Wel jammer, een damesfinale zonder lekkere dames.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel verfrissend, een damesfinale zonder aanstellerig gekrijs.
Ja, het was geen missverkiezing.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wel jammer, een damesfinale zonder lekkere dames.
![]()
De bookmakers achten Nadal als favoriet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd wat Federer-Nadal morgen wordt. Hopelijk wordt het spannend en spelen ze allebei goed. Kan iemand een poll maken van wie mensen denken dat er wint en in hoeveel sets (ben er zelf niet handig in)?
Ben benieuwd wie nu eigenlijk de favoriet is voor de finale. Ik neem aan Nadal.
Bedankt, Chriz2k.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wint Nadal of Federer, en in hoeveel sets?
» Nadal in 3 sets
» Nadal in 4 sets
» Nadal in 5 sets
» Federer in 3 sets
» Federer in 4 sets
» Federer in 5 sets
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
De schoften.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De bookmakers achten Nadal als favoriet.
M'n voorspelling, wat doe je?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou wel grappig zijn als één van de twee gewoon wint met 6-2, 6-3, 6-1 op 2 uurtjes of zo.
Ja, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef Leatherface het volgende:
Het zou echt historisch zijn als Federer wint.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef Leatherface het volgende:
Het zou echt historisch zijn als Federer wint.
Ik denk ook eigenlijk dat dat het wordt. Kan ik mijn stem nog veranderen?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:35 schreef XL het volgende:
Ik stem fed-express in 4.
Verpest het nou nietquote:Op zondag 11 juni 2006 10:28 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal in 4. Het is té warm voor FedEx.
Ja, dat zou wel erg cool zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:32 schreef RayMania het volgende:
Als Federer wint, wint hij 4 Grand Slams op rij. Vervolgens wint hij ook nog Wimbledon en de US Open want daar is hij toch onverslaanbaar. 6 op rij, waarvan één een echte Grand Slam.
Die gasten tennissen een heel jaar in de zomer. Warmte speelt geen rol.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:28 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal in 4. Het is té warm voor FedEx.
Dick Norman!quote:Op zondag 11 juni 2006 12:56 schreef XL het volgende:
Toptennissers die stoppen missen de zon. Ze reizen echt met de zon mee. Een zwitser kan daar net zo goed tegen als een spanjaard.
Hij is niet de enige! Lees maar eens wat interviews!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef bladibladibla het volgende:
Misschien kan Federer dan gezellig naar Rosmalen komen? Kan hij nog een weekje uitrusten
Die openingspagina van atptennis.com is wel gaaf trouwens.
[..]
Dick Norman!![]()
Ja hè?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef bladibladibla het volgende:
Misschien kan Federer dan gezellig naar Rosmalen komen? Kan hij nog een weekje uitrusten
Die openingspagina van atptennis.com is wel gaaf trouwens.
Ik heb laatst toevallig een stukje uit het Dick Norman topic gelezen waarin hij dat zei, dus daar moest ik meteen aan denken. Maar ik geloof best dat tennisers de zon gaan misen als je daar 365 dagen per jaar in zit.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:17 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is niet de enige! Lees maar eens wat interviews!
Ik weet dat het in het topic staat. Hij is echt een held. Heb je op zijn site ook gekeken naar zijn foto's van Roland Garros?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik heb laatst toevallig een stukje uit het Dick Norman topic gelezen waarin hij dat zei, dus daar moest ik meteen aan denken. Maar ik geloof best dat tennisers de zon gaan misen als je daar 365 dagen per jaar in zit.
Niks mis met 2 tv's naast elkaarquote:Op zondag 11 juni 2006 14:13 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer dat het tegelijk is met Nederland - Servië. Maar goed, volgens mij gaat mn broer het opnemen.
Voor mij ook. wat is er verder dan, voetbal?quote:Op zondag 11 juni 2006 15:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik gooi hem op tennis, voor mij is de keuze makkelijk![]()
Ik dacht van wel ja.. maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 11 juni 2006 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor mij ook. wat is er verder dan, voetbal?![]()
Nee, valt wel mee. Hij heeft in twee servicegames van Federer breakpoints gehad.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Speelt Nadal echt zo slecht als de stand doet vermoeden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |