Zou ook kunnen, laat dan dat 'voorbeeld' maar wegquote:Op maandag 19 juni 2006 23:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ehm. Volgensmij had de DB ná de NS pas dubbeldekkers aangeschaft.
Voordat NS de dubbeldekkers liet bouwen, heeft eerst nog een stam Franse dubbeldekkers proef gereden in Nederland. Het bleek dat deze niet echt bevielen omdat ze te krap waren. Naar aanleiding daarvan hebben ze gepoogd de Nederlandse dubbeldekkers wat ruimer te maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:39 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, laat dan dat 'voorbeeld' maar weg
Bij DDM in de motorwagen zitten Cool, dan zit je gewoon in de loc zelfquote:Op maandag 19 juni 2006 23:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
De mDDM maakt anders ook wel een apart geluid hoor. Alleen vind ik het, net zoals bij IRM, niet hinderlijk. Ik ga juist altijd expres in de motorwagen zitten bij DDM Dit heeft er ook wel mee te maken dat ik max 2x per jaar in DDM terecht kom.
DD-AR is oorspronkelijk DDM-2 en DDM-3!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:45 schreef Carport het volgende:
[..]
Bij DDM in de motorwagen zitten Cool, dan zit je gewoon in de loc zelf
Je bedoelt waarschijnlijk DD-AR met een mDDM
Heerlijk, de naamgeving van dat spul.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:03 schreef Duvel het volgende:
DD-AR is oorspronkelijk DDM-2 en DDM-3!
Lelijk spul met rode bankjes = DDM1. Uitzondering: Bvk "Panda", die heeft groene bankjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Heerlijk, de naamgeving van dat spul.
Ik hou het altijd maar bij "lelijke meuk met rode bankjes", "lelijke meuk met groene bankjes" en "lelijke meuk met groene bankjes plus veel te sterke loc." .
Klik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef lienelien het volgende:
Hallo
Wie heeft er een kaartje voor met alle lijnen en treinstations van Nederland?
Dat kaartje is niet echt meer actueel te noemen hè.. De Hofpleinlijn is niet meer van NS.quote:
Scherp! Ik zal eens een collega aan zijn/haar jas trekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef FredvZ het volgende:
Dat kaartje is niet echt meer actueel te noemen hè.. De Hofpleinlijn is niet meer van NS.
volgens mij kan er best vaker een trein stoppenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
klopt helemaal, maar er stop een passagierstrein op gezette tijden, dus hoort het eigenlijk op het kaartje te staan
Met de Albert Heijn ernaast op komst (ex-Konmar) is dat niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij kan er best vaker een trein stoppen
Een supermarkt met een eigen NSArriva station!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Met de Albert Heijn ernaast op komst (ex-Konmar) is dat niet eens zo'n slecht idee
Volgens mij werden de Konmars overgenomen door of Jumbo of Albert Heijn... maar c1000 is ook best hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
off topic: Kan dat niet beter een c1000 worden, dit omdat er al een albert heyn redelijk dicht in de buurt gevestigd is?
Ja vond dat al vreemd, heb er ook ergens nog een picca van, de groene wad 3222, met aan 1 kant onderaan de kop geel... lijkt wel alsof dat vervangen is ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
On topic: De 3222, de groene wadsloper ziet er aan een kant er slecht uit. De noordned logo's zijn verwijderd en daardoor is het geel natuurlijk weer deels zichtbaar. Ook was de trein nogal smerig aan de buitenkant. Wat me opviel was dat het maar aan een kant was. De andere kant zag er veel schoner uit, al waren daar ook de noordned logo's verwijderd.
't Kan ook dat de groene sticker daar ontbreekt. Onder dat groen zit nog gewoon het NS-geel. En opnieuw beplakken doen ze niet, met de GTW's in aantocht. Sterker nog: volgens mij wassen ze ze ook niet meer...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja vond dat al vreemd, heb er ook ergens nog een picca van, de groene wad 3222, met aan 1 kant onderaan de kop geel... lijkt wel alsof dat vervangen is ofzo
Niet eens een stationsnaambordjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ontopic dan maar weer eens een linkje naar mijn foto's van het desbetreffende station
Dan gaan we dat makenquote:
Was het je btw ook al opgevallen dat de 3222 een gele kap weer heeft ipv een groene?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
off topic: Kan dat niet beter een c1000 worden, dit omdat er al een albert heyn redelijk dicht in de buurt gevestigd is?
On topic: De 3222, de groene wadsloper ziet er aan een kant er slecht uit. De noordned logo's zijn verwijderd en daardoor is het geel natuurlijk weer deels zichtbaar. Ook was de trein nogal smerig aan de buitenkant. Wat me opviel was dat het maar aan een kant was. De andere kant zag er veel schoner uit, al waren daar ook de noordned logo's verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |