quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
*gniffel*
Die is wel heel erg onder de gordel.![]()
Zó schattigquote:
Ken je de termen understatement en bescheidenheid ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:19 schreef Faithy het volgende:
[..]wat ben jij eerlijk zeg..
de meeste mannen scheppen juist zo op over de grootte van hun penis
Ik vind die avatar van je anders niet zo verkeerd ... Voert zij mensen op bestelling .. ?quote:
zoals sommige vrouwen doen opscheppen over hun IQquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:19 schreef Faithy het volgende:
[..]wat ben jij eerlijk zeg..
de meeste mannen scheppen juist zo op over de grootte van hun penis
Je vergeet EQ, vinden ze vaak nog belangrijker ook ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zoals sommige vrouwen doen opscheppen over hun IQ![]()
Of tieten en daar de nodige opvulling bij gebruiken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gebruiken ze alleen maar om je een probleem aan te pratenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je vergeet EQ, vinden ze vaak nog belangrijker ook ..
Volgens mij vinden er nog altijd meer borstvergrotingen plaats dan penisverlengingen ...
Begin nou niet over vrouwen en praten, Mercy ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gebruiken ze alleen maar om je een probleem aan te praten![]()
Grote lul is alleen maar leuk voor het genot van vrouwen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:31 schreef kratjuh het volgende:
Volgens mij vinden er nog altijd meer borstvergrotingen plaats dan penisverlengingen ...
maar ik ben ook heel slimquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vind ik zo oneerlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of tieten en daar de nodige opvulling bij gebruiken.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Begin nou niet over vrouwen en praten, Mercy ...
Gelukkig niet meegemaakt maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vind ik zo oneerlijk![]()
denk je in de kroeg een mooie dame met grote tieten versiert te hebben kom je bij ze thuis, en net als ze het bed instappen, hebben ze die tieten ineens uitgetrokken,lig je daar naar zo'n gewatteerde plank te kijken
en dan vinden ze het nog vreemd als je ineens geen zin meer heb
![]()
...en die niet zeuren over bierbuikjes en of hun kont niet te dik lijkt in die broek ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Mannen willen gewoon een slanke domme bimbo met licht nymfomane trekjes.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gelukkig niet meegemaakt maar [afbeelding]
Of zit je in de kroeg, denk je sjans te hebben, is ze scheel ... Moet je kiezen uit 4 ogen om naar te kijken ...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat vind ik zo oneerlijk![]()
denk je in de kroeg een mooie dame met grote tieten versiert te hebben kom je bij ze thuis, en net als ze het bed instappen, hebben ze die tieten ineens uitgetrokken,lig je daar naar zo'n gewatteerde plank te kijken
en dan vinden ze het nog vreemd als je ineens geen zin meer heb
![]()
ah, vandaar dat ik nog vrijgezel benquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Mannen willen gewoon een slanke domme bimbo met licht nymfomane trekjes.
dat ben je ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en als je dan maar de middenweg kiest ben je een sexist
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |