ja hoor ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al alle hoods overgenomen in Los Santos?
natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yep, eitje met minigunquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nee johquote:
En hup, 25 minuten onder water gezwommen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:34 schreef DJKoster het volgende:
*gooit Italo in het water*
Hup, ga even een uurtje onder water zwemmen
Vertel mij dan eens hoe ik die helicopter missies haal, waarbij je meerdere doelwitten stationair en rijdend kapot moet schieten. ik krijg ze met random missille's spammen wel kapot uiteindelijk, maar de score valt dan veel te laag uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:41 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik doe dan, ik speel flight school in 15 minuten uit met een gemiddelde van 90 %![]()
True, maar wel je wapens (die je na het spelen van de helicopter-crash missie ook kwijt bent kom ik nu achter)...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat maakt niet uit, die zwemervaring raak je niet kwijt met arrestatie of dood.
Stuk voor stuk achtervolgen, tot je ze vlak genaderd bent, niet schieten, maar t pakketje simpelweg afpakken (op de xbox360 "B", op de pc "geen idee zo" )quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:50 schreef Italo het volgende:
[..]
Ok, missie dat je 4 motorrijders van hun pakketje moet ontdoen, wie heeft er tips? Lukt voor geen meter![]()
behalve eerder genoemde tip vanuit binnenin mik je beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens hoe ik die helicopter missies haal, waarbij je meerdere doelwitten stationair en rijdend kapot moet schieten. ik krijg ze met random missille's spammen wel kapot uiteindelijk, maar de score valt dan veel te laag uit.
Tja,dat werkte niet bij mij dus heb ik ze omver gereden en de motor met pakketje gepaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Stuk voor stuk achtervolgen, tot je ze vlak genaderd bent, niet schieten, maar t pakketje simpelweg afpakken (op de xbox360 "B", op de pc "geen idee zo" )
Sentquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
Wil ze straks best ff voor je doen, maar ga zo eerst eten. Stuur je save maar naar mijn email adres
Ik heb de brady guide, maar die beschrijving klopt niet. Had de verbeteringen gedownload, maar dan nóg is ie onvindbaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:25 schreef MMaRsu het volgende:
Nr 42 : Emerald Isle, in the southwest corner outside of the carpark next to a fenced-in stairway ( rood ).
Isgoed, wanneer kan ik naar de andere steden? Moet ik ALLE missies in Los Santos doen of ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Okay zal hem straks ff terugsturen, ga dus eerst eten enzo. Ga maar ff chaos schoppen dan
Gewoon de hoofdverhaallijn volgen. Extra dingen kun je overslaan, maar je zult wel je opdrachtgevers af moeten werken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Isgoed, wanneer kan ik naar de andere steden? Moet ik ALLE missies in Los Santos doen of ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |