Je bent te laat.quote:
Omdat je in een VW Golf, een Honda CRX of een ander GTI gebakje reed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef yup het volgende:
Er staat dat het 170 euro is.
Waarom heb ik dan 275 euro gekregen
...met baseball-petje op, en je hing zo scheef naar rechts dat je bijna op de bijrijdersstoel zatquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat je in een VW Golf, een Honda CRX of een ander GTI gebakje reed.
Volgens mij ook, ben eigenlijk al blij dat ik niet voor moet komen ofzo...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:05 schreef Michelle.v het volgende:
Indien je meer dan 30 km/u boven de maximale snelheid zit gaat je boete naar de officier van justitie die je geschiedenis erbij pakt en aan de hand van die gegevens een (al dan niet hogere) boete uitschrijft.
Ik heb toevallig een verleden ja, minder dan een jaar geleden had ik nog 93 of 96 ofzo op een 50 weg gereden, boete van dat was 270 euro.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:10 schreef MinardiF1 het volgende:
Vorig jaar 240 euro betaald voor 37 te hard waar ik officeel 50 mocht... Prijzen zijn dan wel flink omhoog gegaan... Maar goed, het is wel een transactievoorstel. Heb je toevallig een verleden bij justitie?
Sjah dat is idd netjes voor mij, herinner nog dat ik laatst 4 uur in de nacht 140 op een 50 weg had geredenquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:20 schreef deepthroat het volgende:
83 waar je 50 mag, netjes!
ik rijd tegenwoordig ook weer 80 binnen de bebouwde kom
Ben bang dat de Officier van Justitie je verleden heeft nagekeken. Bovendien zijn de vaste lasten naar Leeuwarden weer duurder geworden dit jaar. Als je er tegenin wil gaan, kan je 't altijd voor laten komen... In dat geval kan ik je http://www.flitsservice.nl aanraden. Daar zitten wat meer mensen met ervaring in dergelijke zaken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:48 schreef yup het volgende:
Ik heb toevallig een verleden ja, minder dan een jaar geleden had ik nog 93 of 96 ofzo op een 50 weg gereden, boete van dat was 270 euro.
Het vreemde is ik heb geen brief erover gehad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef 1299 het volgende:
Als je een puntenrijbewijs hebt mag je ook gelijk een turfje zetten
Tweede dus al dan...quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef 1299 het volgende:
Als je een puntenrijbewijs hebt mag je ook gelijk een turfje zetten
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:03 schreef yup het volgende:
[..]
Maarja liever het zekere voor het onzekere nemen
Nee niet bij voorkomen hoor, bij bepaalde overtredingen gaat een punt eraf, mits ze het registreren...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:09 schreef eer-ik het volgende:
he, maar je kan toch alleen maar een punt eraf krijgen als je voor moet komen?
En dus moeten ze je staande houden denk ik.
Kan me niet voorstellen dat ze de eigenaar van een bepaalde auto een eventuele punt aftrek geven, terwijl men niet zeker weet of diegene er al in gereden heeft..
Doesn't make any sense to me...
edit: 71 te snel
Gek zat.
En er ging alleen maar een punt af?
Je bent toch meteen je rijbewijs kwijt (voor nader te bepalen tijd) bij 50+ km te hard?
Zo had ik het nog nooit bekekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kan je ook gewoon aan de snelheid houden of zeg ik nu iets geks?
Precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Rijbewijsinname en punteninlevering telt alleen als je staande wordt gehouden. Alleen dan kunnen ze bepalen wie de chauffeur van het voertuig was.
Idd, dacht ik ook al. Maar kennelijk is 80 binnen de bebouwde kom hier volkomen normaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF rijd jij voor auto dat 100 km/u 83 echte km's isquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:10 schreef Palomar het volgende:
Kun je niet een bezwaarschrift sturen waarin je aangeeft dat jij niet de bestuurder was (dat kunnen ze immers niet bewijzen). In dat geval rekenen ze die verhoging wegens herhaling misschien niet door. Moet je alleen wel iemand vinden die het op zich wil nemen (en die ook geen verleden heeft wbt. snelheidsovertredingen)... Wordt alleen nog wel lastig om zo iemand te vinden denk ik. Je kunt wel in je breif vermelden dat je je auto op die dag aan verschillende mensen hebt uitgeleend en niet weet wie de bestuurder was. Wie weet.....
Of misschien in het vervolg gewoon wat beter op je snelheid letten?? 83 op een 50 kilometerweg, wat zonder correcties e.d. op je teller misschien wel tegen de 100km/u was. Eigenlijk vind ik het wel terecht dat je hiervoor gewoon hard beboet wordt... Vooral omdat je er al eerder voor gepakt bent![]()
jullie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:31 schreef LXIV het volgende:
Wegpiraten als jullie moeten ze allemaal het rijbewijs invorderen, en pas weer teruggeven wanneer jullie 28 zijn.
Tenminste diegenen die hier 'stoer' vertellen 104 km/h op een 50 km weg te rijden, of dergelijk gedrag goedpraten.quote:
Ik heb weleens 80 op een 30 weg gereden, maar dat was gewoon omdat een of ander kloot mongool de bord is vergeten weg te halen (wegwerkzaamheden waren allang klaar en die weg is normaal een 70 weg)...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tenminste diegenen die hier 'stoer' vertellen 104 km/h140 op een 50 km weg te rijden, of dergelijk gedrag goedpraten.
Beslis je dat dan ook even voor de andere weggebruikers?: Streetracers rijden 3 weken oude baby dood.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:40 schreef MikeyMan het volgende:
nouja, hard rijden is niet per definitie gevaarlijk... Maar dan moet je de gevolgen wel nemen zoals ze zijn...
Please tell us more Dr. Science.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:31 schreef LXIV het volgende:
Wegpiraten als jullie moeten ze allemaal het rijbewijs invorderen, en pas weer teruggeven wanneer jullie 28 zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |