abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38708276
vorig deeltje: Fok!dieetclub deel 100 whoeiiiiiii

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #34
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs!
Meetings staan gepland op 1 juli (bonbon workshop) en een meeting in Utrecht op een nog onbekende dag waar we iets leuks gaan doen en daarna bij Broadway gaan eten. Iedereen is bij beide meetings van harte welkom (voor meer informatie over aanmelden en afmelden kun je het beste in het topic kijken ). Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Dat met het plaatje heb ik nog steeds niet door, sorry

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 13-06-2006 10:24:20 ]
pi_38710037
ik heb vandaag zo'n perenijsje gehad, was ook lekker...

Net weer een tochtje geskate, tempo lag laag maar het was wel gezellig..
We hadden alleen 1 klein incident..
Een of andere mongool dacht stoer te zijn door op zijn brommer langs onze groep te scheuren, maar hij ging dus zwaar onderuit.. Hij had gelukkig niet veel(een grote schaafwond op zijn arm), maar hij reageerde wel errug agressief toen er iemand een foto maakte..
Een van de skaters is geraakt toen die jongen onderuitging, maar hij had gelukkig niets...
Dus dat was even wat minder...

Verder gehoord dat we ws. echt mee gaan doen aan de raps24, een 24 uurs skatetocht, en daar heb ik wel zin in.. Over twee weken gaan we de rest van het team ontmoeten, en kijken of het echt doorgaat..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:00:47 #4
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38715455
Deeltje 101 alweer

@Troel Zou je mij uit het lijstje kunnen halen
pi_38715737
Poohy, als je een weet niet update verdwijn je vanzelf uit het lijstje.
Die skatetocht klinkt stoer Teigan!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 08:45:49 #6
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38715765
Oh ja
pi_38715801
tvp
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:40:20 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_38716143
poohy, als je je gegevens weghaalt verdwijn je als het goed is vanzelf

Zo, ik ben weer terug!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:44:36 #9
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38716179
Welkom terug Troel.

Zo, net geüpdate. Weer een halve kilo eraf deze week.
Zolang er een dalende lijn in zit, ben ik zeer tevreden.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_38716272
welkom terug Troel, leuke vakantie gehad? Waar ben je eigenlijk geweest?

ik moet nog een tijdje wachten voordat ik mag updaten... ik had alleen beter mijn taille ook niet kunnen meten, nu ik weet dat ik du s wel afval ben ik bang dat ik toch weer teveel ga eten...
Maar hopelijk valt dat nu eens een keertje mee
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:55:15 #11
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38716297
Dat lukt niet, Troel. Anders update ik de komende vijf weken gewoon niet
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:59:07 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_38716332
Ik zat een weekje bij Amiens!

Ik ben poepiebruin en ben zowaar niet tig kilo aangekomen. We zouden eigenlijk pas later vandaag aankomen, maar mijn opa viert vandaag zijn verjaardag. Dus we zijn rond 1 uur vannacht teruggekomen.

Ik heb in Frankrijk twee leuke shirtjes gekocht, maat XL
Toppunt van afvallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38717708
leuk troel Klinkt lekker.
Ik verheug me al op de hittegolf hier

Ik was altijd trots op mijn slanke enkeltjes, maar.... gisteren keek ik naar beneden en zag twee olifantenpootjes. Een heleboel vocht! Ik weet dat mijn nieren af en toe wat moeilijk doen, dus zal maar wat meer drinken, maar ik baal er wel van. Ik vind vocht vasthouden meer iets voor dames op leeftijd

En.... klimmen vraagt heel veel van je kuiten en armen en toen ik vanmorgen even mijn benen insmeerde, spande ik perongeluk mijn kuit.
En wat zag ik? Niet gewoon een bolle gespannen kuit, maar drie van die banen die je afzonderlijk kan zien
Ik heb gewoon mega-kuitspieren ineens
pi_38717778
freecell, ik had het laatst ook dat mijn schoenen mij ineens niet pasten..
Dan sta je ook raar te kijken hoor...
Ik probeer er nu dus ook echt aan te denken dat ik genoeg drink elke dag...
Vanmiddag gaan we skaten op het warmste punt van de dag, dus dan gaat er een heleboel water mee...
  † In Memoriam † zaterdag 10 juni 2006 @ 11:27:04 #15
43556 miss_dynastie
pi_38718202
Ik moet ook meer drinken, had gister echt last van hoofdpijn door te weinig vocht.
*braaf aan glas water met ijsklontjes zit* (dan is het toch wel handig, zo'n Amerikaans gevaarte )
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:42:30 #16
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_38718625
Voorzichtig om het hoekje kijkt en naar alle dieetgangers zwaait

Sorry, ik heb nog iets teveel "honger" om mee te doen, maar ik probeer mezelf weer in
de goede richting te duwen. Jullie zien mij vast deze zomer wel weer voorbij waaien...

al is het alleen maar om chocolade te maken de 1ste juli
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:17:32 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_38719527
Joepie, ik ben er weer. Nu een weekje mama en ik ben gelukkig al een hoop gewicht en vocht kwijt. Ik heb weer enkels

Vanaf nu ga ik dus weer m'n gewicht in het lijstje updaten. Nog niet echt lijnen, maar gewoon gezond eten en dan voorlopig even zien waar ik uitkom. (ik geef borstvoeding, dus ik moet echt wel genoeg binnenkrijgen). Voor ongezonde tussendoortjes heb ik tot nu toe amper tijd, dus volgens mij komt 't wel goed met m'n gewicht.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:19:08 #18
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_38719578
Jootje ben je al bevallen?

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zijn er al foto's van de kleine met paps en mams?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:21:45 #19
4177 Jojogirl
pi_38719647
Op www.xs4all.nl/~hoeklang staat onze homepage Faat. Met een heleboel foto's.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:41:55 #20
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_38720148
Inmiddels heb ik de foto's gespot en hier en daar reactie achtergelaten, wat een lekker jochie zeg

En wat ongelooflijk sterk/goed/moedig/super/geweldig dat je nu alweer aan lijnen denkt

Je zou denken dat je wel wat anders aan je hoofd hebt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:06:38 #21
4177 Jojogirl
pi_38720669
Ik wil gewoon gezond eten, m'n vocht kwijt en een goed voorbeeld voor m'n jochie worden.
En ik ben zo blij dat ik binnenkort weer lekker kan gaan bewegen. Ik heb nooit geweten dat ik dat zo zou missen.
pi_38722252
leuke foto's jojo

is het niet raar om nu geen dikke buik meer te hebben?
pi_38722994
hele leuke foto's, ook een berichtje nagelaten op je website.
Maar hoe groot was dat overlopend beebje nu eigenlijk? Zal toch ook een flink kereltje geweest zijn!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:07:22 #24
4177 Jojogirl
pi_38724623
Groot viel nog wel mee, hij was 3500 gram, echt niet zwaar ofzo, maar hij is wel lang (55 cm). Heeft de bouw van zijn papa denk ik

En het is inderdaad raar om die buik kwijt te zijn (nouja, het grootste deel dan). En nog raarder dat hij er een week geleden nog in zat.
pi_38725075
Iksje, wat heb je van je huisarts gekregen voor over de muggenbulten? Ik ben er ook allergisch voor, maar heb niet zo'n zin ervoor naar de dokter te gaan Ik krijg sinds vorig jaar ook van de megaplekken van zeker 15 cm doorsnede, knalrood, vurig, zeer warm, hard en pijnlijk. Vaak ook veel vochtophoping in het weefsel er omheen. Jij bent trouwens de eerste waarvan ik lees dat je ook dat soort idiote plekken krijgt van muggenbeten.

Ik moet trouwens de hele week 's nachts werken, zal je net zien met dit weer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')