abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:05:28 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38478037
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef Faithy het volgende:
al vind ik je wel beetje overdrijven DE
idd
Niet meer actief op Fok!
pi_38478088
Ik vind de ophef nogal overdreven Ik dwing niets af, ik zie iets en zeg gewoon iets, meer niet.

Maar goed; graag weer ontopic dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:07:30 #53
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38478104
Doei.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:09:14 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38478152
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind de ophef nogal overdreven Ik dwing niets af, ik zie iets en zeg gewoon iets, meer niet.

Maar goed; graag weer ontopic dus.
maar je zegt het niet voor niets, dus je dwingt wel degelijk iets af. Namelijk dat wij weer over dieten gaan praten

maar goed, ontopic maar weer

en dus niet over vriendjes waar je wel of niet verliefd op bent want dan komt de fok!politie
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:10:44 #55
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38478205
ik ben te dik

ik ben te lelijk omdat ik te dik ben

ik ben te lui

ontopic...
Doei.
pi_38478251
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef Faithy het volgende:
ik ben te dik

ik ben te lelijk omdat ik te dik ben

ik ben te lui

ontopic...
Je bent niet te dik.
Je bent niet lelijk.
En ja lui, dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:12:07 #57
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38478259
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Je bent niet te dik.
Je bent niet lelijk.
En ja lui, dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.
ik moest even ontopic zeuren van DE
Doei.
pi_38478275
Heeft net niemand OPRAH gekeken? Heel interesant onderwerp. Over het niet tevreden zijn over jezelf. En de invloed van ouders/kinderen hiervan.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:12:32 #59
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38478281
maar ik ben wel te dik
Doei.
pi_38478301
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:12 schreef Faithy het volgende:

[..]

ik moest even ontopic zeuren van DE
Dat begreep ik.
Maar wilde even een sociale post neerzetten.
pi_38478324
Ja te dik, dat zijn de meeste hier in dit topic.
Anders hoefde wij met z'n allen niet te lijnen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:14:10 #62
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38478338
sociaal mag niet, want dat is meer R&P..

relaties zijn note bene een vorm van sociaal met elkaar omgaan in bepaalde mates
Doei.
pi_38478407
je kan ook overdrijven faithy, er is niets mis met sociaal zijn als het oorspronkelijke topidcdoel maar niet ondergesneeuwd wordt

maar ik neem aan dat je met je fok ervaring dat heus wel weet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_38478420
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef Faithy het volgende:
sociaal mag niet, want dat is meer R&P..

relaties zijn note bene een vorm van sociaal met elkaar omgaan in bepaalde mates
In bepaalde mate wel ja. Maar niet in deze mate.
Dit is sociaal gedrag, op het gebied van je zelf niet goed genoeg vinden. Dit wat met de oorzaak 'te dik' zijn te maken heeft.
Dus een sociaalgebeuren in het dieettopic

Hoe heb ik me dat gezegt.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:31:34 #65
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38479024
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef DarkElf het volgende:
je kan ook overdrijven faithy, er is niets mis met sociaal zijn als het oorspronkelijke topidcdoel maar niet ondergesneeuwd wordt

ik moet 's een andere sig nemen:

Sarcasm, just one more service I have to offer
Doei.
pi_38480279
quote:
Sarcasm, just one more service I have to offer
* moet even lachen

Ja heb net Oprah gezien, toch wel heel erg zeg... Maar herken het heel goed... Heb mijzelf al vanaf mn negende dik (en dus lelijk) gevonden... Maar bij mij is het verschil dat als ik nu foto's zie van jaren terug dat ik echt wel kan janken dat ik zo negatief over mezelf dacht, want dat zie ik een hele mooie meid... Helaas ben ik nu wel echt te zwaar, maar ik merk dat de knop omzetten nog steeds moeilijk is... Doordat je zo negatief over jezelf denkt straal je dat ook echt uit, merk ik in mijn geval....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 juni 2006 @ 18:25:26 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38482314
quote:

Ik geloof niet dat wij erg offtopic zijn met die zogeheten R&P-discussie. Te zwaar zijn en vooral de onzekerheid die daaruit voort kan vloeien heeft wel degelijk invloed op je relatie, of het gebrek daaraan. Het is slechts één van de vele aspecten van dik zijn/af willen vallen.

Afgezien daarvan is dit geen topicreeks die de neiging heeft om gigantisch uit de klauwen te gieren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38482459
Ik heb een ijsje gehad. Wie is er jaloers?

(en 5 donuts en chocolade en een schnitzel, maar het ijsje was het lekkerst )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:31:44 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_38482470
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:25 schreef Rewimo het volgende:

Afgezien daarvan is dit geen topicreeks die de neiging heeft om gigantisch uit de klauwen te gieren
Nee, daar is het Lush topic voor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38482536
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef Troel het volgende:
Nee, daar is het Lush topic voor

Ik zie nog steeds niet hoe je topics vol kunt lullen over zeep, maar er zullen legio mensen zijn die niet begrijpen hoe je 100 topics vol kunt posten over lijnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38482932
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef Isabeau het volgende:

misschien moet je minder streng dieëten.. dan snak je er minder naar ?
pi_38483199
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef bloodyserious het volgende:

misschien moet je minder streng dieëten.. dan snak je er minder naar ?
Joh, ik lijn al meer dan een maand niet
Minder streng is gewoon niet mogelijk. Ik sport nog en daar is het wel mee gezegd.

Zolang ik niet aankom, maak ik me nog niet zo heel erg druk. Ik sta nog wel elke dag even op de weegschaal om een vinger aan de pols te houden.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 19:06:32 #73
43556 miss_dynastie
pi_38483325
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe je topics vol kunt lullen over zeep, maar er zullen legio mensen zijn die niet begrijpen hoe je 100 topics vol kunt posten over lijnen
Je weet niet wat je mist, echt niet
pi_38483355
even een vraagje tussendoor: een waterijsje is toch niet erg?

die vind ik namelijk erg lekker maar wil wel een beetje op mijn eten letten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_38483357
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Je weet niet wat je mist, echt niet
bij een dieetclubmeeting heb ik ooit 1x een stukje Lush gebruikt.
Dat vond ik nou niet echt heel bijzonder. Ik ging niet zweven of zo.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 19:10:04 #76
43556 miss_dynastie
pi_38483409
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

bij een dieetclubmeeting heb ik ooit 1x een stukje Lush gebruikt.
Dat vond ik nou niet echt heel bijzonder. Ik ging niet zweven of zo.
Met zeep kan ik het me nog voorstellen, die zijn niet allemaal even bijzonder, maar die dingen voor in bad Zooooooo lekker
En van Maeghan moet ik Lush gebruiken om mijn huid soepel te houden tijdens het afvallen, dus het is niet dat ik het per se wil gebruiken, maar ik MOET nu wel
maar ieder zo zijn hobby hoor
pi_38483437
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:07 schreef DarkElf het volgende:
even een vraagje tussendoor: een waterijsje is toch niet erg?

die vind ik namelijk erg lekker maar wil wel een beetje op mijn eten letten
Perenijsjes bevatten 50 kcal per stuk en je hebt nieuwe ijsjes bij de AH die heten 'Not Guilty' oid en lijken op Solero ijsjes, maar bevatten maar 38 kcal per ijsje
pi_38483484
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Perenijsjes bevatten 50 kcal per stuk en je hebt nieuwe ijsjes bij de AH die heten 'Not Guilty' oid en lijken op Solero ijsjes, maar bevatten maar 38 kcal per ijsje
Kijk dat is goeie info

en perenijsjes!! mijn lievelingsijsjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_38483507
Blegh....

ik baal zo enorm..
Ik was vanmorgen met mijn duffe kop vergeten dat ik voor 9 uur niet met korting reis..
Toen ze het omriepen in de trein kon ik er niet meer uit, omdat hij wegreed en de conducteur stond al grijnzend klaar met zijn boeteboekje..... Dus krijg ik een acceptgiro van 39,80 euro thuis straks...

Ik vind het zo NIET eerlijk, iemand nog een idee of ik eronderuit kan komen, ik had gewoon braaf een kaartje gekocht verder, en toen ze het omriepen lieten ze je er niet meer uit...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 19:14:13 #80
43556 miss_dynastie
pi_38483516
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:11 schreef Isabeau het volgende:
je hebt nieuwe ijsjes bij de AH die heten 'Not Guilty'
Ik voel een tegenhanger van B&J aankomen
hele rare naam, dit...
pi_38483588
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:13 schreef teigan het volgende:
Blegh....

ik baal zo enorm..
Ik was vanmorgen met mijn duffe kop vergeten dat ik voor 9 uur niet met korting reis..
Toen ze het omriepen in de trein kon ik er niet meer uit, omdat hij wegreed en de conducteur stond al grijnzend klaar met zijn boeteboekje..... Dus krijg ik een acceptgiro van 39,80 euro thuis straks...

Ik vind het zo NIET eerlijk, iemand nog een idee of ik eronderuit kan komen, ik had gewoon braaf een kaartje gekocht verder, en toen ze het omriepen lieten ze je er niet meer uit...
Dat is balen, teigan Maar ik vrees dat je er met het huidige boetebeleid van de NS niet onderuit gaat komen... Je kan een klacht indienen, maar je krijgt dan een standaardbrief dat je beter had moeten opletten blahblahblah
pi_38483709
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is balen, teigan Maar ik vrees dat je er met het huidige boetebeleid van de NS niet onderuit gaat komen... Je kan een klacht indienen, maar je krijgt dan een standaardbrief dat je beter had moeten opletten blahblahblah
daar was ik al bang voor, maar ze lieten mij de trein gewoon niet meer uit... Vriendjelief wil maandag de klantenservice bellen om te kijken of er nog iets te doen valt..

maarja, een positief iets, ondanks mijn enorme zin in vet eten na dit drama heb ik er nog niets mee gedaan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38483779
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:21 schreef teigan het volgende:
daar was ik al bang voor, maar ze lieten mij de trein gewoon niet meer uit... Vriendjelief wil maandag de klantenservice bellen om te kijken of er nog iets te doen valt..
Gewoon benadrukken dat je het prettig vond dat ze het in de trein nog omriepen, maar dat het toen toch echt te laat was om de trein nog te kunnen verlaten. Dat je het wel probeerde, maar dat het niet meer kon.

En je mag best een ijsje uit frustratie hoor (maar dan wel een waterijsje )
pi_38483855
ik zit nu aan yoghurtbosvruchtenijs, als toetje..

maar ik ga toch zo skaten, dus het is wel goed... Ik heb vandaag ook al een flink stuk gelopen...

wanneer kom jij nou eens skaten btw?
pi_38483869
skaten, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in
pi_38483902
als je nou heeeeeeel hard skate, ben je misschien nog wel voor 8 uur in Groningen.....
( en waarom voor 8 uur? Nou daarom -> http://www.fridayfunskate.nl
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 19:45:29 #87
43556 miss_dynastie
pi_38484480
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:21 schreef teigan het volgende:

[..]

Nooit, maar dan ook NOOIT de klantenservice van de NS bellen. Geloof me
(En wat een rotstreek zeg, regels zijn regels en zo, maar soms is het alsof ze het erom doen he Ik heb een keer per ongeluk mister_d meegenomen met korting voor negenen, maar gelukkig reageerde de conductrice met een 'kan gebeuren hoor' )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 juni 2006 @ 20:00:29 #88
13151 crew  Rewimo
pi_38484964
Zeg, moet dit niet naar TRV?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 juni 2006 @ 20:02:16 #89
13151 crew  Rewimo
pi_38485018
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef Isabeau het volgende:

Zo, en ik maar niet melden dat ik een grote zak kibbeling had gekocht Maar dat kan ik nu rustig doen dus
  vrijdag 2 juni 2006 @ 23:01:28 #90
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_38491099
toch weer een kilo kwijt deze week
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_38491106
quote:

Het is eigenlijk juist heel ontopic hoor. Ik denk nl. vaak dat mijn collega me mss. wél wil als ik afval.

quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Ieneminie het volgende:
En Maeghan, als jullie de ware voor elkaar zijn, komt het vanzelf goed! Het helpt natuurlijk ook helemala niet dat je collega's zich ermee bemoeien... Je kan je er maar beter niet op blindstaren....

Ik heb precies hetzelfde gehad, jaren verliefd geweest op de groenteman bij onze supermarkt, en uiteindelijk is hij er met een van de andere cassieres vandoor gegaan. Ergste was dat ze ook wel een heel schattig stel waren....

Nou ja, de ware komt vanzelf voorbij denk ik altijd maaralhoewel het van mij nu wel eens mag gebeuren..
Ik ben gewoon hopeloos. Hij werkte tijdelijk ergens anders, zes weken of zo. De laatste week sliep ik amper meer. Hij gaat binnenkort ws. weg en ik ben van de week al twee keer in tranen uitgebarsten en ik vrees nu al voor wat ik de arme schat ga aandoen op z'n laatste werkdag.

Van mij mag het ook weleens ondertussen. =/
Tussendoor wel kort met iemand anders wat gehad, maar toen ik ernaast wakker werd had ik toch zoiets van 'tja, goh... je bent toch niet X he?'...

Het is wel stom, want verder denk ik nooit zo na over m'n gewicht. Vroeger durfde ik niet eens naast dikke mensen te lopen omdat ik bang was dat mensen dan dachten dat alleen andere dikke mensen met mij om wilden gaan. Tegenwoordig interesseert het me niets meer. Ook met andere mannen is het nooit een probleem geweest, ik ben niet onzeker om uit de kleren te gaan, ik heb geen moeite mannen te versieren of zo... Alleen met hem denk ik dan weleens, stel dat ik dun was... Maar ja, dan wilde ik hem weer niet want dan was het een oppervlakkige klootzak natuurlijk.

Gek genoeg heb ik het wel met vrouwen (val k dus ook op) en dan voel ik me wel altijd heel erg breed, log en lelijk, maar ik van dan zelf ook op hele smalle, dunne, zeer vrouwelijke meisjes. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik mezelf dan weer te mannelijk vind, te breed, te dominant, etc. dus niet alleen vanwege m'n gewicht.

[ Bericht 31% gewijzigd door Maeghan op 02-06-2006 23:22:14 ]
Sanity is (not) statistical
pi_38491655
zo wat een gezeur en gezever allemaal zeg. Ik ben ook eens een avondje weg
  zaterdag 3 juni 2006 @ 07:57:25 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_38497361
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:13 schreef teigan het volgende:
Blegh....

ik baal zo enorm..

Je kan toch bepaalde dingen toch terugkrijgen van het ibg? Informeer daar maar even naar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38497444
uh, met het verkeerde kaartje in de trein gaan zitten gaat de ibg heus niet voor je vergoeden

De zon schijnt hier trouwens heerlijk! En de vogeltjes fluiten Ik ga zo lekker wandelen en boodschappen doen (nu is het nog rustig)
  zaterdag 3 juni 2006 @ 08:27:16 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_38497454
Ze vergoeden ook als je je kaart een keer vergeet

Ow, ik ben trouwens een weekje weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38497466
Ja, omdat je op dat moment een geldige kaart hèbt. Maar de ov-kaart gold op dat moment niet, anders moet je geen kaartje kopen

En veel plezier, Troel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juni 2006 @ 09:10:46 #97
13151 crew  Rewimo
pi_38497663
Wij gaan zo richting Roosendaal. Na 9 uur en mèt kortingkaart
pi_38497678
Waarom na 9 uur? Het is zaterdag, muts
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juni 2006 @ 09:14:54 #99
13151 crew  Rewimo
pi_38497692
Dat weet ik Maar het is 9 uur geweest
pi_38497700
klopt, mijn klok zegt 9:15

En ik heb net heerlijk rozijnenbrood op Is dat trouwens net zo gezond als gewoon brood? Hebben rozijntjes nog bepaalde super eigenschappen? Of is het allemaal suiker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')