Kansen krijg je niet, kansen creëer jequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True. Ik krijg daar de kans niet voor.
Nou ja, ik probeer het wel eens, maar mijn vader vindt het leuk om zich ermee te bemoeien waarna ik uiteindelijk nog niks zelf heb gemaakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet, kansen creëer jeDe beste kansen krijg je door manipulatie.
Dan doe je de deur dicht?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer het wel eens, maar mijn vader vindt het leuk om zich ermee te bemoeien waarna ik uiteindelijk nog niks zelf heb gemaakt.
Nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Smoesjes! Je vind het gewoon makkelijk dat hij het voor je doet.
twee fouten gemaakt dus:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet
Laatst toevallig nog btw. Ik: "ik ga zondag een cake bakken".
Kom ik zondag mijn bed uit, raad eens wat er kant en klaar in de keuken stond. De cake.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee fouten gemaakt dus:
1/ je hebt het aangekondigd
2/ je bent te laat uit bed gekomen
Ik geef ze groot gelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
of ze zijn gewoon bang dat je de keuken in de fik steekt
Jij weet net zo goed als ik in wlek subforum de meeste tvps gezet wordenquote:
In de kleautefeaura.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik in wlek subforum de meeste tvps gezet worden
en dat is niet PTA, want hier is het alleen BoJo din de SC dioe het doet, plus het dakar topic
Tss, kun je jezelf niet laten bannen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en who fucking cares een reet about tvp's?
En banaanvragen zijn zelfs goed voor een ban, zeik niet zo, mensch! Was ook een MED van!
Ik heb in het huidige banmeldtopic toevallig inderdaad een ban voor mezelf aangevraagd. En ja dat mag je navragen, want ik meen het.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, kun je jezelf niet laten bannen?
Maar je kreeg hem niet omdat?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in het huidige banmeldtopic toevallig inderdaad een ban voor mezelf aangevraagd. En ja dat mag je navragen, want ik meen het.
wrom ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in het huidige banmeldtopic toevallig inderdaad een ban voor mezelf aangevraagd. En ja dat mag je navragen, want ik meen het.
Het was een tvpquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je kreeg hem niet omdat?
En wat was de reden?
Waarom post je niet meteen wat meer dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
alsof ik alleen een tvp post en daarna niks te melden heb... zinnig is het niet wat ik wel te melden heb
"ik verveel me"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom post je niet meteen wat meer dan?
ja, in mn Myat wel jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, dat topic staat bijna altijd bovenaan, pipo
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het FA topic? veel vaker dan je denkt
Verkapte tvp!!!!!!111!!!!!!111oneoneeleveneleefenhundertundelluf!!!!!!!!1111!!!!hoiherman!111!!11!quote:
Dingen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvoor dan?
Want ik zie haast geen bannetjes voorbij vliegen van mensen uit PTA
Kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Okay okay, je mag niet lekken yadda yadda.
Oh ok.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga even mijn bonsaishizzledizzle () checken en even buiten zitten nog.
T&T van Don Leo heeft gelijkgespeeld tegen de ikea-boys.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Er heeft iemend een wedstrijd gewonnen zeker, reed net een toeterende auto door de straat
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eten zelf maken geeft meer voldoening
de snackbar bedoel jequote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat zal de lokale chinees bij jou in de buurt ook wel denken ja
he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:14 schreef M5 het volgende:
[..]
T&T van Don Leo heeft gelijkgespeeld tegen de ikea-boys.
Ik kom er maar eens in de paar weken hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat zal de lokale chinees bij jou in de buurt ook wel denken ja
HA! hahahahahahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:17 schreef M5 het volgende:
[..]
je wilt er toch niets van weten? dus ik vertel je het zodat je alsnog niets weet
Jij ging buiten zittenquote:
ah, ok.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:28 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak zich helemaal verrotgedronken heeft in de ijskoffie![]()
![]()
![]()
M5, collega wist me vrijwel zeker te zeggen dat het een klasse 2 is......
Met z'n allen door een slotje heen posten is zo keileukquote:
we deden m telkens weer open, de negerts konden ook gewoon meedoenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met z'n allen door een slotje heen posten is zo keileuk
[afbeelding]
Nog sneuer leukerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we deden m telkens weer open, de negerts konden ook gewoon meedoen
Geen zin.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in een kroeg/buiten?
WGRquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen zin.
Zeg Ali, ik welk subforum kan ik het beste een topic openen als ik een vraag over gemeentelijke regels etc heb?
[afbeelding]
samenvatting?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Klacht van politie over fietsen voor de deur
[afbeelding]
Nee.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fietsen voor de deur -> Politie: foei! weg met die dingen -> Sjoewe![]()
![]()
en de verkorte versie daarvan?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.
Fietsen voor de deur --> Politeie: je meot gemeente bellen --> Gemeente: je moet een andere afdeling hebben! --> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben!--> andere afdeling gemeente: je moet een andere afdeling hebben! ----> Sjoewe![]()
![]()
Het blijft Nederland he?
bureaucratie AAAAAAAARGH AAAAAAARGH AAAAAAAAARGHquote:
Zo gaat het wel hoor serieus, genoeg ervaring meequote:
Ze is neit eens in staat haar eigen eten te maken, hoe moet ze dat dan weten?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo gaat het wel hoor serieus, genoeg ervaring mee
[afbeelding]
* Alexxxxx jeukt ijsmeis haar poesquote:Op zondag 11 juni 2006 00:35 schreef ijsmeis het volgende:
Gofdomme, mijn kat heeft me gekrabt op een plek waar ik niet bij kan en het jeeeuuuuuuuuuuuukt!
Ja man, ik kwam alleen bij de gemeente voor mijn id en rijbewijs.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is neit eens in staat haar eigen eten te maken, hoe moet ze dat dan weten?
een schone bakquote:Op zondag 11 juni 2006 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kat is vreselijk aan 't jammeren. Wtf wil ieEten hoeft ie niet, kriebelen ook niet.
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ik hem maar gewoon mee naar bed neem
Slaap lekker alvast allen![]()
Toch nog niet![]()
Okay!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet die vreemde Anus zonder s natuurlijk
[afbeelding]
Oef, dan hebben we de slowchat voor ons alleen.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh nou als het zo moet g aik op bed MET mijn Anus![]()
![]()
Ja, doe maarquote:Op zondag 11 juni 2006 10:10 schreef lipje het volgende:
Zal ik vandaag nog ff naar HvH rijden om te kijken of t druk is bij de bootjes
een Ford Bustangquote:Op zondag 11 juni 2006 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem nog steeds stoer:
[afbeelding]
Ja, nog 1 keer je mail adres danquote:Op zondag 11 juni 2006 10:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oude foto's doormailen ook
(stille hint)
Omdat het niet kanquote:Op zondag 11 juni 2006 10:25 schreef Paladijn het volgende:Sjoewe, waarom kun je die fietsen eigenlijk niet kwijt in je tuin?
'morgen trouwens
Maandag of dinsdag ga ik ze wel ff langs de kade fotograveren. Ik zou nu weg moeten en gelijk weer daarvandaan. Heb een afspraak in Den Haag om 13 uurquote:
In de buurt vn die gekke kipquote:
Da's minder ja... de flatjes hier en in Groningen hebben voor zover ik weet altijd een berging, een (bereikbare) tuin of fietsenrek voor de deur, dus het probleem speelt hier niet echt.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat het niet kan
Heel smal poortje met twee trapjes en een hoek van 90 graden naar de tuin, en van de tuin zelf blijft ook niks over met 10 fietsen erin.
[afbeelding]
Ik woon helegaar niet in een flat trouwensquote:Op zondag 11 juni 2006 10:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Da's minder ja... de flatjes hier en in Groningen hebben voor zover ik weet altijd een berging, een (bereikbare) tuin of fietsenrek voor de deur, dus het probleem speelt hier niet echt.
Dankuquote:Op zondag 11 juni 2006 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil even melden dat ijsmeis tof is.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
Al die stereotype fokkers weer in dat topic, zeiken om het zeiken
[afbeelding]
Niet als je dat lekker vind.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
en als TS word je gelijk als Lui bestempeldquote:Op zondag 11 juni 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
Al die stereotype fokkers weer in dat topic, zeiken om het zeiken
[afbeelding]
Gewoon negeren die meukquote:Op zondag 11 juni 2006 11:12 schreef lipje het volgende:
[..]
en als TS word je gelijk als Lui bestempeld![]()
Of gewoon hun muil houden als ze niks zinnigs te melden hebben.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
GA BELLEN DAN! op zondagquote:Op zondag 11 juni 2006 11:12 schreef lipje het volgende:
[..]
en als TS word je gelijk als Lui bestempeld![]()
De sieg heil lang leve Geert Wilders attitude ook welquote:Op zondag 11 juni 2006 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
De "Iedereen is stom behalve ik"instelling is ruim aanwezig in dat topic
quote:Laatste Voyeur Orealo
wat ijsmeis zegtquote:Op zondag 11 juni 2006 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu ga ik naar mn broer zn verjaardag
Doei
hehquote:Op zondag 11 juni 2006 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
Zouden er veel bloemen staan naast het water? Vast wel eh?
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De sieg heil lang leve Geert Wilders attitude ook wel
[afbeelding]
Ze willen foto's van je fiets zien, lmfd.quote:
Hoe uitgebreid gaat dat boek in op illustrator? De rest ken ik al namelijkquote:Op zondag 11 juni 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo, wil iemand mijn boeken kopen?[TK] 3 boeken (van een Grafische opleiding)
Ehhh, ga ik even kijken voor jequote:Op zondag 11 juni 2006 11:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe uitgebreid gaat dat boek in op illustrator? De rest ken ik al namelijk
[afbeelding]
Ik ben bijna klaarquote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga je kappen met je opleiding?
ik heb ook nog wel een plank vol staan met studieboeken![]()
Mja, ik weet alleen niet of je er veel aan hebt hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 11:44 schreef Sjoewe het volgende:
Dat zou wel puik zijn![]()
Ik zit iedere keer met photoshop bizarre moeite te doen om dingen te maken waarvan men dan weer zegt, joh dat zijn 3 klikken met illustrator
[afbeelding]
Anders donder ik ze hier wel weer in de papierbakquote:Op zondag 11 juni 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik weet alleen niet of je er veel aan hebt hoor
Maar mail je adres maar ofzo
Preciesquote:Op zondag 11 juni 2006 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders donder ik ze hier wel weer in de papierbak![]()
[afbeelding]
Wel weg, maar niet gezopenquote:
*doof*quote:Op zondag 11 juni 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
HALLO BARACUDA!
Dat is een gevolg van kleine schreeuwende meisjesquote:Op zondag 11 juni 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij doof bent.
Ik kan er ook niks aan doen dat jij een klein schreeuwend meisje naast je hebt staan.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van kleine schreeuwende meisjes
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo lief ben hoor.
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben al verbrand van het 10 minuten buiten zitten![]()
![]()
mja, maar als je 't warm krijgt kiep je gewoon ff om, zet je ehm weer recht en ga je verderquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is pas een mooie manier om te verbranden
vorig jaar op 1 van die zandvoort dagen was ik zo erg verbrand dat ik zelfs korsten kreeg op m'n kopquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is pas een mooie manier om te verbranden
Auchquote:Op zondag 11 juni 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorig jaar op 1 van die zandvoort dagen was ik zo erg verbrand dat ik zelfs korsten kreeg op m'n kop![]()
![]()
quote:
* Alfisti hangt wel 155 GTA blok erin.............. sterker nog............... ik koop gewoon een 155 GTA!quote:Op zondag 11 juni 2006 12:53 schreef M5 het volgende:
[..]![]()
.
ben al aan't sparen om er een twinturbo v6 van te maken.. of ik hang gewoon 't blok van een RS4 erin
Peu wannabee!quote:Op zondag 11 juni 2006 12:56 schreef BoJo het volgende:
jongens met 20 euro koop ik toch geen Maserati![]()
En hoeveel had je met dayzers deze week?quote:grrrmmbbll staatsloterij
* BoJo bitchslapped Alfristiquote:Op zondag 11 juni 2006 12:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Peu wannabee!![]()
[..]
En hoeveel had je met dayzers deze week?
Dat was echt goorquote:Op zondag 11 juni 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorig jaar op 1 van die zandvoort dagen was ik zo erg verbrand dat ik zelfs korsten kreeg op m'n kop![]()
![]()
Gisteren trouwens in een MX-5 gereden, dat reed echt lekkerquote:
jammer dat ze niet wat meer vermogen hebben.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren trouwens in een MX-5 gereden, dat reed echt lekkerik wou bijna ruilen tegen m'n 155
1.6 16v met 125pk is op 900kg best voldoende. Alleen is het vermogen heel gelijdelijk opgebouwt, dat maakt het wel wat saai. Ik zei al tegen de eigenaar van die auto dat er eigenlijk een Alfa blok in moest, dat t dan een perfecte auto zou zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 13:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jammer dat ze niet wat meer vermogen hebben.
2.0 turbo met 200 pk zou het een geweldige bak zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1.6 16v met 125pk is op 900kg best voldoende. Alleen is het vermogen heel gelijdelijk opgebouwt, dat maakt het wel wat saai. Ik zei al tegen de eigenaar van die auto dat er eigenlijk een Alfa blok in moest, dat t dan een perfecte auto zou zijn
Dat is niet op straat te houden manquote:Op zondag 11 juni 2006 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2.0 turbo met 200 pk zou het een geweldige bak zijn
Nee joh...moet wel fatsoenlijk kunnen driftenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet op straat te houden man![]()
150-160pk zou voldoende zijn![]()
Er rijdt normaal een vrouw in die autoquote:Op zondag 11 juni 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee joh...moet wel fatsoenlijk kunnen driften
Neeeeeeeee drolquote:Op zondag 11 juni 2006 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil godverdomme gewoon peekaa's ja![]()
Fijn he dat ik zo fanatiek terug leesquote:Op zondag 11 juni 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neeeeeeeee drolKlacht van politie over fietsen voor de deur
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
ik kan die cruijff dat voetbal ook niet uitstaan![]()
wat is het verschil dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
ik kan competitie voetbal niet uitstaan... WK en EK vind ik wel leuk om naar te kijken![]()
de sfeer en de spanning over hoe jouw land het gaat doen. (alleen mag het van mij wel wat minder met die oranje meukquote:
Mja, misschien had ik het wel leuk gevonden als er Friezen meededen inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 17:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
de sfeer en de spanning over hoe jouw land het gaat doen. (alleen mag het van mij wel wat minder met die oranje meuk)
competitievoetbal boeit me totaal niet![]()
Oh, vandaar dat er zoveel zuid-amerikanen in het nederlandse elftal zitten.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:01 schreef Alfisti het volgende:
Wereldkampioenschap he.......... geen provinciaalkampieonschap
Die worden gewoon gelegaliseerd door Ritaquote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat er zoveel zuid-amerikanen in het nederlandse elftal zitten.
Rita moet opkrassenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die worden gewoon gelegaliseerd door Rita
Dat *kan* gewoon niet echt zijn!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
http://videos.streetfire.(...)B9C-BCEC4122BCB3.htm
![]()
Wie nietquote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al heel het weekend aan
Whehe, ik weet nog wel dat we 4 á 5 jaar terug in Spanje waren en dat er toen een hittegolf was.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar je was wezen kanoen? hoe kun je dan niet verbranden?:P
Appartquote:Op zondag 11 juni 2006 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, ik weet nog wel dat we 4 á 5 jaar terug in Spanje waren en dat er toen een hittegolf was.
Mijn broertje en ik gingen dan zwemmen en lieten ons opdrogen in de zon, zonder in te smeren.
Maar verbranden? Neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |