6-1 eerste set Federer. Ik hoop dat Federer dit niveau volhoudt.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
5-1
Dat is toch een stuk meer verschil dan verwacht
Ik heb hier maar 1 woord voor: WoWquote:Op zondag 11 juni 2006 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
6-1 eerste set Federer. Ik hoop dat Federer dit niveau volhoudt.
Ja, dit was super.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 woord voor: WoW![]()
Wat meer tegenstand mag welquote:Op zondag 11 juni 2006 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
6-1 eerste set Federer. Ik hoop dat Federer dit niveau volhoudt.
lol ja da's irritant.. dan zit er niets op dan te stoppen met zappenquote:Op zondag 11 juni 2006 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis een continue score in beeld, zo zie ik het niet snel genoeg als ik zap
Ja, ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik hoop echt dat Federer zijn niveau weer terugvindt in de volgende set.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:25 schreef Sjengservice het volgende:
6-1 1-6
ik gok op 7-6 nu voor Nadalquote:Op zondag 11 juni 2006 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik hoop echt dat Federer zijn niveau weer terugwint op de volgende set.
Ik vind 't helemaal niet leuk.quote:
En dat Nadal de partij wint?quote:
Oké, zit wat in. Maakt mij niet uit hoe lang het duurt als Federer wint.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wel.. ik hou niet zo van het voorspelbare.. overigens hoop ik wel dat Roger wint![]()
Vanauit Federer gezien: 6-1, 1-6, 2-2quote:Op zondag 11 juni 2006 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
En, hoever zijn ze?
Nu spannend dusquote:Op zondag 11 juni 2006 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vanauit Federer gezien: 6-1, 1-6, 2-2
Ja, behoorlijk. Nu 6-1, 1-6, 2-3 vanuit Federer gezien, break achterstand.quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Break Nadal,
Federer gaat het moeilijk krijgen.
Ja, vraag ik me ook af. Weet niet of hij misschien bang is voor Nadal, of geïntimideerd.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:58 schreef addictivebeat het volgende:
pfff waarom speelt federer altijd zo kut tegen nadal? dan gaat opeens ballen missen waar hij normaal mee scoort.![]()
Ik zit nu ook te kijkenquote:Op zondag 11 juni 2006 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor.
Wordt gesproken over 'the match of the decade'. Nou, tot nu toe vind ik het niet echt bijzonder.![]()
Nou, het leek natuurlijk nogal wat te gaan worden, met al die mogelijke records.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken
Macht of the decadeWaar halen ze dat dan weer vandaan?
Ah , op die manier,quote:Op zondag 11 juni 2006 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, het leek natuurlijk nogal wat te gaan worden, met al die mogelijke records.
Ik ben bang dat het niks meer wordt. Nadal gaat winnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me ook af. Weet niet of hij misschien bang is voor Nadal, of geïntimideerd.
Nee, ik vind er eerlijk gezegd weinig aan. Valt me echt tegen, zeker omdat ik Nadal ook heel sympathiek vind.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah , op die manier,
qua wedstrijd zelf is het niet super toch?
Ik ben er ook bang voor. Maar Federer lijkt zo ongemotiveerd. Of gewoon teneergeslagen. Weet niet wat het is.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:08 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niks meer wordt. Nadal gaat winnen.![]()
Vreemd niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Maar Federer lijkt zo ongemotiveerd. Of gewoon teneergeslagen. Weet niet wat het is.![]()
Ja, wel dat hij er niet meer voor lijkt te vechten. Hij ziet er gewoon niet uit alsof hij denkt dat hij een kans heeft.quote:
misschien bevangen door de hittequote:Op zondag 11 juni 2006 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel dat hij er niet meer voor lijkt te vechten. Hij ziet er gewoon niet uit alsof hij denkt dat hij een kans heeft.
Ja, ben benieuwd wat Federers kansen nu nog zijn. zou het treurig vinden als het zo doorgaat als het nu gaat.quote:
Geldt ook voor mij. Wat Siemerink nu zegt vind ik wel heel goed: dat Federer zich er misschien over verbaast dat Nadal elk punt zo intens is. Federer heeft altijd wel een dipje in zijn concentratie; Nadal lijkt gewoon altijd vrij scherp te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Federer heeft het gewoon niet als ik dit zo zie
Ja, lijkt het wel op. Maar wel respect voor Nadal. Op Federer na is Nadal mijn favoriete speler. Ik vind hem supersportief.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:26 schreef addictivebeat het volgende:
Ja hoor, alweer gebroken in vierde set. Het is over en uit.
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:30 schreef addictivebeat het volgende:
Stomme Nadal met z'n kuttennis en laffe topspinballen, hoop dat ie een keer z'n arm breekt tijdens de rally.![]()
![]()
![]()
Bedankt.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:31 schreef Soul79 het volgende:
Edberg-Chang 1989 vind ik ook wel goede vergelijking. Veel meer klasse bij Edberg, maar hij verzandde gewoon in de slijtageslag die Chang hem opdrong.
Volgend jaar danquote:Op zondag 11 juni 2006 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik Federer was, zou ik gaan serve-volleyen en chip-and-chargen op de return. Dit is toch kansloos.![]()
Ja?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
Federer gaat winnen.
Ja, precies.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Volgend jaar danNadal verslaan kan volgens mij alleen als hij aan 1 stuk door onder enorme druk wordt gezet met kort, snel spel. Korte klappen dus. Niet wat hij nu doet in elk geval.
Al wint Federer eelke wedstrijd die hij ooit nog speelt behalve de Roland-Garros-finales, dan is hij ergens toch niet zo happy met zijn carrière denk ik. Maar goed, hij krijgt (hopelijk) nog wel kansen.quote:Wellicht wordt Parijs net zo'n obsessie voor Federer als Wimbledon voor Lendl. Die heeft zich ongelofelijk goed aangepast aan het spel op gras, maar hij was dan ook een trainingsbeest dat Federer niet is.
Maar Lendl is het (ook) nooit gelukt.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wellicht wordt Parijs net zo'n obsessie voor Federer als Wimbledon voor Lendl. Die heeft zich ongelofelijk goed aangepast aan het spel op gras, maar hij was dan ook een trainingsbeest dat Federer niet is.
Ik hoop zo dat Federer nu alsnog wint.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een rally zeg..breakkans FedEx!
Wat denken julie?Dit lijkt wel een beetje destiny...quote:
Tja, ik zei niet voor niks op 3-5 dat Federer ging winnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat denken julie?Dit lijkt wel een beetje destiny...
Denk je het nog steeds? Deze tiebreak is iig wel redelijk belangrijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, ik zei niet voor niks op 3-5 dat Federer ging winnen.
Best wel jaquote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
Deze tiebreak is iig wel redelijk belangrijk.
Ik gok op 7-4 voor nadal in de tie-brake!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je het nog steeds? Deze tiebreak is iig wel redelijk belangrijk.
Verpest 't even.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik gok op 7-4 voor nadal in de tie-brake!
Ja, mag.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Roger, maar mag ik gewoon niet even gokken
Sorry?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:14 schreef Speedski het volgende:
Wissel centre-court in Parijs .....
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik gok op 7-4 voor nadal in de tie-brake!
Ja, het was 7-4 hè? Bedankt.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:19 schreef McGilles het volgende:
jaja, ga ik toch gelijk krijgen
Goed samengevat. Niks meer aan toevoegen. Morgen alle kranten overnemen.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk einde van de 4de set, voor de rest een tegenvaller, die finale.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |