Oh wacht, dus nog voor het viaduct waar de sporen over HS op liggen, dat is inderdaad nog niet Binckhorst geloof ik...quote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het is niet Binckhorst. Gv -> tunnel die naar de bussen loopt. Aan de kant van de bussen een trappetje omhoog. Vanaf daar kun je naar dat hek lopen aan je rechterhand en zie je dit stukje land met uitzicht op dit rangeerspoortje. Ligt direct achter spoor 6 (3 of 4 sporen na spoor 6). Ik heb een foto van de andere kant, vanaf spoor 6 gezien dus, maar daar staan 2 ICM's voor.
Zal wel goed trillen zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook niet. Mn vrouw en ik zijn verliefd geworden op elkaar in een DD-AR/mDDm, we zaten boven op de motor
Toen ik nog in Arnhem woonde en daar naar school ging, reed er zo af en toe een ICM in de stoptrein dienst Zutphen - Nijmegen... misschien onder andere daarom. Tevens las ik vanmiddag op Somda dat er 2x een ICM (4042+4083) op de dienst Zwolle - Roosendaal reed. Gestart in Zutphen misschien?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Weet iemand waarom er zoveel ICM op Zutphen staat, staat geloof ik 3*ICM terwijl er nooit vanuit zutphen mee wordt gereden, behalve zaterdag nacht.
Het gebrek aan doedelzak is misschien het enige voordeel van DD-AR boven DD-IRM. Verder vind ik DD-AR:quote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Op de hitte na vind ik DD-AR/mDDM beter dan IRM... maar komt misschien ook omdat deze treinstellen / rijtuigen meer naar Duits voorbeeld zijn... Ze trekken lekkerder op, zonder die stomme piepjes, en wat betreft DD-AR, t staat gewoon mooier met lok erbij
Onder dat deel van het dak is idd vaak een uitlaat van een buffel te vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:01 schreef Wadloper het volgende:
[..]
![]()
Deze tekst stond in Groningen op dat plaatsbepalingsbord (CTA noemen ze dat volgens mij):
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc211/th_67258_IMG_7108.jpg]afbeelding][/URL]
(Aanklikbaar)
Volgens mij zit hier heel vaak de uitlaat:
[[url=http://img156.imagevenue.com/loc258/th_67515_IMG_7098.jpg]afbeelding][/URL]
(Eveneens aanklikbaar)
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Alexxxxx kan je ff een ban aanvragen of zo? Een of andere vage miedema idioot loopt hier allemaal schandalige obsceneDDAR
shit te posten
Weg met die gast
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef nikky het volgende:
Dr_Flash, smakeloosheid is nog tot hier aan toe, maar wat je in het treintjestopic in PTA flikt is echt een spoorbrug te ver.
Vrijdag zat ik op de vliegbasisquote:Op maandag 19 juni 2006 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder dat deel van het dak is idd vaak een uitlaat van een buffel te vinden.
@ alexxxxx: geen VIRM gezien in leeuwarden? Vrijdag was er namelijk een VIRM 6 in leeuwarden. Deze stond op het opstelspoor uitkomend op de kop van perron 1. Ook was de mendini koploper vrijdag in leeuwarden te vinden.
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat weet zo'n wijffie nou van treinen zeg
Ik klikte godverdomme
ehm. Volgensmij had de DB ná de NS pas dubbeldekkers aangeschaft.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Op de hitte na vind ik DD-AR/mDDM beter dan IRM... maar komt misschien ook omdat deze treinstellen / rijtuigen meer naar Duits voorbeeld zijn...
De mDDM maakt anders ook wel een apart geluid hoor. Alleen vind ik het, net zoals bij IRM, niet hinderlijk. Ik ga juist altijd expres in de motorwagen zitten bij DDMquote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Op de hitte na vind ik DD-AR/mDDM beter dan IRM... maar komt misschien ook omdat deze treinstellen / rijtuigen meer naar Duits voorbeeld zijn... Ze trekken lekkerder op, zonder die stomme piepjes, en wat betreft DD-AR, t staat gewoon mooier met lok erbij
Zou ook kunnen, laat dan dat 'voorbeeld' maar wegquote:Op maandag 19 juni 2006 23:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ehm. Volgensmij had de DB ná de NS pas dubbeldekkers aangeschaft.
Voordat NS de dubbeldekkers liet bouwen, heeft eerst nog een stam Franse dubbeldekkers proef gereden in Nederland. Het bleek dat deze niet echt bevielen omdat ze te krap waren. Naar aanleiding daarvan hebben ze gepoogd de Nederlandse dubbeldekkers wat ruimer te maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:39 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, laat dan dat 'voorbeeld' maar weg![]()
Bij DDM in de motorwagen zittenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
De mDDM maakt anders ook wel een apart geluid hoor. Alleen vind ik het, net zoals bij IRM, niet hinderlijk. Ik ga juist altijd expres in de motorwagen zitten bij DDMDit heeft er ook wel mee te maken dat ik max 2x per jaar in DDM terecht kom.
DD-AR is oorspronkelijk DDM-2 en DDM-3!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:45 schreef Carport het volgende:
[..]
Bij DDM in de motorwagen zittenCool, dan zit je gewoon in de loc zelf
![]()
Je bedoelt waarschijnlijk DD-AR met een mDDM![]()
Heerlijk, de naamgeving van dat spul.quote:
Lelijk spul met rode bankjes = DDM1. Uitzondering: Bvk "Panda", die heeft groene bankjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Heerlijk, de naamgeving van dat spul.
Ik hou het altijd maar bij "lelijke meuk met rode bankjes", "lelijke meuk met groene bankjes" en "lelijke meuk met groene bankjes plus veel te sterke loc.".
Klik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef lienelien het volgende:
Hallo![]()
Wie heeft er een kaartje voor met alle lijnen en treinstations van Nederland?![]()
Dat kaartje is niet echt meer actueel te noemen hč.. De Hofpleinlijn is niet meer van NS.quote:
Scherp! Ik zal eens een collega aan zijn/haar jas trekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef FredvZ het volgende:
Dat kaartje is niet echt meer actueel te noemen hč.. De Hofpleinlijn is niet meer van NS.
volgens mij kan er best vaker een trein stoppenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
klopt helemaal, maar er stop een passagierstrein op gezette tijden, dus hoort het eigenlijk op het kaartje te staan
Met de Albert Heijn ernaast op komst (ex-Konmar) is dat niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij kan er best vaker een trein stoppen![]()
Een supermarkt met een eigen NSArriva station!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Met de Albert Heijn ernaast op komst (ex-Konmar) is dat niet eens zo'n slecht idee
Volgens mij werden de Konmars overgenomen door of Jumbo of Albert Heijn... maar c1000 is ook best hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
off topic: Kan dat niet beter een c1000 worden, dit omdat er al een albert heyn redelijk dicht in de buurt gevestigd is?
Ja vond dat al vreemd, heb er ook ergens nog een picca van, de groene wad 3222, met aan 1 kant onderaan de kop geel... lijkt wel alsof dat vervangen is ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
On topic: De 3222, de groene wadsloper ziet er aan een kant er slecht uit. De noordned logo's zijn verwijderd en daardoor is het geel natuurlijk weer deels zichtbaar. Ook was de trein nogal smerig aan de buitenkant. Wat me opviel was dat het maar aan een kant was. De andere kant zag er veel schoner uit, al waren daar ook de noordned logo's verwijderd.
't Kan ook dat de groene sticker daar ontbreekt. Onder dat groen zit nog gewoon het NS-geel. En opnieuw beplakken doen ze niet, met de GTW's in aantocht. Sterker nog: volgens mij wassen ze ze ook niet meer...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja vond dat al vreemd, heb er ook ergens nog een picca van, de groene wad 3222, met aan 1 kant onderaan de kop geel... lijkt wel alsof dat vervangen is ofzo
Niet eens een stationsnaambordjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ontopic dan maar weer eens een linkje naar mijn foto's van het desbetreffende station
Was het je btw ook al opgevallen dat de 3222 een gele kap weer heeft ipv een groene?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
off topic: Kan dat niet beter een c1000 worden, dit omdat er al een albert heyn redelijk dicht in de buurt gevestigd is?
On topic: De 3222, de groene wadsloper ziet er aan een kant er slecht uit. De noordned logo's zijn verwijderd en daardoor is het geel natuurlijk weer deels zichtbaar. Ook was de trein nogal smerig aan de buitenkant. Wat me opviel was dat het maar aan een kant was. De andere kant zag er veel schoner uit, al waren daar ook de noordned logo's verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |