is natuurlijk viperii)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:10 schreef jpjedi het volgende:
De inschrijving voor de bbq vrijdag gaat sluiten!!! Ik ga zo bestellen dus mochten er nog last minute boekingen zijn? Het kan tot 21:00.
Zorg dat je hier bij bent als hardcore Boffer!!
Volledig verzorgd met voetbal op groot scherm. (credits naar Postman)
Inschrijvingen:
Kevin
Frank
Jafar ? REAGEREN AUB!!!!
Wouter
Ferdi (komt misschien later)
Jorrit
Paul, (Dr Bravo)
Tim (minater) ?
JP
Lies
![]()
Heb echt precies hetzelfde gedaan. Mijn audio set is nu 6 jaar oud en doet het nog steeds perfect.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
teveel niet, maar wil een keer een goed audio set waar je jaren mee voorruit kan.
dan heb ik het nog geneens gehad over de zolder die omgetoverd gaat worden tot chill ruimte met pooltafel.![]()
![]()
het is niet de bedoeling hier je illegale activiteiten te promoten he, houd dat maar lekker voor jezelf, daar doen wij hier niet aanquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet een nokia N70 unlocken.
Blijkt gvd dat de n70 de enige is die wereldwijd nog niet te unlocken is.(113424)
Begin je nu ook al excuses te zoeken om niet te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Gdv kan m'n luchtbed niet vindenPleurisding
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Begin je nu ook al excuses te zoeken om niet te komen
Haha ja ging lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:29 schreef staticdata het volgende:
Diamond die is gay ole oly.... echt niet normaal, had die tv guided van jou een heet seeking missle erop of heb je je aimbot weer aangezet. je raakt de heli telkens
escape had zijn dagje niet, hij miste meer dan gebruikelijk. ik crashte weer meer dan gebruikelijk
en TS was down
maar al met al wel cool om dat Diamond & Escape zeer goede gunners zijn en met de tv guided overweg kunnen.
Ja dat bedoel ik, geluk dat ik die Tv missiles steeds ontweek op Dalian. Wat ik deed was wanneer die tv missile steeds dichter in de buurt kwam (want je kon hem makkelijk zien aankomen op dat moment) gewoon een beetje half schuin gaan vliegen en als het ware snel proberen weg te "vliegen" (te ontwijken) terwijl je schuin hangt. Je staart zeg maar snel wegdraaien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
nou geluk zal het niet zijn geweest, je kon dat ding gewoon goed besturen. echter ben ik zelf nooit voorstander van hangen tegen over elkaar, omdat dan je kansen veel kleiner zijn om te ontkomen. ik benader een chopper liever van achter en dan knallen.
volgende keer als je mijn gunner ben moet je maar ff zeggen hoe schuin ik moet vliegen als er een tv guided kom. leer ik weer wat
Ja precies en als je dat op het laatst doet moet de gunner dat ding nog een keer sturen. Zo'n attackheli reageert namelijk best snel om nog weg te vliegen als hij stil hangt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
misschien is dat het dan. ik probeerde al te ontwijken toen hij ongeveer op de helft was. dan kan je natuurlijk nog corrigeren omdat je ziet waar ik naar toe vlieg.
Voor de gunner zeker, veel scoren!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef staticdata het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon weer keer sharqi doen, dat is ngo wel het leukste met de chopper
oman is dan wel ideaal, mits er geen andere idoot telken een tv guided in je chopper boortquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voor de gunner zeker, veel scoren!
Maar voor tv guided is Oman denk ideaal (Hoop voertuigen en open veld)
Ik ga er nu vandoor, ben er over een aantal uur wel weer.
Tis inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel stil hiero!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stilte voor de storm?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kan je ook gewoon aan de snelheid houden of zeg ik nu iets geks?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
oman is dan wel ideaal, mits er geen andere idoot telken een tv guided in je chopper boort![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef Morpheus2002 het volgende:ff stoken
Ze reageren alleen amper
Het gesprek ging voor me gevoel goed en op de vragen wist ik zo antwoord te geven. Echter handelen ze in verschillende producten en de producten waar ik zelf het minst vanaf weet (althans de dingen waar ik me nooit in verdiept hebt) daar worden de meeste vragen over gesteld dus dat kan ik me nadeel werken. Ik wacht het af, het zou geen ramp zijn als het niks word. Zit dalijk wellicht ook weer met school en heb voorlopig werk op het moment.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Diamond: Hoe ging je sollicitatie? Maak je een beetje kans?
volgens mij ga je niet bij 10k omhoog, maar bij 12.000 ofzo. wat is je bf2 naam?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, ik speel nu weer regelmatig BF2.
Echter mijn profiel lijkt bugged. Ik heb nu 10k kills, maar ik ben niet in rang omhoog gegaan ofzo. Hoe zit dat met die rangen?
Het gaat niet om het aantal kills maar om het aantal punten wat betreft de rangen. 10k betekend minimaal 20k punten. Bij de 50k ga je weer omhoog mits je de Basic Armor Badge, Basic Transport Badge, Basic Helicopter Badge, Basic Aviator Badge, Basic Air Defense Badge, Basic Ground Defense Badge hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, ik speel nu weer regelmatig BF2.
Echter mijn profiel lijkt bugged. Ik heb nu 10k kills, maar ik ben niet in rang omhoog gegaan ofzo. Hoe zit dat met die rangen?
als je aan heb gegeven interesse te hebben om je in die materie te verdiepen zodat je het zelf snel eigen maakt lijkt me niets aan de hand. van welke producten wist je het minst af dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het gesprek ging voor me gevoel goed en op de vragen wist ik zo antwoord te geven. Echter handelen ze in verschillende producten en de producten waar ik zelf het minst vanaf weet (althans de dingen waar ik me nooit in verdiept hebt) daar worden de meeste vragen over gesteld dus dat kan ik me nadeel werken. Ik wacht het af, het zou geen ramp zijn als het niks word. Zit dalijk wellicht ook weer met school en heb voorlopig werk op het moment.
Juist, dat heb ik ook gezegd. Navigatiesystemen, TomTom etc. Die dingen heb ik ook nooit in me handen gehad. Heb ze ook niet nodig he als ik altijd met OV ga.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je aan heb gegeven interesse te hebben om je in die materie te verdiepen zodat je het zelf snel eigen maakt lijkt me niets aan de hand. van welke producten wist je het minst af dan?
Je bent voorlopig uitgepromoveerd. Als je doorspeelt zoals je tot nu toe hebt gedaan promoveer je met 100 uur spelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:11 schreef Fliepke het volgende:
[FOK]Fliepke
Precies en je moet ooit eens de ervaring opdoen. Maak niet uit waar je komt, overal moet je (andere) dingen lerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang je maar leergierig overkomt is het al voldoende.
Het kan ook nooit kwaad om met behulp van voorbeelden te vertellen hoe je zelfstandig iets hebt geleerd.
Die tomtom heeft wel een handleiding, maar jij hebt er gewoon niet naar gezochtquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
zo moeilijk is die meuk ook weer niet te leren. als je vrij snel overweg kan met hoe alle knoppen op een camera/dvd speler etc werkt kom je daar ook snel achter.
de tom tom die ik heb "gekocht" had ook geen handleiding, maar met prutsen kom je er wel. nou met handleiding zou het helemaal appeltje eitje moeten zijn.
maar moet je ook alles over camera's weten?
Vaak worden er vragen gesteld die ook op hun website staan onder vraag en antwoord. Alleen mensen zijn liever lui dan moe zei hij. 9 van de 10x gaat het niet om iets technisch maar meer het invoeren van iets oid. De kleine dingen dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
zo moeilijk is die meuk ook weer niet te leren. als je vrij snel overweg kan met hoe alle knoppen op een camera/dvd speler etc werkt kom je daar ook snel achter.
de tom tom die ik heb "gekocht" had ook geen handleiding, maar met prutsen kom je er wel. nou met handleiding zou het helemaal appeltje eitje moeten zijn.
maar moet je ook alles over camera's weten?
hij stond niet op het cd'tjequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die tomtom heeft wel een handleiding, maar jij hebt er gewoon niet naar gezocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |