Wel jammer, een damesfinale zonder lekkere dames.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel verfrissend, een damesfinale zonder aanstellerig gekrijs.
Ja, het was geen missverkiezing.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wel jammer, een damesfinale zonder lekkere dames.
![]()
De bookmakers achten Nadal als favoriet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd wat Federer-Nadal morgen wordt. Hopelijk wordt het spannend en spelen ze allebei goed. Kan iemand een poll maken van wie mensen denken dat er wint en in hoeveel sets (ben er zelf niet handig in)?
Ben benieuwd wie nu eigenlijk de favoriet is voor de finale. Ik neem aan Nadal.
Bedankt, Chriz2k.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wint Nadal of Federer, en in hoeveel sets?
» Nadal in 3 sets
» Nadal in 4 sets
» Nadal in 5 sets
» Federer in 3 sets
» Federer in 4 sets
» Federer in 5 sets
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
De schoften.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De bookmakers achten Nadal als favoriet.
M'n voorspelling, wat doe je?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou wel grappig zijn als één van de twee gewoon wint met 6-2, 6-3, 6-1 op 2 uurtjes of zo.
Ja, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef Leatherface het volgende:
Het zou echt historisch zijn als Federer wint.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef Leatherface het volgende:
Het zou echt historisch zijn als Federer wint.
Ik denk ook eigenlijk dat dat het wordt. Kan ik mijn stem nog veranderen?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:35 schreef XL het volgende:
Ik stem fed-express in 4.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |