Ze heeft een mannenstem, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef DrDentz het volgende:
ik hoor nooit een vrouw bij De Wedstrijden
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef DrDentz het volgende:
ik vind het meer naar megalomanie ruiken dat hij z'n eigen geschreven boek als favoriete sportboek noemt![]()
Jack is radio is een heel ander vakgebied. Ik walg van die gasten die bij elke pass moeten zeggen dat er pass wordt gegeven. Dat zie ik zelf ook wel betweter.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Jezus zijn antwoorden zijn nog saaier dan zijn commentaar.
Dat ie zijn grootste blunder niet meer herinnert neigt naar megalomanie.
Ik weet het wel Evert. 'Ja dat is hem' riep je bij het doelpunt tegen de moffen in 88.
Luister eens naar het radiocommentaar van jack van Gelder en je weet hoe het had gemoeten.
Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum volquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het wel Evert. 'Ja dat is hem' riep je bij het doelpunt tegen de moffen in 88.
Luister eens naar het radiocommentaar van jack van Gelder en je weet hoe het had gemoeten.
Ach, dat hebben sommige mensen die wat ouder zijn, dat moet je ze maar niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum vol![]()
En dat zijn juist zijn sterke kanten vind ik. Hij heeft een hele aangename stem en je hoort dat hij ook net als de rest van de wereld Live zit te kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ten Napel doet het nu al weer heel leuk bij Polen - Ecuador. Gezellige weetjes over Smolarek en Radomski en mooie sfeerbeschrijvingen.
Koning van de flauwe grappen op de radio. En kritiekloos omdat hij bij iedere club of ploeg of land vrienden heeft zitten. Hij kan nooit echt scherp zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Ik vind z'n stem prettig.
En Jack van Gelder, los van de emotie, is die nou zo origineel in z'n uitlatingen?
Helemaal mee eens, hoewel ik Ten Napel een wat lekkerder stemgeluid vind hebben dan Frank Snoeks. Frank Kramer is echt verschrikkelijk bagger, echt een ramp. Zijn stopwoord is "beroerd", echt alles noemt hij beroerd. En altijd kromme zinnen: "Kroatie, altijd een team met techniek en een normale dosis hardheid... Maar als het in de eerste wedstrijden niet lukt kan dat nog wel eens beroerd worden...". Of: "U weet het: je bent altijd zo goed als je wisselspelers" (beide uitspraken heb ik gisteren gehoord op Eurosport). Philip Kooke vind ik trouwens ook een verschrikking.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef Cruoninga het volgende:
Stoor me nooit aan hem. Vind zijn stemgeluid een vanzelfsprekendheid bij een wedstrijd. Ik kan Snoeks en Ten Napel ook eigenlijk amper uit elkaar houden. Vind ze beide gewoon degelijk en goed. De enige tv-commentatoren die ik echt bagger vind zijn Henk Kok en Frank Kramer.
Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum vol![]()
Hij tettert inmiddels anders al de hele wedstrijd de grootste onzin uit mijn speakers hoor. Vind 'm irritant hard schreeuwen. En als je zo'n duidelijk geval van gelijk staan na herhaling nog steeds als buitenspel blijft zien, dan ben je gewoon een domme bokkelul.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef MissX het volgende:
Ik vind Evert ook een fijne stem hebben. Ook fijn om op de achtergrond te hebben als je nog dingen wilt doen, maar de wedstijd toch wilt volgen. Hij tettert iig niet zo in je oor.
Zet je tv dan zachter.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij tettert inmiddels anders al de hele wedstrijd de grootste onzin uit mijn speakers hoor. Vind 'm irritant hard schreeuwen.
Nee. Op tv voegt de commentator eigenlijk maar weinig toe, terwijl een commentator op de radio juist enorm belangrijk is. Vind ik een groot verschil. Als Jack op zijn "radiowijze" commentaar op tv gaat geven dan word je gek. En als Evert op de radio op zijn wijze commentaar geeft, vallen er lange stiltes, weet je niet wat er aan de hand is en wordt het dus erg saai.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.
Niet mee eens, bij tv spreken de beelden vaak en kan je dus af en toe stiltes laten vallen. En hoef je niet iedere pass, iedere beweging te vermelden. Op de radio moet dit wel. Daar kan je moeilijk een minuutje gaan zitten zwijgen. Dan gaat iedereen geheid aan ze knoppen draaien wtf me radio doet het niet meerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.
