U vraagt wij draaien: Heb ik wat gemist? ( tussenstandtopic )quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:14 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort trouwens wel weer tijd voor een 2006 tussenstand zeker, qua plaat van het jaar? Meestal eind juni, dan maakt pfaf een topic.
Oh Mandy is het enige nummer wat me niet aanstaat. Of ik heb gewoon een foute versie waarbij ze heel vals zingenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
The Spinto Band is ook een leuk bandje, trouwens. Ik zag ze een paar weken gelden bij Jools en het kwam allemaal erg leuk en aanstekelijk over. En het blijkt ook nog te werken op CD. Vooral Oh Mandy kan me erg bekoren.
Volgens mij hoor ik liever Norah Jonesquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Alternatieve Norah Jones, zal ze blij mee zijn. Maar 't is natuurlijk stiekem wel een beetje waar.
Er zijn betere Cat Power tracks/albums, maar wat mij betreft ben je prima op je plaats hier in dit topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:20 schreef nein het volgende:
Ik weet niet eens of het indie is of nit, maar gisteren bij Jools Holland Cat Power gezien met "the greatest", wat een fijn nummer zeg!
Moon pix, ik zal er eens naar opzoek gaan. Het is heeerlijke muziek zeg!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er zijn betere Cat Power tracks/albums, maar wat mij betreft ben je prima op je plaats hier in dit topic.
Vooral het album Moon Pix is erg de moeite waard.
Oh, en er is ook een Cat Power topic: Cat Power
Die vorige plaat van TotR was ook niet zo denderend vond ik. Iets met ambulance heette die geloof ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Pssst, T.haha.ijs: TV on the Radio
Misschien kun je in dat topic even aangeven wat die plaat nu zo de moeite waard maakt, mij pakt ie namelijk nog niet echt.
Die plaat heette Desperate Youth, Blood Thirsty babes. Ambulance is 1 van de nummers die er op staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die vorige plaat van TotR was ook niet zo denderend vond ik. Iets met ambulance heette die geloof ik
Ow, dat kan natuurlijk ook hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die plaat heette Desperate Youth, Blood Thirsty babes. Ambulance is 1 van de nummers die er op staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |