o, nee dan hoef je idd geen dure... die draadjes in die cheap-ass dingen zijn zo slecht, en he metalen scartgedeelte wil nog weleens los gaan...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al zo'n blokje gekocht voor 7 euro:
[afbeelding]
Wel wat duurder dan online, maar goed dat geeft verder niet.
@Rudy: mijn andere kabels zijn wel van enige kwaliteit, maar dit is maar voor een paar keer dus dan boeit het niet zo, als we maar kunnen zien hoe nederland wint.
Volgens mij heb ik precies dezelfde, werkt primaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al zo'n blokje gekocht voor 7 euro:
[afbeelding]
Wel wat duurder dan online, maar goed dat geeft verder niet.
@Rudy: mijn andere kabels zijn wel van enige kwaliteit, maar dit is maar voor een paar keer dus dan boeit het niet zo, als we maar kunnen zien hoe nederland wint.
heey verrek zeg. met dat probleem vechten wij ook op de brandweerkazerne.. alleen zwart wit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk ff testen, maar nu heb ik zwart wit beeld
Dus even kijken of ik nog andere kabels heb, kom ik een gele tulp kabel van 5 en 1,5 meter tegen en vervolgens ook nog een svideo van 10mtr
Kabel genoeg, dus het zal nu wel goed moeten gaan, ik ga alleen nog even kijken hoe ik kleuren krijg via scart.
blame de patchquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel eens gehad ja.. of dat ik helemaal geen textures had, dus een grijze achtergrond in het inlogscherm e.d.
Alt Tab naar Taakbeheer en BF2.exe beeindigen.
Bij mij is die hele game naar de knoppen ofzo. Laden van mappen ging al trager, ik kreeg meer en meer last van lagg, het verliezen van de connection en dan nu de laatste tijd steeds maar een crash to desktop![]()
Ben vandaag met het 1 en ander bezig geweest en moet nu nog even testen of het wat heeft uitgehaald.. Anders wordt het een nieuwe install, moet ik eerst nieuwe cd keys bestellen. Dan wordt het ff niet spelen de komende tijd
bf2 staat zelfs niet in de lijst, het laadt gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Wel eens gehad ja.. of dat ik helemaal geen textures had, dus een grijze achtergrond in het inlogscherm e.d.
Alt Tab naar Taakbeheer en BF2.exe beeindigen.
Je snapt het ook helemaaaaaaaaal niet he! Je hebt wat GOED te maken met ons! Niet te ver-ergerenquote:
Frankrijkquote:
Gewoon vindingrijk, is niks mis mee lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Razorback het volgende:
Even een vraagje.
Net was er een Commander die de hele tijd auto's op de arty gooit, gaat de arty elke keer een klein stukje van kapot en uiteindelijk helemaal.
Is dat een reden om iemand te kicken van de server?
svideo 10 meter? succes, je kunt beter voor zon afstand gele tulp gebruiken...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk ff testen, maar nu heb ik zwart wit beeld
Dus even kijken of ik nog andere kabels heb, kom ik een gele tulp kabel van 5 en 1,5 meter tegen en vervolgens ook nog een svideo van 10mtr
Kabel genoeg, dus het zal nu wel goed moeten gaan, ik ga alleen nog even kijken hoe ik kleuren krijg via scart.
In principe niet. In het verleden heb ik persoonlijk wel eens de afweging gemaakt of iemand het spelplezier verziekte. Dit geval is daar echter niet ernstig genoeg voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Razorback het volgende:
Even een vraagje.
Net was er een Commander die de hele tijd auto's op de arty gooit, gaat de arty elke keer een klein stukje van kapot en uiteindelijk helemaal.
Is dat een reden om iemand te kicken van de server?
Haha ja was leuk, chopperen voor de kust van Dalianquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:44 schreef staticdata het volgende:
vehicles op artil of uav of scan vind ik geen reden om te kicken. dat hoort er net zo bij als vehicles op snipers te gooien.
het is nu eenmaal zo.
gisteren weer gechopperd, waarbij het eerste rondje dalianplant een strijd tussen diamond & escape was wie de meeste kills kon halen.
Jaja 2 puntjes ingelopen op Raffie,quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:48 schreef jpjedi het volgende:
Het gaat dramatisch met mijn wk poules.. (Ik doe er aan 4 mee)
Mijn hoogste positie is bij de poule van gemeente Breda waar ik 97e sta van de 325.![]()
Tussenstandn BoF poule:
1. 1. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 94 (+15)
2. 2. diamondvoodoo Wesley 13-6-2006 89 (+17)
3. 3. Cornelisse Niels 10-6-2006 80 (+17)
4. 4. JEDI JP 12-6-2006 48 (+0)![]()
5. 5. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 0 (+0)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |