Oh wacht, dus nog voor het viaduct waar de sporen over HS op liggen, dat is inderdaad nog niet Binckhorst geloof ik...quote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het is niet Binckhorst. Gv -> tunnel die naar de bussen loopt. Aan de kant van de bussen een trappetje omhoog. Vanaf daar kun je naar dat hek lopen aan je rechterhand en zie je dit stukje land met uitzicht op dit rangeerspoortje. Ligt direct achter spoor 6 (3 of 4 sporen na spoor 6). Ik heb een foto van de andere kant, vanaf spoor 6 gezien dus, maar daar staan 2 ICM's voor.
Zal wel goed trillen zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook niet. Mn vrouw en ik zijn verliefd geworden op elkaar in een DD-AR/mDDm, we zaten boven op de motor
Toen ik nog in Arnhem woonde en daar naar school ging, reed er zo af en toe een ICM in de stoptrein dienst Zutphen - Nijmegen... misschien onder andere daarom. Tevens las ik vanmiddag op Somda dat er 2x een ICM (4042+4083) op de dienst Zwolle - Roosendaal reed. Gestart in Zutphen misschien?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Weet iemand waarom er zoveel ICM op Zutphen staat, staat geloof ik 3*ICM terwijl er nooit vanuit zutphen mee wordt gereden, behalve zaterdag nacht.
Het gebrek aan doedelzak is misschien het enige voordeel van DD-AR boven DD-IRM. Verder vind ik DD-AR:quote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Op de hitte na vind ik DD-AR/mDDM beter dan IRM... maar komt misschien ook omdat deze treinstellen / rijtuigen meer naar Duits voorbeeld zijn... Ze trekken lekkerder op, zonder die stomme piepjes, en wat betreft DD-AR, t staat gewoon mooier met lok erbij
Onder dat deel van het dak is idd vaak een uitlaat van een buffel te vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:01 schreef Wadloper het volgende:
[..]
![]()
Deze tekst stond in Groningen op dat plaatsbepalingsbord (CTA noemen ze dat volgens mij):
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc211/th_67258_IMG_7108.jpg]afbeelding][/URL]
(Aanklikbaar)
Volgens mij zit hier heel vaak de uitlaat:
[[url=http://img156.imagevenue.com/loc258/th_67515_IMG_7098.jpg]afbeelding][/URL]
(Eveneens aanklikbaar)
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Alexxxxx kan je ff een ban aanvragen of zo? Een of andere vage miedema idioot loopt hier allemaal schandalige obsceneDDAR
shit te posten
Weg met die gast
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef nikky het volgende:
Dr_Flash, smakeloosheid is nog tot hier aan toe, maar wat je in het treintjestopic in PTA flikt is echt een spoorbrug te ver.
Vrijdag zat ik op de vliegbasisquote:Op maandag 19 juni 2006 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder dat deel van het dak is idd vaak een uitlaat van een buffel te vinden.
@ alexxxxx: geen VIRM gezien in leeuwarden? Vrijdag was er namelijk een VIRM 6 in leeuwarden. Deze stond op het opstelspoor uitkomend op de kop van perron 1. Ook was de mendini koploper vrijdag in leeuwarden te vinden.
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat weet zo'n wijffie nou van treinen zeg
Ik klikte godverdomme
ehm. Volgensmij had de DB ná de NS pas dubbeldekkers aangeschaft.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Op de hitte na vind ik DD-AR/mDDM beter dan IRM... maar komt misschien ook omdat deze treinstellen / rijtuigen meer naar Duits voorbeeld zijn...
De mDDM maakt anders ook wel een apart geluid hoor. Alleen vind ik het, net zoals bij IRM, niet hinderlijk. Ik ga juist altijd expres in de motorwagen zitten bij DDMquote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Op de hitte na vind ik DD-AR/mDDM beter dan IRM... maar komt misschien ook omdat deze treinstellen / rijtuigen meer naar Duits voorbeeld zijn... Ze trekken lekkerder op, zonder die stomme piepjes, en wat betreft DD-AR, t staat gewoon mooier met lok erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |