jah... dat heb ik dus al 20x geprobeerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef coz het volgende:
... de tip van freefall .. omvliegen zodat je al direct achter vliegtuig aankan
Nog steeds niet..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
jah... dat heb ik dus al 20x geprobeerd
Iemand?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag San Andres maar weer eens geinstalleerd, zit lekker te cops te fokken
Heeft iemand een save game voor mij dat alle missies al zijn gedaan?
mijn eigen ? .. alleen ik snap niet waarom je een 100% zou willen - zonder het zelf te doen..quote:
installeren , draaien , server zoeken en connecten ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
Wie kan mij helpen, ik wil SA multiplayer spelen
Ik heb die client gedownload uit de OP, en dan?
http://www.sa-mp.com/download.php < die dus
als je er echt niet uitkomt .. mail maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
jah... dat heb ik dus al 20x geprobeerd
Thxquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:29 schreef coz het volgende:
[..]
mijn eigen ? .. alleen ik snap niet waarom je een 100% zou willen - zonder het zelf te doen..
er is nog wel zat te doen ... maar heel weinig wat lang kan boeien - imho
anyway - u vraagt , wij draaien
http://rapidshare.de/files/23739718/GTASAsf3.b.html
(ps .. je staat ergens in zon gehucht nabij venturas .. maar je hydra en tank staan in grove)
En de 1ste keer vandaag lukte het meteenquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:29 schreef coz het volgende:
[..]
als je er echt niet uitkomt .. mail maar
(ben alleen wel een dagje ff niet thuis)
Is je gebruikersaccount in windows een administrator-account? Toen ik het met een gastaccount probeerde kreeg ik hetzelfde probleem. Een fix is hier te vinden!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef Justsa00 het volgende:
Hey, kan iemand mij helpen, ik heb dat multiplayer programmatje erop gezet en als ik het programma uitvoer(dat snelstartding op het bureaublad) dan krijg ik een foutmelding en dit staat erbij: Access vialation at address 004CC638 in module 'samp.exe'. Read of address 00000000.
Hoe los ik dit op?
Mijn documenten/GTA San Andreas User Files/quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef Justsa00 het volgende:
Hey, kan iemand mij helpen, ik heb dat multiplayer programmatje erop gezet en als ik het programma uitvoer(dat snelstartding op het bureaublad) dan krijg ik een foutmelding en dit staat erbij: Access vialation at address 004CC638 in module 'samp.exe'. Read of address 00000000.
Hoe los ik dit op?
Ik wil het spel wel multiplayer spelen, werkt dit bij multiplayer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Mijn documenten/GTA San Andreas User Files/
De file gta_sa weggooien.
En dan het spel gewoon starten.
Heb je die fix nou al geprobeerd?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:22 schreef Justsa00 het volgende:
[..]
Ik wil het spel wel multiplayer spelen, werkt dit bij multiplayer?
Hey man, bedanktquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Heb je die fix nou al geprobeerd?
De beschrijving komt precies over met wat je zegt, ik zou dat eerst proberen voor je te veel dingen weggooit.
Op sommige servers wel, maar na een reset van de server(wat vaak gebeurt) ben je het kwijt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:46 schreef Justsa00 het volgende:
By the way, is er in multiplayer een manier om je geld op de bank te zetten?
zon soort foutmelding heb ik dus ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |