Kijk eens nog beter, verwijderen van die file hoeft niet meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb gta_sa.set weggehaald maar dat werkt dus niet. Verder staat er geen gta_sa in die directory.
een specifieke filename of wat dan ook zou fijn zijn.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:10 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Is je gebruikersaccount in windows een administrator-account? Toen ik het met een gastaccount probeerde kreeg ik hetzelfde probleem. Een fix is hier te vinden!
Ik vond em eerst ook heel moeilijk. Ik heb toen even pauze gehouden van die missie en ben mijn 'driving skills' wat gaan upgraden. Die missie is gewoon moeilijk omdat die auto waardeloos rijdt. Als je je een dik uur kunt vermaken in de driving school zul je zien dat je skills veel sneller omhoog gaan dan wanneer je gewoon rondrijdt. Daarna was die missie helemaal niet moeilijk meer: zorg ervoor dat je een volgeladen (micro) SMG hebt, zodat je zijn auto snel kunt opblazen als je bij hem in de buurt rijdtquote:Op zondag 25 juni 2006 15:07 schreef DJKoster het volgende:
Pff.. wat is Home in the Hills toch een klote-missie, als je het al lukt om iedereen overhoop te knallen (die gasten blijven komen) moet je iemand achtervolgen in een auto..![]()
Mjah, luxe-probleem, ik rij standaard in sportauto's, andere auto's ben ik dus totaal niet gewendquote:Driving skill 89%
beetje creatief zijn is heel moeilijk?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:52 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mjah, luxe-probleem, ik rij standaard in sportauto's, andere auto's ben ik dus totaal niet gewend
Ik ga maar eens wat oefenen met die auto..![]()
Of gewoon de handling.cfg aanpassen zodat hij rijdt als een auto die je wel fijn vindtquote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
beetje creatief zijn is heel moeilijk?
het is GTA man niet een of andere wabi-babi spel met weinig mogelijkheden... een maat van mij ramden hem en ging toen met een M4 erop knallen.... zo kapot en ik zelf had de mazzel om zijn banden kapot te knallen dus toen ging hij slecht rijden......
Nah, het ligt aan mijn rijstijl, ik denk veel te vaak wel even een bochtje af te kunnen snijden.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
beetje creatief zijn is heel moeilijk?
het is GTA man niet een of andere wabi-babi spel met weinig mogelijkheden... een maat van mij ramden hem en ging toen met een M4 erop knallen.... zo kapot en ik zelf had de mazzel om zijn banden kapot te knallen dus toen ging hij slecht rijden......
Hehe, dat klinkt bekendquote:Op zondag 25 juni 2006 21:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet voor niets heb ik 3 auto's nodig om van de ene naar de andere stad te komen (als ik al rijd, meestal pik ik een helikopter/vliegtuig)
Eej cozmans, waar zijn je servers gebleven man!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:45 schreef coz het volgende:
oh ... ja , hm .. ik heb wellicht toevallig 4 keer dezelfde route gezien .. toen had ik hem gehaald
je kan indd dan ook proberen af te snijden .. maar wss win je daar niet veel tijd mee (grote kans daarnaast om tegen de letters aan te knallen)
edit .. oooh links ..
uuhm .. tja . maar als je niet zeker weet offie links of rechts gaat bij T-splitsing .....:D
in principe heel veel q en e .. en klein beetje bijsturen met a en dquote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god dat vliegen is fucking frustrerend! ARGH!!!
Iemand tips?
Ik snap echt het nu van Q en E niet tijdens vliegen, draaien gaat veel te sloom.
Ik vond het ook lastig met keyboard. Toen toch maar een joystick ingeplugd, en vliegen was een eitje geworden.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god dat vliegen is fucking frustrerend! ARGH!!!
Iemand tips?
Ik snap echt het nu van Q en E niet tijdens vliegen, draaien gaat veel te sloom.
ff voor je filmpje gemaakt .. maar die is 2.75 gb geworden en nu kan ik hem niet meer splitsen / bewerken / .... ik probeer nog wel ietsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:23 schreef DJKoster het volgende:
Inderdaad veel oefenen en dan kan je er leuke dingetjes mee doen..
En zonet even 50 taxiritjes gemaakt, ik moet toch wat nu ik totaal geen zin meer heb in 'home in the hills'
http://hem.bredband.net/708145/HSA.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA: SA toch maar besteld alleen ik zou graag de map die erbij zit nu al zien, staat die misschien ergens on-line?![]()
cijfers naast pijtjes gebruiken een ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan echt geen bewegende auto's afknallen
Ik heb handen te weinig om de pijltjestoetsen, w/a/s/d en de muis te besturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |