Er is er ook 1 die bij de Cats speeltquote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef GLO het volgende:
[..]
o wacht, ik heb natuurlijk de verkeerde Arnold Mühren in gedachten
Ik dacht het nog even, maar Van Basten wist ik niet helemaal zeker en van een band die Mühren heet heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
TSE +1
Eigenlijk had ik Muhren er niet bij moeten zetten want dat maakt het wat lastig. OVermars is een franse postrock/metal band en ik kwam vandaag een cd van een band Van Basten tegen....
Precies! Ik denk eerst in muziek, dan pas in voetbal...quote:
Ik kwam de cd vandaag tegen in de oxfam en heb hem maar meegenomen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik dacht het nog even, maar Van Basten wist ik niet helemaal zeker en van een band die Mühren heet heb ik nog nooit gehoord
Hij is nog niet vergeten dus...quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef jerver73 het volgende:
revelation time - south africa
Ontopic: Rowen Hezequote:Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef peaceman het volgende:
Jongens: ff deze mensen steunen svp...
Ik weet niet hoe te zeggen... (deel 2)
Een kring voor Thijs
Hitte of geen hitte, ik heb vandaag toch heerlijk geslapen overdag. Goed, ik had van vrijdagochtend half 8 tot vanochtend half 10 niet meer geslapen, maar dan nog (don't ask).quote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef GLO het volgende:
En wie vond dat we Naar Vore! moesten?
slapen? in deze hitte?
quote:Het stadion veert overeind
Want dit is ongehoord
Die nieuwe net nog onbekend
Heeft al twee keer gescoord
Glo +1quote:Op zondag 11 juni 2006 23:14 schreef GLO het volgende:
Tröckener Kecks - Naar De Top
edit: nee, dacht niet dat-ie al geweest was, want wilde hem daarnet zelf al vragen!en koos toen toch maar voor de Manne...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |