ST it isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Suicidal Tendencies natuurlijk!!!!
Vandaar ook mijn inleiding...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:45 schreef knars het volgende:
die knaap met de bandana lijkt op de gebronsde versie van cyco mike van suicidal tendencies, maar de rest van de band lijkt er niet op
Hij was me er iets te onzeker over, i.t.t. jijquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eigenlijk was ik er van uit gegaan dat Knars het punt zou krijgen...
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef jerver73 het volgende:
en lama 11
within temptation - ice queen
clap your hands say yeah - in this home on ice
Maar hij was wel de eerste die met ST kwam. Nu stond zijn post er nog niet toen ik mijn antwoord gaf, maar toch...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:34 schreef GLO het volgende:
Hij was me er iets te onzeker over, i.t.t. jij
Dan vind ik helemaal dat jij het verdiend hebt. Als jouw post duidelijk veel later was geweest, had ik meer getwijfeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar hij was wel de eerste die met ST kwam. Nu stond zijn post er nog niet toen ik mijn antwoord gaf, maar toch...
Daarom. Dat bleek uit de formulering van je antwoord.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:09 schreef knars het volgende:
Mja, ik dacht ook dat het gebruikelijk was diegene het punt te geven die de band als eerste noemde. Maar eerlijk is eerlijk, ik herkende de band niet, alleen cyco mike.
Euh, ja, ik ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik mis Ice Queen van Within Temptation
GLO + 1
quote:vr 9 jun 2006, 16:06
"Pink Floyd komt weer bij elkaar!"
door redactie Privé
AMSTERDAM - Drummer Nick Mason is ervan overtuigd dat Pink Floyd weer bij elkaar komt. Hij heeft laten weten alles in het werk te stellen om de andere bandleden hun vetes bij te laten leggen.
Nick heeft goede hoop op een hereniging van zijn band. "Ik heb kort geleden nog met gitarist David Gilmour gespeeld en ik moet zeggen: het moet wel heel gek lopen, wil ik David, Henry Kissinger en Roger Waters niet meer op een lijn krijgen. Het enige dat jammer is, is dat de hereniging van mij af moet hangen. Want zelf doen ze het niet!"
Ja. Maar het verhaal beweert niet van nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef jerver73 het volgende:
roger waters is toch solo bezig?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:29 schreef jerver73 het volgende:
een van de genoemde leden is nooit lid geweest?
Natuurlijk. Want nationaal veiligheidsadviseur en minister van buitenlandse zaken onder de Amerikaanse presidenten Nixon en Ford.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
henry kissinger?
Yep.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef knars het volgende:
kissinger moet rick wright zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |