Thnx! Ik weet zelf ook nog niet welke het wordt, ik wacht nog even met inzenden, wellicht krijg ik nog een andere geniale ingevingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:36 schreef snakelady het volgende:
Puckzzz, ik vind foto 1 en 3 het mooiste, 3 net ietsjes meer.
Stil, sterkte ermee.
ja, de fuji S5000, zit nog een verzekering op, en hij is nog geldig, het toestel is nu opgestuurd, daar bekijken ze of hij nog heel kan, en anders mag ik voor dezelfde prijs als wat hij gekost heeft een nieuwe uitzoeken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
@ Stil: sterkte ermeeen is je camera echt helemaal kaduuk???
![]()
Het is inderdaad vervoer, maar ik vraag me af of het door veel mensen ook zo gezien wordt (zie ook een kleine discussie in het vorige topic van de wedstrijd).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ja vervoer Esto
de tweede vind ik eigenlijk het mooist.
ik zit hier ook ineens aan te denken, dit is toch ook vervoer...voor de bij dan
[afbeelding]
Ja ik vond hem ook al wat vergezochtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het is inderdaad vervoer, maar ik vraag me af of het door veel mensen ook zo gezien wordt (zie ook een kleine discussie in het vorige topic van de wedstrijd).
Niet dat je je daar helemaal door moet laten weerhouden natuurlijkMaar ik zou persoonlijk eerder je vliegtuigfoto insturen, die past imho beter in het onderwerp en is ook erg mooi
(En als je dan bij de eerste drie zit, stuur je gewoon "dieren" of "macro" als onderwerp in voor de volgende wedstrijd).
ow...die van jou is trouwens imo wel geschikt. Ik weet alleen niet of ik 'm zo sterk vindquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:06 schreef ableton het volgende:
* ableton denkt dat er veel foto's komen met lange sluitertijd..
Ik vind hem wel geslaagd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:40 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Vervoer per benenwagen... overigens wel een snelle variant![]()
mooi plan puckzzz.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil graag even kwijt dat ALS ik bij 1 van de eerste drie zal zitten, ik mijn prijs graag afdraag aan de ouders van Thijs zodat die een compilatie van de mooiste Thijsfoto's (die ik dan voor ze ga maken) op doek mogen ontvangen.
dit natuurlijk alleen als ze dat willen en op prijs stellen
Thijs was bij de OUD-FOT meeting laatst, en is helaas vannacht plotseling overleden.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thijs was bij de OUD-FOT meeting laatst, en is helaas vannacht plotseling overleden.![]()
ik weet niet hoe te zeggen
Kleine moeite, eeuwig aandenkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Wat verdrietig..
Mooi gebaar om hen een foto te geven.
mooie foto, maar hardlopen is sport en geen vervoer. Subtiel verschil voor de een, totaal andere wereld voor de ander.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:40 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Vervoer per benenwagen... overigens wel een snelle variant![]()
Dat is slechts een mening. Eentje die ik niet deel met je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef k_man het volgende:
Neuh. zo is dat niet. Die foto met boeien is creatiever gedaan dan zo'n foto uit het vliegtuigraampje.
Ik wou juist het omgekeerde zeggen: ik vind het een ERG fraaie foto, alleen springt het thema vervoer er niet bepaald uit, IMHO.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
ow...die van jou is trouwens imo wel geschikt. Ik weet alleen niet of ik 'm zo sterk vind
Hier geld hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef stil het volgende:
[..]
mooi plan puckzzz.![]()
stil weet dat ze niet bij de eerste drie komt, ws niet eens een foto instuur, maar mocht het zo zijn geef ik mijn prijs ook graag weg aan de ouders van thijs
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:05 schreef Subhuman het volgende:
Er staan nog een aantal foto's te wachten om gepost te gaan worden. Ik ga alleen een weekendje op stap, jullie foto's zal ik na het weekend zo snel mogelijk plaatsen!
Je horizonquote:
Waarom denk je dat ie zo hard gaatquote:
Mooi beeld op de voorgrond. Ik vind alleen de achtergrond niet supermooi uitkomen en de benen die spiegelen in de grill kan je misschien ook beter wegclonen. 'Productfotografie' hoort nu eenmaal retestrak te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ik zit in deze richting te denken.
Gaarna een reactie
[afbeelding]
Oke dan heb ik nog wat werk.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mooi beeld op de voorgrond. Ik vind alleen de achtergrond niet supermooi uitkomen en de benen die spiegelen in de grill kan je misschien ook beter wegclonen. 'Productfotografie' hoort nu eenmaal retestrak te zijn.
zeker wel.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Oke dan heb ik nog wat werk.
Maar kan hij in het thema vervoer??
Binnen het thema past hij zeker.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Oke dan heb ik nog wat werk.
Maar kan hij in het thema vervoer??
Gaaf dingquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:59 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Stond vanochtend bij ons op de oprit...
Deze is wel heel coolquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:32 schreef Esto het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen die boot die ik al eerder gepost heb en deze twee.
Het onderwerp klinkt zo makkelijk, maar dat is het dus niet.
[afbeelding]
issutook, kan dus niet meedoen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaaf dingziet er overigens uit als een HDR-foto
![]()
Ik heb specifiek met deze sponsor afgesproken om de winnende foto's af te laten drukken. Voor de wedstrijd zelf is dat ook leuker denk ik. Iedereen heeft vast wel een leuke foto van een vakantie/modellenshoot/bloemenmacro die mooier is, maar die heeft dan niets met de wedstrijd te maken. (en die andere foto kan je dan natuurlijk altijd nog bestellenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
@Offy (of wedstrijdleiding) als je nu bij de eerste drie zit he? Mag je dan ook eventueel een andere foto op doek laten zetten of moet het perse de foto van deze wedstrijd zijn?
Ik heb het nare verhaal over Thijs gemist door mijn vakantie, maar ik ben het nu een beetje bij aan het lezen en zag dit topic ook al voorbijkomen. Als iemand hier ook zijn of haar prijs voor wil afdragen wil ik daar wel een uitzondering voor maken en het proberen te regelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil graag even kwijt dat ALS ik bij 1 van de eerste drie zal zitten, ik mijn prijs graag afdraag aan de ouders van Thijs zodat die een compilatie van de mooiste Thijsfoto's (die ik dan voor ze ga maken) op doek mogen ontvangen.
dit natuurlijk alleen als ze dat willen en op prijs stellen
Tsja ik heb dat in een impulsief moment gepost. Daarna zijn er een paar acties en ideetjes ontstaan om een collage van foto's van Thijs op doek te laten maken. In het topic las ik dat er iemand een bedrijf heeft gevonden dat het gratis wil doen, dus het is in principe niet meer nodigquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:45 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik heb specifiek met deze sponsor afgesproken om de winnende foto's af te laten drukken. Voor de wedstrijd zelf is dat ook leuker denk ik. Iedereen heeft vast wel een leuke foto van een vakantie/modellenshoot/bloemenmacro die mooier is, maar die heeft dan niets met de wedstrijd te maken. (en die andere foto kan je dan natuurlijk altijd nog bestellen)
[..]
Ik heb het nare verhaal over Thijs gemist door mijn vakantie, maar ik ben het nu een beetje bij aan het lezen en zag dit topic ook al voorbijkomen. Als iemand hier ook zijn of haar prijs voor wil afdragen wil ik daar wel een uitzondering voor maken en het proberen te regelen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:12 schreef Offy het volgende:
Ik vind het benen-idee wel leuk, maar op deze foto beelden ze niet echt 'vervoer' uit, lopende benen zou dan leuker zijn. (maar ik zie dat je deze toch niet in gaat sturen)
De foto zelf is wel mooi, waar kijk ik eigenlijk naar?Dat dikke kader heb je ergens doorgeen gefotografeerd of later toegevoegd? En waar komen die letters vandaan?
Kickje was wel nodig zeg, misschien kan ik subtiel spammen in het topic over de Luchtmacht open dagen, dat is immers ook vervoer
Ikzelf vind de tweede leuker, alleen jammer van die vrachtwagen inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef An24 het volgende:
ik zou zelf eerder voor de eerste kiezen...wat jullie?
Ik zou zelf voor de 2e gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef An24 het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor de 2e gaanHij is inderdaad wel wat aan de krappe kant, maar ik vind de bewerking wel erg leuk gedaan
ik zou voor de tweede gaan.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef An24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |