Je bent te laat.quote:
Omdat je in een VW Golf, een Honda CRX of een ander GTI gebakje reed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef yup het volgende:
Er staat dat het 170 euro is.
Waarom heb ik dan 275 euro gekregen
...met baseball-petje op, en je hing zo scheef naar rechts dat je bijna op de bijrijdersstoel zatquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat je in een VW Golf, een Honda CRX of een ander GTI gebakje reed.
Volgens mij ook, ben eigenlijk al blij dat ik niet voor moet komen ofzo...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:05 schreef Michelle.v het volgende:
Indien je meer dan 30 km/u boven de maximale snelheid zit gaat je boete naar de officier van justitie die je geschiedenis erbij pakt en aan de hand van die gegevens een (al dan niet hogere) boete uitschrijft.
Ik heb toevallig een verleden ja, minder dan een jaar geleden had ik nog 93 of 96 ofzo op een 50 weg gereden, boete van dat was 270 euro.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:10 schreef MinardiF1 het volgende:
Vorig jaar 240 euro betaald voor 37 te hard waar ik officeel 50 mocht... Prijzen zijn dan wel flink omhoog gegaan... Maar goed, het is wel een transactievoorstel. Heb je toevallig een verleden bij justitie?
Sjah dat is idd netjes voor mij, herinner nog dat ik laatst 4 uur in de nacht 140 op een 50 weg had geredenquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:20 schreef deepthroat het volgende:
83 waar je 50 mag, netjes!
ik rijd tegenwoordig ook weer 80 binnen de bebouwde kom
Ben bang dat de Officier van Justitie je verleden heeft nagekeken. Bovendien zijn de vaste lasten naar Leeuwarden weer duurder geworden dit jaar. Als je er tegenin wil gaan, kan je 't altijd voor laten komen... In dat geval kan ik je http://www.flitsservice.nl aanraden. Daar zitten wat meer mensen met ervaring in dergelijke zaken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:48 schreef yup het volgende:
Ik heb toevallig een verleden ja, minder dan een jaar geleden had ik nog 93 of 96 ofzo op een 50 weg gereden, boete van dat was 270 euro.
Het vreemde is ik heb geen brief erover gehad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef 1299 het volgende:
Als je een puntenrijbewijs hebt mag je ook gelijk een turfje zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |