quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
jaja, 'hoe je het ook wendt of keert, het is een overtreding'![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Dag Evert. Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op dit WK.
Wellicht loopt Frank Snoeks op de valreep nog een koutje op in het kille Duitsland en kan Evert toch nog schitteren in de finalequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Dag Evert. Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op dit WK.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Dag Evert. Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op diteen E/WK.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht loopt Frank Snoeks op de valreep nog een koutje op in het kille Duitsland en kan Evert toch nog schitteren in de finale![]()
dat is toch gaaf, een volwassen man die dat zegtquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef Gelderland het volgende:
'Dekselse Riberty'
'De 2 meastro's tegen elkaar'
Niet dat ik nou zo'n fan ben van Evert, maar in de Vi van afgelopen week geeft Arno Vermeulen aan dat Evert minstens 1 jaar doorgaat en de kans groot is dat hij er in Zwitserland ook weer bij is. (Het zou toch niet dat Evert daarna nog een soort Theo Reitsma-rol krijgtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef Steijn het volgende:
Dag Evert . Gelukkig was dit je laatste wedstrijd op een E/WK.
Dit is een fantopicquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef Jivis het volgende:
Ik vond hem altijd al afschuwelijk, maar nadat ik hem bij Fifa 2006 hoorde heb ik nog meer een Evert-trauma. VERSCHRIKKELIJK.
Lol, inderdaad, en in de 86e minuut roepen: "De laatste aanval van de Duitsers, kunnen ze er nog wat uitslepen?!"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:07 schreef Catch22- het volgende:
ik vind hem ook fucked up irritant met zijn klote uitspraken
in de 75e minuut bij 1-1 gaan roepen "Het kan nog" is echt van de pot gerukt
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef BigFire het volgende:
Bingo!
'Die dekselse Ribery' maakte mijn kaart op de valreep compleet![]()
whaha ja, daar dacht ik ook aan..... net of hij de directeur is en altijd andere wat laat doen... ALS hij zelf wat doet 'Zidane zelf' (goh, hij doet ook meequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:21 schreef Vince22 het volgende:
...en de hele tijd als Zidane een bal weghaalde uit eigen 16 was het "Zidane zelf".... heel irritant.
Gisteren heeft Evert zich niet gehouden aan de afspraak, dus Giel weer bellen naar Evert. Vervolgens komt Evert met het volgende antwoord: "Ik heb wel gekugt, maar de microfoon heeft het kug geluid eruit gefilterd". Even later zei hij: "het kon zijn dat ik op dat moment even een slokje water had genomen en dat het daardoor niet te horen was"quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond zal Evert de commentator zijn tijdens de halve finale wedstrijd tussen: Frankrijk - Portugal.
Giel Beelen (3FM) heeft Evert 's ochtends even gebeld n.a.v. een bericht in de media dat Evert niet echt amused zou zijn over het feit dat hij niet verslag mag doen van de finale, hij twijfelt over zijn toekomst bij de NOS.
* -Hans- is benieuwd naar minuut ~17, dan zou Evert namelijk even *kuggen* op de tv (n.a.v. een afspraak tussen Giel en Evert)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef Stansfield het volgende:
http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Erg grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |