Neem ff een luchtbedpompie mee he!!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey nice. Dus luchtbed is geregeld?
Mail anders even je rek. nr. dan maak ik het gelijk over.
Vast wel !quote:Op maandag 12 juni 2006 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar natuurlijk, heb een electrische
Wordt weer gezellig vrijdag
Nou idd! Moet ik maar eens nachecken.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Diamond ik zou eens kijken wat de arbo wet voorschrijftMisschien kun je wat regelen.
Oef beterschap!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vast wel !![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd weer helemaal fit. Lig nu met griep en longinfectie thuis .. niet te doen met dit weer man![]()
oeh lekker benauwd. beterschapquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vast wel !![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd weer helemaal fit. Lig nu met griep en longinfectie thuis .. niet te doen met dit weer man![]()
Griep met dit weer? Damn thats Fokked Op... Dat je maar weer gauw beter mag wordenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vast wel !![]()
Ziiten mensen hier te zwoegen met werk of zitten ziek thuis begin jij over bierquote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ziek zijn met dit weer is niet leuk.... beterschap..
Het is hier ook zwaar hoor;
graad of 27 in het kamertje, PC zonder kappen in haar blootje met 4 fans @ volle pijp, tafelventilator @ mach3 richting mijn goddelijke lichaam, een halve kater van gister en een afwas die nog gedaan moet worden.
Gelukkig heb ik bier!
Vorige keer dat het mooi weer was begon jij over allerlei vrouwelijk schoon, dat vind ik net zo erg als dat er nu iemand over bier begintquote:Op maandag 12 juni 2006 14:34 schreef escape_nl het volgende:
Ziiten mensen hier te zwoegen met werk of zitten ziek thuis begin jij over bier
Het is de bedoeling dat hij weggaat,wil niet dat me broer me straks ownt met battlefieldquote:Op maandag 12 juni 2006 07:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Laat het me even weten als je m wegdoet en tegen welke prijs. Ik neem m'n eigen PC mee naar Arnhem en m'n zusje zeikt steeds dat ze niet kan gamen![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ziiten mensen hier te zwoegen met werk of zitten ziek thuis begin jij over bier
wil je trouwens voortaan in game niet heel je prive leven op tafel leggen?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:31 schreef ViPeRII het volgende:
Ik ook! Ik wil niet dat er nu mensen over, vrij, mooi weer, mooie vrouwen, en spelletjes spelen begint, of als je 1 van de bovenstaande na 5en gaat doen, dan mag het wel
Op de kamer, zonder airco, en plat dak boven mijn hoofd. Het is hier 34,4 graden!![]()
Niks koels te drinken behalve water... pffff echt kut
wtf is een NuKuBu????quote:Op maandag 12 juni 2006 16:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar euh.. zwoegen? NuKuBu's zwoegen niet...Ik kan me niet voorstellen dat er nu op dit moment iemand die dit topic leest zo hard aan het werk is dat ie erg écht last van heeft. Het is lastig, maar geen ramp.
NUtteloze KUt BUrgerquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
vanaf 16 uur ben je welkom. eerst wedstrijd en dan bbq-en, Ik heb nu de volgende mensen op de lijst:
Ferdi
Jorrit
Frank
Wouter
Kevin
Jafar (?)
Jedi
Lies
Ik laat bbq komen want een kennis van me heeft er een bedrijfje in waar ik wat kan regelen.
Kosten eten en drinken: 15 euro. max deelnemers 12 waarvan 6 slaapplaatsen.
Dus inschrijvingen tot woensdagmiddag!
JEDI hier
anwb.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom ook direct uit me werk.
Stuur me ff een routebeschrijving
Jij komt gewoon om 16:00 uur, je blijft eten, zuipen en slapen. Comprende?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben nog een twijfel gevalletje hoor![]()
Ik besluit op het laatste moment wel. BBQ doe ik dan wel niet aan mee, bier heb je toch in overvloed omdat Jorrit er is
mee eensch isquote:Op maandag 12 juni 2006 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij komt gewoon om 16:00 uur, je blijft eten, zuipen en slapen. Comprende?![]()
quote:
Chef werkplaats (kan al snel want ik ben hier alleenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
@ Chiel.. ik zit midden in het centrum, vlakbij de Velserhof. Vandaag nutteloos idd..
Waar werk jij dan dat je én achter de computer kan zitten én met versnellingsbakken moet sjouwen? Magazijnchef werkplaats?
Yepquote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..], In dienst gezeten of BBT'er?
Ik bedoelde het een beetje als geintje omdat ik meen gelezen te hebben dat Escape ook in het leger heeft gezeten
sorry kon het niet latenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yep
Schaarsbergen Luchtmobiele licht debiele Brigade(rode baretten)
Dan heb je vast wel eens een enkeltje 5000 voet gehad met ons.. (334, Eindhoven)quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yep
Schaarsbergen Luchtmobiele Brigade (rode baretten)
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yep
Schaarsbergen Luchtmobiele Brigade (rode baretten)
of auto wassenquote:Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel eens een enkeltje 5000 voet gehad met ons.. (334, Eindhoven)![]()
*zucht , goede oude lamballen tijd. Geen kist op dek dus maar Biljarten.![]()
mooie gek...heb wel wat anders te doen met dit weer !!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef escape_nl het volgende:
server vullen nietsnutten
JP zit lekker buiten in de zon met een dikke JUUP.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:54 schreef Suikermais het volgende:
[..]
mooie gek...heb wel wat anders te doen met dit weer !!
Ik moet blijven slapen van de politie, het schijnt dat je niet mag rijden als je gedronken hebtquote:Op maandag 12 juni 2006 16:08 schreef Razorback het volgende:
@Postman
Kan jij me misschien terug brengen naar houten vrijdag? (als jij het was die daar ergens in apeldoorn woont)
Als Postman blijft slapen blijf ik ook slapen.
Voor mij is een stukje vloer of een bank al genoeg om te slapen.
Ik ben die dag vrij vanwege een brandweerexamen smorgens dus dan kunnen we alvast indrinken..quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet blijven slapen van de politie, het schijnt dat je niet mag rijden als je gedronken hebt![]()
Als jij ook blijft slapen zet ik je wel thuis af, ik kom toch langs Houten![]()
Ik neem de beamer mee, maar ik vertrek rechtstreeks vanuit mijn werk, aangezien ik anders nooit op tijd ben, ik moet namelijk de hele A27 af![]()
Het kan dus zijn dat ik iets eerder dan 17:00 er al ben, mocht er niemand aanwezig zijn ga ik wel in de tuin zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |