Mijn dank is grootquote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet blijven slapen van de politie, het schijnt dat je niet mag rijden als je gedronken hebt![]()
Als jij ook blijft slapen zet ik je wel thuis af, ik kom toch langs Houten![]()
Ik neem de beamer mee, maar ik vertrek rechtstreeks vanuit mijn werk, aangezien ik anders nooit op tijd ben, ik moet namelijk de hele A27 af![]()
Het kan dus zijn dat ik iets eerder dan 17:00 er al ben, mocht er niemand aanwezig zijn ga ik wel in de tuin zitten
JA Ferdi!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi MOET komen.. slaat hij zijn reepavond maar eens over.![]()
Ghana was toppie! Ik heb genoten.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi MOET komen.. slaat hij zijn reepavond maar eens over.![]()
Ghana was toppie! Ik wij hebben genoten.
Raffiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maarre BoF WK poule?? Jedi, Escape, Ferdi? Op wkvoorspellen.nl doen jullie dat ofzo?
Edit: Gevonden, heb me gelijk aangemeld en sta 2e met 7 puntjes achter Yoshka, wie is dat??
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:01 schreef staticdata het volgende:
ja maar dat komt natuurlijk omdat jij een echte bikkel bent!
36 graden, pfffffff slavenarbeid. zal ff kijken of ik vanavond kom knallen. moet toch een keer weer gaan sporten, vorige week totaal niet gedaan. maar om nu met 30+ in de fitness ruimte te zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb helaas niets van het voetbal kunnen zien, kom pas net thuis van me werkGa dalijk ook gelijk me nest want kan er om 6 uur alweer uit, wantttttttt heb vanaf morgen OVERDAG WERK!!! Ga nu van de avond naar de dag dus kan 's avonds voetbal kijken en knallen
Morgen Brazilië - Kroatië
Verder was het snikheet!! 36 graden stond er op de thermometer en geen zuchtje wind of airco!! Ik vraag me af of dat wel mag, zal de arbeidsinspectie eens bellen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |