abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38459199
hehehe deeltje 100 whoeiii

vorig deeltje: Fok!Dieetclub deel 99

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in 33 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs!
Meetings staan gepland op 1 juli (bonbon workshop) en een meeting in Utrecht op een nog onbekende dag waar we iets leuks gaan doen en daarna bij Broadway gaan eten. Iedereen is bij beide meetings van harte welkom (voor meer informatie over aanmelden en afmelden kun je het beste in het topic kijken ). Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
[]Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Omdat het 100ste deel is wat chocoladetaart

donderdag 1 juni 2006 @ 23:53:06 #2
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38459245
Deel 100
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_38459296
zo en nu kan ik gaan slapen truste
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:57:31 #4
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38459381
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Riann het volgende:
zo en nu kan ik gaan slapen truste
Truste Riann
I wish I were you, so I can be friends with me...
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:59:48 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38459453
halloooooo...

Ik ben heel blij! vandaag nieuwe kleren gekocht! Ik had een broek, maar 50 (supergefrustreerd toen ik hem kocht, want 10 kilo geleden had ik ook maat 50)...en die werd ineens veel te groot. nu heb ik dezelfde in maat 48, terwijl die vier weken geleden nog niet paste! en nu ging hij in 1 keer dicht en zittei prima. verder een leuke witte top, katoen, van h en m. maat 46 (ivm buste, de rest zit vrij losjes, wel mooi).

hoera!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_38459512

Jubileumtopicterugvindpost
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:10:52 #7
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38459908
oh,ik bedenk me net dat ik ook nog nieuwe foto had gemaakt van mezelf omdat je t nu in mijn gezcith best wel begint te zien dat ik toc 12 kilo lichter ben..., bij deze even een updateje

100+ kilo:

en nu:
(In Italie na een paar honderd treden een toren opklimmen)

(thuis op mijn kamertje...)

gelukkig word ik steeds een beetje zelfverzekerder over mijn uiterlijk...die 12 kilo hebben al zoveel geholpen!

[ Bericht 2% gewijzigd door kwakveense op 02-06-2006 00:43:52 ]
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:21:49 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38460285
ik heb vandaag turkse thee gehad gewoon warme appelsap dus
Geef mij maar gewoon Nederlandse thee dus

oftewel: tvp
Niet meer actief op Fok!
pi_38460906
Groot verschil idd Kwakveense. Bij mij scheelt het ook in m'n zelfvertrouwen ja en ik was al zo bescheiden en verlegen
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:45:08 #10
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38461061
maar niet onterecht maeghan! je bent gewoon een knappe meid met uitstraling. (van bewonderende vrouw naar medevrouw)

ik ben helaas nog niet zelfverzekerd genoeg om op die leuek jongen af te stappen...maar wel alweer genoeg om iets flirteriger te doen tegen hem...
pi_38461305
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef kwakveense het volgende:

ik ben helaas nog niet zelfverzekerd genoeg om op die leuek jongen af te stappen...maar wel alweer genoeg om iets flirteriger te doen tegen hem...
Ja. Zeg maar niets over mannen. Ik vind er een leuk en wist dat het niet wederzijds was, dus ik had niets gezegd. Een collega dus he. Wilde geen gezeik op het werk en had toch geen nut. Verder konden we het goed vinden dus dat wilde ik ook niet kwijt want ik moet veel met 'm samenwerken. Alleen na anderhalf jaar flap ik het er per ongeluk uit tegen een collega. Die vertelt het aan iedereen en niemand die mij even inlicht. Dus collega wist het ook. Ook niemand die dat even tegen me zegt. Achteraf behoorlijk genant als je nagaat wat je tegen iemand zegt waarvan jij denkt dat ie het niet serieus neemt omdat ie toch niet weet dat je 'm leuk vindt en er dan achterkomt dat ie dat toen allang wist. Fijn hoor! Ik schaamde me dood. Ja hoor, langsgaan als ie aan het werk is (zeg maar iedere dag), opmerkingen over zijn uiterlijk, en vooral constant roepen dat het een chagerijnige zeur is! (terwijl ie weet dat je 'm ongeveer hetgene vindt wat daar het verst van verwijderd is).

Hij wil me niet
En iedereen weet dat ie me niet wil en iedereen ziet hoe ik nog steeds heel de tijd om 'm heen hang en ik zie hoe ze naar me kijken als ik dat weer doe, en ik werk er nog steeds en het boeit me nog geen ene flikker ook he. Ik ben niet zelfverzekerd, ik ken gewoon geen schaamte.

En om het ontopic te houden, hij heeft een heel leuk eigenlijk te dik buikje.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 2 juni 2006 @ 06:11:24 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_38463723
99 A
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38463728
Maeghan, ga er voor! Als zijn te dikke buikje het enige is, probeer hem uit, zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis :_)
  vrijdag 2 juni 2006 @ 06:19:21 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_38463733
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:53 schreef Maeghan het volgende:

Hij wil me niet
Nee, ik denk dat hij net zo spannend vindt als jij en eigenlijk ook niet durft te reageren. Mannen hebben daar ook wel eens last van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 juni 2006 @ 07:11:42 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38463841
Hoe weet je dan dat ie je niet wil Misschien doet ie wel hetzelfde als jij
quote:
Ja hoor, langsgaan als ie aan het werk is (zeg maar iedere dag), opmerkingen over zijn uiterlijk, en vooral constant roepen dat het een chagerijnige zeur is! (terwijl ie weet dat je 'm ongeveer hetgene vindt wat daar het verst van verwijderd is).
kwakveense: wat zie je er goed uit! Een heel verschil met je eerste foto inderdaad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38463983
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef kwakveense het volgende:
oh,ik bedenk me net dat ik ook nog nieuwe foto had gemaakt van mezelf omdat je t nu in mijn gezcith best wel begint te zien dat ik toc 12 kilo lichter ben..., bij deze even een updateje

100+ kilo:
[afbeelding]

en nu:
(In Italie na een paar honderd treden een toren opklimmen)
[afbeelding]
(thuis op mijn kamertje...)
[afbeelding]

gelukkig word ik steeds een beetje zelfverzekerder over mijn uiterlijk...die 12 kilo hebben al zoveel geholpen!
Vertelde jij laatst niet dat je obees was ? ik vind de laatste twee foto's zeker niet obees hoor erg goed.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:15:14 #17
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38464220
Fantastisch Kwakveense Echt heerlijk voor je
pi_38464279
Nou, dit topic zit gewoon vol met mooie meiden, die alleen maar mooier worden met enkele kilo's minder
Kwakveense: mooi! En leuk dat je in een kleinere maat kan!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:57:04 #19
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38464729
Hé wie heeft er schaamteloos deel 100 een maand te vroeg geopend?
Schande!

Al maakt de chocoladetaart in de OP een hoop goed.

Zijn er verkiezingen voor de allerslechtste tvp ooit? Zo ja, dan nomineer ik mezelf...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:02:52 #20
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38465309
Deel 100

*toeters, slingers en bellen ter voorschijn haalt*

En het zonnetje schijnt buiten. Kortom mijn dag kan niet meer stuk.
Nu ga ik leker de hele dag beneden aan tafel, leren en leren
pi_38465407
oeh, chocoladetaart
pi_38465744
Kwakveense Het verschil zie je toch al erg goed En idd het zelfvertrouwen word als maar en als maar beter. Italie

Levitation sorry
pi_38466228
Geen chocoladetaart voor mij

De volgende 10 kilo zou ik er graag binnen 2 maanden af hebben. Dan ben ik van al die kleine vervelende kwaaltjes af die met overgewicht gepaard gaan, veel leuker dan taart
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:33:31 #25
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38466786
kan iemand even de TT aanpassen naar 99A

grmbl....
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')