Kansen krijg je niet, kansen creëer jequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True. Ik krijg daar de kans niet voor.
Nou ja, ik probeer het wel eens, maar mijn vader vindt het leuk om zich ermee te bemoeien waarna ik uiteindelijk nog niks zelf heb gemaakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet, kansen creëer jeDe beste kansen krijg je door manipulatie.
Dan doe je de deur dicht?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer het wel eens, maar mijn vader vindt het leuk om zich ermee te bemoeien waarna ik uiteindelijk nog niks zelf heb gemaakt.
Nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Smoesjes! Je vind het gewoon makkelijk dat hij het voor je doet.
twee fouten gemaakt dus:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet
Laatst toevallig nog btw. Ik: "ik ga zondag een cake bakken".
Kom ik zondag mijn bed uit, raad eens wat er kant en klaar in de keuken stond. De cake.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee fouten gemaakt dus:
1/ je hebt het aangekondigd
2/ je bent te laat uit bed gekomen
Ik geef ze groot gelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
of ze zijn gewoon bang dat je de keuken in de fik steekt
Jij weet net zo goed als ik in wlek subforum de meeste tvps gezet wordenquote:
In de kleautefeaura.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik in wlek subforum de meeste tvps gezet worden
en dat is niet PTA, want hier is het alleen BoJo din de SC dioe het doet, plus het dakar topic
Tss, kun je jezelf niet laten bannen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en who fucking cares een reet about tvp's?
En banaanvragen zijn zelfs goed voor een ban, zeik niet zo, mensch! Was ook een MED van!
Ik heb in het huidige banmeldtopic toevallig inderdaad een ban voor mezelf aangevraagd. En ja dat mag je navragen, want ik meen het.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, kun je jezelf niet laten bannen?
Maar je kreeg hem niet omdat?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in het huidige banmeldtopic toevallig inderdaad een ban voor mezelf aangevraagd. En ja dat mag je navragen, want ik meen het.
wrom ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in het huidige banmeldtopic toevallig inderdaad een ban voor mezelf aangevraagd. En ja dat mag je navragen, want ik meen het.
Het was een tvpquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je kreeg hem niet omdat?
En wat was de reden?
Waarom post je niet meteen wat meer dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
alsof ik alleen een tvp post en daarna niks te melden heb... zinnig is het niet wat ik wel te melden heb
"ik verveel me"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom post je niet meteen wat meer dan?
ja, in mn Myat wel jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, dat topic staat bijna altijd bovenaan, pipo
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het FA topic? veel vaker dan je denkt
Verkapte tvp!!!!!!111!!!!!!111oneoneeleveneleefenhundertundelluf!!!!!!!!1111!!!!hoiherman!111!!11!quote:
Dingen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvoor dan?
Want ik zie haast geen bannetjes voorbij vliegen van mensen uit PTA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |