quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
*gniffel*
Die is wel heel erg onder de gordel.![]()
Zó schattigquote:
Ken je de termen understatement en bescheidenheid ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:19 schreef Faithy het volgende:
[..]wat ben jij eerlijk zeg..
de meeste mannen scheppen juist zo op over de grootte van hun penis
Ik vind die avatar van je anders niet zo verkeerd ... Voert zij mensen op bestelling .. ?quote:
zoals sommige vrouwen doen opscheppen over hun IQquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:19 schreef Faithy het volgende:
[..]wat ben jij eerlijk zeg..
de meeste mannen scheppen juist zo op over de grootte van hun penis
Je vergeet EQ, vinden ze vaak nog belangrijker ook ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zoals sommige vrouwen doen opscheppen over hun IQ![]()
Of tieten en daar de nodige opvulling bij gebruiken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gebruiken ze alleen maar om je een probleem aan te pratenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je vergeet EQ, vinden ze vaak nog belangrijker ook ..
Volgens mij vinden er nog altijd meer borstvergrotingen plaats dan penisverlengingen ...
Begin nou niet over vrouwen en praten, Mercy ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gebruiken ze alleen maar om je een probleem aan te praten![]()
Grote lul is alleen maar leuk voor het genot van vrouwen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:31 schreef kratjuh het volgende:
Volgens mij vinden er nog altijd meer borstvergrotingen plaats dan penisverlengingen ...
maar ik ben ook heel slimquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vind ik zo oneerlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of tieten en daar de nodige opvulling bij gebruiken.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Begin nou niet over vrouwen en praten, Mercy ...
Gelukkig niet meegemaakt maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vind ik zo oneerlijk![]()
denk je in de kroeg een mooie dame met grote tieten versiert te hebben kom je bij ze thuis, en net als ze het bed instappen, hebben ze die tieten ineens uitgetrokken,lig je daar naar zo'n gewatteerde plank te kijken
en dan vinden ze het nog vreemd als je ineens geen zin meer heb
![]()
...en die niet zeuren over bierbuikjes en of hun kont niet te dik lijkt in die broek ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Mannen willen gewoon een slanke domme bimbo met licht nymfomane trekjes.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gelukkig niet meegemaakt maar [afbeelding]
Of zit je in de kroeg, denk je sjans te hebben, is ze scheel ... Moet je kiezen uit 4 ogen om naar te kijken ...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
denk je in de kroeg een mooie dame met grote tieten versiert te hebben kom je bij ze thuis, en net als ze het bed instappen, hebben ze die tieten ineens uitgetrokken,lig je daar naar zo'n gewatteerde plank te kijken
![]()
ah, vandaar dat ik nog vrijgezel benquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
dat ben je ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en als je dan maar de middenweg kiest ben je een sexist
![]()
tja wat moet je zeggen op een hoop onzinquote:
ik ben slim, niet slank, en ben geen nymphomanequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Welke van de drie trekjes betreft het.
Bummer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben slim, niet slank, en ben geen nymphomane
Nou dan.Dus je gaat je zelf hier niet naar beneden zitten te halenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben slim, niet slank, en ben geen nymphomane
wie zijn de drie? want aan 1tje schort er dan wat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou dan.Dus je gaat je zelf hier niet naar beneden zitten te halen.
Want alle drie is niks mis mee.
jij vind echt alles goed he ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou dan.Dus je gaat je zelf hier niet naar beneden zitten te halen.
Want alle drie is niks mis mee.
Jeuh faithy maakt een kans!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij vind echt alles goed he ?als het maar een vrouw is
![]()
Wijze uitspraak Rausquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
tja wat moet je zeggen op een hoop onzin![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Nee,maar ik heb er wel een hekel aan als mensen zichzelf in een underdog positie plaatsen.Iedereen heeft goeie kanten,alleen zullen die van jou anders zijn als die van mij,maar daarom is de een niks meer of minder dan de anderquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
restecp!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Rausdouwer het volgende:
GVD ik moet aan het infuus, ik heb vanmorgen al 106 orders ingeklopt.![]()
Hey Rietjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Rausdouwer het volgende:
ik maak genoeg kans hoorquote:
Ze doen het zelf hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,maar ik heb er wel een hekel aan als mensen zichzelf in een underdog positie plaatsen.
Ofwel je bent een behoorlijke stuntel op liefdesgebied?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik maak genoeg kans hoor![]()
alleen ben ik zo iemand die verliefd is terwijl het niet wederzijds is, en er weer andere mensen verliefd zijn op haar, terwijl zij hen dan weer niet leuk vindt
Persoonlijke keuzes moet je ten alle tijde respecteren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,dat weet ik,en dat vindt ik jammer.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
dam'n wat ben jij genaaid zeg![]()
ik hoop voor je dat je het wel lekker vond![]()
Infuusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Rausdouwer het volgende:
wat een laffe manier om die lieve Richard een blauwtje te laten lopen zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik maak genoeg kans hoor![]()
alleen ben ik zo iemand die verliefd is terwijl het niet wederzijds is, en er weer andere mensen verliefd zijn op haar, terwijl zij hen dan weer niet leuk vindt
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat een laffe manier om die lieve Richard een blauwtje te laten lopen zeg![]()
noem het 'onfortuinlijk'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ofwel je bent een behoorlijke stuntel op liefdesgebied?![]()
[..]
Jij wil helemaal niet weten wat ik daar van vind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk kan je 's ochtends bijlezen... tjek deze artistiek verantwoorde foto![]()
[afbeelding]
[..]
Ook goed maar ondertussen sta je nog steeds droog.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet weten wat ik daar van vind.
Heb je helemaal gelijk in,alleen vindt ik het jammer als mensen zich in een positie manoeuvreren waar ze vervolgens nog maar lastig uit kunnen komen,en als ze over een tijdje dan een motorrijbewijs heeft en wel serieus wil gaan posten wordt het met een lachertje afgedaan,want ze is nooit serieus geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Persoonlijke keuzes moet je ten alle tijde respecteren.![]()
wie zegt dat ik droog staquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook goed maar ondertussen sta je nog steeds droog.![]()
Als ik vroeger een blauwtje liep lag het ook nooit aan mij.
![]()
Je nodigt zelf vreemde mannen uit om aan de drank te gaan.quote:
Pronto?quote:
Geen domme bimbo'squote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
De Fok!MC is dan ook zo'n serieuze reeks..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in,alleen vindt ik het jammer als mensen zich in een positie manoeuvreren waar ze vervolgens nog maar lastig uit kunnen komen,en als ze over een tijdje dan een motorrijbewijs heeft en wel serieus wil gaan posten wordt het met een lachertje afgedaan,want ze is nooit serieus geweest.
Ik voel me ook niet geroepen om mensen te gaan beschermen,dat doen ze maar lekker zelf.
richardgie moet nu echt naar z'n werk.Kijk vanavond wel hoe deze discussie afgelopen is.
shit, heb je me nog door ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je nodigt zelf vreemde mannen uit om aan de drank te gaan.![]()
Hier betekent dat nog altijd: "Ik wil neuken maar we gaan ons eerst bezatten zodat ik de drank de schuld kan geven als het de volgende ochtend tegenvalt."![]()
Was ook wel een hele doorzichtige poging.quote:
Dikke tieten!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen zijn al jaren geen mysterieus wezen meer hoor, Eucalypta ..quote:
hm.. shit... ik dacht dat ik onvoorspelbaar wasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was ook wel een hele doorzichtige poging.![]()
Not impressedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
Ik ben dom, ben dun en heb weinig tits![]()
EN HET SCHEELT ME GEEN REET WEET JEwant die heb ik wel!
![]()
[afbeelding]
Tits boeit niet, koken en aftrekken doe je met je handen en die mond heeft ook een veel betere functie ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
![]()
[afbeelding]
Fat ass and no tits.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
![]()
[afbeelding]
Wie zegt dat ik jou wilde neuken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:42 schreef Faithy het volgende:
hm.. shit... ik dacht dat ik onvoorspelbaar was
nou ja.. ik neuk toch geen bezette mannen![]()
![]()
maar ik vind je wel lief hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |