quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
*gniffel*
Die is wel heel erg onder de gordel.![]()
Zó schattigquote:
Ken je de termen understatement en bescheidenheid ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:19 schreef Faithy het volgende:
[..]wat ben jij eerlijk zeg..
de meeste mannen scheppen juist zo op over de grootte van hun penis
Ik vind die avatar van je anders niet zo verkeerd ... Voert zij mensen op bestelling .. ?quote:
zoals sommige vrouwen doen opscheppen over hun IQquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:19 schreef Faithy het volgende:
[..]wat ben jij eerlijk zeg..
de meeste mannen scheppen juist zo op over de grootte van hun penis
Je vergeet EQ, vinden ze vaak nog belangrijker ook ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zoals sommige vrouwen doen opscheppen over hun IQ![]()
Of tieten en daar de nodige opvulling bij gebruiken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gebruiken ze alleen maar om je een probleem aan te pratenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je vergeet EQ, vinden ze vaak nog belangrijker ook ..
Volgens mij vinden er nog altijd meer borstvergrotingen plaats dan penisverlengingen ...
Begin nou niet over vrouwen en praten, Mercy ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gebruiken ze alleen maar om je een probleem aan te praten![]()
Grote lul is alleen maar leuk voor het genot van vrouwen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:31 schreef kratjuh het volgende:
Volgens mij vinden er nog altijd meer borstvergrotingen plaats dan penisverlengingen ...
maar ik ben ook heel slimquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vind ik zo oneerlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of tieten en daar de nodige opvulling bij gebruiken.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Begin nou niet over vrouwen en praten, Mercy ...
Gelukkig niet meegemaakt maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vind ik zo oneerlijk![]()
denk je in de kroeg een mooie dame met grote tieten versiert te hebben kom je bij ze thuis, en net als ze het bed instappen, hebben ze die tieten ineens uitgetrokken,lig je daar naar zo'n gewatteerde plank te kijken
en dan vinden ze het nog vreemd als je ineens geen zin meer heb
![]()
...en die niet zeuren over bierbuikjes en of hun kont niet te dik lijkt in die broek ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Mannen willen gewoon een slanke domme bimbo met licht nymfomane trekjes.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gelukkig niet meegemaakt maar [afbeelding]
Of zit je in de kroeg, denk je sjans te hebben, is ze scheel ... Moet je kiezen uit 4 ogen om naar te kijken ...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
denk je in de kroeg een mooie dame met grote tieten versiert te hebben kom je bij ze thuis, en net als ze het bed instappen, hebben ze die tieten ineens uitgetrokken,lig je daar naar zo'n gewatteerde plank te kijken
![]()
ah, vandaar dat ik nog vrijgezel benquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
dat ben je ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en als je dan maar de middenweg kiest ben je een sexist
![]()
tja wat moet je zeggen op een hoop onzinquote:
ik ben slim, niet slank, en ben geen nymphomanequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Welke van de drie trekjes betreft het.
Bummer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben slim, niet slank, en ben geen nymphomane
Nou dan.Dus je gaat je zelf hier niet naar beneden zitten te halenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben slim, niet slank, en ben geen nymphomane
wie zijn de drie? want aan 1tje schort er dan wat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou dan.Dus je gaat je zelf hier niet naar beneden zitten te halen.
Want alle drie is niks mis mee.
jij vind echt alles goed he ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou dan.Dus je gaat je zelf hier niet naar beneden zitten te halen.
Want alle drie is niks mis mee.
Jeuh faithy maakt een kans!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij vind echt alles goed he ?als het maar een vrouw is
![]()
Wijze uitspraak Rausquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
tja wat moet je zeggen op een hoop onzin![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Nee,maar ik heb er wel een hekel aan als mensen zichzelf in een underdog positie plaatsen.Iedereen heeft goeie kanten,alleen zullen die van jou anders zijn als die van mij,maar daarom is de een niks meer of minder dan de anderquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
restecp!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Rausdouwer het volgende:
GVD ik moet aan het infuus, ik heb vanmorgen al 106 orders ingeklopt.![]()
Hey Rietjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Rausdouwer het volgende:
ik maak genoeg kans hoorquote:
Ze doen het zelf hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,maar ik heb er wel een hekel aan als mensen zichzelf in een underdog positie plaatsen.
Ofwel je bent een behoorlijke stuntel op liefdesgebied?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik maak genoeg kans hoor![]()
alleen ben ik zo iemand die verliefd is terwijl het niet wederzijds is, en er weer andere mensen verliefd zijn op haar, terwijl zij hen dan weer niet leuk vindt
Persoonlijke keuzes moet je ten alle tijde respecteren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,dat weet ik,en dat vindt ik jammer.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
dam'n wat ben jij genaaid zeg![]()
ik hoop voor je dat je het wel lekker vond![]()
Infuusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Rausdouwer het volgende:
wat een laffe manier om die lieve Richard een blauwtje te laten lopen zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik maak genoeg kans hoor![]()
alleen ben ik zo iemand die verliefd is terwijl het niet wederzijds is, en er weer andere mensen verliefd zijn op haar, terwijl zij hen dan weer niet leuk vindt
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat een laffe manier om die lieve Richard een blauwtje te laten lopen zeg![]()
noem het 'onfortuinlijk'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ofwel je bent een behoorlijke stuntel op liefdesgebied?![]()
[..]
Jij wil helemaal niet weten wat ik daar van vind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk kan je 's ochtends bijlezen... tjek deze artistiek verantwoorde foto![]()
[afbeelding]
[..]
Ook goed maar ondertussen sta je nog steeds droog.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet weten wat ik daar van vind.
Heb je helemaal gelijk in,alleen vindt ik het jammer als mensen zich in een positie manoeuvreren waar ze vervolgens nog maar lastig uit kunnen komen,en als ze over een tijdje dan een motorrijbewijs heeft en wel serieus wil gaan posten wordt het met een lachertje afgedaan,want ze is nooit serieus geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Persoonlijke keuzes moet je ten alle tijde respecteren.![]()
wie zegt dat ik droog staquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook goed maar ondertussen sta je nog steeds droog.![]()
Als ik vroeger een blauwtje liep lag het ook nooit aan mij.
![]()
Je nodigt zelf vreemde mannen uit om aan de drank te gaan.quote:
Pronto?quote:
Geen domme bimbo'squote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
De Fok!MC is dan ook zo'n serieuze reeks..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in,alleen vindt ik het jammer als mensen zich in een positie manoeuvreren waar ze vervolgens nog maar lastig uit kunnen komen,en als ze over een tijdje dan een motorrijbewijs heeft en wel serieus wil gaan posten wordt het met een lachertje afgedaan,want ze is nooit serieus geweest.
Ik voel me ook niet geroepen om mensen te gaan beschermen,dat doen ze maar lekker zelf.
richardgie moet nu echt naar z'n werk.Kijk vanavond wel hoe deze discussie afgelopen is.
shit, heb je me nog door ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je nodigt zelf vreemde mannen uit om aan de drank te gaan.![]()
Hier betekent dat nog altijd: "Ik wil neuken maar we gaan ons eerst bezatten zodat ik de drank de schuld kan geven als het de volgende ochtend tegenvalt."![]()
Was ook wel een hele doorzichtige poging.quote:
Dikke tieten!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen zijn al jaren geen mysterieus wezen meer hoor, Eucalypta ..quote:
hm.. shit... ik dacht dat ik onvoorspelbaar wasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was ook wel een hele doorzichtige poging.![]()
Not impressedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
Ik ben dom, ben dun en heb weinig tits![]()
EN HET SCHEELT ME GEEN REET WEET JEwant die heb ik wel!
![]()
[afbeelding]
Tits boeit niet, koken en aftrekken doe je met je handen en die mond heeft ook een veel betere functie ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
![]()
[afbeelding]
Fat ass and no tits.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
![]()
[afbeelding]
Wie zegt dat ik jou wilde neuken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:42 schreef Faithy het volgende:
hm.. shit... ik dacht dat ik onvoorspelbaar was
nou ja.. ik neuk toch geen bezette mannen![]()
![]()
maar ik vind je wel lief hoor![]()
Kakelen kakelen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tits boeit niet, koken en aftrekken doe je met je handen en die mond heeft ook een veel betere functie ...
Kont is belangrijk anders prikken die botten zo ...
ik hoop dat je dat niet wilde doen iigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou wilde neuken?![]()
Je bood drank aan eucalypta...![]()
Vol stouwen met siliconenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tits kunnen altijd nog wat worden .. Gewoon heel hard op het tuutje blazen ...
We moeten toch eerst oordelen hè, post maar eens naaktfoto's. Ijsmeis heeft het ook gedaan!!!111quote:
Wie houdt het dan ook in zijn mond !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Praten met volle mond is onbeleefd ja, heb je geen opvoeding gehad ofzo
Kun je niet tegen een beetje concurrentie ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:50 schreef Faithy het volgende:
't is overigens nu meer een men-women catfight
neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een beetje concurrentie ?
Je kan ook naakt poseren op de webcam.. wat is je msn?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef -XX- het volgende:
Ik heb geen naaktfoto's!![]()
![]()
![]()
Ik zat net buitenmet een stukje brood op me benen
Vliegt er ineens zon vogelbeest op me schoot!
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kan ook naakt poseren op de webcam.. wat is je msn?![]()
Naakt ?quote:
:^quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef kratjuh het volgende:
En weer terug
Typisch vrouwen he .. Eindelijk diepgang in het gesprek en dan maar zeggen dat het een hoop onzin is als ze het eigenlijk gewoon niet snappen ...
Niet helemaal!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Naakt ?
Wel vaker gehoord dat vrouwen ongedierte aantrekken maar dat het ook op vogels werkt ...
Gewoon slikken idd.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon slikken idd.
Jij komt er wel.![]()
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon slikken idd.
Jij komt er wel.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon slikken idd.
Jij komt er wel.![]()
Een vrouw die het met mij eens is?quote:
noem jij elke leuter die vastzit aan een man 'Tarzan' of alleen die van jezelf?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jezelf behelpen met een Tarzan is toch gewoon droog staan hoor![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jezelf behelpen met een Tarzan is toch gewoon droog staan hoor![]()
Wat zijn jullie hard voor Faithyquote:
Nee joh, dat is gewoon weer zo iemand die denkt taktiek en strategie te hebben ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een vrouw die het met mij eens is?
*confused*
Ben je een omgebouwde ofzo?![]()
juist nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie hard voor Faithy![]()
![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een vrouw die het met mij eens is?
*confused*
Ben je een omgebouwde ofzo?![]()
die ruiken minder hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Naakt ?
Wel vaker gehoord dat vrouwen ongedierte aantrekken maar dat het ook op vogels werkt ...
Nog maar 4 uurtjes!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Faithy het volgende:vrijdagmiddag
shit, vergeten die kloon aan te maken
Nepperds. Puur natuur moeten ze zijn!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog nietBen nog aan het sparen voor silicionen!
![]()
Haaaajjquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Mensen.... jullie lullen teveel
middag![]()
Ik ben gewoon eerlijk en oprecht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie hard voor Faithy![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nepperds. Puur natuur moeten ze zijn!![]()
Sparen ? Bezuinig je op eten zeker ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog nietBen nog aan het sparen voor silicionen!
![]()
slik jij het nepzaad dat uit je van siliconengemaakte Tarzan komt door?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:10 schreef Makster het volgende:
Ik lees, Slikken, Tarzan, Zaad en ik snap er niks van![]()
Waarom heb ik me nog niet gemengd in deze uiterst interessante discussie
nee alleen dat ding wat op jouw nachtkastje ligt heet zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
noem jij elke leuter die vastzit aan een man 'Tarzan' of alleen die van jezelf?
Omdat het boven jouw niveau is Sjaak.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:10 schreef Makster het volgende:
Waarom heb ik me nog niet gemengd in deze uiterst interessante discussie
sinds wanneer weet jij wat er op mijn nachtkastje ligtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee alleen dat ding wat op jouw nachtkastje ligt heet zo![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sparen ? Bezuinig je op eten zeker ?
Slikken kreng, dan komen die vetbulten vanzelf wel ...
Nee heerlijk van die harde ballen die bijna niet meebewegen als je je stinkende best op zo'n mokkel ligt te doen.quote:
Je eigen vingers noemen we doorgaans ook geen 'man' ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
sinds wanneer weet jij wat er op mijn nachtkastje ligt
en serieus: ik heb dus GEEN Tarzan of iets soortgelijks![]()
de klanten database van Christine le Duc zegt toch totaal iets andersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
sinds wanneer weet jij wat er op mijn nachtkastje ligt
en serieus: ik heb dus GEEN Tarzan of iets soortgelijks![]()
Je hebt de deluxe!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
slik jij het nepzaad dat uit je van siliconengemaakte Tarzan komt door?
Kom maar langs, ik organiseer vanavond een cumfiesta en jij bent de speciale gast ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
@ the wrong place
![]()
WoehoehhhIk wil feesten!
![]()
HEB Je een danspaalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik organiseer vanavond een cumfiesta en jij bent de speciale gast ...
Ik slik alles, zelfs haringquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
slik jij het nepzaad dat uit je van siliconengemaakte Tarzan komt door?
echt mannelijke handen heb ik niet nee...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je eigen vingers noemen we doorgaans ook geen 'man' ..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik organiseer vanavond een cumfiesta en jij bent de speciale gast ...
De beer uit Lemmer Friesland.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik wel. Een heeeeeele grote. You can't handle that one baby![]()
Paaldansen is geen ander woord voor gruwlijk hard door een stokbrood in je brievenbus genomen worden, madam ..quote:
Ik slinger die hele paal aan stukkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik wel. Een heeeeeele grote. You can't handle that one baby![]()
Echt niet, daar ben je niet vrouw genoeg voorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik slinger die hele paal aan stukken [afbeelding]
Gratis af te halen: Tarzan, zgan. Inclusief batterijen en SOA.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:16 schreef -XX- het volgende:
Op me werk had ik zon tarzan gevonden [afbeelding] HAHA als er na 1 jaar niet op gereageerd is, mag ik het hebben [afbeelding] JEEJ [afbeelding] ???![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik siliconen heb welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Echt niet, daar ben je niet vrouw genoeg voor![]()
Dan moeten we je niet meer hoor.quote:
Daarom sla ik Frankrijk over!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Paaldansen is geen ander woord voor gruwlijk hard door een stokbrood in je brievenbus genomen worden, madam ..
Twee lompen kunstvet maakt je nog geen vrouw, daarvoor moet je eerst de pijpbeurt aan Maarten geven ..quote:
Dat zou ik niet eens willen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moeten we je niet meer hoor.![]()
Niet dat het nu iets gaat worden....![]()
Wanneer, waar hoellaatquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Okee. Zullen we maar vast een afspraak maken dan?
Ik bedoel, opzouten hoer!
Zie je wel, vroeg of laat komt de aap uit de doos ..quote:
Zondag? Haal je persoonlijk op, mits je een helm hebtquote:
Chocolade!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zie je wel, vroeg of laat komt de aap uit de doos ..
Wat is je tarief tegenwoordig, of accepteer je geen ChocoPrince meer?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zie je wel, vroeg of laat komt de aap uit de doos ..
Wat is je tarief tegenwoordig, of accepteer je geen ChocoPrince Breezah's meer?
jij vind het dus niet erg om straks tegen een adams appel aan te kijken ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zondag? Haal je persoonlijk op, mits je een helm hebt
Kuchel.. ik bedoel, ik hoor het wel wanneer je een verbouwing ondergaan hebt![]()
Bungelt er iets tussen haar benen.. hmm..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij vind het dus niet erg om straks tegen een adams appel aan te kijken ?![]()
Je wordt niet betaald om te Forummen ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
190 pas
post 's door!
stomme mensen hier die alsmaar binnen lopen om te vragen of hun rekening geblokkeerd is
kan niet eens rustig Forummen
Idd, je wordt betaald om te slikkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je wordt niet betaald om te Forummen ...
En het gaat hier over sex, not a fucking great combination.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Faithy het volgende:
oh nee, daar is OPM weer, pas op!
Die zit er voor de stimulatie van de eikelrand.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij vind het dus niet erg om straks tegen een adams appel aan te kijken ?![]()
Ik moet je ook alles uitleggen he ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Idd, je wordt opgedragen om te slikken![]()
De voorkant van de trein is/gaat* harder, wen er maar aan meiske, mannen zijn altijd hard ..quote:
ja een PAALquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bungelt er iets tussen haar benen.. hmm..![]()
zeik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef worldpimber het volgende:
Mensen ... niveau?? [afbeelding]
Waar is Raus als ze de beesten moet temmen? [afbeelding]
Die omgebouwden moeten ook altijd meteen overdrijven, paaltje is het nog steeds.quote:
ik denk eerder een harde sponsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die omgebouwden moeten ook altijd meteen overdrijven, paaltje is het nog steeds.![]()
Punaises vallen niet in de categorie 'paal' ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die omgebouwden moeten ook altijd meteen overdrijven, paaltje is het nog steeds.![]()
Denk je dat deze losgebroken beestebende nog te temmen valtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef worldpimber het volgende:
Mensen ... niveau?? [afbeelding]
Waar is Raus als ze de beesten moet temmen? [afbeelding]
Idd alles namaak maar ze zijn er nog trots op ook......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
Alles om er maar bij te horen, die transjes ..
Plastic fantastic!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik haat nep.
"Ik voel me op en top vrouw!"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd alles namaak maar ze zijn er nog trots op ook......![]()
vrouwen zijn maar rare wezens hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Ik voel me op en top vrouw!"
Zijn zeker die steken in je kunstdoos waardoor het lijkt alsof je 24 uur genomen wordt
Ze laten er toch een fleshlight inzetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn zeker die steken in je kunstdoos waardoor het lijkt alsof je 24 uur genomen wordt
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Faithy het volgende:
oh nee, daar is OPM weer, pas op!
Enoughquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet alleen voor Faithy .. En wat weet jij van harde dingen af ?
Gatverdammequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik vertrouw niets dat een week lang bloedt en niet doodgaat ...
© South Park
Heel matig postje.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
*knip
En jij uit je Water Closet ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Enough![]()
[..]
Gatverdamme
Kratjuh comes out of the closet
Vrouw![]()
Matig genoeg voor een reactie blijkbaarquote:
*gniffelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En jij uit je Water Closet ?
Als grote mensen praten houd jij je mond, ja !
Dat is puur reflex ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Matig genoeg voor een reactie blijkbaar![]()
Ssstquote:*gniffel
Ukkie![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik snap het geleuter eigenlijk niet zo? Als jullie zo veel frustraties jegens vrouwen hebben, waarom kruipen jullie er dan zo graag op?![]()
![]()
Ik weet nog wel een paar leuke parkjes waar jullie je als mannen onder elkaar prima kunnen vermaken!![]()
mannen en hun problemen... zucht... uren kunnen ze lullenquote:
Temptation Islandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik snap het geleuter eigenlijk niet zo? Als jullie zo veel frustraties jegens vrouwen hebben, waarom kruipen jullie er dan zo graag op?![]()
![]()
Ik weet nog wel een paar leuke parkjes waar jullie je als mannen onder elkaar prima kunnen vermaken!![]()
Ik weet zeker dat jij het ook niet fijn vindt om keihard in je poepertje genomen te worden dus wij ook niet ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
dan zijn we doofquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
mannen en hun problemen... zucht... uren kunnen ze lullen![]()
ja dan ineens wel he, maar als je ze nodig hebt dan houden ze het geen uren vol![]()
ah jammer dus jij bent nooit gespot?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij het ook niet fijn vindt om keihard in je poepertje genomen te worden dus wij ook niet ..
Aha ik leer nog wat bij, zijn Indiërs de enige echte mannen met lullenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waar kwam dat ook alweer vandaan ? Oost-Indië ?
Dat heet een gezonde hetero zijn ... En over je g-spot wil ik niks weten, dat mag Mercy uitzoeken .. Tja zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen maar dat snap je toch niet ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ah jammer dus jij bent nooit gespot?![]()
en dichter bij huis, en daar wordt ook wel eens gefilmdquote:
wie snapt het niet? g-spot zit bij mannen in de kont, niet bij vrouwen (of in ieder geval de beste toegang tot)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat heet een gezonde hetero zijn ... En over je g-spot wil ik niks weten, dat mag Mercy uitzoeken .. Tja zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen maar dat snap je toch niet ...
en kopkaas moet ook periodiek verwijdert worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er zal toch iemand moeten afwassen
![]()
Och arme, je weet je eigen g-spot niet eens ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
wie snapt het niet? g-spot zit bij mannen in de kont, niet bij vrouwen (of in ieder geval de beste toegang tot)![]()
trouwens, hier is een speciale afdeling voor op fok - hier mogen we ook over motoren praten![]()
Je moet die snollen hier ook niet anders behandelen als buiten de MC.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en toch is de FOK-MC best vrouwvriendelijk hoor![]()
Vrouwen vinden eerlijkheid toch altijd zo belangrijk?quote:er word totaal geen blad voor de mond genomen![]()
mooi, dan kunnen de mannen mooi uitlaatje happen, als ik ze allemaal achter mij laatquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en toch is de FOK-MC best vrouwvriendelijk hoor![]()
er word totaal geen blad voor de mond genomen![]()
Blijf dan ook 's van die bruine bonen af, lekker luchtje op, mondje dicht en misschien dat we dan wel in je buurt willen zijn ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
mooi, dan kunnen de mannen mooi uitlaatje happen, als ik ze allemaal achter mij laat![]()
zij hoeft hem ook niet weten te vinden, dat is mijn taakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och arme, je weet je eigen g-spot niet eens ...
Maar meer on-topic dan: Wanneer doet Mercy weer 's z'n zuiger in je cilinder om je kleppen weer 's goed door te smeren met een hoog toerental ?
Misschien zeur je dan wat minder ..
hee kistje, kijk adners eens even op googlequote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och arme, je weet je eigen g-spot niet eens ...
Maar meer on-topic dan: Wanneer doet Mercy weer 's z'n zuiger in je cilinder om je kleppen weer 's goed door te smeren met een hoog toerental ?
Misschien zeur je dan wat minder ..
Volgens mij hoog tijd dat ze weer 's gesmeerd wordt, d'r g-spot piept nogal luid ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zij hoeft hem ook niet weten te vinden, dat is mijn taak![]()
en mijn G-spot is niet voor niets verborgen![]()
Google is voor vrouwen, en zooo 2005 ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hee kistje, kijk adners eens even op google(oh ja onder 'g-spot bij vrouwen' en 'g-spot bij mannen')
idd kostbare machines moet je goed onderhouden![]()
en gelukkig is Mercy best technisch
![]()
hm gaat de liefde van chili con carne bij jou niet door de maag?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Blijf dan ook 's van die bruine bonen af, lekker luchtje op, mondje dicht en misschien dat we dan wel in je buurt willen zijn ...
Onze liefde gaat ergens anders doorheen....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hm gaat de liefde van chili con carne bij jou niet door de maag?![]()
net een kawasaki he? wel erg veel onderhoud nodig!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij hoog tijd dat ze weer 's gesmeerd wordt, d'r g-spot piept nogal luid ..
Hollander, help die mannen nou eens!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Onze liefde gaat ergens anders doorheen....![]()
Tja die Kawasaki onderhoud ik met liefde ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
net een kawasaki he? wel erg veel onderhoud nodig!![]()
Wat ben je ook een doos, dat noemt de rest van de wereld de prostaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hee kistje, kijk adners eens even op google(oh ja onder 'g-spot bij vrouwen' en 'g-spot bij mannen')
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Vrouwen, 'help' die mannen nou eens!![]()
Waarmee? Ze hebben zelf handen om te trekken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hollander, help die mannen nou eens!![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja die Kawasaki onderhoud ik met liefde ...
Piepende geluiden is toch wel een teken van verwaarlozing en een gedragsprobleem ..
Het is idd net een sybian op wielen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:09 schreef RB het volgende:
Wat is het toch lekker om op een de vrouw motor te rijden![]()
Het trilt en stampt en vraagt brullend om harder te gaan![]()
ik zei ook al 'beter gezegd, de beste toegang tot...' beter lezen dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een doos, dat noemt de rest van de wereld de prostaat.![]()
Ga jij nou maar lekker aan Martie zijn prostaatje kietelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik zei ook al 'beter gezegd, de beste toegang tot...' beter lezen dus![]()
Als je ze regelmatig smeert piepen ze niet, trekken ze harder en kun je er veel langer op rijden ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je moet ze ook niet verslijten met poetsen maar met rijden
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker aan Martie zijn prostaatje kietelen.![]()
ik heb daar wel eens filmpjes van gezien, je snapt niet wat vrouwen daar nou aan vindenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is idd net een sybian op wielen.
maar dan gaan ze veel te lang meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je ze regelmatig smeert piepen ze niet, trekken ze harder en kun je er veel langer op rijden ..
Reden ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar dan gaan ze veel te lang meeje moet wel een reden hebben om steeds een nieuwe te nemen
![]()
ik heb al laten weten dat we het hier ook over motoren mogen hebben in tegenstelling tot een andere sectie van fokquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Samenvatting:
Tieten, sileconen, palen, slikken, tarzan, nog meer slikken, zaad, enz...![]()
* koffiekoekje kijkt nog even in welk topic hij nou eigenlijk is beland...
Mannen hebben geen gspot.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
als je het niet kan winnen moet je niet mij erbij halen![]()
Dunno maar sommigen schijnen het inderdaad lekker te vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb daar wel eens filmpjes van gezien, je snapt niet wat vrouwen daar nou aan vinden![]()
Fok! Motorclub [- SC Deel 487 -] Mét of zonder catfights?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Samenvatting:
Tieten, sileconen, palen, slikken, tarzan, nog meer slikken, zaad, enz...![]()
* koffiekoekje kijkt nog even in welk topic hij nou eigenlijk is beland...
Bij zulke degelijke modellen die fijn rijden is dat niet logischquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Reden ?
Dan zeg je toch gewoon dat je op deze bent uitgekeken en een jonger model met minder kilometers wilt ..
Sommige mensen vinden het ook lekker om met hun hoofd tegen de muur te slaan ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dunno maar sommigen schijnen het inderdaad lekker te vinden.
Hey Rausquote:
Zo'n geniaal apparaat staat bij ons nu ook in de tuinquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb al laten weten dat we het hier ook over motoren mogen hebben in tegenstelling tot een andere sectie van fokmaar de mannen hier lezen vandaag selectief.
![]()
het is vandaag "casual Friday"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Fok! Motorclub [- SC Deel 487 -] Mét of zonder catfights?
Je zit wel goed, als het goed is...
Ik heb mijn oranje shirt aan vandaagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is vandaag "casual Friday"![]()
haitian shirt![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo'n geniaal apparaat staat bij ons nu ook in de tuin
op dit moment zijn er geen mega-actiesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het ook lekker om met hun hoofd tegen de muur te slaan ...
[..]
Hey Raus
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rood/geel/zwarte Sybianmet 100PK
Daarom heb ik ook geen bord met de naam van een supermarkt op de gevel prijken .. Vrouwen en winkelen ... Verschrikkelijk ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
op dit moment zijn er geen mega-acties![]()
en waar heb je het nu over?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je ze regelmatig smeert piepen ze niet, trekken ze harder en kun je er veel langer op rijden ..
Neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rood/geel/zwarte Sybianmet 100PK
Arghquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee
Een susuki Van Van [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]