Ik denk dat Evert dat makkelijk kan. Hij kan ook vertellen wie een pass geeft over hoeveel meter, etc.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Niet mee eens, bij tv spreken de beelden vaak en kan je dus af en toe stiltes laten vallen. En hoef je niet iedere pass, iedere beweging te vermelden. Op de radio moet dit wel. Daar kan je moeilijk een minuutje gaan zitten zwijgen. Dan gaat iedereen geheid aan ze knoppen draaien wtf me radio doet het niet meer
Door deze verschillen moet je een wedstrijd dus ook heel anders becommentarieren.
Wees blij dat Herbert Dijkstra zich niet in voetbal gaat verdiepenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef VoreG het volgende:
Mr. Cliché
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wees blij dat Herbert Dijkstra zich niet in voetbal gaat verdiepen
In vergelijking met het buitenland is het erg goed. In de meeste landen is het vrij matig. Het is een beetje zo'n dingetje geworden om op de NOS te zeiken maar argumenten hoor ik daar eigenlijk nooit voor. Geen goede argumenten althans.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:57 schreef DIGGER het volgende:
Vreselijke verslaggeving. Reden nummer 1 waarom ik zelden meer voetbal op de NOS kijk.
Ik volg het WK op de BBC en ITV, veel beter commentaar, commentaarduo's, breedbeeld, perfecte beeldkwaliteit via de schotel, veel minder die kut cliche's, BBC reclamevrij, redenen zat om niet de NOS te nemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
In vergelijking met het buitenland is het erg goed. In de meeste landen is het vrij matig. Het is een beetje zo'n dingetje geworden om op de NOS te zeiken maar argumenten hoor ik daar eigenlijk nooit voor. Geen goede argumenten althans.
Jij hebt sowieso een hekel aan Nederland dus dat telt niet![]()
Ook al wil ik wel een commentator, ik vind toch dat het stadiongeluid sowieso harder mag.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:03 schreef BigFire het volgende:
zetten ze de volume van de stadiongeluiden wat hoger?
oja, die zwarte Amsterdammer die zo druk wasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Vind maar eens een betere, dat programma op tv een tijdje terug, met Hugo Borst.. "Komt dat schot!"
zelfs de winnaar was verschrikkelijk! zo'n wedstrijd van commentaar voorzien blijkt moeilijker dan gedacht
Werkt inmiddels bij langs de lijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:08 schreef BigFire het volgende:
[..]
oja, die zwarte Amsterdammer die zo druk was![]()
Alles in het buitenland is beter hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik volg het WK op de BBC en ITV, veel beter commentaar, commentaarduo's, breedbeeld, perfecte beeldkwaliteit via de schotel, veel minder die kut cliche's, BBC reclamevrij, redenen zat om niet de NOS te nemen.
Ze praten de helft van de tijd over het Engelse team. Ze analyseren de wedstrijd niet langer dan de NOS volgens mij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef LuukBes het volgende:
Hij doelt op reclame in de rust, de BBC praat ook in de rust volledig door over de match.
Ieeekssss......praten in de rust. Dat zou pas verboden moeten worden. De rust is er voor koffie en plassen en de was uit de machine halen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef LuukBes het volgende:
Hij doelt op reclame in de rust, de BBC praat ook in de rust volledig door over de match.
Voormalig Langs de lijn inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:50 schreef Kreupeldicht het volgende:
Die ene die nu bij Talpa zit, Ron de Rijk heet ie geloof ik, vind ik veruit de beste. Een goeie bescheiden jongen, met veel plezier in zn vak![]()
Topduo met JvG op de radio,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:56 schreef Labrador1974 het volgende:
dat is ook geen slechte nee
Ik zou het niet op prijs stellen als alle sportcommentators bij een doelpunt klaar komen in een microfoon, die reactie van Jack bij die goal van Dennis bergkamp was overdone, mijn inziens.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:47 schreef dolle_hond het volgende:
hij was weer rete-irri gisterenavond
wat een verschrikkelijke paardenlul is t toch
EN - PA: Arno Vermeulenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:04 schreef Thelonious het volgende:
Gaan we onze held vandaag weer horen?
Als een duveltje uit een doosjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:54 schreef bolivian het volgende:
Goeie genade!
Het spel is op de wagen!
De messen zijn geslepen!
"Nee, ik kan geen enkel cliché bedenken waar EtN zich met grote regelmaat van bedient".
Okee, van vanavond:
Delgadóóóóóóóó!.
quote:
Off topic weliswaar ,maar Jeroen Grueter is de commentator, ja Snoeks is ook de beste voetbalcommentator vind ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:34 schreef -Mo- het volgende:
Waar is my man Snoeks dan?
Of gaat hij morgen gewoon het Nederlands Elftal doen? (lees: becommentariëren)
Zoals Evert zelf al zegt: Degelijkheid staat voorop!quote:
Maar die had hij nergens gezienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:30 schreef Thelonious het volgende:
U vraagt zich af, wat zijn die pluisjes. Het zijn niet de nijvere huisvrouwen van Dortmund die de dekens uitkloppen, het zijn de paardebloemen.![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:01 schreef Remzz het volgende:
Nou nou het is maar commentaar hoor, hij doet ook maar zijn werkEr zijn genoeg andere zenders.
Herbert Dijkstra al wel eens aangehoortquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind Ten Napel altijd de man met de meeste achtergrondverhalen-die-er-niet-toe-doen.
En Frank Snoeks, die heeft ook alle biografieen bij de hand.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra al wel eens aangehoort
Over Herbert Dijkstra beginnen als het om cliches gaat is pas cliche.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra al wel eens aangehoort
Hij is een haarlemmer, maar dat zegt niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En Frank Snoeks, die heeft ook alle biografieen bij de hand.
Bovendien kan hij heel slecht verbergen dat hij een Feyenoorder is, en daar erger ik me dan aan.
Hij zorgt er zelf voor hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef maril het volgende:
Kom op het is zijn laatste tournooi ,hij verdiend beter.
Volgens mij niet. Open er maar een.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er ook nog ergens een Reitsma afzeik topic?
Die is zowaar nog slechter
maar jij was dronkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Hij was in topvorm. Ik neem mijn kritiek op hem terug. Ik heb genoten van zijn commentaar.
Dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, maar gek wordt ik van zijn aanbidding van alles wat Braziliaans is ...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind Ten Napel altijd de man met de meeste achtergrondverhalen-die-er-niet-toe-doen.
"Hij heeft opmerkelijk genoeg een Kroatische moeder en een Canadese vader"
"Zijn dochtertje is tijdens dit WK jarig. Ze wordt 7 overigens"
"In 2003 bracht hij de vakantie door op een Nederlandse camping"
"Zijn vorige vriendin kon ook een aardig balletje trappen in de nationale ploeg"
"Toen hij 11 was wilde z'n moeder dat hij ging tennissen maar het voetbal trok toch harder.
"In 1997 trainde hij nog 2 maanden onder Arie Haan als broekie bij Olympiakos"
En zo keuvelt het maar door.
Maar dat hebben ze eigenlijk allemaal - zal wel een dienstopdracht van de NOS-directie zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 11:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, maar gek wordt ik van zijn aanbidding van alles wat Braziliaans is ...
Arno Vermeulen houdt toch van Engels voetbal?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze eigenlijk allemaal - zal wel een dienstopdracht van de NOS-directie zijn![]()
inderdaad tenenkrommend. Het scheelde "maar" 3 of 4 jaarquote:Op zondag 11 juni 2006 12:48 schreef methodmich het volgende:
Dat Allbäck volgens Evert Yorke nog wel kende van Aston Villa was toch eigenlijk wel een pijnlijke blunder.
quote:Geen commentaar !
NOS-coryfee Evert ten Napel mag de finale van het WK voetbal absoluut niet van commentaar voorzien. Dat vindt 40 procent van de 2000 ondervraagden die hebben meegedaan aan een onderzoek van WKBeurs.nl. De voetbalwebsite heeft de resultaten dinsdag bekendgemaakt.
Niet populair
Ook collegacommentatoren Theo Reitsma en Arno Vermeulen hebben zich niet erg populair gemaakt. Zij kregen beiden 11 procent van de stemmen op de vraag 'Wie mag de finale absoluut NIET van commentaar voorzien?'. Frank Snoeks en Philip Kooke kunnen er mee door, slechts 9 procent stemde op dit tweetal.
Volgens Duco Berghuis van WKBeurs.nl zijn er diverse redenen aan te wijzen voor de slechte score van Ten Napel. "Een goede commentator vervult een achtergrondrol. Ten Napel schijnt dat nogal eens te vergeten en praat om te praten. Hierdoor loop je het risico dat men je bestempelt als zogenaamde onzin-uitkramer." Ook zou de commentator veel clichés gebruiken en zijn verkeerde inschattingen niet herstellen.
2% minder stemmen tegen je en ineens ga je van niet erg populair naar er mee doorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef Sherrif123 het volgende:
Niet populair
Ook collegacommentatoren Theo Reitsma en Arno Vermeulen hebben zich niet erg populair gemaakt. Zij kregen beiden 11 procent van de stemmen op de vraag 'Wie mag de finale absoluut NIET van commentaar voorzien?'. Frank Snoeks en Philip Kooke kunnen er mee door, slechts 9 procent stemde op dit tweetal.
Ja ja ja ja ... net als bert maalderink en herbert dijkstraquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:19 schreef Zwansen het volgende:
Evert gaat een beetje een cultheld worden, let maar op. Straks is ie zo irritant dat het gewoon weer een held wordt.
Daar heb ik nog steeds een scheithekel aan, die verdienen het woord held nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ... net als bert maalderink en herbert dijkstra
Van de week zei hij tijdens een wedstrijd toen zo'n bobo (duidelijk bezweet) in beeld was: "die mag zijn overhemd morgen in de was doen".quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
En terecht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Evert krijgt de volle laag van Jan Mulder
Als je de bakkerij maar laat staanquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:52 schreef pekel het volgende:
Ik ga de Evert Ten Napel-flat in Klazienaveen opblazen.
Tja, die heeft recht van sprekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je aandelen in Evert?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef SCH het volgende:
Niks mis met Evert, een beetje te enthousiast over de Argentijnen maar dat kun je hem niet echt verwijten. Hij had weer prachtige oneliners vanavond.
Evert heeft aandelen Messi en Riquelmequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
Heeft Evert aandelen in Babel?
Er zijn bijna altijd wel alternatieven, dus je hoeft jezelf niet te kwellen. Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef LuukBes het volgende:
Mulder gaf em flink op zijn klote bij Villa BvD.
Graag allemaal mailen naar publieksreacties@rtv.nos.nl om hem van de buis te krijgen, ik doe het al zo'n 2 jaar met enige regelmaat en het lukt me niet om ze te overtuigen.
Mail desnoods dat onderzoek laatst dat Evert de minst populaire verslaggever is. Bindt je vast voor de NOS-ingang en ga in hongerstaking. Doe iets. Deze hel moet eindigen.
Evertquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft altijd bepaalde spelers die hij constant ophemelt, elke breedtepass die gegeven wordt is dan ineens briljant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Evert vond Messi 'geweldig' spelen. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij werd hij uit de wedstrijd gespeeld hoor...
Kvind dit allemaal weer een beetje overdreven...quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef LuukBes het volgende:
Mulder gaf em flink op zijn klote bij Villa BvD.
Graag allemaal mailen naar publieksreacties@rtv.nos.nl om hem van de buis te krijgen, ik doe het al zo'n 2 jaar met enige regelmaat en het lukt me niet om ze te overtuigen.
Mail desnoods dat onderzoek laatst dat Evert de minst populaire verslaggever is. Bindt je vast voor de NOS-ingang en ga in hongerstaking. Doe iets. Deze hel moet eindigen.
quote:
Ja wat had hij met "dekselse" vanavond? Dat heeft hij wel 23 keer gezegd ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:32 schreef rotskibo het volgende:
'die kan er wat van hoor'
'wat een dekselse jongen is het toch'
Weet je nog twee jaar geleden, die "dekselse spits Verpakovskis"?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja wat had hij met "dekselse" vanavond? Dat heeft hij wel 23 keer gezegd ofzo.
"Dekselse Van Persie"; "Dekselse Messi", "Dekselse Riquelme", "Dekselse Tevez"
Deksel op zijn smoel moet ie krijgen![]()
Van Letland ja!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:39 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Weet je nog twee jaar geleden, die "dekselse spits Verpakovskis"?
Wat een baggercommentator is dat zeg.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
Een deksels irritante commentator, een rasechte hoor!
En hij heeft niet eens een Argentijns shirtje aan. Of zou dat onder zijn overhemd zitten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
^
Ten Napels grootste fan
Argentijnse stropdasquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En hij heeft niet eens een Argentijns shirtje aan. Of zou dat onder zijn overhemd zitten?
Eat that, Evert.quote:WK-finale voor Snoeks
HILVERSUM - Voor tv-commentator Frank Snoeks eindigt het WK voetbal in Duitsland hoe dan ook in een hoogtepunt.
De Noord-Hollander mag de finale op 9 juli in Berlijn (21.00 uur) van tekst en uitleg voorzien. Dat heeft de NOS donderdag bekendgemaakt.
Snoeks volgt bij de eindstrijd van het vierjaarlijkse voetbalfeest collega Theo Reitsma op. De laatste verzorgde sinds 1978 het commentaar bij alle finales van het WK voetbal. De nestor van Studio Sport ging in 2003 officieel met pensioen. Op freelance-basis verricht hij evenwel nog steeds werkzaamheden voor de NOS. Bij het WK in Duitsland geeft Reitsma commentaar bij zeven wedstrijden.
Snoeks is sinds 1989 in vaste dient bij de NOS. Zijn eerste grote voetbalfinale voor de televisie deed hij in 2004 bij het EK in Portugal.
Fuck... dan heeft ie mijn record verbroken (stond op 34)quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteren in de kroeg bijna een glas bier naar het scherm gegooid... want een kwal met zijn adoratie voor Messi![]()
![]()
Die gozer speelde allesbehalve indrukwekkend en toch heeft Zevert zo'n 36 zaadlozingen gekregen van die gast... inclusief 5 keer het woord "deksels" binnen twee minuten te gebruiken
NOS, haal deze man van het scherm, het is een verschrikking
Inderdaad, zelfs alszej maar een halve minuut commentaar van hem laten horen lijkt het onmogelijk om dit soort teksten er uit te knippen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:49 schreef zjroentje het volgende:
Jaja, bij Japan - Brazilië hoorde ik 'm weer.
Die dekselse Kawaguchi
quote:
Waar anders?quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef Silenus het volgende:
Speel nu ook de Evert-bingo!
Is er toch nog iets leuks aan als Evert ten Napel een wedstrijd verslaat.
www.leuketeksten.nl/evert.pdf
goeie genade, wat een deksels best bingo spelquote:Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef Silenus het volgende:
Speel nu ook de Evert-bingo!
Is er toch nog iets leuks aan als Evert ten Napel een wedstrijd verslaat.
www.leuketeksten.nl/evert.pdf
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar anders?
Ik heb een half uur op de BBC gekeken maar dat commentaar is echt verschrikkelijk. Wat een doodgravers zijn dat zeg. Dan wordt voetbal echt een stuk minder leuk, 2 van die saaie mutsen die zelf ook geen zak aan het spelletje vinden en af en toe een naam zeggen tussen het gapen door.
Evert
Vorige week meldde de Vi al dat Evert volgend jaar gewoon door gaat en wellicht zelfs tot het volgende EK, en toen was ook al bekend dat hij de finale niet zou doen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond zal Evert de commentator zijn tijdens de halve finale wedstrijd tussen: Frankrijk - Portugal.
Giel Beelen (3FM) heeft Evert 's ochtends even gebeld n.a.v. een bericht in de media dat Evert niet echt amused zou zijn over het feit dat hij niet verslag mag doen van de finale, hij twijfelt over zijn toekomst bij de NOS.
* -Hans- is benieuwd naar minuut ~17, dan zou Evert namelijk even *kuggen* op de tv (n.a.v. een afspraak tussen Giel en Evert)
Klopt, maar daarom is het misschien wel opvallend te noemen dat Evert toch niet zo amused is. Misschien is het e.e.a. opgeblazen door de krant (naam v/d krant ben ik vergeten), maar gezien het commentaar van Evert op 3FM is het niet helemaal koek en ei tussen hem en de redactie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorige week meldde de Vi al dat Evert volgend jaar gewoon door gaat en wellicht zelfs tot het volgende EK, en toen was ook al bekend dat hij de finale niet zou doen...
jaja, 'hoe je het ook wendt of keert, het is een overtreding'quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:48 schreef Guerra het volgende:
De duikeling van die huilie een overtreding noemen.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
jaja, 'hoe je het ook wendt of keert, het is een overtreding'![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Dag Evert. Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op dit WK.
Wellicht loopt Frank Snoeks op de valreep nog een koutje op in het kille Duitsland en kan Evert toch nog schitteren in de finalequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Dag Evert. Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op dit WK.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Dag Evert. Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op diteen E/WK.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht loopt Frank Snoeks op de valreep nog een koutje op in het kille Duitsland en kan Evert toch nog schitteren in de finale![]()
dat is toch gaaf, een volwassen man die dat zegtquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef Gelderland het volgende:
'Dekselse Riberty'
'De 2 meastro's tegen elkaar'
Niet dat ik nou zo'n fan ben van Evert, maar in de Vi van afgelopen week geeft Arno Vermeulen aan dat Evert minstens 1 jaar doorgaat en de kans groot is dat hij er in Zwitserland ook weer bij is. (Het zou toch niet dat Evert daarna nog een soort Theo Reitsma-rol krijgtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef Steijn het volgende:
Dag Evert . Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op een E/WK.
Dit is een fantopicquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef Jivis het volgende:
Ik vond hem altijd al afschuwelijk, maar nadat ik hem bij Fifa 2006 hoorde heb ik nog meer een Evert-trauma. VERSCHRIKKELIJK.
Lol, inderdaad, en in de 86e minuut roepen: "De laatste aanval van de Duitsers, kunnen ze er nog wat uitslepen?!"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:07 schreef Catch22- het volgende:
ik vind hem ook fucked up irritant met zijn klote uitspraken
in de 75e minuut bij 1-1 gaan roepen "Het kan nog" is echt van de pot gerukt
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef BigFire het volgende:
Bingo!
'Die dekselse Ribery' maakte mijn kaart op de valreep compleet![]()
whaha ja, daar dacht ik ook aan..... net of hij de directeur is en altijd andere wat laat doen... ALS hij zelf wat doet 'Zidane zelf' (goh, hij doet ook meequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:21 schreef Vince22 het volgende:
...en de hele tijd als Zidane een bal weghaalde uit eigen 16 was het "Zidane zelf".... heel irritant.
Gisteren heeft Evert zich niet gehouden aan de afspraak, dus Giel weer bellen naar Evert. Vervolgens komt Evert met het volgende antwoord: "Ik heb wel gekugt, maar de microfoon heeft het kug geluid eruit gefilterd". Even later zei hij: "het kon zijn dat ik op dat moment even een slokje water had genomen en dat het daardoor niet te horen was"quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond zal Evert de commentator zijn tijdens de halve finale wedstrijd tussen: Frankrijk - Portugal.
Giel Beelen (3FM) heeft Evert 's ochtends even gebeld n.a.v. een bericht in de media dat Evert niet echt amused zou zijn over het feit dat hij niet verslag mag doen van de finale, hij twijfelt over zijn toekomst bij de NOS.
* -Hans- is benieuwd naar minuut ~17, dan zou Evert namelijk even *kuggen* op de tv (n.a.v. een afspraak tussen Giel en Evert)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef Stansfield het volgende:
http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Erg grappig.
Hij is nooit goed geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hij was slecht vandaag
Ik wacht (lees hoop) bij Jan altijd op het moment dat hij dusdanig depri wordt tijdens een wedstrijd, dat hij er een eind aan maakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
Evert toont wel wat emoties. Dat mag toch wel een beetje. Jeroen Greuter doet het ook nog wel een beetje in de vorm van enthousiasme, maar ik vind de rest allemaal maar zo droog. Met als toppunt Jan Roelfs. Het lijkt wel een oude kraai.
tuurlijk mag het, alleen bij Evert is het zo theatraal en overdreven... ik moet er vaak om lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
Evert toont wel wat emoties. Dat mag toch wel een beetje. Jeroen Greuter doet het ook nog wel een beetje in de vorm van enthousiasme, maar ik vind de rest allemaal maar zo droog. Met als toppunt Jan Roelfs. Het lijkt wel een oude kraai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |