En terecht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Evert krijgt de volle laag van Jan Mulder
Als je de bakkerij maar laat staanquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:52 schreef pekel het volgende:
Ik ga de Evert Ten Napel-flat in Klazienaveen opblazen.
Tja, die heeft recht van sprekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je aandelen in Evert?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef SCH het volgende:
Niks mis met Evert, een beetje te enthousiast over de Argentijnen maar dat kun je hem niet echt verwijten. Hij had weer prachtige oneliners vanavond.
Evert heeft aandelen Messi en Riquelmequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
Heeft Evert aandelen in Babel?
Er zijn bijna altijd wel alternatieven, dus je hoeft jezelf niet te kwellen. Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef LuukBes het volgende:
Mulder gaf em flink op zijn klote bij Villa BvD.
Graag allemaal mailen naar publieksreacties@rtv.nos.nl om hem van de buis te krijgen, ik doe het al zo'n 2 jaar met enige regelmaat en het lukt me niet om ze te overtuigen.
Mail desnoods dat onderzoek laatst dat Evert de minst populaire verslaggever is. Bindt je vast voor de NOS-ingang en ga in hongerstaking. Doe iets. Deze hel moet eindigen.
Evertquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft altijd bepaalde spelers die hij constant ophemelt, elke breedtepass die gegeven wordt is dan ineens briljant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Evert vond Messi 'geweldig' spelen. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij werd hij uit de wedstrijd gespeeld hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |