abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38707142
Deze grand old man van de Nederlandse verslaggeving is kundig en rustig en probeert niet grappig en origineel te zijn maar geeft gewoon commentaar. Dat is namelijk zijn vak.

Evert ten Napel

Geboren op: 24-03-1944
Functie: Verslaggever/Commentator
In dienst sinds: 1982

Favoriete sport: Voetbal.

Mooiste sportmoment: De winst van Evert van Benthem in de Elfstedentocht van 1985.

Leukste sporter: Zeljko Petrovic. Ik heb met hem altijd prachtige gesprekken, omdat hij zegt wat hij denkt.

Grootste blunder: Daar moet ik nog lang over nadenken…

Onhebbelijkheden: Nogal doordrammerig en als voetballer buitengewoon gemeen.

Wat maakt je kwaad: Oneerlijkheid en als mensen achter de rug om kletsen.

Sportboek: ‘Bijgeloof in de sport’, dat ik zelf geschreven heb en het Engelse voetbaljaarboek.

Onmisbaar tijdschrift: Voetbal International en dan vooral de feiten.

Wie of wat heeft de meeste invloed gehad op je carrière: Herman Kuiphof, mijn grote voorbeeld.

--------------------------------------------------------------------------

Zijn dochter werkt bij De Wedstrijden als commentator.
pi_38707182
ik hoor nooit een vrouw bij De Wedstrijden
pi_38707204
Ik vind zijn stem wel aangenaam om naar te luisteren. Beter dan de rest.
pi_38707212
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef DrDentz het volgende:
ik hoor nooit een vrouw bij De Wedstrijden
Ze heeft een mannenstem, denk ik.

Er staat deze week een interview met haar in De Journalist en daar staat het, maar misschien maakt ze vooral filmpjes.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 juni 2006 @ 21:22:10 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_38707250
Leuke opa
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juni 2006 @ 21:22:27 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_38707259
Jezus zijn antwoorden zijn nog saaier dan zijn commentaar.

Dat ie zijn grootste blunder niet meer herinnert neigt naar megalomanie.

Ik weet het wel Evert. 'Ja dat is hem' riep je bij het doelpunt tegen de moffen in 88.

Luister eens naar het radiocommentaar van jack van Gelder en je weet hoe het had gemoeten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38707330
ik vind het meer naar megalomanie ruiken dat hij z'n eigen geschreven boek als favoriete sportboek noemt
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juni 2006 @ 21:25:43 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_38707371
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef DrDentz het volgende:
ik vind het meer naar megalomanie ruiken dat hij z'n eigen geschreven boek als favoriete sportboek noemt
Nu je het zegt ja

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38707379
Je kunt je af en toe heerlijk aan hem ergeren...
pi_38707398
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:

Ik weet het wel Evert. 'Ja dat is hem' riep je bij het doelpunt tegen de moffen in 88.

Luister eens naar het radiocommentaar van jack van Gelder en je weet hoe het had gemoeten.

Jack is radio is een heel ander vakgebied. Ik walg van die gasten die bij elke pass moeten zeggen dat er pass wordt gegeven. Dat zie ik zelf ook wel betweter.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 juni 2006 @ 21:31:42 #11
80791 crew  Paul
pi_38707561
quote:

Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum vol
pi_38707849
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum vol
Ach, dat hebben sommige mensen die wat ouder zijn, dat moet je ze maar niet kwalijk nemen.

De vergelijking met Van Gelder slaat nergens op. Is een aardige radio-commentator maar lult vaak ook maar wat en zou op tv echt een verschrikking zijn.

Ten Napel doet het nu al weer heel leuk bij Polen - Ecuador. Gezellige weetjes over Smolarek en Radomski en mooie sfeerbeschrijvingen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:43:45 #13
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_38707962
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ten Napel doet het nu al weer heel leuk bij Polen - Ecuador. Gezellige weetjes over Smolarek en Radomski en mooie sfeerbeschrijvingen.
En dat zijn juist zijn sterke kanten vind ik. Hij heeft een hele aangename stem en je hoort dat hij ook net als de rest van de wereld Live zit te kijken.
Ik denk dat er genoeg presentatoren zijn die dat niet kunnen hoor, die sfeer overbrengen.
( ik heb dus alleen geluid van de tv en geen beeld en juist dankzij hem kan ik de wedstrijd goed volgen :-P )
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juni 2006 @ 21:44:21 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_38707981
Ja de sfeerbeelden zijn uniek. Niemand die zo een stadion kan beschrijven.

vrijdag 9 juni 2006 @ 21:46:04 #15
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38708031
Ik vind z'n stem prettig.
En Jack van Gelder, los van de emotie, is die nou zo origineel in z'n uitlatingen?
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_38708070
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Ik vind z'n stem prettig.
En Jack van Gelder, los van de emotie, is die nou zo origineel in z'n uitlatingen?
Koning van de flauwe grappen op de radio. En kritiekloos omdat hij bij iedere club of ploeg of land vrienden heeft zitten. Hij kan nooit echt scherp zijn.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:02:01 #17
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_38708566
Stoor me nooit aan hem. Vind zijn stemgeluid een vanzelfsprekendheid bij een wedstrijd. Ik kan Snoeks en Ten Napel ook eigenlijk amper uit elkaar houden. Vind ze beide gewoon degelijk en goed. De enige tv-commentatoren die ik echt bagger vind zijn Henk Kok en Frank Kramer.
pi_38708676
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef Cruoninga het volgende:
Stoor me nooit aan hem. Vind zijn stemgeluid een vanzelfsprekendheid bij een wedstrijd. Ik kan Snoeks en Ten Napel ook eigenlijk amper uit elkaar houden. Vind ze beide gewoon degelijk en goed. De enige tv-commentatoren die ik echt bagger vind zijn Henk Kok en Frank Kramer.
Helemaal mee eens, hoewel ik Ten Napel een wat lekkerder stemgeluid vind hebben dan Frank Snoeks. Frank Kramer is echt verschrikkelijk bagger, echt een ramp. Zijn stopwoord is "beroerd", echt alles noemt hij beroerd. En altijd kromme zinnen: "Kroatie, altijd een team met techniek en een normale dosis hardheid... Maar als het in de eerste wedstrijden niet lukt kan dat nog wel eens beroerd worden...". Of: "U weet het: je bent altijd zo goed als je wisselspelers" (beide uitspraken heb ik gisteren gehoord op Eurosport). Philip Kooke vind ik trouwens ook een verschrikking.
Maar goed, Evert dus. Gewoon goed!
pi_38708805
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.
pi_38708867
Ik vind Evert ook een fijne stem hebben. Ook fijn om op de achtergrond te hebben als je nog dingen wilt doen, maar de wedstijd toch wilt volgen. Hij tettert iig niet zo in je oor.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:12:03 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38708895
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef MissX het volgende:
Ik vind Evert ook een fijne stem hebben. Ook fijn om op de achtergrond te hebben als je nog dingen wilt doen, maar de wedstijd toch wilt volgen. Hij tettert iig niet zo in je oor.
Hij tettert inmiddels anders al de hele wedstrijd de grootste onzin uit mijn speakers hoor. Vind 'm irritant hard schreeuwen. En als je zo'n duidelijk geval van gelijk staan na herhaling nog steeds als buitenspel blijft zien, dan ben je gewoon een domme bokkelul.
pi_38708916
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef twi het volgende:

[..]

Hij tettert inmiddels anders al de hele wedstrijd de grootste onzin uit mijn speakers hoor. Vind 'm irritant hard schreeuwen.
Zet je tv dan zachter.
pi_38708926
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.
Nee. Op tv voegt de commentator eigenlijk maar weinig toe, terwijl een commentator op de radio juist enorm belangrijk is. Vind ik een groot verschil. Als Jack op zijn "radiowijze" commentaar op tv gaat geven dan word je gek. En als Evert op de radio op zijn wijze commentaar geeft, vallen er lange stiltes, weet je niet wat er aan de hand is en wordt het dus erg saai.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:13:02 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38708929
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zet je tv dan zachter.
Dat kan niet, dan hoor ik de sfeer van het stadion niet meer.
pi_38708941
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Niet mee eens, bij tv spreken de beelden vaak en kan je dus af en toe stiltes laten vallen. En hoef je niet iedere pass, iedere beweging te vermelden. Op de radio moet dit wel. Daar kan je moeilijk een minuutje gaan zitten zwijgen. Dan gaat iedereen geheid aan ze knoppen draaien wtf me radio doet het niet meer
Door deze verschillen moet je een wedstrijd dus ook heel anders becommentarieren.
pi_38708945
Zijn grootste blunder lieten ze nog bij Holland Sport zien.

WK 2002, die enorme schwalbe van Diouf in die wedstrijd van Wegereef. En Ten Napel zelfs bij de herhaling van de andere kant brullen dat de keeper blij mocht zijn dat ie geen rood kreeg
pi_38709010
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:13 schreef MissX het volgende:

[..]

Niet mee eens, bij tv spreken de beelden vaak en kan je dus af en toe stiltes laten vallen. En hoef je niet iedere pass, iedere beweging te vermelden. Op de radio moet dit wel. Daar kan je moeilijk een minuutje gaan zitten zwijgen. Dan gaat iedereen geheid aan ze knoppen draaien wtf me radio doet het niet meer
Door deze verschillen moet je een wedstrijd dus ook heel anders becommentarieren.
Ik denk dat Evert dat makkelijk kan. Hij kan ook vertellen wie een pass geeft over hoeveel meter, etc.
pi_38709028
Mr. Cliché
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juni 2006 @ 22:16:21 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_38709029
Weer Valencias hij maakt ook meters en daar komt ook kjtotutasmilia er nog bij, .

pi_38709067
leuke commentator, een van m'n favorieten, lekker chauvinistisch ook
pi_38709116
Is hij een Fries trouwens? Gisteren bij Holland Sport had hij af en toe een aardig accent.
pi_38710190
Hij denkt dat ie commentaar heeft gegeven bij de Finale. Kerel iets minder euforisch mag ook wel bij Polen - Equador
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:00:47 #33
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_38710273
Hij viel tegen vandaag vond ik
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_38710314
Hij kan niet zoveel, maar vandaag viel ie me wel mee. Ik bedoel ga maar een wedstrijd verslaan die en slecht is en niet erg boeiend.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_38710385
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef VoreG het volgende:
Mr. Cliché
Ja hallo, het is voetbal
pi_38710416
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef VoreG het volgende:
Mr. Cliché
Wees blij dat Herbert Dijkstra zich niet in voetbal gaat verdiepen
pi_38710489
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wees blij dat Herbert Dijkstra zich niet in voetbal gaat verdiepen

Die adoratie voor Frank S is ook wat overdreven vandaar dat ik blij ben dat we best met een clubske Evert-fans zijn en dat we tenminste geen last hebben van Tong80 op de fanclubdag
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:54:41 #38
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38711652
Gisteren probeerde hij Nederland nog wijs te maken dat hij geen standaard uitspraken heeft.

pi_38711727
betweter figuur aan hem heb ik de grootste hekel wat een lul, zo betweterig, net een wijf
pi_38711747
Vreselijke verslaggeving. Reden nummer 1 waarom ik zelden meer voetbal op de NOS kijk.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38711841
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:57 schreef DIGGER het volgende:
Vreselijke verslaggeving. Reden nummer 1 waarom ik zelden meer voetbal op de NOS kijk.
In vergelijking met het buitenland is het erg goed. In de meeste landen is het vrij matig. Het is een beetje zo'n dingetje geworden om op de NOS te zeiken maar argumenten hoor ik daar eigenlijk nooit voor. Geen goede argumenten althans.

Jij hebt sowieso een hekel aan Nederland dus dat telt niet
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:03:39 #42
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_38711863
Evert vandaag bij een simpele intikker: DELLLLLGAAAAAAADDDDOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Alsof we in Zuid Amerika zitten terwijl het winnende doelpunt in de finale wordt gescoord.

Waarom gebruiken ze gewoon helemaal geen commentator en zetten ze de volume van de stadiongeluiden wat hoger?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_38711883
Vind maar eens een betere, dat programma op tv een tijdje terug, met Hugo Borst.. "Komt dat schot!"
zelfs de winnaar was verschrikkelijk! zo'n wedstrijd van commentaar voorzien blijkt moeilijker dan gedacht
pi_38711915
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:01 schreef SCH het volgende:

[..]

In vergelijking met het buitenland is het erg goed. In de meeste landen is het vrij matig. Het is een beetje zo'n dingetje geworden om op de NOS te zeiken maar argumenten hoor ik daar eigenlijk nooit voor. Geen goede argumenten althans.

Jij hebt sowieso een hekel aan Nederland dus dat telt niet
Ik volg het WK op de BBC en ITV, veel beter commentaar, commentaarduo's, breedbeeld, perfecte beeldkwaliteit via de schotel, veel minder die kut cliche's, BBC reclamevrij, redenen zat om niet de NOS te nemen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:07:21 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_38711957
ik vind hem ook fucked up irritant met zijn klote uitspraken

in de 75e minuut bij 1-1 gaan roepen "Het kan nog" is echt van de pot gerukt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:08:28 #46
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38711991
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:03 schreef BigFire het volgende:
zetten ze de volume van de stadiongeluiden wat hoger?
Ook al wil ik wel een commentator, ik vind toch dat het stadiongeluid sowieso harder mag.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:08:41 #47
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_38711994
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Vind maar eens een betere, dat programma op tv een tijdje terug, met Hugo Borst.. "Komt dat schot!"
zelfs de winnaar was verschrikkelijk! zo'n wedstrijd van commentaar voorzien blijkt moeilijker dan gedacht
oja, die zwarte Amsterdammer die zo druk was

- Edgar Davids
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:11:15 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38712060
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:08 schreef BigFire het volgende:

[..]

oja, die zwarte Amsterdammer die zo druk was
Werkt inmiddels bij langs de lijn
pi_38712110
ik weet nieteens meer wie er gewonnen heeft eigenlijk, maar vond ze allemaal slechter dan Evert
pi_38712118
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik volg het WK op de BBC en ITV, veel beter commentaar, commentaarduo's, breedbeeld, perfecte beeldkwaliteit via de schotel, veel minder die kut cliche's, BBC reclamevrij, redenen zat om niet de NOS te nemen.
Alles in het buitenland is beter he

Ik haat dat breedbeeld, die gezapige en voorspelbaare commentaarduo's en het is echt gek dat je dat zegt van die cliches, want die zijn er in het Engels en dus op de BBC veel en veel meer. Ik heb bij de NOS trouwens geen reclames tijdens het voetbal hoor, misschien komt het omdat je nooit kijkt dat je denkt dat de wedstrijd onderbroken wordt voor reclame?
pi_38712211
Hij doelt op reclame in de rust, de BBC praat ook in de rust volledig door over de match.

En fuck jou, net zoals Evert. Door fans zoals jou blijft hij op de buis. Terwijl hij begraven moet worden.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:22:00 #52
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38712294
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef LuukBes het volgende:
Hij doelt op reclame in de rust, de BBC praat ook in de rust volledig door over de match.
Ze praten de helft van de tijd over het Engelse team. Ze analyseren de wedstrijd niet langer dan de NOS volgens mij.
pi_38712352
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef LuukBes het volgende:
Ieeekssss......praten in de rust. Dat zou pas verboden moeten worden. De rust is er voor koffie en plassen en de was uit de machine halen.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:57:38 #54
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_38713040
Ten Napel is echt geschikt voor de grote wedstrijden, al kan hij het soms wel overdrijven. Ik hoor hem straks graag bij Nederland - Argentinië. Tijdens het EK kregen we ineens die verschrikkelijke Arno Vermeulen bij Nederland - Tsjechië. Hij had vast zichzelf naar voren geschoven.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_38713065
Ik ben niet zo'n fan van die Jan Roelfs (?)
  zaterdag 10 juni 2006 @ 01:21:16 #56
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_38713507
Evert ten Napel vind ik goed, maar als de NOS de Eredivisie nog had behouden, dan was Bas Tigcheler met afstand de beste verslaggever. Lekker neutraal en geen stemverheffingen.

Frank Snoeks en Philip Kooke hebben hun stem en manier van verslaggeven tegen en mogen van geluk spreken dat Herbert Dijkstra alleen maar wielrennen en schaatsen verslaat.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 01:48:28 #57
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_38713965
Ik erger me aan Ten Napel. Hij heult altijd met de winnaar en bij alles van de verliezende partij gaat hij dan dingen zeggen als "triest, dit is eigenlijk wel typerend voor de wedstrijd" en blaast een negatieve sfeer enorm op.

Berg je maar als Nederland achterstaat en het loopt niet, dan kun je Evert wel schieten met zijn bewieroking van de tegenpartij...
pi_38714349
Grappig eigenlijk, ik kan mij niet zo druk maken om het commentaar, ik hoor wel verschil in kwaliteit (feitenkennis, stemgeluid, etc) en ik vind commentaar over het algemeen prettig om erbij te hebben(ben ook niet anders gewend). Ik denk dat ik dan meer let op wat ik zie. Irriteren of concreet het commentaar slecht, nee, zo'n uitgebreide mening kan ik niet vormen.
pi_38714427
Is er dit WK weer een ""Evert ten Napel op de brandstapel" actie? Ik kijk mijn wedstrijden liever op de Belg of bij de BBC.
pi_38714597
Evert is altijd wel lekker enthousiast. Wat me wel opvalt is dat hij nogal stellig is, terwijl hij er nogal eens naast zit, vooral met buitenspel enzo. En als in de herhaling duidelijk blijkt dat het dus anders lag zal hij dat niet snel toegeven.Dat heb ik al zo vaak gezien. Enneh, als hij commentaar geeft voor het NL11tal is ie lekker chauvinistisch als we voorstaan. Maar als we dreigen te gaan verliezen dan komt ie weer met een lading cliches waar de honden geen brood van lusten
pi_38714605
de topper allertijden blijft toch nog altijd Bert Nederhof als je het mij vraagt!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 02:45:46 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38714670
Komt dat schot!!
Gaat ie scoren denk ik
Technisch goede voetballer is dat toch
Hakballetjeuuuuuh!
Fräser jongen, doe dat nou niet!
Gaat ie denk ik,....nee!
Schieten zou je zo zeggen!
Dat wordt een goal denk ik
Goede doelman is dat toch
In feite technisch goed voetbal
Moet schieten, doet dat ook
Kan goed schieten, laat dat zien
Lacatusch...Lacatusch.....LACAAAATUUUUUUUUUSCH!!!
Had in feite af moeten geven
Scheidsrechter Reygwart, is dat nou wel nodig?
Ingeschoten, goal!
Trouwens ook een goede redding he, van die keeper
Veld is vochtig, bal schiet door,...ja natuurlijk, goal!
Technisch fraai!
Goed schot, dito redding
En dan houden we er mee op hier in Waalwijk
Nou keeper, mag niet klagen
En die gaat scoren denk ik...nee!!
Gaat zo'n bal erin is het een goal
Die jongen bevalt me wel
Brian Roy, mijn favoriet
Prima redding keeper!
Overm...Seedorf
Nou, nou, nou, scheidsrechter Luinge toch!
Boerebààààààààààààààch!!
Had ik persoonlijk heel anders gedaan
Komt die gele kaart denk ik..., Nee, ineens rood!!
Balletje breed lijkt mij de beste oplossing....maar dit is natuurlijk ook niet slecht
Rommedahl....wil nog wel eens kansen missen als hij zo hard loopt
Schitterend doelpunt, en mag 'ie juichen?!
Dat doelpunt hadden u en ik nog gemaakt
Nou, dat moeten we dan in de herhaling nog maar eens gaan bekijken
Die bal gaat niet over de lijn, het is dus geen goal
Taiwoo, Taiwoo.... draaitolletjeuuh...goal!
Zit effect aan die bal!
Gaan we kijken of ie ook een linker heeft. Heeft ieeeeee!
Keepertje, keepertje, wat doe je nu?
Leuk werk hoor, van die 30-jarige kopsterke spits..Eric Viscaal, daar hebt u 'em
Rommedahl, Rommedahl...zelf afmaken...
Even nadenken nu voor Fritz Korbach
Voigt..Kijken of'ie in paniek raakt..dat doet'ie!
Overstapje...
En dan gaan wij nu aan de thee hier in Enschede
Robbemond, Robbemond...op de paal!
Leuk dat puntertje
Ohlala wat moooi
Met een knal gegarandeeeeeerd
3-0 Vind het eerlijk gezegd wat geflatteerd
Technisch niet onaardig maar niet scherp genoeg
Krijgt ie applaus voor
Ik zal maar eens schieten jongen
Mooi gedaaaaan...ja fantastisch!
Ja hoor, 't zal Patrick van Diemen niet zijn die scoort
Puntertje van Steur was ook niet slecht
En het doelpunt!
Links uithaleeeeen
Hill,....heeft een goed linkerbeen
Verdedigen is ook niet optimaaaal
Let op die afspeelmogelijkheden
Rommedahl kan het afmaken met een stiftje...maar dat gebeurt niet
Dan is het afgelopen, volgens mij te vroeg
Gele kaart denk ik....óf....ÓF...rood. Ik was er al bang voor
Het houdt maar niet op hier in Volendam
Wat bedenkt Binken?
Dit zijn spelhervattingen waar wel iets uit te beuren valt
Een heel simpel rollertje
Het kan natuurlijk niet altijd kaviaar zijn
Schot Overweg!...over en weg
Wippertjeuuuh...nee, passje binnendoor, zeer geraffineerd
Ja natuurlijk, dat bedoel ik
Litmanuuuuuuuuhn. Nou! ..... Wat scheelt 't
En wat zou je zeggen van de redding van Peruzzi?
In feite wat blind weggewerkt
Goed werk... en het doelpunt!
Del Pierro komt ongetwijfeld in beeld.... ja daar hebt u 'em
JA! Tsjonge jonge jonge wat een kans. En wat een redding
Mooi gedrukt dat schot!
En nu stift ie hem en nu gaat ie erin. En nu gaat ie erin.
ohlalalalalalalalala... nu het schoooot!
Sjonge! Wat een felle kopstoot
Daar gaan we nog een of twee of drie of als het aan mij ligt vier keer naar kijken
Ikpeba.. doe's iets leuks.. en dat doet'ie!
Een vrij lange aanloop kun je zeggen
Ennn...Tjoh!
Moet ie weer in de 16 geslingerd worden... dit is ook goed
Tacchinardi... in de regen
Bernabia, bevalt me zeer
Een duw-en trekduel waar u naar kijkt
Tja, Frankrijk-Paraguay, en dat zult u met mee eens zijn, is natuurlijk heel iets anders dan Frankrijk-Spanje
Barthez.... met de fles........ en dat rijmt
Ja, en dan doet dingetje ook weer mee. En met dingetje bedoel ik natuurlijk Joonas Kolkka
Tja, Patrick Lodewijks is natuurlijk niet Edwin van der Sar
Rommedahl, die loopt de honderd meter in een secondetje of tien....
Olsen naar Cruijff. Tja, curieus natuurlijk (penalty-doelpunt Olsen/Cruijff tegen Helmond Sport)
Witschge wat doe je dat toch goed jongen
Bal met effect en dan op de paal
Drie keer raden wie die kans miste, Nicos Machlas
Dit had natuurlijk een doelpunt moeten zijn, Nicos Machlas, wat een dot van een kans
Zo maak je een doelpunt, zo maak je het af
Scheids, dat past toch niet in het beeld van de wedstrijd
Op de paal denk ik..... Ja

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_38714718
Die ene die nu bij Talpa zit, Ron de Rijk heet ie geloof ik, vind ik veruit de beste. Een goeie bescheiden jongen, met veel plezier in zn vak
  zaterdag 10 juni 2006 @ 02:54:35 #65
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_38714748
Goeie genade!
Het spel is op de wagen!
De messen zijn geslepen!

"Nee, ik kan geen enkel cliché bedenken waar EtN zich met grote regelmaat van bedient".

Okee, van vanavond:

Delgadóóóóóóóó!

.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 02:55:16 #66
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_38714757
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 02:50 schreef Kreupeldicht het volgende:
Die ene die nu bij Talpa zit, Ron de Rijk heet ie geloof ik, vind ik veruit de beste. Een goeie bescheiden jongen, met veel plezier in zn vak
Voormalig Langs de lijn inderdaad.
Erg fijne commentator.
Lissabon!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 03:04:14 #68
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_38714828
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 02:56 schreef Labrador1974 het volgende:
dat is ook geen slechte nee
Topduo met JvG op de radio, .
Lissabon!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 05:12:30 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_38715331
ik vind hugo walker wel tof
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 06:42:11 #70
127004 maril
Smeetsfan
pi_38715430
quote:

Ik zou het niet op prijs stellen als alle sportcommentators bij een doelpunt klaar komen in een microfoon, die reactie van Jack bij die goal van Dennis bergkamp was overdone, mijn inziens.
Evert , heeft in ieder een heerlijke stem, dat vind ik belangrijk.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:47:35 #71
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38717179
hij was weer rete-irri gisterenavond

wat een verschrikkelijke paardenlul is t toch
pi_38717384
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:47 schreef dolle_hond het volgende:
hij was weer rete-irri gisterenavond

wat een verschrikkelijke paardenlul is t toch
Weer een lid van de fanclub bij geschreven.

Het gaat hard
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:04:19 #73
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38717569
Gaan we onze held vandaag weer horen?
pi_38717804
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:04 schreef Thelonious het volgende:
Gaan we onze held vandaag weer horen?
EN - PA: Arno Vermeulen
TT - ZW: Evert ten Napel
AR - IV: Theo Reitsma

Ja dus.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:14:53 #75
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_38717829
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 02:54 schreef bolivian het volgende:
Goeie genade!
Het spel is op de wagen!
De messen zijn geslepen!

"Nee, ik kan geen enkel cliché bedenken waar EtN zich met grote regelmaat van bedient".

Okee, van vanavond:

Delgadóóóóóóóó!

.
Als een duveltje uit een doosje
En dat moet ie niet doen, want daarvoor krijg je rood
Die dekselse ...
Tel daarbij nog op dat hij te vaak woorden op -je laat eindigen

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:15:14 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_38717837
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:13 schreef -Mo- het volgende:

[..]

AR - IV: Theo Reitsma
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_38718419
Waar is my man Snoeks dan?
Of gaat hij morgen gewoon het Nederlands Elftal doen? (lees: becommentariëren)
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:43:24 #78
127004 maril
Smeetsfan
pi_38718647
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:34 schreef -Mo- het volgende:
Waar is my man Snoeks dan?
Of gaat hij morgen gewoon het Nederlands Elftal doen? (lees: becommentariëren)
Off topic weliswaar ,maar Jeroen Grueter is de commentator, ja Snoeks is ook de beste voetbalcommentator vind ik.

ff opgezocht ,maar maandag komt Frank pas in aktie de wedstrijd Australie - Japan is voor hem.
die wedstrijd begint om 15.00
pi_38728016
Op de bon gaan.

Volgens het boekje.

Meneer is weer lekker op dreef.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2006 @ 18:27:17 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_38728221
Hij doet het wel leuk in deze wedstrijd.

pi_38728223
Waardeloze commentator
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:29:05 #82
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38728260
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

Meneer is weer lekker op dreef.
Zoals Evert zelf al zegt: Degelijkheid staat voorop!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:30:50 #83
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38728312
U vraagt zich af, wat zijn die pluisjes. Het zijn niet de nijvere huisvrouwen van Dortmund die de dekens uitkloppen, het zijn de paardebloemen.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:34:18 #84
127004 maril
Smeetsfan
pi_38728393
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:30 schreef Thelonious het volgende:
U vraagt zich af, wat zijn die pluisjes. Het zijn niet de nijvere huisvrouwen van Dortmund die de dekens uitkloppen, het zijn de paardebloemen.
Maar die had hij nergens gezien die paardenb;oemen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2006 @ 18:36:28 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_38728439
T&T schiet voor het eerst op doel eindelijk de kans voor Evert heel de genealogie van de Zweedse keeper op te noemen.

pi_38728900
EDIT

[ Bericht 96% gewijzigd door Bomenverzameling op 10-06-2006 19:56:50 ]
pi_38729612
Wedstrijden openbreken en een echte stormram
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:24:12 #88
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_38729684
Tee en Tee....houd je bek nou eens..
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:25:15 #89
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_38729710
Nog zo'n cliché....de luchtmacht bij corners
pi_38729813
Moord en brand schreeuwen

Meneer is echt op dreef.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:29:32 #91
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_38729842
De belangrijkste bijzaak van de wereld....hij is echt goed
pi_38730217
Evert
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:39:55 #93
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_38730252
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:50:49 #94
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_38730731
Soca Warriors, voetbaldreumes, rasvoetballer bij Zweden
pi_38730958
wat een klootzak
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2006 @ 19:59:04 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_38731063
Hij was in topvorm. Ik neem mijn kritiek op hem terug. Ik heb genoten van zijn commentaar.

zaterdag 10 juni 2006 @ 19:59:07 #97
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_38731066
Evert

De enige commentator bij de NOS waarbij ik zin heb om op een ander net te gaan kijken
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:59:54 #98
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_38731097
Kan die kerel niet ontvoerd worden tijdens het WK...ik moet er niet aan denken hem nog vaker te horen tijdens dit wk
pi_38731138
Nou nou het is maar commentaar hoor, hij doet ook maar zijn werk Er zijn genoeg andere zenders.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:03:20 #100
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38731198
ARD boodt gelukkig uitkomst
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:05:27 #101
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38731251
Verschrikkelijk weer vandaag. Nam Herbert Dijkstra achtige proporties aan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:08:56 #102
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_38731323
Wat een kneus zeg. Het is Soca warriors en met Soca bedoelen ze de muzieksoort. Het is dus niet Soccah(soccer) Warriors wat ie dan vervolgens vertaald als: Voetbal krijgers
Jawel, je keek.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:13:23 #103
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38731426
Mart Smeets is wel geweldig

Matejo Kezman
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:13:27 #104
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_38731430
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:01 schreef Remzz het volgende:
Nou nou het is maar commentaar hoor, hij doet ook maar zijn werk Er zijn genoeg andere zenders.
pi_38731861
Evert ten Napel Niks mis mee.
Volgens mij is ie al bij heel wat WK's geweest.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:32:17 #106
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_38731883
Hoeveel clichés knalde die er vandaag weer uit?

zaterdag 10 juni 2006 @ 20:32:44 #107
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_38731898
Wat een zakkenwasser die ten Napel, zijn verslaggeving is dramatisch!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2006 @ 20:43:25 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_38732153
Ik heb genoten van hem

zaterdag 10 juni 2006 @ 20:45:14 #109
113682 WeebI
Wee Bull
pi_38732188
Ik haat het aanbidden van Ronaldinho, en Larsson, en Zlatan.

En dus haat ik Evert.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:03:33 #110
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_38732638
Ik vind Ten Napel altijd de man met de meeste achtergrondverhalen-die-er-niet-toe-doen.

"Hij heeft opmerkelijk genoeg een Kroatische moeder en een Canadese vader"
"Zijn dochtertje is tijdens dit WK jarig. Ze wordt 7 overigens"
"In 2003 bracht hij de vakantie door op een Nederlandse camping"
"Zijn vorige vriendin kon ook een aardig balletje trappen in de nationale ploeg"
"Toen hij 11 was wilde z'n moeder dat hij ging tennissen maar het voetbal trok toch harder.
"In 1997 trainde hij nog 2 maanden onder Arie Haan als broekie bij Olympiakos"

En zo keuvelt het maar door.
Wie dit leest is gek
pi_38732680
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind Ten Napel altijd de man met de meeste achtergrondverhalen-die-er-niet-toe-doen.
Herbert Dijkstra al wel eens aangehoort
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:09:41 #112
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_38732816
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:05 schreef Remzz het volgende:

[..]

En Frank Snoeks, die heeft ook alle biografieen bij de hand.
Bovendien kan hij heel slecht verbergen dat hij een Feyenoorder is, en daar erger ik me dan aan.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:10:33 #113
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38732844
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:05 schreef Remzz het volgende:

[..]

Over Herbert Dijkstra beginnen als het om cliches gaat is pas cliche.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:17:43 #114
127004 maril
Smeetsfan
pi_38733085
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En Frank Snoeks, die heeft ook alle biografieen bij de hand.
Bovendien kan hij heel slecht verbergen dat hij een Feyenoorder is, en daar erger ik me dan aan.
Hij is een haarlemmer, maar dat zegt niets natuurlijk.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:18:29 #115
127004 maril
Smeetsfan
pi_38733103
Kom op het is zijn laatste tournooi ,hij verdiend beter.
pi_38733216
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef maril het volgende:
Kom op het is zijn laatste tournooi ,hij verdiend beter.
Hij zorgt er zelf voor hoor
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:31:49 #117
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38733533
Is er ook nog ergens een Reitsma afzeik topic?

Die is zowaar nog slechter
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:32:36 #118
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38733555
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er ook nog ergens een Reitsma afzeik topic?

Die is zowaar nog slechter
Volgens mij niet. Open er maar een.

Dit is trouwens de fanclub, niet de afzeikclub.
pi_38741129
In dit soort nietszeggende potjes is hij op zn best. Prachtig, hoe hij op het eind de objectiviteit verloor en keihard supporter werd van TnT.
  zondag 11 juni 2006 @ 08:26:52 #120
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38742241
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Hij was in topvorm. Ik neem mijn kritiek op hem terug. Ik heb genoten van zijn commentaar.

maar jij was dronken
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 juni 2006 @ 11:25:39 #121
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38744396
quote:

"Hij heeft opmerkelijk genoeg een Kroatische moeder en een Canadese vader"
"Zijn dochtertje is tijdens dit WK jarig. Ze wordt 7 overigens"
"In 2003 bracht hij de vakantie door op een Nederlandse camping"
"Zijn vorige vriendin kon ook een aardig balletje trappen in de nationale ploeg"
"Toen hij 11 was wilde z'n moeder dat hij ging tennissen maar het voetbal trok toch harder.
"In 1997 trainde hij nog 2 maanden onder Arie Haan als broekie bij Olympiakos"

En zo keuvelt het maar door.
Dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, maar gek wordt ik van zijn aanbidding van alles wat Braziliaans is ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_38744726
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:25 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, maar gek wordt ik van zijn aanbidding van alles wat Braziliaans is ...
Maar dat hebben ze eigenlijk allemaal - zal wel een dienstopdracht van de NOS-directie zijn
pi_38744751
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van hem

zondag 11 juni 2006 @ 11:55:07 #124
127004 maril
Smeetsfan
pi_38745150
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar dat hebben ze eigenlijk allemaal - zal wel een dienstopdracht van de NOS-directie zijn
Arno Vermeulen houdt toch van Engels voetbal?
pi_38745790
Dat Allbäck volgens Evert Yorke nog wel kende van Aston Villa was toch eigenlijk wel een pijnlijke blunder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 juni 2006 @ 13:11:25 #126
131729 jna
pi_38746094
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:48 schreef methodmich het volgende:
Dat Allbäck volgens Evert Yorke nog wel kende van Aston Villa was toch eigenlijk wel een pijnlijke blunder.
inderdaad tenenkrommend. Het scheelde "maar" 3 of 4 jaar
Jawel, je keek.
  zondag 11 juni 2006 @ 13:42:06 #127
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38746920
Evert ten Napel

Evert ten Napel haters boooooo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_38921724
Evert . Walgelijk commentaar . Met zijn vermeende voetbalkennis .
pi_38922719
Ik erger mij altijd dood aan die vent
pi_39032720
quote:
Geen commentaar !

NOS-coryfee Evert ten Napel mag de finale van het WK voetbal absoluut niet van commentaar voorzien. Dat vindt 40 procent van de 2000 ondervraagden die hebben meegedaan aan een onderzoek van WKBeurs.nl. De voetbalwebsite heeft de resultaten dinsdag bekendgemaakt.

Niet populair
Ook collegacommentatoren Theo Reitsma en Arno Vermeulen hebben zich niet erg populair gemaakt. Zij kregen beiden 11 procent van de stemmen op de vraag 'Wie mag de finale absoluut NIET van commentaar voorzien?'. Frank Snoeks en Philip Kooke kunnen er mee door, slechts 9 procent stemde op dit tweetal.

Volgens Duco Berghuis van WKBeurs.nl zijn er diverse redenen aan te wijzen voor de slechte score van Ten Napel. "Een goede commentator vervult een achtergrondrol. Ten Napel schijnt dat nogal eens te vergeten en praat om te praten. Hierdoor loop je het risico dat men je bestempelt als zogenaamde onzin-uitkramer." Ook zou de commentator veel clichés gebruiken en zijn verkeerde inschattingen niet herstellen.
Evert.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:09:10 #131
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39032777
Wie mag het dan wel doen volgens dat onderzoek?
Houd van een lijntje.
  Moderator dinsdag 20 juni 2006 @ 13:11:16 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39032845
WKBeurs.nl?
Zal wel weer....
Wij noemen 'm weliswaar altijd Evert Zevert (ja lachen hè) maar hij is een prima verslaggever.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_39032855
Persbericht over ten Napel:

"Finale liever zonder ten Napel"

NOS-coryfee Evert ten Napel mag de finale van het WK voetbal absoluut niet van commentaar voorzien. Dat vindt 40 procent van de 2000 ondervraagden die hebben meegedaan aan een onderzoek van WKBeurs.nl. De voetbalwebsite heeft de resultaten dinsdag bekendgemaakt.

Niet populair

Ook collegacommentatoren Theo Reitsma en Arno Vermeulen hebben zich niet erg populair gemaakt. Zij kregen beiden 11 procent van de stemmen op de vraag 'Wie mag de finale absoluut NIET van commentaar voorzien?'. Frank Snoeks en Philip Kooke kunnen er mee door, slechts 9 procent stemde op dit tweetal.

Volgens Duco Berghuis van WKBeurs.nl zijn er diverse redenen aan te wijzen voor de slechte score van Ten Napel. "Een goede commentator vervult een achtergrondrol. Ten Napel schijnt dat nogal eens te vergeten en praat om te praten. Hierdoor loop je het risico dat men je bestempelt als zogenaamde onzin-uitkramer." Ook zou de commentator veel clichés gebruiken en zijn verkeerde inschattingen niet herstellen.
pi_39032880
hmmm iets te laat
pi_39032909
Dat ophemelen van Johann Vogel gisteren....
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:19:16 #136
148195 Cyclopssss
nu nog nieuwer
pi_39033067
"Jaaaa dat is er weer eentje hoor....DONKER ROOD!!!"

"Scheidsrechter, toch, dat is een Strafschop!"
Free your mind and your ass wil follow!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:19:32 #137
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39033071
Evert gaat een beetje een cultheld worden, let maar op. Straks is ie zo irritant dat het gewoon weer een held wordt.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:23:04 #138
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39033186
Het zou wel eens tof zijn als hij in plaats van 90 minuten, maar 89 minuten aan het woord was.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:23:24 #139
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39033196
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef Sherrif123 het volgende:
Niet populair

2% minder stemmen tegen je en ineens ga je van niet erg populair naar er mee door
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:31:35 #140
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39033440
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:19 schreef Zwansen het volgende:
Evert gaat een beetje een cultheld worden, let maar op. Straks is ie zo irritant dat het gewoon weer een held wordt.
Ja ja ja ja ... net als bert maalderink en herbert dijkstra
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_39040970
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef 456 het volgende:

[..]

Ja ja ja ja ... net als bert maalderink en herbert dijkstra
Daar heb ik nog steeds een scheithekel aan, die verdienen het woord held niet .
pi_39077538
Het ergst heb ik mij aan deze gast geergerd tijdens ARG-S&M oh oh oh wat zat meneer daar weer lekker te bléren.... "Nou het spel van ARG kan mij nog absoluut niet boeien hoor, ik weet niet wat u ervan denkt maar het valt mij hard tegen" .....en daarna scoorde ARG het 2de doelpunt over 25 schijven... nee doe mij maar Frank Snoeks.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:58:38 #143
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39081101
clichEvert ten Napel:

,,Goeie genade'' (x10 tijdens een wedstrijd)
,,een best schot'' (x10 tijdens een wedstrijd)
,,als een duveltje uit een doosje (x10 tijdens een wedstrijd)
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:59:26 #144
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39081131
Oh bah, ik vind hem echt vreselijk. .
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:01:05 #145
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39081201
quote:
Van de week zei hij tijdens een wedstrijd toen zo'n bobo (duidelijk bezweet) in beeld was: "die mag zijn overhemd morgen in de was doen".

Klojo .
pi_39092159
Hij is nu toch ook bezig? Al twee keer deksels in vier minuten.
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:55:29 #147
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39092191
evert gaat wel vandaag
pi_39092300
Een keer iets zeggen brengt de boodschap wel over. Dat De Cler een goede actie maakt, een prima actie maakt, uitstekende actie maakt, was me wel duidelijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:58:01 #149
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39092306
Gaat wel? Ben overgestapt op het Duitse commentaar. Wanneer gaat die gast dood, waardeloze kutcommentator.
A.M.A.B
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:59:42 #150
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_39092398
Ja ik ga nu ook maar ZDF kijken met langs de lijn aan. Kan er nietmeer tegen
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_39094387
Ik ga de Evert Ten Napel-flat in Klazienaveen opblazen.
Hoi.
pi_39094705
Wát 'n ongelooflijke kutcommentator.Elke keer als Messi aan de bal kwam kwam Ten Napel spontaan klaar
  woensdag 21 juni 2006 @ 22:59:51 #153
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39094712
Evert krijgt de volle laag van Jan Mulder
Houd van een lijntje.
pi_39094739
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
En terecht.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:02:22 #155
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39094806
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 22:52 schreef pekel het volgende:
Ik ga de Evert Ten Napel-flat in Klazienaveen opblazen.
Als je de bakkerij maar laat staan .
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:06:44 #156
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39095039
Heeft Evert aandelen in Babel?
A.M.A.B
pi_39096127
quote:
Tja, die heeft recht van spreken
pi_39096176
Niks mis met Evert, een beetje te enthousiast over de Argentijnen maar dat kun je hem niet echt verwijten. Hij had weer prachtige oneliners vanavond.

* SCH noteert valsche spitsch
pi_39096314
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef SCH het volgende:
Niks mis met Evert, een beetje te enthousiast over de Argentijnen maar dat kun je hem niet echt verwijten. Hij had weer prachtige oneliners vanavond.
Heb je aandelen in Evert?
Hoi.
pi_39096335
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:32 schreef pekel het volgende:

[..]

Heb je aandelen in Evert?
Hele grote
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:41:52 #161
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39096710
Hoe kon Robben Maradonna zien
pi_39096955
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
Heeft Evert aandelen in Babel?
Evert heeft aandelen Messi en Riquelme
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:52:09 #163
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39097119
Ik hoop dat Evert binnenkort een financiele klapper maakt met zn aandelen, dan zijn we van hem af.
Houd van een lijntje.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:54:22 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_39097222
Evert .
2000 light years from home
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:54:41 #165
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39097236
Ik kots op zijn overdreven gedramatiseer. "En dan komt speler X eraan, maar die kan er ook wat van hoor."
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_39097389
't was me weer wat zeg.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_39097729
Mulder gaf em flink op zijn klote bij Villa BvD.

Graag allemaal mailen naar publieksreacties@rtv.nos.nl om hem van de buis te krijgen, ik doe het al zo'n 2 jaar met enige regelmaat en het lukt me niet om ze te overtuigen.

Mail desnoods dat onderzoek laatst dat Evert de minst populaire verslaggever is. Bindt je vast voor de NOS-ingang en ga in hongerstaking. Doe iets. Deze hel moet eindigen.
pi_39097776
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef LuukBes het volgende:

Graag allemaal mailen naar publieksreacties@rtv.nos.nl om hem van de buis te krijgen, ik doe het al zo'n 2 jaar met enige regelmaat en het lukt me niet om ze te overtuigen.

Mail desnoods dat onderzoek laatst dat Evert de minst populaire verslaggever is. Bindt je vast voor de NOS-ingang en ga in hongerstaking. Doe iets. Deze hel moet eindigen.
Er zijn bijna altijd wel alternatieven, dus je hoeft jezelf niet te kwellen. Doe ik ook niet.
Houd van een lijntje.
pi_39097862
wat een heerlijke commentator is het toch
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_39097989
Evert vond Messi 'geweldig' spelen. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij werd hij uit de wedstrijd gespeeld hoor...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_39098018
Tegen die man uit je avater had hij niets in te brengen

Maar wat Jan Mulder al zei, Messi peutert in zijn neus en het is een wonderjongen.
Houd van een lijntje.
pi_39098037
ach die Evert krijgt van alles dat zuid amerikaans of afrikaans is een stijve.
You ask me the time
And I would like to give
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:14:14 #173
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_39098053
quote:
Evert
Mulder

Snoeks
pi_39098054
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Evert vond Messi 'geweldig' spelen. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij werd hij uit de wedstrijd gespeeld hoor...
Hij heeft altijd bepaalde spelers die hij constant ophemelt, elke breedtepass die gegeven wordt is dan ineens briljant.
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:16:10 #175
7859 456
pi_39098103
Echt... Ik zeg het niet graag
Maar ik heb me dus OOK zitten ergeren aan ten napel vandaag. Ik heb geen commentaar op zijn wedstrijd verslag, dat gaat wel. Gewoon zijn commentaar, goede stem.
Maar idd dat geophemel van sommige spelers, van VOORAL argentinie

Maar goed. We vallen in herhaling hier zie ik... bah.
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:16:41 #176
7859 456
pi_39098121
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef LuukBes het volgende:

Kvind dit allemaal weer een beetje overdreven...
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:23:42 #177
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39098385
hij is gruwelijk vervelend...dat is niet overdreven
pi_39098414
Hij is net zo orgastisch als een belgische wielerreporter die de naam Boonen uitspreekt.
You ask me the time
And I would like to give
pi_39098503
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:14 schreef Paran0id het volgende:
Snoeks
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_39098626
'die kan er wat van hoor'
'wat een dekselse jongen is het toch'

pi_39098650
wat een heerlijke voetballer is het toch
You ask me the time
And I would like to give
  Trouwste user 2022 donderdag 22 juni 2006 @ 00:35:54 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_39098730
Het is alles of niks vanavond was het niks helaas

pi_39098749
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:32 schreef rotskibo het volgende:
'die kan er wat van hoor'
'wat een dekselse jongen is het toch'

Ja wat had hij met "dekselse" vanavond? Dat heeft hij wel 23 keer gezegd ofzo.
"Dekselse Van Persie"; "Dekselse Messi", "Dekselse Riquelme", "Dekselse Tevez"

Deksel op zijn smoel moet ie krijgen
pi_39098812
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja wat had hij met "dekselse" vanavond? Dat heeft hij wel 23 keer gezegd ofzo.
"Dekselse Van Persie"; "Dekselse Messi", "Dekselse Riquelme", "Dekselse Tevez"

Deksel op zijn smoel moet ie krijgen
Weet je nog twee jaar geleden, die "dekselse spits Verpakovskis"?

Wat een baggercommentator is dat zeg.
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:43:31 #185
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39098910
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:39 schreef FloggingMolly het volgende:

[..]

Weet je nog twee jaar geleden, die "dekselse spits Verpakovskis"?

Wat een baggercommentator is dat zeg.
Van Letland ja!
Ten percent faster with a sturdier frame
  Trouwste user 2022 donderdag 22 juni 2006 @ 00:47:06 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_39098977
Jan Mulder maakte net gehakt van hem.

pi_39098982

^
Ten Napels grootste fan
Houd van een lijntje.
pi_39099096
Een deksels irritante commentator, een rasechte hoor!
  Trouwste user 2022 donderdag 22 juni 2006 @ 00:54:32 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_39099114
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
Een deksels irritante commentator, een rasechte hoor!

donderdag 22 juni 2006 @ 01:13:54 #190
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39099484
Schiet maar eens, ja NATUURLIJK

nee hoor je hebt geen standaardzinnen Evert
pi_39099507
Haha dat zei hij inderdaad bij Holland Sport
Houd van een lijntje.
pi_39101802
Ik vond "Er wordt veel uitgedeeld" en vijf seconden erna "Maar er wordt niks weggegeven" een prachtige tegenstrijdigheid.
Casting an evil eye on degenerates
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:13:49 #193
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_39102276
Normaal luister je bij voetbal in de kroeg nauwelijks naar de commentator, maar gisteren heb ik me zelfs dáár aan Ten Napel geërgerd.
Om precies dezelfde redenen die hierboven genoemd zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_39105357
Ik heb maar 3 deksels geteld en geen een hels fluitconcert. Progressie
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:24:34 #195
148195 Cyclopssss
nu nog nieuwer
pi_39105516
Ik kan geen 'dekselse' meer hoooorrrreeeeenn!!!
Free your mind and your ass wil follow!
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:10:40 #196
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39107265
Hij zei gisteren een paar dingen die hij ook letterlijk zo zegt bij FIFA2006.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_39107345
Jaja

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:15:09 #198
7859 456
pi_39107433
"scheids, dat is toch ook zeker een gele kaart, ja natuurlijk"
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:58:20 #199
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_39108814
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]

^
Ten Napels grootste fan
En hij heeft niet eens een Argentijns shirtje aan. Of zou dat onder zijn overhemd zitten?
Life is what you make it.
pi_39113353
Ik werd gisteren gewoon misselijk van z'n cliche's. Ik heb hem maar op Duitsland gezet
pi_39114117
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

En hij heeft niet eens een Argentijns shirtje aan. Of zou dat onder zijn overhemd zitten?
Argentijnse stropdas
Houd van een lijntje.
pi_39114185
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder maakte net gehakt van hem.

En terecht. Mulder zei precies wat ik dacht.
pi_39114218
Ik ergerde me eerst blauw aan die kerel, maar de laatste tijd moet ik steeds meer lachen om z'n commentaar. Je moet het niet zo letterlijk nemen, denk ik.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:19:23 #204
7859 456
pi_39114267
Zevert ten Napel
pi_39119002
quote:
WK-finale voor Snoeks

HILVERSUM - Voor tv-commentator Frank Snoeks eindigt het WK voetbal in Duitsland hoe dan ook in een hoogtepunt.

De Noord-Hollander mag de finale op 9 juli in Berlijn (21.00 uur) van tekst en uitleg voorzien. Dat heeft de NOS donderdag bekendgemaakt.

Snoeks volgt bij de eindstrijd van het vierjaarlijkse voetbalfeest collega Theo Reitsma op. De laatste verzorgde sinds 1978 het commentaar bij alle finales van het WK voetbal. De nestor van Studio Sport ging in 2003 officieel met pensioen. Op freelance-basis verricht hij evenwel nog steeds werkzaamheden voor de NOS. Bij het WK in Duitsland geeft Reitsma commentaar bij zeven wedstrijden.

Snoeks is sinds 1989 in vaste dient bij de NOS. Zijn eerste grote voetbalfinale voor de televisie deed hij in 2004 bij het EK in Portugal.
Eat that, Evert.

Snoeks.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:05:10 #206
7859 456
pi_39119044
Waardige opvolger
pi_39119372
Ik ben geen Snoeks fan, maar alles beter dan Ten Napel en Reitsma
Houd van een lijntje.
pi_39119758
Ik heb gisteren in de kroeg bijna een glas bier naar het scherm gegooid... want een kwal met zijn adoratie voor Messi

Die gozer speelde allesbehalve indrukwekkend en toch heeft Zevert zo'n 36 zaadlozingen gekregen van die gast... inclusief 5 keer het woord "deksels" binnen twee minuten te gebruiken

NOS, haal deze man van het scherm, het is een verschrikking
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:35:26 #209
7859 456
pi_39119843
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteren in de kroeg bijna een glas bier naar het scherm gegooid... want een kwal met zijn adoratie voor Messi

Die gozer speelde allesbehalve indrukwekkend en toch heeft Zevert zo'n 36 zaadlozingen gekregen van die gast... inclusief 5 keer het woord "deksels" binnen twee minuten te gebruiken

NOS, haal deze man van het scherm, het is een verschrikking
Fuck... dan heeft ie mijn record verbroken (stond op 34)
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:49:50 #210
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39143766
Jaja, bij Japan - Brazilië hoorde ik 'm weer.

Die dekselse Kawaguchi

pi_39143908
Als ik hem hoor praten denk ik altijd aan Fifa 2005.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:23:13 #212
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39144949
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:49 schreef zjroentje het volgende:
Jaja, bij Japan - Brazilië hoorde ik 'm weer.

Die dekselse Kawaguchi

Inderdaad, zelfs alszej maar een halve minuut commentaar van hem laten horen lijkt het onmogelijk om dit soort teksten er uit te knippen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_39157246
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:03 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Eat that, Evert.

Snoeks.
Godzijdank is het niet Evert geworden
pi_39157286
Ik ga een boze brief sturen. Evert moet de finale doen.

Gelukkig ben ik niet in Nederland dan.
pi_39158956
ik zie Evert al denken: "die dekselse Frank Snoeks ook altijd"
  zondag 25 juni 2006 @ 19:26:19 #216
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_39216684
Evert was weer op dreef bij Engeland vs. Ecuador.....

Wat een natte krant is die vent zeg, spreekt zichzelf binnen 5 minuten tegen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_39216884
Iemand MOET gewono een soundboard van die gast maken, 100% een succes !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 25 juni 2006 @ 19:33:45 #218
66130 Erasmusch
easy easy
pi_39216981
Wie kijkt er dan ook Engeland op NL2
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 juni 2006 @ 19:37:32 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_39217115
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef Erasmusch het volgende:
dat vroeg ik me ook af
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_39217195
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef Erasmusch het volgende:
Waar anders?

Ik heb een half uur op de BBC gekeken maar dat commentaar is echt verschrikkelijk. Wat een doodgravers zijn dat zeg. Dan wordt voetbal echt een stuk minder leuk, 2 van die saaie mutsen die zelf ook geen zak aan het spelletje vinden en af en toe een naam zeggen tussen het gapen door.

Evert
  zondag 25 juni 2006 @ 19:43:17 #221
66130 Erasmusch
easy easy
pi_39217296
Lawrenson is ook wel kut idd, met zn merrrrments
pi_39217350
ik zag gisteren een fragment van Richard Witschge in 1991.
Het viel me meteen op dat het commentaar van ten napel was.
die dekselse jongeling
en
goeie genade

in 15 jaar is niks veranderd
You ask me the time
And I would like to give
  zondag 25 juni 2006 @ 19:52:59 #223
82589 S-Two
barba macacu
pi_39217686
God wat was die man weer irritant zo straks. Het was dat ik met mn pa zat te kijken anders had ik hem zeker op de BBC gezet.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 26 juni 2006 @ 23:02:37 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_39268644
Speel nu ook de Evert-bingo!

Is er toch nog iets leuks aan als Evert ten Napel een wedstrijd verslaat.

www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 26 juni 2006 @ 23:20:44 #225
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39269355

Moeten we doen de volgende keer
Houd van een lijntje.
pi_39275183
Haha... geweldig de EtN bingo! haha
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:49:36 #227
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39279208
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef Silenus het volgende:

dinsdag 27 juni 2006 @ 11:53:09 #228
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_39279332
Leuk die bingokaarten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:00:51 #229
82589 S-Two
barba macacu
pi_39291669
die bingokaarten, lol.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_39291691
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef Silenus het volgende:

goeie genade, wat een deksels best bingo spel
You ask me the time
And I would like to give
pi_39291734
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar anders?

Ik heb een half uur op de BBC gekeken maar dat commentaar is echt verschrikkelijk. Wat een doodgravers zijn dat zeg. Dan wordt voetbal echt een stuk minder leuk, 2 van die saaie mutsen die zelf ook geen zak aan het spelletje vinden en af en toe een naam zeggen tussen het gapen door.

Evert
pi_39338029
Is het al bekend of (en welke) Evert een kwartfinale toebedeeld krijgt van Arno

pi_39424978
Grappig dat Evert zich als verslaggever gewoon aanpast aan het toernooi. De Bleeckere en grensrechter beslisten het duel met toekennen van een offside-goal en Evert nomineert hem desondanks voor de finale!

Vroeger werd je dan onmiddelijk naar huis gestuurd als scheidsrechter, was dat niet zo Evert?
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:42:04 #234
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_39537156
Vanavond zal Evert de commentator zijn tijdens de halve finale wedstrijd tussen: Frankrijk - Portugal.

Giel Beelen (3FM) heeft Evert 's ochtends even gebeld n.a.v. een bericht in de media dat Evert niet echt amused zou zijn over het feit dat hij niet verslag mag doen van de finale, hij twijfelt over zijn toekomst bij de NOS.

* -Hans- is benieuwd naar minuut ~17, dan zou Evert namelijk even *kuggen* op de tv (n.a.v. een afspraak tussen Giel en Evert)
pi_39547140
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond zal Evert de commentator zijn tijdens de halve finale wedstrijd tussen: Frankrijk - Portugal.

Giel Beelen (3FM) heeft Evert 's ochtends even gebeld n.a.v. een bericht in de media dat Evert niet echt amused zou zijn over het feit dat hij niet verslag mag doen van de finale, hij twijfelt over zijn toekomst bij de NOS.

* -Hans- is benieuwd naar minuut ~17, dan zou Evert namelijk even *kuggen* op de tv (n.a.v. een afspraak tussen Giel en Evert)
Vorige week meldde de Vi al dat Evert volgend jaar gewoon door gaat en wellicht zelfs tot het volgende EK, en toen was ook al bekend dat hij de finale niet zou doen...
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:02:56 #236
127004 maril
Smeetsfan
pi_39547215
Dit is het laatse wk van Evert.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:08:33 #237
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_39547354
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

Vorige week meldde de Vi al dat Evert volgend jaar gewoon door gaat en wellicht zelfs tot het volgende EK, en toen was ook al bekend dat hij de finale niet zou doen...
Klopt, maar daarom is het misschien wel opvallend te noemen dat Evert toch niet zo amused is. Misschien is het e.e.a. opgeblazen door de krant (naam v/d krant ben ik vergeten), maar gezien het commentaar van Evert op 3FM is het niet helemaal koek en ei tussen hem en de redactie.
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:48:20 #238
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39554135
hij is weer dramatisch vanavond.

BBC ole
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_39554149
Evert, je hebt het nu al compleet afgedaan voor me. En dat al na een helft.

De duikeling van die huilie een overtreding noemen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:34:13 #240
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_39555934
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:48 schreef Guerra het volgende:

De duikeling van die huilie een overtreding noemen.
jaja, 'hoe je het ook wendt of keert, het is een overtreding'

- Edgar Davids
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 5 juli 2006 @ 22:37:43 #241
80791 crew  Paul
pi_39556107
Hij is weer super vanavond
pi_39556139
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef BigFire het volgende:

[..]

jaja, 'hoe je het ook wendt of keert, het is een overtreding'
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:55:13 #243
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_39556896
Bingo!

'Die dekselse Ribery' maakte mijn kaart op de valreep compleet

- Edgar Davids
pi_39557073
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij is weer super vanavond
Haleloeja
pi_39557103
'Dekselse Riberty'
'De 2 meastro's tegen elkaar'

Haleloeja
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:00:54 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39557191
Dag Evert . Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op dit WK.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 5 juli 2006 @ 23:02:18 #247
80791 crew  Paul
pi_39557257
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
@ Evertbashers
pi_39559782
quote:
Wellicht loopt Frank Snoeks op de valreep nog een koutje op in het kille Duitsland en kan Evert toch nog schitteren in de finale

Hij presteerde het overigens om vanavond Zidane een keer of vier Zinezine te noemen en zelfs één keer Zinezine Zizane
pi_39559829
quote:
Dag Evert . Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op diteen E/WK.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 juli 2006 @ 00:13:24 #250
80791 crew  Paul
pi_39559851
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wellicht loopt Frank Snoeks op de valreep nog een koutje op in het kille Duitsland en kan Evert toch nog schitteren in de finale
pi_39559892
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef Gelderland het volgende:
'Dekselse Riberty'
'De 2 meastro's tegen elkaar'

dat is toch gaaf, een volwassen man die dat zegt
pi_39559965
Hij ziet dingen gewoon niet, en blijft vervolgens de hele wedstrijd zwetsen over een volgens hem onterechte penalty
You ask me the time
And I would like to give
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:17:04 #253
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39559974
hij was slecht vandaag
pi_39560084
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hij was is slecht vandaag
pi_39566483
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef Steijn het volgende:

Dag Evert . Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op een E/WK.
Niet dat ik nou zo'n fan ben van Evert, maar in de Vi van afgelopen week geeft Arno Vermeulen aan dat Evert minstens 1 jaar doorgaat en de kans groot is dat hij er in Zwitserland ook weer bij is. (Het zou toch niet dat Evert daarna nog een soort Theo Reitsma-rol krijgt )
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 juli 2006 @ 11:01:14 #256
80791 crew  Paul
pi_39566542
Evert never dies
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:04:27 #257
133369 Jivis
Critikut
pi_39566629
Ik vond hem altijd al afschuwelijk, maar nadat ik hem bij Fifa 2006 hoorde heb ik nog meer een Evert-trauma. VERSCHRIKKELIJK.
Amen.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 juli 2006 @ 11:04:58 #258
80791 crew  Paul
pi_39566641
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef Jivis het volgende:
Ik vond hem altijd al afschuwelijk, maar nadat ik hem bij Fifa 2006 hoorde heb ik nog meer een Evert-trauma. VERSCHRIKKELIJK.
Dit is een fantopic
pi_39566664
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:07 schreef Catch22- het volgende:
ik vind hem ook fucked up irritant met zijn klote uitspraken

in de 75e minuut bij 1-1 gaan roepen "Het kan nog" is echt van de pot gerukt
Lol, inderdaad, en in de 86e minuut roepen: "De laatste aanval van de Duitsers, kunnen ze er nog wat uitslepen?!"
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_39566686
Ik ben en echte evert fan, gisteren vond ik hem wel echt minder
pi_39567146
...en de hele tijd als Zidane een bal weghaalde uit eigen 16 was het "Zidane zelf".... heel irritant.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:24:29 #262
133369 Jivis
Critikut
pi_39567254
Hoe die die naam "Zidane" ook uitspreekt, met die E er nog achter.
Hij wil uniek lijken ofzo
Amen.
pi_39567875
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef BigFire het volgende:
Bingo!

'Die dekselse Ribery' maakte mijn kaart op de valreep compleet
pi_39568779
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:21 schreef Vince22 het volgende:
...en de hele tijd als Zidane een bal weghaalde uit eigen 16 was het "Zidane zelf".... heel irritant.
whaha ja, daar dacht ik ook aan..... net of hij de directeur is en altijd andere wat laat doen... ALS hij zelf wat doet 'Zidane zelf' (goh, hij doet ook mee )

wat een figuur hé, die Evert
Haleloeja
pi_39569436
Volgens mij was Evert dronken. Misschien een goede test voor als je een keer wat teveel alcoholische versnaperingen opheb. Dan zeg je namelijk ook Zinezine Zizane.
Christian Gyan Ole Ole
pi_39569682
Haleloeja
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:51:03 #267
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_39570054
verschrikkelijk commentaar !!! Ondanks dat ik geen breedbeeld heb, ben ik maar op BBC gaan kijken !!
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:06:39 #269
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_39570578
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef -Hans- het volgende:

Gisteren heeft Evert zich niet gehouden aan de afspraak, dus Giel weer bellen naar Evert. Vervolgens komt Evert met het volgende antwoord: "Ik heb wel gekugt, maar de microfoon heeft het kug geluid eruit gefilterd". Even later zei hij: "het kon zijn dat ik op dat moment even een slokje water had genomen en dat het daardoor niet te horen was"

..........
pi_39570707
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef Stansfield het volgende:
http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf

Erg grappig.
wat geweldig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_39570719
Wat was het gister weer slecht.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:08:39 #272
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_39591159
Evert toont wel wat emoties. Dat mag toch wel een beetje. Jeroen Greuter doet het ook nog wel een beetje in de vorm van enthousiasme, maar ik vind de rest allemaal maar zo droog. Met als toppunt Jan Roelfs. Het lijkt wel een oude kraai.

[ Bericht 9% gewijzigd door Brett-Anderson op 07-07-2006 00:49:55 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_39597418
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hij was slecht vandaag
Hij is nooit goed geweest
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:40:51 #274
131729 jna
pi_39622054
Nee, zegt Jack nou dat ie de finale doet?
Jawel, je keek.
pi_39622805
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:40 schreef jna het volgende:
Nee, zegt Jack nou dat ie de finale doet?
nee toch? dan ga ik gelijk BBC instellen
Haleloeja
pi_39624359
frank snoeks doet de finale.
pi_39624669
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
Evert toont wel wat emoties. Dat mag toch wel een beetje. Jeroen Greuter doet het ook nog wel een beetje in de vorm van enthousiasme, maar ik vind de rest allemaal maar zo droog. Met als toppunt Jan Roelfs. Het lijkt wel een oude kraai.
Ik wacht (lees hoop) bij Jan altijd op het moment dat hij dusdanig depri wordt tijdens een wedstrijd, dat hij er een eind aan maakt.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39628285
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
tuurlijk mag het, alleen bij Evert is het zo theatraal en overdreven... ik moet er vaak om lachen
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')