Met betere spelers om zich heen zal hij misschien wel opbloeien hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
De aankoop van Krohn-Dehli is onbegrijpelijk. Eerst hebben ze hem laten gaan en nu laten ze hem terug komen, terwijl hij nog steeds een weinig opvallende speler van RKC was.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook vertrouwen in het nieuwe seizoen, al zou ik het wel een domper vinden mocht Davids niet komen.
Daar ga ik ook vanuit. Met Heitinga op links en Urby op rechts. Laat Grygera maar lekker op de bank zitten omdat hij toch niet weet wat hij wil.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht in eerste instantie het duo Stam-Vermaelen.
Ik heb toch liever Heitinga op rechts en Urby op links.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Met Heitinga op links en Urby op rechts. Laat Grygera maar lekker op de bank zitten omdat hij toch niet weet wat hij wil.
Volgens mij is het logischer als Johnny op rechts staat en Urby op linksquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Met Heitinga op links en Urby op rechts.
Ogararu zal wel een basisplaats hebben in het begin... die is niet voor niets gehaald...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:36 schreef StarGazer het volgende:
-------------------Stekelenburg---------------
Heitinga (Ogararu)--Stam---Vermaelen----Urby
----Gabri------------Maduro----------Sneijder
----Rosales--------Huntelaar--------Perez
Hmm... Davids kom nou maar gewoon.
Of Rosenbergquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat team ziet er anders ook goed uit
En mocht Perez tegenvallen kun je in de tweede helft altijd Mitea erin gooien
Van mij mag ie ook als linksbuiten beginnen boven Perezquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:47 schreef Schanulleke het volgende:
Rosenberg is een klasbak, die heeft wat mij betreft door zijn doorzettingsvermogen en zijn goals de plek van 2de spits volledig verdiend.
Wist je dat echt niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over Zlatan en Don Leo
[..]
Ik wist niet dat Leo zo goed lag bij de spelers..
laat dan Chari maar gaan en verhuur Babel want een jaar niet voetballen is dodelijk voor zijn ontwikkelingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja... Ik heb zo'n vermoeden dat Chari of Babel vertrekt
Heitinga niet in de basisquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:48 schreef Gelderland het volgende:
-------------------Stekelenburg---------------
Ogararu--------Stam---Vermaelen----Urby
----Gabri------------Maduro----------Sneijder
----Babel-----------Huntelaar---------Perez
Rosales vind ik zo'n rrutseren Ogararu komt er ook wel in, hebben ze niet voor niets gehaald...
Er zijn altijd wel blessures en schorsingen enzo... Maar ja, eigenlijk is het maken van een ideale opstelling wat onzinning...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heitinga niet in de basis![]()
Maar wat Rosales betreft geef ik je gelijk. Misschien dat Rosenberg het ook wel aan de rechterkant kan proberen.
Ach ja, met de medische staf van Ajax iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel blessures en schorsingen enzo... Maar ja, eigenlijk is het maken van een ideale opstelling wat onzinning...
Hoop dat ie in de basis staat op het wkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:55 schreef StarGazer het volgende:
Een Heitinga in huidige vorm hoort gewoon in de basis.
Vermaelen is wel zo goed :/quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:54 schreef stefmans het volgende:
Gewoon Centraal Heitinga, Stam zo goed is vermaelen nou ok weer niet![]()
Ik denk wel dat bij beter dan Heitinga is, in verdedigend opzicht.quote:
Nee dat was moeilijk dit seizoenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Vermaelen was veruit onze beste verdediger dit seizoen
Thanks. Ik ben trouwens hier en daar nog dingen aan het toevoegen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:26 schreef DeTolk het volgende:
Mooie OP
Net op de achtergrond bij Studio Sport beelden van Leo in gesprek met Zlatan. Geweldigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over Zlatan en Don Leo
[..]
Ik wist niet dat Leo zo goed lag bij de spelers..
Shit gemist.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Net op de achtergrond bij Studio Sport beelden van Leo in gesprek met Zlatan. Geweldig
Ibrahimovic
Gewoon studio sportzomer kijken en je ziet de helft van het programma beelden die al de hele dag te zien zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Shit gemist.Maar zal vanavond ongetwijfeld nog wel langskomen.
Soms wel. Maar vanavond was het weer 3x niks.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Net op de achtergrond bij Studio Sport beelden van Leo in gesprek met Zlatan. Geweldig
Ibrahimovic
Laat ie dan aub dat achterlijke staarte afknippen anders wil ik hem niet eens in ons geliefde Ajaxtenue zien..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een tijd sprake van geweest dat er interesse was in Wilhelmson. Gewoon weer doen
Kan prima in de onderhandeling geregeld wordenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:26 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Laat ie dan aub dat achterlijke staarte afknippen anders wil ik hem niet eens in ons geliefde Ajaxtenue zien..
Ik werk in Rotterdanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:33 schreef -Wolf- het volgende:
Op m'n oude werk schreef ik altijd op de interne vacatures bij de vereisten: AJAX-fan.
Zaten naar mijn idee teveel kakkerlakken en matten bij mij op werk.w
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:33 schreef -Wolf- het volgende:
Op m'n oude werk schreef ik altijd op de interne vacatures bij de vereisten: AJAX-fan.
Zaten naar mijn idee teveel kakkerlakken en matten bij mij op werk.w
Er zitten veel clubs achter hem aan denk ik.. En daarnaast, Defour...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:51 schreef DrDentz het volgende:
neu.. geen een speler uit Belgie is onhaalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |