bron 1 2quote:[[En hoe kom ik er weer vanaf? Is er een code om alle cheats weer uit te zetten?]]
Nope, dat bestaat niet. Als je ooit een cheat hebt gebruikt en daarna hebt gesaved, blijft dat je je hele savegame achtervolgen
hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopenquote:What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking
What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:11 schreef coz het volgende:
[..]
qua regelnummers van menu
2e - 3e - 7e - 6e
[..]
veel te herkenbaar ... was hier ook 4uur![]()
(en straks werken .... )
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Niet gelukt, ik wil precies op de regel uitkomen waar je de resolutie kunt veranderen...![]()
Kijk hier ff onder "Mods":quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:31 schreef Nevermind het volgende:
Nog even mijn vraag herhalen uit het vorige topic: Ik zag o.a. deze screenshot:
[afbeelding]
Hoe krijg je nou die snelheidsmeter erbij? Ziet er ganz geil uit
dat is dus die regelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Drifter__ het volgende:
Laatste posts:
Ik heb per ongeluk een te hoge resolutie ingesteld. Daardoor zie ik geen flikker meer op mijn scherm....
Kan iemand mij vertellen waar de displaysettings staan. Dus ff zeggen, 1 keer omhoog, 1x omlaag, enter. Zo dus
[..]
[..]
Nu gelukt, heb op je screens gecheckt, het is 2 - 3 - 7 - 7quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:04 schreef coz het volgende:
[..]
dat is dus die regel
alleen dan is het nog de vraag ... hoevaak naar links of rechts je moetwant dat ligt aan het aantal mogelijke opties die je grafische kaart biedt en waar het nu op staat
![]()
1[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06235/gta_sa2006-06-0919-58-20-59.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] 2[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06235/gta_sa2006-06-0919-58-24-29.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
3[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06235/gta_sa2006-06-0919-58-27-51.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]4[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06235/gta_sa2006-06-0919-58-30-40.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik neem aan dat je de nieuwste drivers hebt voor je videokaart? Heb je ATI/nVidia? Probeer mipmapping eens uit te zetten. Probeer eens 32bit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Mijn SA doet raar. Alleen in de multiplayer mode, zie: http://members.lycos.nl/drifter/san.jpg
Display settings : http://members.lycos.nl/drifter/disp.jpg
Iemand een oplossing?
Heb het al, niet op alle servers heb ik er last van...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:20 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de nieuwste drivers hebt voor je videokaart? Heb je ATI/nVidia? Probeer mipmapping eens uit te zetten. Probeer eens 32bit.
Ik weet het dus ook niet, maar dat zijn de dingen die ik eerst zou proberen
oopsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nu gelukt, heb op je screens gecheckt, het is 2 - 3 - 7 - 7![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 03:22 schreef Drifter__ het volgende:
Iemand originele pony.dff en .txd voor mij?![]()
A. In de mod-installer zit een uninstall functie, die werkt nietquote:Op maandag 12 juni 2006 19:23 schreef coz het volgende:
hier omdat je het zo aardig vraagt
pony.dff
http://rapidshare.de/files/22883393/pony.dff.html
heb de txd nog niet kunnen vinden
in het vervolg ..
a. eerst backups maken voordat je gaat modden![]()
b. geduld![]()
c. erbij zeggen waar men het uberhaubt kan vinden, dit is niet ff een bestandje wat je zo kan sturen![]()
liever ¤quote:
niet zeuren als je spellen download en niet zelf koop...boy...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:13 schreef Mip1988 het volgende:
kan iemand mij helpen
het spel loop soms echt finaal vast. gewoon als ik aan het spelen ben, niet op een specifiek deel ofzo.. er klinkt dan een luide hoge tuin uit de speakers, en terugkeren naar windows is ook niet mogelijk.
de patch kan ik niet doen want mijn versie is een klein beetje ali-illegali![]()
iemand enig idee?
Ik word daar echt booooooooos van zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Nevermind het volgende:
Jezus, ik word helemaal gaar van cheaters bij SA:MP. Er zijn zoveel leuke spelmodes ('Protect the President', Assault, 911 terrorist attack), maar op de eenofandere manier zijn er juist op die servers nooit admins. Vliegende auto's, miniguns, onsterfelijkheid. Bah. Wat mankeren die stumperds toch die het spel per sé voor iedereen moeten verpesten?![]()
en sinds vandaag crasht SA:MP ook nog eens elke 5 minuten
Jup !!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:13 schreef Gstyles het volgende:
Is het nou zo dat je met dit proggie online kan knallen met andere spelers?
wil je als het moet wel doen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:26 schreef DJKoster het volgende:
* DJKoster is nog bezig met het normale spel..
Sinds kort maar weer opgepakt, ik kan nu kiezen tussen:
- Supply Lines... (met die irri-helikoptertjes koeriers achtervolgen.. *trauma uit Vice City komt weer boven*)
- Back to School (mjah, ik ben als een olifant in porseleinenwinkel qua autorijden.. er zijn immers overal 'gratis' auto's op de weg...)
- Learning to Fly ("stijg op, ga door de eerste ring, stuur nu naar rechts voor de 2e ring" *CRASH*)
De laatste week heb ik dus eigenlijk alleen maar vriendinnen bezocht, graffiti gespoten en oesters gevonden omdat ik er totaal geen meer in heb..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die heb ik dus nooit gekregen. Dit kan zijn doordat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kreeg wel de missie gehaald bericht maar verder geen nieuwe missies. Ben ik nou iets vergeten of heb ik hier nou te maken met een bug ?>>>Fast forward>>>
het uitgepakte bestand installeren ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:09 schreef Gstyles het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed hoe het nou werkt. Als ik het bestand download kan ik hem in mijn GTA map plaatsen. Ik pak em daarna uit maar er onstaat helemaal geen icon op mijn bureaubladHeeft iemand betere suggesties?
Ok maar hoe heet dit bestandje? Toevallig samp-server.exe? Die wordt de hele tijd geblocked door windows en als ik em unblock gebeurt er ook weinig nieuws verder...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:51 schreef coz het volgende:
het zou een bugje kunnen zijn ....
[..]
het uitgepakte bestand installeren ?
1. http://eu.littlewhitey.com/samp01b-installer.exequote:
dat is een serverquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:40 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ok maar hoe heet dit bestandje? Toevallig samp-server.exe? Die wordt de hele tijd geblocked door windows en als ik em unblock gebeurt er ook weinig nieuws verder...![]()
Als het bestandje uitgepakt is, wordt er idd een snelkoppeling geinstalleerd op mijn bureaublad. Als ik deze open krijg ik een foutmelding: Acces violation at adres bladibla in module 'samp.exe'quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:11 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
1. http://eu.littlewhitey.com/samp01b-installer.exe
2. Dan gewoon uitvoeren, installeren (hoeft niet in SA-map)
3. Misschien moet je eerst die firewall van Windows uitzetten, maar ik had daar geen last van.
niet de debug openen .. dat is om het te debuggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:20 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Als het bestandje uitgepakt is, wordt er idd een snelkoppeling geinstalleerd op mijn bureaublad. Als ik deze open krijg ik een foutmelding: Acces violation at adres bladibla in module 'samp.exe'als ik naar de map ga waarin ik hem heb geplaatst Rockstar/ gta/ nogwattes dan vind ik wel samp-debug.exe Dit bestand opend em wel alleen loop ik dan door een kale stad zonder medespelers
wtf wat moet ik doen?
jaa idd zoiets uitgevoerd ja.. en nu? De snelkoppeling op het bureau blad is echt fkng gestoord..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:03 schreef coz het volgende:
[..]
niet de debug openen .. dat is om het te debuggen![]()
hoe heb je het ondertussen geinstalleerd ?
sa in c:\program files\rockstar .... enz en daarin ook sa-mp ?
en nee - tenzij het een v2 versie is
je had gelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb het spel al lang niet gespeeld, maar dat is geloof ik in dezelfde straat als waar je eerste vriendin zit (vlakbij jouw eerste huis).
ik heb dat t getest, als je fiets ga je al 70 km/hquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:31 schreef Nevermind het volgende:
Nog even mijn vraag herhalen uit het vorige topic: Ik zag o.a. deze screenshot:
[afbeelding]
Hoe krijg je nou die snelheidsmeter erbij? Ziet er ganz geil uit
Oke Zero's missie's heb ik gehad..quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:26 schreef DJKoster het volgende:
* DJKoster is nog bezig met het normale spel..
Sinds kort maar weer opgepakt, ik kan nu kiezen tussen:
- Supply Lines... (met die irri-helikoptertjes koeriers achtervolgen.. *trauma uit Vice City komt weer boven*)
- Back to School (mjah, ik ben als een olifant in porseleinenwinkel qua autorijden.. er zijn immers overal 'gratis' auto's op de weg...)
- Learning to Fly ("stijg op, ga door de eerste ring, stuur nu naar rechts voor de 2e ring" *CRASH*)
Ik heb geen idee.. anyway het proggie van die link doet t niet...quote:Op maandag 19 juni 2006 03:32 schreef coz het volgende:
wat is de exacte foutmelding ....
gewoon zon standaard windows ding ?
kijk eens of je geen v2 versie gta hebt .. (kan je nog modden ? (draait mta wel ?))
komt vanzelf welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oke Zero's missie's heb ik gehad..
Nu moet ik wel Flight school..![]()
Van de 50 pogingen op 'circle air strip' 1 rondje kunnen voltooien (68%![]()
![]()
![]()
![]()
(70% nodig)
jah... dat heb ik dus al 20x geprobeerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef coz het volgende:
... de tip van freefall .. omvliegen zodat je al direct achter vliegtuig aankan
Nog steeds niet..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
jah... dat heb ik dus al 20x geprobeerd
Iemand?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag San Andres maar weer eens geinstalleerd, zit lekker te cops te fokken
Heeft iemand een save game voor mij dat alle missies al zijn gedaan?
mijn eigen ? .. alleen ik snap niet waarom je een 100% zou willen - zonder het zelf te doen..quote:
installeren , draaien , server zoeken en connecten ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
Wie kan mij helpen, ik wil SA multiplayer spelen
Ik heb die client gedownload uit de OP, en dan?
http://www.sa-mp.com/download.php < die dus
als je er echt niet uitkomt .. mail maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
jah... dat heb ik dus al 20x geprobeerd
Thxquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:29 schreef coz het volgende:
[..]
mijn eigen ? .. alleen ik snap niet waarom je een 100% zou willen - zonder het zelf te doen..
er is nog wel zat te doen ... maar heel weinig wat lang kan boeien - imho
anyway - u vraagt , wij draaien
http://rapidshare.de/files/23739718/GTASAsf3.b.html
(ps .. je staat ergens in zon gehucht nabij venturas .. maar je hydra en tank staan in grove)
En de 1ste keer vandaag lukte het meteenquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:29 schreef coz het volgende:
[..]
als je er echt niet uitkomt .. mail maar
(ben alleen wel een dagje ff niet thuis)
Is je gebruikersaccount in windows een administrator-account? Toen ik het met een gastaccount probeerde kreeg ik hetzelfde probleem. Een fix is hier te vinden!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef Justsa00 het volgende:
Hey, kan iemand mij helpen, ik heb dat multiplayer programmatje erop gezet en als ik het programma uitvoer(dat snelstartding op het bureaublad) dan krijg ik een foutmelding en dit staat erbij: Access vialation at address 004CC638 in module 'samp.exe'. Read of address 00000000.
Hoe los ik dit op?
Mijn documenten/GTA San Andreas User Files/quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef Justsa00 het volgende:
Hey, kan iemand mij helpen, ik heb dat multiplayer programmatje erop gezet en als ik het programma uitvoer(dat snelstartding op het bureaublad) dan krijg ik een foutmelding en dit staat erbij: Access vialation at address 004CC638 in module 'samp.exe'. Read of address 00000000.
Hoe los ik dit op?
Ik wil het spel wel multiplayer spelen, werkt dit bij multiplayer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Mijn documenten/GTA San Andreas User Files/
De file gta_sa weggooien.
En dan het spel gewoon starten.
Heb je die fix nou al geprobeerd?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:22 schreef Justsa00 het volgende:
[..]
Ik wil het spel wel multiplayer spelen, werkt dit bij multiplayer?
Hey man, bedanktquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Heb je die fix nou al geprobeerd?
De beschrijving komt precies over met wat je zegt, ik zou dat eerst proberen voor je te veel dingen weggooit.
Op sommige servers wel, maar na een reset van de server(wat vaak gebeurt) ben je het kwijt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:46 schreef Justsa00 het volgende:
By the way, is er in multiplayer een manier om je geld op de bank te zetten?
zon soort foutmelding heb ik dus ookquote:
Kijk eens nog beter, verwijderen van die file hoeft niet meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb gta_sa.set weggehaald maar dat werkt dus niet. Verder staat er geen gta_sa in die directory.
een specifieke filename of wat dan ook zou fijn zijn.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:10 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Is je gebruikersaccount in windows een administrator-account? Toen ik het met een gastaccount probeerde kreeg ik hetzelfde probleem. Een fix is hier te vinden!
Ik vond em eerst ook heel moeilijk. Ik heb toen even pauze gehouden van die missie en ben mijn 'driving skills' wat gaan upgraden. Die missie is gewoon moeilijk omdat die auto waardeloos rijdt. Als je je een dik uur kunt vermaken in de driving school zul je zien dat je skills veel sneller omhoog gaan dan wanneer je gewoon rondrijdt. Daarna was die missie helemaal niet moeilijk meer: zorg ervoor dat je een volgeladen (micro) SMG hebt, zodat je zijn auto snel kunt opblazen als je bij hem in de buurt rijdtquote:Op zondag 25 juni 2006 15:07 schreef DJKoster het volgende:
Pff.. wat is Home in the Hills toch een klote-missie, als je het al lukt om iedereen overhoop te knallen (die gasten blijven komen) moet je iemand achtervolgen in een auto..![]()
Mjah, luxe-probleem, ik rij standaard in sportauto's, andere auto's ben ik dus totaal niet gewendquote:Driving skill 89%
beetje creatief zijn is heel moeilijk?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:52 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mjah, luxe-probleem, ik rij standaard in sportauto's, andere auto's ben ik dus totaal niet gewend
Ik ga maar eens wat oefenen met die auto..![]()
Of gewoon de handling.cfg aanpassen zodat hij rijdt als een auto die je wel fijn vindtquote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
beetje creatief zijn is heel moeilijk?
het is GTA man niet een of andere wabi-babi spel met weinig mogelijkheden... een maat van mij ramden hem en ging toen met een M4 erop knallen.... zo kapot en ik zelf had de mazzel om zijn banden kapot te knallen dus toen ging hij slecht rijden......
Nah, het ligt aan mijn rijstijl, ik denk veel te vaak wel even een bochtje af te kunnen snijden.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
beetje creatief zijn is heel moeilijk?
het is GTA man niet een of andere wabi-babi spel met weinig mogelijkheden... een maat van mij ramden hem en ging toen met een M4 erop knallen.... zo kapot en ik zelf had de mazzel om zijn banden kapot te knallen dus toen ging hij slecht rijden......
Hehe, dat klinkt bekendquote:Op zondag 25 juni 2006 21:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet voor niets heb ik 3 auto's nodig om van de ene naar de andere stad te komen (als ik al rijd, meestal pik ik een helikopter/vliegtuig)
Eej cozmans, waar zijn je servers gebleven man!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:45 schreef coz het volgende:
oh ... ja , hm .. ik heb wellicht toevallig 4 keer dezelfde route gezien .. toen had ik hem gehaald
je kan indd dan ook proberen af te snijden .. maar wss win je daar niet veel tijd mee (grote kans daarnaast om tegen de letters aan te knallen)
edit .. oooh links ..
uuhm .. tja . maar als je niet zeker weet offie links of rechts gaat bij T-splitsing .....:D
in principe heel veel q en e .. en klein beetje bijsturen met a en dquote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god dat vliegen is fucking frustrerend! ARGH!!!
Iemand tips?
Ik snap echt het nu van Q en E niet tijdens vliegen, draaien gaat veel te sloom.
Ik vond het ook lastig met keyboard. Toen toch maar een joystick ingeplugd, en vliegen was een eitje geworden.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god dat vliegen is fucking frustrerend! ARGH!!!
Iemand tips?
Ik snap echt het nu van Q en E niet tijdens vliegen, draaien gaat veel te sloom.
ff voor je filmpje gemaakt .. maar die is 2.75 gb geworden en nu kan ik hem niet meer splitsen / bewerken / .... ik probeer nog wel ietsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:23 schreef DJKoster het volgende:
Inderdaad veel oefenen en dan kan je er leuke dingetjes mee doen..
En zonet even 50 taxiritjes gemaakt, ik moet toch wat nu ik totaal geen zin meer heb in 'home in the hills'
http://hem.bredband.net/708145/HSA.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA: SA toch maar besteld alleen ik zou graag de map die erbij zit nu al zien, staat die misschien ergens on-line?![]()
cijfers naast pijtjes gebruiken een ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan echt geen bewegende auto's afknallen
Ik heb handen te weinig om de pijltjestoetsen, w/a/s/d en de muis te besturen
mehquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
cijfers naast pijtjes gebruiken een idee
ipv aswd
opgelostquote:
zat .....quote:Iemand nog wat leuke quotes vanuit de game?
#ze zijn er mee bezigquote:En is er al wat bekend over een opvolger?
i know tis een klote bak waarmee je moet rijden...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef DJKoster het volgende:
End of the line:
Je wandelt met je minigun naar boven en beneden (eitje), je rijdt die brandweerwagen achterna en in de 4de bocht vlieg je op de kop
![]()
![]()
owowow wat een beginner... schiet gewoon op de tankdop en de hele auto ontploft inclusief je ballasquote:Op maandag 3 juli 2006 03:44 schreef X-qlusive. het volgende:
je ken ook ballas uit hun auto knallen, gewoon wachten tot je een ballas ziet in een auto en em doodknallen via de ramen.... en geluk hebben dat je er 3 ken neerknallen in een bepaalde tijd.
wat ik gemerkt heb is dat als je op balles auto's schiet er vaak een groepje ballas op die gebied spawned.
ohohoh wat een naabquote:Op maandag 3 juli 2006 17:59 schreef Gstyles het volgende:
[..]
owowow wat een beginner... schiet gewoon op de tankdop en de hele auto ontploft inclusief je ballas![]()
Als het goed is heb je een 'blimp' op de map waar je naar toe moet vliegen. Zodra die blimp een vierkantje wordt zit je op dezelfde hoogte als het vliegtuig. Ga op die hoogte vliegen, maak een 180 graden bocht zodra je het vliegtuig ziet en het moet niet al te moeilijk zijn door de cirkel te vliegenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom niet ui de missie Freefall.
Je moet een vliegtuig onderscheppen maar ik kan heel dat vliegtuig niet vinden in de lucht, iemand tips?
Gewoon richting het stipje blijven vliegen. Op een gegeven moment komt het stipje naar je toe. Er is een strategische maneuvre uit te voeren maar dat laat ik aan je zelf over.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom niet ui de missie Freefall.
Je moet een vliegtuig onderscheppen maar ik kan heel dat vliegtuig niet vinden in de lucht, iemand tips?
zie eerste post van het topic.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:48 schreef X-qlusive. het volgende:
waar en wat moet ik downloaden voor de multiplayer..??
ken niet, staan zowieso meestal auto's voor de garage deuren. ik vin imo dat het huis van madd dogg klote is. omlopen om via de voordeur te savenquote:Op zondag 9 juli 2006 12:41 schreef Enigmatic het volgende:
Dat huis van Madd Dogg heeft 3 garages, wanneer is het mogelijk om die te gebruiken. Of kan dat nooit?
klinkt als een videokaart die vastloopt op te weinig geheugen....quote:Op zondag 9 juli 2006 16:03 schreef troma78 het volgende:
Okay, wil ook weer GTA SA'en echter ben ik gekapt door het volgende probleem:
Iedere keer als ik een huis of restaurant binnen ga moet ik mijn vingers gekruist houden dat mijn complete PC niet zomaar op zwart gaat, en ik het ding bruit moet herstarten. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
dat is idd genoeg, heb je geen warmlopers met je videokaart? is je videokaart wel geupdate met de nieuwste drivers...??quote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef troma78 het volgende:
Athlon 64 3500+
1 GB DDR PC3200
VGA: 6800LE 128MB
zou voldoende moeten zijn lijkt mij...
400, maar volgens mij is t een softwarematig probleem, aangezien ik me kan herinneren dat ie het in t begin wel deed, maar volgens mij is het een Windows Update die het veroorzaakt, maar welke????quote:Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef Nevermind het volgende:
Hoeveel watt is je voeding?
ken best wel kloppen, ik draai al een jaar zonder updates.... ik doe benodigden updates zelf, zo weet ik ook dat alles draait zoals het hoort te doen. ik kreeg zowiezo problemen met de updates zoals SP2 en grafische updates.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef troma78 het volgende:
[..]
400, maar volgens mij is t een softwarematig probleem, aangezien ik me kan herinneren dat ie het in t begin wel deed, maar volgens mij is het een Windows Update die het veroorzaakt, maar welke????
anders maar eens een dual boot uitproberenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:53 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ken best wel kloppen, ik draai al een jaar zonder updates.... ik doe benodigden updates zelf, zo weet ik ook dat alles draait zoals het hoort te doen. ik kreeg zowiezo problemen met de updates zoals SP2 en grafische updates.
formateren misschien een optie?
das te hopen, en niet dat het hardware is. computers zijn gecompliceerde dingen tot frustaties toequote:Op maandag 10 juli 2006 19:10 schreef troma78 het volgende:
Ik lees net, dat het iets met Quicktime altenative te maken kan hebben... Zal ik eerst eens proberen
daar heb je IMG tools voor nodig, je moet ff op de site rondneuzen die zulke downloads heeft, meestal hebben ze ook een link met uitleg erbij hoe je je spel ken moddenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:03 schreef Bolluh het volgende:
heey
ik heb veschijn lijk voor jullie een hele domme vraag maar ik heb san andreas net op me comp ge instaleerd maar er zijn zulke vette downloads voor hoe krijg ik die in het spel al die motoren en zo
ik hoop dat iemand daar een andwoord op heeft voor mij zo dat ik wat coole auto's er in kan zetten![]()
Tell me about it, ik bouw ze al jaren zelf, en heb ooit eens lopen kutten met eentje... bleek het die ranzige roxio software te zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:06 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
das te hopen, en niet dat het hardware is. computers zijn gecompliceerde dingen tot frustaties toe![]()
fucked up drivers ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:56 schreef Knoekie het volgende:
Nou, altijd lekker GTA gespeeld, toen kwam MTA, geinstalleerd! Prima, alles ging altijd goed, totdat ik vandaag weer GTA wilde spelen (Dus niet MTA) en nu zit ik met dit:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06282/gtaflipt.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ook als ik MTA weer opstart heb ik dit probleem, heeft iemand een oplossing?![]()
neh, heb je ze interieur gezien, lijkt wel of die er geen geld voor had, en hij heeft geen grote tuin, of dure bakken staan !quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
Die madd dogg kan zo in mtv cribs
je moet dat hotel in, ff paar rondjes in dat hotel lopen, teurg naar buiten, en dan staan ze daarquote:Op maandag 3 juli 2006 00:02 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Héél Los Santos? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van mij homies in de omringende legerplaatsen bepaald niet gemakkelijk...![]()
Die stomme Ballas spawnen daar nooit![]()
Met de pijltjestoetsen aan de linkerkant, dus onder numlockquote:Op maandag 17 juli 2006 13:27 schreef Bolluh het volgende:
hoe kan je die lowrider hallen dat lukt mij maar niet
rechtsquote:Op maandag 17 juli 2006 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met de pijltjestoetsen aan de linkerkant, dus onder numlock
kan ook met die gozer achterop .. let op dat je dan best ver aan de rechterkant moet rijden zodat hij goed kan mikken .. ook is het van belang beetje naast zon gozer op de trein te rijden .. anders mist ie ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg *Wrong side of the track* maar niet gehaald
Bedankt maat geluktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef DJKoster het volgende:
Op de motor springen, die andere neger kun je achterlaten, de trein voorbij rijden, na de eerste bocht zie je het bruggetje op het plaatje hieronder, daarop rijden/lopen en vervolgens op de trein springen en iedereen neerknallen..
http://members.home.nl/di(...)ngSideOfTheTrack.PNG
neighbourshoods veroveren voordat je die Riot missie hebt gehaaldquote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nu net de Riot missie gehaald. Heel de stad is naar de tyfus!
Nu moet ik meer Neighbourshoods veroveren, iemand tips daarbij?
Beetje googelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 06:27 schreef 152577 het volgende:
helppppppppppppppppp ik wil san andreas of vice city maar zekker san andreas online spelen op mijnj pc ik krijg overal stukjes info maar daar heb ik niks aan daar wordt ik nog meer in de war
kan plzz iemand me helpen stuur me een bericht the_player_khalid@hotmail.com ik heb het nodig voor straks want ik ga zo san andreas kopen maar dan moet ik weten hoe ik onlnine speel
the_player_khalid@hotmail.com
Lees gewoon het Forum door op http://www.gta-mp.comquote:
1. Doe niet alsof de wereld vergaat.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef 152577 het volgende:
ja als ik het naar daar extract dan komen er 100 error 000000 medingen
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Na welke missie kan ik naar Las Venturas?
"Green Goo."quote:
Lijkt me een slap aftreksel van GTA. Lijkt me in ieder geval onmogelijk dat het beter wordt dan GTA.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Saints Row?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://video.google.nl/videoplay?docid=6898405063472481334&q=Saints+Row+duration%3Along
off topicquote:Op maandag 24 juli 2006 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Saints Row?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://video.google.nl/videoplay?docid=6898405063472481334&q=Saints+Row+duration%3Along
Je kan je eigen character volledig zelf makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
En een beetje suf dat je character zo'n white chocolate boy is...
Goedzo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef 152577 het volgende:
thnxx voor het hulp ik probeer het daar wel en je hebt gelijk eindlijk iemand die normaal praat
Maatjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef 152577 het volgende:
laat die eerste maar die foto en de tweede dan van cj of de derde fotto vertel over die de eerste foto lukt nniet ookal ik op internet klik want lees helemaal onderaan van die foto er staat erop 0 user 0 player 0 availeble ? dus ik moet eerst mesnen toevoegen maar dan kan niet want dan loopt het vast dus laten we het over de tweede hebben
Misschien ligt het wel aan je router ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef 152577 het volgende:
kijk ik heb erop geklikt maar het is helemaal leeg dus klik ik op refres en dan komt dat ?
[afbeelding]
taxi's ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe ik snel veel geld kan verdienen? Ik wil die missie doen dat je auto's moet jatten in San Fierro maar kan het gebouw nog niet kopen
er zijn 2 plekken waar je op paarden kan gokken - inside / off track betting shop (iets dergelijks)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe ik snel veel geld kan verdienen? Ik wil die missie doen dat je auto's moet jatten in San Fierro maar kan het gebouw nog niet kopen
Klopt, alleen dat verhogen van je bet gaat zo langzaam. Ik leg meestal m'n horloge op de linker shift en ga ff naar de wc, wat drinken pakken en als ik terugkom is eindelijk al m'n geld ingezet. Alleen als ik dan verlies, moet ik het nog een keer doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat paardenwedden is de beste optie zonder echt te cheaten, binnen een uurtje heb je meestal wel meer geld dan je ooit zult uitgeven.
Denk het nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
Alle patches geinstalleerd?
Niemand een idee?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:04 schreef Ikook het volgende:
Ben weer terug in Los Santos........edit: omdat ik helemaal gek werd van de vliegtuigmissies!!
Maarre, hoe vind ik die groene gasten om een gang mee te beginnen?
Heb net even rondgelopen.....zie ze nergens lopen, wel die paarse figuren.
Lopen ze op een bepaalde tijd op een bepaalde plaats of zit dat anders?
Als ik me niet vergis moet je eerst de LV missies afmaken voor je weer gangs kunt hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:33 schreef Ikook het volgende:
[..]
Niemand een idee?![]()
Durfde al niet snel meer te posten (152577)![]()
![]()
![]()
Oke dan gaan we dat eerst proberen......ik blijf maar hangen bij die vliegmissies (vliegschool dus), het wil maar niet lukken!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis moet je eerst de LV missies afmaken voor je weer gangs kunt hebben.
Ik had daar ook teringveel moeite mee. Dat was zelfs de reden dat ik SA een paar maanden niet meer speelde, omdat ik dat niet kon halen. Maar toen ik het weer opstarte haalde ik ze allemaal achter elkaar en bleek het ontzettend makkelijk te zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef Ikook het volgende:
[..]
Oke dan gaan we dat eerst proberen......ik blijf maar hangen bij die vliegmissies (vliegschool dus), het wil maar niet lukken!
ik weet niet wat ik doe dan, ik speel flight school in 15 minuten uit met een gemiddelde van 90 %quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:06 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik had daar ook teringveel moeite mee. Dat was zelfs de reden dat ik SA een paar maanden niet meer speelde, omdat ik dat niet kon halen. Maar toen ik het weer opstarte haalde ik ze allemaal achter elkaar en bleek het ontzettend makkelijk te zijn
Je moet een beetje gevoel krijgen voor het vliegen. Ik gebruik zelf bijna nooit Q en E om te sturen, maar altijd A en D. Daarmee kun je veel sneller manouvreren. Ook moet je onthouden dat je niet de hele tijd op volle snelheid hoeft te vliegen, dat maakt het alleen maar moeilijker. Vooral niet S ingedrukt houden dus
Jij bent gewoon de man!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:41 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik doe dan, ik speel flight school in 15 minuten uit met een gemiddelde van 90 %![]()
ja hoor ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al alle hoods overgenomen in Los Santos?
natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yep, eitje met minigunquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nee johquote:
En hup, 25 minuten onder water gezwommen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:34 schreef DJKoster het volgende:
*gooit Italo in het water*
Hup, ga even een uurtje onder water zwemmen
Vertel mij dan eens hoe ik die helicopter missies haal, waarbij je meerdere doelwitten stationair en rijdend kapot moet schieten. ik krijg ze met random missille's spammen wel kapot uiteindelijk, maar de score valt dan veel te laag uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:41 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik doe dan, ik speel flight school in 15 minuten uit met een gemiddelde van 90 %![]()
True, maar wel je wapens (die je na het spelen van de helicopter-crash missie ook kwijt bent kom ik nu achter)...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat maakt niet uit, die zwemervaring raak je niet kwijt met arrestatie of dood.
Stuk voor stuk achtervolgen, tot je ze vlak genaderd bent, niet schieten, maar t pakketje simpelweg afpakken (op de xbox360 "B", op de pc "geen idee zo" )quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:50 schreef Italo het volgende:
[..]
Ok, missie dat je 4 motorrijders van hun pakketje moet ontdoen, wie heeft er tips? Lukt voor geen meter![]()
behalve eerder genoemde tip vanuit binnenin mik je beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens hoe ik die helicopter missies haal, waarbij je meerdere doelwitten stationair en rijdend kapot moet schieten. ik krijg ze met random missille's spammen wel kapot uiteindelijk, maar de score valt dan veel te laag uit.
Tja,dat werkte niet bij mij dus heb ik ze omver gereden en de motor met pakketje gepaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Stuk voor stuk achtervolgen, tot je ze vlak genaderd bent, niet schieten, maar t pakketje simpelweg afpakken (op de xbox360 "B", op de pc "geen idee zo" )
Sentquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
Wil ze straks best ff voor je doen, maar ga zo eerst eten. Stuur je save maar naar mijn email adres
Ik heb de brady guide, maar die beschrijving klopt niet. Had de verbeteringen gedownload, maar dan nóg is ie onvindbaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:25 schreef MMaRsu het volgende:
Nr 42 : Emerald Isle, in the southwest corner outside of the carpark next to a fenced-in stairway ( rood ).
Isgoed, wanneer kan ik naar de andere steden? Moet ik ALLE missies in Los Santos doen of ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Okay zal hem straks ff terugsturen, ga dus eerst eten enzo. Ga maar ff chaos schoppen dan
Gewoon de hoofdverhaallijn volgen. Extra dingen kun je overslaan, maar je zult wel je opdrachtgevers af moeten werken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Isgoed, wanneer kan ik naar de andere steden? Moet ik ALLE missies in Los Santos doen of ?
Vreemd een brady guide die niet kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb de brady guide, maar die beschrijving klopt niet. Had de verbeteringen gedownload, maar dan nóg is ie onvindbaar
Oesters: Meer longcapaciteitquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
isgoed.
Krijg je geen belonigen voor het verzamelen van Oesters en het spuiten van Sprays?
Zijn ze zo slecht dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vreemd een brady guide die niet klopt.
Nee ik bedoelde het serieus, meestal klopt bijna allesquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zijn ze zo slecht dan?
En dit was wel heel irritant. Foto's die niet kloppen (een hele pagina) en twee landkaarten waarop álles verkeerd aangegeven staat.
Die uncle sam is wel makkelijk om te doen, ik deed het volgende:quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
* DatMeenJeNiet is gefrustreerd
Wil er iemand even twee missies doen voor mij?![]()
Robbing Uncle Sam en Madd Dogs Rhytms ofzo, vooral die eerste missie erger ik me zo dood aan![]()
Geen Cheats en Aanpassingen qua kleren/geld enzo
Bvd
Dat was ook mijn trucje, maar tijdens het dozen klaarzetten, vielen sommige op hun zij en het lukte mij niet meer om ze op de vork te krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
Die uncle sam is wel makkelijk om te doen, ik deed het volgende:
als je voor het hek staat....auto jatten....en terugrijden...op een gegeven moment ga je rechtsaf langs het gebouw..langs de haven en kom je uit op het legerterrein.
leger ventjes rijdt je dood....je opent garagepoort, knalt 2 andere legerventjes af en dan ga je met je vorkheftruck alvast 6 dozen netjes naast elkaar op een rij klaar zetten.
sla dozen die overzijn stuk om ammo en gunz te pakken, daarna laat je ryder binnen en is het zo gepiept.
start -> programma's -> gta san andreas -> uninstall gta saquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:35 schreef maniack28 het volgende:
lol.. ik kom die eerste fietsmissie niet eens doorDie roze auto maakt me kapot
Iemand tips?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
start -> programma's -> gta san andreas -> uninstall gta sa
Staat sa-mp in dezelfde map als GTA?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Mailbox het volgende:
Vraag :
Heeft iemand enig idee, mijn multiplayer versie start wel op, hij vind allemaal servers.
Maar het enige wat hij doet is gta opstarten als ik in een game probeer te connecten
en dan sluit ik het maar af en dan krijg ik een of andere error
nog steeds nodig ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand die even missies voor me wilt doen?
Ik zit vast in San Fierro.. deze twee missies zijn het:
- Toreno's Last Fight
- The Da Nang Thang
Voeg me dan even toe op MSN
quote:
Nog steeds nodig? Heb ruimte genoeg en heb een gedeelte voor Fok! gereserveerd (met ftp en http login)... (http://fokk.en-is.com)quote:GTA : San Andreas humor verzamel wiki
was hier
De Wiki is doodRip
. Indien iemand een host weet laat het ons weten. Mogelijk volgt er dan een nieuwe poging. De code hebben we nog, de 200!!
plaatjes ook. Iedereen die heeft meegeholpen
bedankt.
stoer .. op zich had ik ondertussen al een andere host - maar dat is een engelsequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef NX het volgende:
[..]
Nog steeds nodig? Heb ruimte genoeg en heb een gedeelte voor Fok! gereserveerd (met ftp en http login)... (http://fokk.en-is.com)
ja .. spel laden - gokken met paardrennen - opnieuw laden als je verliestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik probeer nu wat geld te verdienen door te wedden op paardenraces maar ik heb verdomme na 10 pogingen nog geen 1x gewonnen! Eindig bijna altijd op de laatste plaatsZijn er nog trucjes of is het gewoon geluk hebben?
Zijn er tevens nog andere plekken in het spel waar je snel veel geld kan verdienen?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:03 schreef jp84 het volgende:
met dat paarden rennen moet je altijd 1/12 wedden
1 op de 6 keer iwn je dus uiteindelijk altijd winst
Ik heb GTA3 nog op mijn harde schijf staanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Vice City gekocht for old times sake, maar damn wat is die map klein vergeleken met San Andreas. Speel 'm wel weer uit maar ik schat dat het totale landoppervlak [zonder water] nog nieteens Los Santos beslaat.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Tis al gelukt, wist niet dat je harder kon fietsen door op w te rammen ipv in te drukken
Besturing is wel een beetje... mjah..
Dat hebben ze expres gedaan om te voorkomen dat je teveel van de verhaallijn afdwaalt. Het spel is opgezet rondom een verhaallijn. Zeg maar de rode draad...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef RijstNatie het volgende:
Oja en dan zwem ik naar een ander stuk land, krijg ik gelijk super veel politie achter me aan. WTF ?
Je hoeft ze niet gelijk alle 100 over te spuiten. Om de verhaallijn van het spel uit te spelen, hoef je dit zelfs niet eens te doen. Het is overigens wel aan te raden omdat je wapens in je save house krijgt voor elk x aantal tags.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
Ok ik ben nu bij het punt dat ik 100 grafitti tags moet overspuiten van de andere gangs, maar wtf 100 tags door heel de fucking stad.
Kan dat niet sneller of iets? die tags zijn vet moeilijk te vinden en je wordt constant overgeschoten door die kut gangs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |