in 1 keer goed!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:11 schreef jerver73 het volgende:
stiekum gedanst
net als in de film
zoveel te doen
Idd, dat staat er alquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:13 schreef Charmian het volgende:
Neerlands Hoo zou al te makkelijk zijn.
Ja hoor, in hun jonge jarenquote:Bram Vermeulen en Freek de Jonge dan? (of lijken ze er gewoon op?)
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:45 schreef belsen het volgende:
Da's Drafi Deutscher in zijn slechte tijd.
Check.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:56 schreef jerver73 het volgende:
zeg belsen ik had je dacht ik gemailed kan dat?
Nee, een iets serieuzer genre (let wel: iets).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:00 schreef jerver73 het volgende:
De havenzangers?
Heel ander genre.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:04 schreef jerver73 het volgende:
De dijk?
Een harder genre (jaren 90).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef jerver73 het volgende:
toontje lager?
Ook niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef jerver73 het volgende:
skik?
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:30 schreef Walvisje het volgende:
Heideroosjes?
quote:
Oh, de bandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:29 schreef ranja het volgende:
en als je z'n naam niet weet mag je ook de band noemen waar hij bekend van is
bigshadow +1quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:22 schreef bigshadow het volgende:
Gokken dan maar, the human league?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Suicidal Tendencies natuurlijk!!!!
ST it isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Suicidal Tendencies natuurlijk!!!!
Vandaar ook mijn inleiding...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:45 schreef knars het volgende:
die knaap met de bandana lijkt op de gebronsde versie van cyco mike van suicidal tendencies, maar de rest van de band lijkt er niet op
Hij was me er iets te onzeker over, i.t.t. jijquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eigenlijk was ik er van uit gegaan dat Knars het punt zou krijgen...
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef jerver73 het volgende:
en lama 11
within temptation - ice queen
clap your hands say yeah - in this home on ice
Maar hij was wel de eerste die met ST kwam. Nu stond zijn post er nog niet toen ik mijn antwoord gaf, maar toch...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:34 schreef GLO het volgende:
Hij was me er iets te onzeker over, i.t.t. jij
Dan vind ik helemaal dat jij het verdiend hebt. Als jouw post duidelijk veel later was geweest, had ik meer getwijfeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar hij was wel de eerste die met ST kwam. Nu stond zijn post er nog niet toen ik mijn antwoord gaf, maar toch...
Daarom. Dat bleek uit de formulering van je antwoord.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:09 schreef knars het volgende:
Mja, ik dacht ook dat het gebruikelijk was diegene het punt te geven die de band als eerste noemde. Maar eerlijk is eerlijk, ik herkende de band niet, alleen cyco mike.
Euh, ja, ik ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik mis Ice Queen van Within Temptation
GLO + 1
quote:vr 9 jun 2006, 16:06
"Pink Floyd komt weer bij elkaar!"
door redactie Privé
AMSTERDAM - Drummer Nick Mason is ervan overtuigd dat Pink Floyd weer bij elkaar komt. Hij heeft laten weten alles in het werk te stellen om de andere bandleden hun vetes bij te laten leggen.
Nick heeft goede hoop op een hereniging van zijn band. "Ik heb kort geleden nog met gitarist David Gilmour gespeeld en ik moet zeggen: het moet wel heel gek lopen, wil ik David, Henry Kissinger en Roger Waters niet meer op een lijn krijgen. Het enige dat jammer is, is dat de hereniging van mij af moet hangen. Want zelf doen ze het niet!"
Ja. Maar het verhaal beweert niet van nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef jerver73 het volgende:
roger waters is toch solo bezig?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:29 schreef jerver73 het volgende:
een van de genoemde leden is nooit lid geweest?
Natuurlijk. Want nationaal veiligheidsadviseur en minister van buitenlandse zaken onder de Amerikaanse presidenten Nixon en Ford.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
henry kissinger?
Yep.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef knars het volgende:
kissinger moet rick wright zijn?
ik had nog henry rollins en ricky nelsonquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:56 schreef GLO het volgende:
Rick Wright
Rick Derringer
Rick Danko
Ricky Wilson (B-52's)
Ricky Wilson (Kaiser Chiefs)
Henry Cow
Joe Henry
Ozark Henry
The Henrys
John Henry
reserve-Rick: Slick Rick
Ja, die Ricks gingen bij mij ook een stuk snellerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:08 schreef ranja het volgende:
Rick Springfield
Rick de Leeuw
Rick Parfitt
10 Rick's is makkelijker dan 5 Henry's
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In Finland.
Zo kun je de Zamu Awards idd omschrijven. Well donequote:Op zondag 11 juni 2006 00:03 schreef bukgeit het volgende:
De Belgische Edisons?
Du hast das Nummer wohl mal gehört?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef Neleos het volgende:
Het is sowieso een Duitser. Udo Jurgens ofzo?
Nauwelijks. Te weinig iig om door te hebben dat daar de sleutel ligt... maar nu wel dusquote:Op zondag 11 juni 2006 01:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent geen voetballiefhebber?
54,74, 90 zijn de jaren dat Duitsland het WK heeft gewonnen. 2006 lukt ze natuurlijk nooit...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Nauwelijks. Te weinig iig om door te hebben dat daar de sleutel ligt...
Ik had het al begrepenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
54,74, 90 zijn de jaren dat Duitsland het WK heeft gewonnen. 2006 lukt ze natuurlijk nooit...
Je komt in de buurt - meer een alternatieve naam dan een ouwe rot.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:33 schreef GLO het volgende:
Of misschien wel Wir Sind Helden - toepasselijke bandnaam iig
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef jerver73 het volgende:
Tezijnertijd Verder Puntentellen
Tocotronic?quote:Op zondag 11 juni 2006 08:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je komt in de buurt - meer een alternatieve naam dan een ouwe rot.
Is ook goed. Doe jij die?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:12 schreef jerver73 het volgende:
neen... ben bang dat bukgeit toch met wat hintjes over de brug moet komen , maar goed hij is dan ook geparkeerd.... na aflopen wedstrijd nieuwe vraag dan maar?
Die klopt iig... laat je fantasie de vrije loop... degene met de vierde krijgt dat mooie punt van goud....quote:
Die van Doe Maar was ook historisch slecht, ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:00 schreef jerver73 het volgende:
belsen +1
verder nog wat new kids on the block, beetje doe maar, wat depeche mode, en wat goede tijden slechte tijden ...
1. Bløf - Doe maar net alsofquote:Op zondag 11 juni 2006 18:05 schreef jerver73 het volgende:
blof
de dijk
guus meeuwis
andre hazes
kane
krezip
racoon
anouk
postmen
ali B
Hee belsen, waar ik onderhand wel benieuwd naar ben: waarom jij altijd overal The voor zet waar het niet hoort (Ramones, Spice Girls, Sex Pistols, Buzzcocks...)?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:56 schreef belsen het volgende:The Ramones The Bips The Spice Girls Boudewijn de Groot
En over die cover van The Clash, wil ik het amper hebben...
Ramones.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Hee belsen, waar ik onderhand wel benieuwd naar ben: waarom jij altijd overal The voor zet waar het niet hoort (Ramones, Spice Girls, Sex Pistols, Buzzcocks...)?
Ik heb die plaat, maar pak 'm er niet bij (kan 'm toch niet vindenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:06 schreef belsen het volgende:
[..]
1. Bløf - Doe maar net alsof
2. Postmen - De bom
Het is alweer een paar jaartjes terug, en de tribute kwam (hint hint hint) uit op het V2 label, dat ook Klaar uitgaf.
Nee, denk V2 en veel serieuze bands en zangers (M/V) van het kaliber Raccoon met wat Doe Maar-adepten in het slipspoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb die plaat, maar pak 'm er niet bij (kan 'm toch niet vinden). Waarmee het wel erg lastig wordt (geheugen als een zeef). Eén gokje vooralsnog: Tröckener Kecks?
Wáár heeft dat Rotjoch het over The SP dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:11 schreef belsen het volgende:
Sex Pistols = McLaren - The Sex Pistols = Rotten
Dit na enig nazoekwerk in mijner collectie.
Bram Vermeulen?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, denk V2 en veel serieuze bands en zangers (M/V) van het kaliber Raccoon met wat Doe Maar-adepten in het slipspoor.
Never mind the bollocks here's the Sex Pistols.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Wáár heeft dat Rotjoch het over The SP dan?
Jongere artiesten. Noem eens wat 5 jaar terug hippe bands en artiesten.quote:
Ja maar dat is omdat Sex Pistols meervoud is. Zoals wij de Sex Pistols zeggen. Het logo/de merknaam Sex Pistols is duidelijk The-loos, ook op de Bollocks-hoes: 'the' staat er niet voor niets los vanquote:Op zondag 11 juni 2006 18:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Never mind the bollocks here's the Sex Pistols.
Some prodcuts carri on Sex Pistols.
Travoltas?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Jongere artiesten. Noem eens wat 5 jaar terug hippe bands en artiesten.
Da's toevallig, ik zat te twijfelen tussen deze meneer en Jason Donovan.quote:
nee, die is veel dikker tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:37 schreef jerver73 het volgende:
sandra kim?
wie?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:41 schreef jerver73 het volgende:
kim lyam?
quote:, at the tender age of fourteen, was one of the most photographed, talked about and popular vocalists in the early 80’s with her band
Nee. the Ants gingen begin jaren 80 door als een andere band (gemanaged door Malcolm mcLaren) en zij was de zangeres.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:47 schreef jerver73 het volgende:
zoeken we het in de debbie gibson achtige hoek?
Yep natuurlijkquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef jerver73 het volgende:
terence trent d arby?
Hint was niet meer nodigquote:Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef jerver73 het volgende:
ah hollywood beyond......
en ... 10 hits toch?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:32 schreef belsen het volgende:
Geen Kast enzo, Fries is een taal, geen dialect.
't Zijn voor mij wel degelijk hits, hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef peaceman het volgende:
Hoewel een paar twijfelgevalletjes: Jerver73 +1
Ik neem aan dat Belsen wel begrijpt waarom
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:42 schreef belsen het volgende:
[..]
't Zijn voor mij wel degelijk hits, hoor.
En dat is het nu nog net wilde je zeggen.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als iedereen zo zou redeneren, werd het een chaos!
![]()
quote:I feel great! so maybe I might just
Search for a 9 to 5, if I strive
Then maybe I’ll stay alive
So I walk up the street whistlin this
Feelin out of place cos, man, do I miss
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:47 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat is het nu nog net wilde je zeggen.
Je moet gewoon je vraag dan duidelijker stellen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef Berkery het volgende:
Lijkt me een rappert-iets. Maar geen idee
de juiste persoon, maar de verkeerde reden.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef GLO het volgende:
Ronald Koeman - niet uit Volendam?
TSE +1quote:Op zondag 11 juni 2006 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Naar hem heeft geen band zich vernoemd?
o wacht, ik heb natuurlijk de verkeerde Arnold Mühren in gedachtenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
de juiste persoon, maar de verkeerde reden.
Er is er ook 1 die bij de Cats speeltquote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef GLO het volgende:
[..]
o wacht, ik heb natuurlijk de verkeerde Arnold Mühren in gedachten
Ik dacht het nog even, maar Van Basten wist ik niet helemaal zeker en van een band die Mühren heet heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
TSE +1
Eigenlijk had ik Muhren er niet bij moeten zetten want dat maakt het wat lastig. OVermars is een franse postrock/metal band en ik kwam vandaag een cd van een band Van Basten tegen....
Precies! Ik denk eerst in muziek, dan pas in voetbal...quote:
Ik kwam de cd vandaag tegen in de oxfam en heb hem maar meegenomen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik dacht het nog even, maar Van Basten wist ik niet helemaal zeker en van een band die Mühren heet heb ik nog nooit gehoord
Hij is nog niet vergeten dus...quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef jerver73 het volgende:
revelation time - south africa
Ontopic: Rowen Hezequote:Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef peaceman het volgende:
Jongens: ff deze mensen steunen svp...
Ik weet niet hoe te zeggen... (deel 2)
Een kring voor Thijs
Hitte of geen hitte, ik heb vandaag toch heerlijk geslapen overdag. Goed, ik had van vrijdagochtend half 8 tot vanochtend half 10 niet meer geslapen, maar dan nog (don't ask).quote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef GLO het volgende:
En wie vond dat we Naar Vore! moesten?
slapen? in deze hitte?
quote:Het stadion veert overeind
Want dit is ongehoord
Die nieuwe net nog onbekend
Heeft al twee keer gescoord
Glo +1quote:Op zondag 11 juni 2006 23:14 schreef GLO het volgende:
Tröckener Kecks - Naar De Top
edit: nee, dacht niet dat-ie al geweest was, want wilde hem daarnet zelf al vragen!en koos toen toch maar voor de Manne...
OK, ik vraag niet verderquote:Op zondag 11 juni 2006 23:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hitte of geen hitte, ik heb vandaag toch heerlijk geslapen overdag. Goed, ik had van vrijdagochtend half 8 tot vanochtend half 10 niet meer geslapen, maar dan nog (don't ask).
En Raggende Manne, lijkt me.
quote:All around, people looking half dead
Walking on the sidewalk, hotter than a match head
Heel goed, je bent idd uitgeslapenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:24 schreef Grobbel het volgende:
Summer in the City van The Lovin' Spoonful...
Ik kruip zo ook onder de wol.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef peaceman het volgende:
Ik ga het morgen vast lezen...nu een poging doen om te slapen...
Laatste aanwijzing doet aan Bauer denken (dus niet de band die je zoekt), maar dat klopt dan weer niet met de rest (noch de foto).quote:Op zondag 11 juni 2006 23:57 schreef Grobbel het volgende:
De derde en vierde persoon op de foto zijn met elkaar getrouwd en vormen de spil van de band. Beide hebben ook meer bands op hun kerfstok staan, waarbij manlief wellicht nog wel het bekendst is van een band die zijn eigen naam draagt (alleen dus niet de band die ik nu zoek).
Het onderschrift van de foto leerde mij het volgende:quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef ranja het volgende:
Boss Hog, in een mij niet bekende bezetting (5?)
Ow, Cristina dinges, nu zie ik het. Maar dat is toch niet Jon Spencerquote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef ranja het volgende:
Boss Hog, in een mij niet bekende bezetting (5?)
De volgorde van de namen bij het onderschrift komen niet overeen met de v.l.n.r.-volgorde op de foto, dus dat moet je maar gewoon negeren.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ow, Cristina dinges, nu zie ik het. Maar dat is toch niet Jon SpencerOf wel dus?
Sonic Youth dan ook nog?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:21 schreef ranja het volgende:
er is nog 1 heel makkelijke en nog veel die misschien meer voor PG-gevorderden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |