Ja. Zeg maar niets over mannen. Ik vind er een leuk en wist dat het niet wederzijds was, dus ik had niets gezegd. Een collega dus he. Wilde geen gezeik op het werk en had toch geen nut. Verder konden we het goed vinden dus dat wilde ik ook niet kwijt want ik moet veel met 'm samenwerken. Alleen na anderhalf jaar flap ik het er per ongeluk uit tegen een collega. Die vertelt het aan iedereen en niemand die mij even inlicht. Dus collega wist het ook. Ook niemand die dat even tegen me zegt. Achteraf behoorlijk genant als je nagaat wat je tegen iemand zegt waarvan jij denkt dat ie het niet serieus neemt omdat ie toch niet weet dat je 'm leuk vindt en er dan achterkomt dat ie dat toen allang wist. Fijn hoor! Ik schaamde me dood. Ja hoor, langsgaan als ie aan het werk is (zeg maar iedere dag), opmerkingen over zijn uiterlijk, en vooral constant roepen dat het een chagerijnige zeur is! (terwijl ie weet dat je 'm ongeveer hetgene vindt wat daar het verst van verwijderd is).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef kwakveense het volgende:
ik ben helaas nog niet zelfverzekerd genoeg om op die leuek jongen af te stappen...maar wel alweer genoeg om iets flirteriger te doen tegen hem...
Nee, ik denk dat hij net zo spannend vindt als jij en eigenlijk ook niet durft te reageren. Mannen hebben daar ook wel eens last vanquote:
kwakveense: wat zie je er goed uit! Een heel verschil met je eerste foto inderdaadquote:Ja hoor, langsgaan als ie aan het werk is (zeg maar iedere dag), opmerkingen over zijn uiterlijk, en vooral constant roepen dat het een chagerijnige zeur is! (terwijl ie weet dat je 'm ongeveer hetgene vindt wat daar het verst van verwijderd is).
Vertelde jij laatst niet dat je obees was ? ik vind de laatste twee foto's zeker niet obees hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef kwakveense het volgende:
oh,ik bedenk me net dat ik ook nog nieuwe foto had gemaakt van mezelf omdat je t nu in mijn gezcith best wel begint te zien dat ik toc 12 kilo lichter ben..., bij deze even een updateje
100+ kilo:
[afbeelding]
en nu:
(In Italie na een paar honderd treden een toren opklimmen)
[afbeelding]
(thuis op mijn kamertje...)
[afbeelding]
gelukkig word ik steeds een beetje zelfverzekerder over mijn uiterlijk...die 12 kilo hebben al zoveel geholpen!
Jee, wat nuchter, ik bewonder jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:10 schreef Emu het volgende:
Geen chocoladetaart voor mij![]()
De volgende 10 kilo zou ik er graag binnen 2 maanden af hebben. Dan ben ik van al die kleine vervelende kwaaltjes af die met overgewicht gepaard gaan, veel leuker dan taart![]()
Nee, hij wil me echt niet. Hij weet wel wat ik van 'm vind hoor, daar hebben mijn collega's wel voor gezorgd tegen mijn zinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 06:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij net zo spannend vindt als jij en eigenlijk ook niet durft te reageren. Mannen hebben daar ook wel eens last van
dat hou ik mezelf ook elke dag voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
misschien komt ie er nog weleens achter dat we voor elkaar gemaakt zijn *zucht ende smacht*![]()
[/dramaqueenmodus]
nou ja, het sletterige is, dat ik wel met die jongen zoen, en hij is heel lief, en schattig, en een beetje zoenen/knuffelen vind ik niets mis mee (geen bedzooi echter hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef Riann het volgende:
ik ken het faithy ik was een aantal weken terug best lullig tegen een jongen. Een jongen was gek op mij en die was kleiner als mij. Ik al 100 keer proberen uit te leggen dat we niet bij elkaar passen. Ik vond hem dus ook zoiezo te klein voor mij. Zegt ie zo ze hebben ooit gezegt dat ik 1.90 word. Ik zo kom dan maar terug als je 1.90 bent.... oeoeoeh wat ben ik slecht
ja was niet zo heftig bedoeld, maar ik raakte een beetje geirriteerd; het kwam zo bemoeierig over, zeker omdat ik je hier anders niet zie en je je nu ineens in onze ' conversaties' gaat mengen en ik heb een klein autoriteitsprobleempjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef DarkElf het volgende:
Natuurlijk is de dieetclub ook een deeltje van je sociale leven, daar hebben schatje en ik nooit iets over gezegd. Wij bemoeien ons ook nooit met jullie, dus waar deze heftige reactie op een keer een opmerking van mij vandaan komt? Ik zeg gewoon dat het niet te renpee-og moet worden, that's all.
maar je zegt het niet voor niets, dus je dwingt wel degelijk iets af. Namelijk dat wij weer over dieten gaan pratenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind de ophef nogal overdrevenIk dwing niets af, ik zie iets en zeg gewoon iets, meer niet.
Maar goed; graag weer ontopic dus.
Je bent niet te dik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef Faithy het volgende:ik ben te dik
ik ben te lelijk omdat ik te dik ben
ik ben te lui
ontopic...
ik moest even ontopic zeuren van DEquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Je bent niet te dik.
Je bent niet lelijk.
En ja lui, dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.![]()
In bepaalde mate wel ja. Maar niet in deze mate.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef Faithy het volgende:
sociaal mag niet, want dat is meer R&P..
relaties zijn note bene een vorm van sociaal met elkaar omgaan in bepaalde mates
ik moet 's een andere sig nemen:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef DarkElf het volgende:
je kan ook overdrijven faithy, er is niets mis met sociaal zijn als het oorspronkelijke topidcdoel maar niet ondergesneeuwd wordt
maar ik neem aan dat je met je fok ervaring dat heus wel weet.
* moet even lachenquote:Sarcasm, just one more service I have to offer![]()
Ik geloof niet dat wij erg offtopic zijn met die zogeheten R&P-discussie. Te zwaar zijn en vooral de onzekerheid die daaruit voort kan vloeien heeft wel degelijk invloed op je relatie, of het gebrek daaraan. Het is slechts één van de vele aspecten van dik zijn/af willen vallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef DarkElf het volgende:
je kan ook overdrijven faithy, er is niets mis met sociaal zijn als het oorspronkelijke topidcdoel maar niet ondergesneeuwd wordt
Nee, daar is het Lush topic voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien daarvan is dit geen topicreeks die de neiging heeft om gigantisch uit de klauwen te gieren
quote:
misschien moet je minder streng dieëten.. dan snak je er minder naar ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een ijsje gehad. Wie is er jaloers?
(en 5 donuts en chocolade en een schnitzel, maar het ijsje was het lekkerst)
Joh, ik lijn al meer dan een maand nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef bloodyserious het volgende:
misschien moet je minder streng dieëten.. dan snak je er minder naar ?![]()
Je weet niet wat je mist, echt nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe je topics vol kunt lullen over zeep, maar er zullen legio mensen zijn die niet begrijpen hoe je 100 topics vol kunt posten over lijnen
quote:
Met zeep kan ik het me nog voorstellen, die zijn niet allemaal even bijzonder, maar die dingen voor in badquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]bij een dieetclubmeeting heb ik ooit 1x een stukje Lush gebruikt.
Dat vond ik nou niet echt heel bijzonder. Ik ging niet zweven of zo.
Perenijsjes bevatten 50 kcal per stuk en je hebt nieuwe ijsjes bij de AH die heten 'Not Guilty' oid en lijken op Solero ijsjes, maar bevatten maar 38 kcal per ijsjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:07 schreef DarkElf het volgende:
even een vraagje tussendoor: een waterijsje is toch niet erg?
die vind ik namelijk erg lekkermaar wil wel een beetje op mijn eten letten
Kijk dat is goeie infoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Perenijsjes bevatten 50 kcal per stuk en je hebt nieuwe ijsjes bij de AH die heten 'Not Guilty' oid en lijken op Solero ijsjes, maar bevatten maar 38 kcal per ijsje
Ik voel een tegenhanger van B&J aankomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:11 schreef Isabeau het volgende:
je hebt nieuwe ijsjes bij de AH die heten 'Not Guilty'
Dat is balen, teiganquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:13 schreef teigan het volgende:
Blegh....
ik baal zo enorm..
Ik was vanmorgen met mijn duffe kop vergeten dat ik voor 9 uur niet met korting reis..
Toen ze het omriepen in de trein kon ik er niet meer uit, omdat hij wegreed en de conducteur stond al grijnzend klaar met zijn boeteboekje..... Dus krijg ik een acceptgiro van 39,80 euro thuis straks...
Ik vind het zo NIET eerlijk, iemand nog een idee of ik eronderuit kan komen, ik had gewoon braaf een kaartje gekocht verder, en toen ze het omriepen lieten ze je er niet meer uit...
daar was ik al bang voor, maar ze lieten mij de trein gewoon niet meer uit... Vriendjelief wil maandag de klantenservice bellen om te kijken of er nog iets te doen valt..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is balen, teiganMaar ik vrees dat je er met het huidige boetebeleid van de NS niet onderuit gaat komen... Je kan een klacht indienen, maar je krijgt dan een standaardbrief dat je beter had moeten opletten blahblahblah
Gewoon benadrukken dat je het prettig vond dat ze het in de trein nog omriepen, maar dat het toen toch echt te laat was om de trein nog te kunnen verlaten. Dat je het wel probeerde, maar dat het niet meer kon.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:21 schreef teigan het volgende:
daar was ik al bang voor, maar ze lieten mij de trein gewoon niet meer uit... Vriendjelief wil maandag de klantenservice bellen om te kijken of er nog iets te doen valt..
Nooit, maar dan ook NOOIT de klantenservice van de NS bellen. Geloof mequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:21 schreef teigan het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor, maar ze lieten mij de trein gewoon niet meer uit... Vriendjelief wil maandag de klantenservice bellen om te kijken of er nog iets te doen valt..
Zo, en ik maar niet melden dat ik een grote zak kibbeling had gekochtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een ijsje gehad. Wie is er jaloers?
(en 5 donuts en chocolade en een schnitzel, maar het ijsje was het lekkerst)
Het is eigenlijk juist heel ontopic hoor. Ik denk nl. vaak dat mijn collega me mss. wél wil als ik afval.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben gewoon hopeloos. Hij werkte tijdelijk ergens anders, zes weken of zo. De laatste week sliep ik amper meer. Hij gaat binnenkort ws. weg en ik ben van de week al twee keer in tranen uitgebarsten en ik vrees nu al voor wat ik de arme schat ga aandoen op z'n laatste werkdag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Ieneminie het volgende:
En Maeghan, als jullie de ware voor elkaar zijn, komt het vanzelf goed! Het helpt natuurlijk ook helemala niet dat je collega's zich ermee bemoeien... Je kan je er maar beter niet op blindstaren....
Ik heb precies hetzelfde gehad, jaren verliefd geweest op de groenteman bij onze supermarkt, en uiteindelijk is hij er met een van de andere cassieres vandoor gegaan.Ergste was dat ze ook wel een heel schattig stel waren....
![]()
Nou ja, de ware komt vanzelf voorbij denk ik altijd maaralhoewel het van mij nu wel eens mag gebeuren..
Je kan toch bepaalde dingen toch terugkrijgen van het ibg? Informeer daar maar even naar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:13 schreef teigan het volgende:
Blegh....
ik baal zo enorm..
Ik was vanmorgen met mijn duffe kop vergeten dat ik voor 9 uur niet met korting reis..
Toen ze het omriepen in de trein kon ik er niet meer uit, omdat hij wegreed en de conducteur stond al grijnzend klaar met zijn boeteboekje..... Dus krijg ik een acceptgiro van 39,80 euro thuis straks...
Ik vind het zo NIET eerlijk, iemand nog een idee of ik eronderuit kan komen, ik had gewoon braaf een kaartje gekocht verder, en toen ze het omriepen lieten ze je er niet meer uit...
Ben alweer 2 uur aan het werk . arme ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:16 schreef Isabeau het volgende:klopt, mijn klok zegt 9:15
En ik heb net heerlijk rozijnenbrood opIs dat trouwens net zo gezond als gewoon brood? Hebben rozijntjes nog bepaalde super eigenschappen? Of is het allemaal suiker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |