Dat is slechts een mening. Eentje die ik niet deel met je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef k_man het volgende:
Neuh. zo is dat niet. Die foto met boeien is creatiever gedaan dan zo'n foto uit het vliegtuigraampje.
Ik wou juist het omgekeerde zeggen: ik vind het een ERG fraaie foto, alleen springt het thema vervoer er niet bepaald uit, IMHO.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
ow...die van jou is trouwens imo wel geschikt. Ik weet alleen niet of ik 'm zo sterk vind
Hier geld hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef stil het volgende:
[..]
mooi plan puckzzz.![]()
stil weet dat ze niet bij de eerste drie komt, ws niet eens een foto instuur, maar mocht het zo zijn geef ik mijn prijs ook graag weg aan de ouders van thijs
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:05 schreef Subhuman het volgende:
Er staan nog een aantal foto's te wachten om gepost te gaan worden. Ik ga alleen een weekendje op stap, jullie foto's zal ik na het weekend zo snel mogelijk plaatsen!
Je horizonquote:
Waarom denk je dat ie zo hard gaatquote:
Mooi beeld op de voorgrond. Ik vind alleen de achtergrond niet supermooi uitkomen en de benen die spiegelen in de grill kan je misschien ook beter wegclonen. 'Productfotografie' hoort nu eenmaal retestrak te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ik zit in deze richting te denken.
Gaarna een reactie
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |