Vermaelen is wel zo goed :/quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:54 schreef stefmans het volgende:
Gewoon Centraal Heitinga, Stam zo goed is vermaelen nou ok weer niet![]()
Ik denk wel dat bij beter dan Heitinga is, in verdedigend opzicht.quote:
Nee dat was moeilijk dit seizoenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Vermaelen was veruit onze beste verdediger dit seizoen
Thanks. Ik ben trouwens hier en daar nog dingen aan het toevoegen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:26 schreef DeTolk het volgende:
Mooie OP
Net op de achtergrond bij Studio Sport beelden van Leo in gesprek met Zlatan. Geweldigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over Zlatan en Don Leo
[..]
Ik wist niet dat Leo zo goed lag bij de spelers..
Shit gemist.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Net op de achtergrond bij Studio Sport beelden van Leo in gesprek met Zlatan. Geweldig
Ibrahimovic
Gewoon studio sportzomer kijken en je ziet de helft van het programma beelden die al de hele dag te zien zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Shit gemist.Maar zal vanavond ongetwijfeld nog wel langskomen.
Soms wel. Maar vanavond was het weer 3x niks.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Net op de achtergrond bij Studio Sport beelden van Leo in gesprek met Zlatan. Geweldig
Ibrahimovic
Laat ie dan aub dat achterlijke staarte afknippen anders wil ik hem niet eens in ons geliefde Ajaxtenue zien..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een tijd sprake van geweest dat er interesse was in Wilhelmson. Gewoon weer doen
Kan prima in de onderhandeling geregeld wordenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:26 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Laat ie dan aub dat achterlijke staarte afknippen anders wil ik hem niet eens in ons geliefde Ajaxtenue zien..
Ik werk in Rotterdanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:33 schreef -Wolf- het volgende:
Op m'n oude werk schreef ik altijd op de interne vacatures bij de vereisten: AJAX-fan.
Zaten naar mijn idee teveel kakkerlakken en matten bij mij op werk.w
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:33 schreef -Wolf- het volgende:
Op m'n oude werk schreef ik altijd op de interne vacatures bij de vereisten: AJAX-fan.
Zaten naar mijn idee teveel kakkerlakken en matten bij mij op werk.w
Er zitten veel clubs achter hem aan denk ik.. En daarnaast, Defour...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:51 schreef DrDentz het volgende:
neu.. geen een speler uit Belgie is onhaalbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |