Details!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, bedankt Dagonet, voor je mailtjeNiet helemaal positief, maar de laaste 3 zinnen deden me toch wel goed
Nee, dat was het negatieve eraan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef HuHu het volgende:
Ah... je wordt weer mod ijsmeis?
Begrijpelijk, mod worden nadat je al mod bent geweest is altijd een zware stap. Maarre... ik begrijp dat je nu dus al lekt, voordat je überhaupt weer rechten hebt.quote:
Ik zal het nog maar eens herhalen. Het negatieve aan het mailtje was juist dat ik géén, ik zeg géén modje word.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Begrijpelijk, mod worden nadat je al mod bent geweest is altijd een zware stap. Maarre... ik begrijp dat je nu dus al lekt, voordat je überhaupt weer rechten hebt.
En het positieve? Je hoeft géén 'handelingen' te verrichten om je bekwaamheid te bewijzen, omdat je minder dan een jaar mod-af bent?
Wat word je dan wel? Ze gaan je toch niet meteen FA maken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar eens herhalen. Het negatieve aan het mailtje was juist dat ik géén, ik zeg géén modje word.
Als ze mij mijn notes maar kan vertellen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat word je dan wel? Ze gaan je toch niet meteen FA maken?
fluffer op crewmeetsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef HuHu het volgende:
Wat word je dan wel? Ze gaan je toch niet meteen FA maken?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt Dago, ook voor het feit dat je ijsmeis geen mod hebt gemaakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |