quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:01 schreef Remzz het volgende:
Nou nou het is maar commentaar hoor, hij doet ook maar zijn werkEr zijn genoeg andere zenders.
Herbert Dijkstra al wel eens aangehoortquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind Ten Napel altijd de man met de meeste achtergrondverhalen-die-er-niet-toe-doen.
En Frank Snoeks, die heeft ook alle biografieen bij de hand.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra al wel eens aangehoort
Over Herbert Dijkstra beginnen als het om cliches gaat is pas cliche.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra al wel eens aangehoort
Hij is een haarlemmer, maar dat zegt niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En Frank Snoeks, die heeft ook alle biografieen bij de hand.
Bovendien kan hij heel slecht verbergen dat hij een Feyenoorder is, en daar erger ik me dan aan.
Hij zorgt er zelf voor hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef maril het volgende:
Kom op het is zijn laatste tournooi ,hij verdiend beter.
Volgens mij niet. Open er maar een.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er ook nog ergens een Reitsma afzeik topic?
Die is zowaar nog slechter
maar jij was dronkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Hij was in topvorm. Ik neem mijn kritiek op hem terug. Ik heb genoten van zijn commentaar.
Dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, maar gek wordt ik van zijn aanbidding van alles wat Braziliaans is ...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind Ten Napel altijd de man met de meeste achtergrondverhalen-die-er-niet-toe-doen.
"Hij heeft opmerkelijk genoeg een Kroatische moeder en een Canadese vader"
"Zijn dochtertje is tijdens dit WK jarig. Ze wordt 7 overigens"
"In 2003 bracht hij de vakantie door op een Nederlandse camping"
"Zijn vorige vriendin kon ook een aardig balletje trappen in de nationale ploeg"
"Toen hij 11 was wilde z'n moeder dat hij ging tennissen maar het voetbal trok toch harder.
"In 1997 trainde hij nog 2 maanden onder Arie Haan als broekie bij Olympiakos"
En zo keuvelt het maar door.
Maar dat hebben ze eigenlijk allemaal - zal wel een dienstopdracht van de NOS-directie zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 11:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, maar gek wordt ik van zijn aanbidding van alles wat Braziliaans is ...
Arno Vermeulen houdt toch van Engels voetbal?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze eigenlijk allemaal - zal wel een dienstopdracht van de NOS-directie zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |