Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef ReVu het volgende:
Die meid is ook niet helemaal honderd hoor...
echt hehquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef ReVu het volgende:
Die meid is ook niet helemaal honderd hoor...
Amra is dus gewoon mediageil!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ken Amra wel. Die hele date was, hoe kan het ook anders, in scene gezet. Zij vond het gewoon leuk om daar aan mee te doen, meer ook niet. En wat denk je nu zelf, dat zij hem écht leuk vindt?
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:44 schreef Kokstra het volgende:
Die andere mocht dus gewoon niet meedoen van haar familie![]()
Als het mijn dochter was, had ik precies hetzelfde gedaan. Je dochter een beetje voor schut voor heel Nederland zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:44 schreef Kokstra het volgende:
Die andere mocht dus gewoon niet meedoen van haar familie![]()
Mja, waarschijnlijk wel. En geef haar eens ongelijkquote:
Ze gaan nog is datenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:52 schreef amaranta het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met die date?
Hebben ze niet laten zien
quote:Nieuwe Jensen! vanaf 4 september!
Zoals het er nu naar uitziet beginnen de nieuwe afleveringen van JENSEN! op maandag 4 september. Daarbij kunnen we melden dat de uitzendingen inplaats van drie kwartier nu een uur zullen duren. Goed nieuws dus voor de echte fans!
Het is nog niet bekend in hoeverre de show daadwerkelijk zal veranderen, dit zal hopelijk binnenkort bekent worden.
quote:Ferry Somogyi krijgt item in Jensen!
Volgens de geruchten zou Ferry Somogyi een item vanuit Amerika gaan maken voor de dagelijkse talkshow van Robert Jensen, dat meldde SBS Shownieuws zojuist. Dit is opmerkelijk te noemen, want in het verleden maakte Robert Jensen vaak grapjes over Ferry en zijn carrière in Amerika.
De acteur zit al een tijdje in Los Angeles om daar zijn geluk te beproeven en in de hoop daar door te breken. Wat dit item inhoudt zal de toekomst moeten uitwijzen, maar wij vermoeden iets in de richting van wat Yes'R het afgelopen seizoen deed bij premières in Nederland.
Volgens de manager van Somogyi is alles voor 90% rond, RTL Nederland zegt echter nog van niks te weten.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Wat gaan ze bekennen, een moord ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Wat nieuwtjes:
[..]
Het is nog niet bekend in hoeverre de show daadwerkelijk zal veranderen, dit zal hopelijk binnenkort bekent worden.
[..]
Nou ja, toen Jensen nog op de radio zat benadrukte hij wel vrij vaak dat Ferri toch niet echt de carrière voor elkaar kreeg die hij in z'n hoofd had zitten. Later in de TV show (vrij recent nog) maakten ze dit toen wel een beetje goed... maar ik geloof niet dat het nou echt zo'n topacteur geworden isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef DeVinger het volgende:
Is dat wel zo? mislukkeling? Hij zette hem altijd een beetje voor gek, maar niet echt gemeend of doelgericht om hem voor schut te zetten toch, meer om hem te dissen zeg maar.
Zo heb ik het altijd begrepen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:41 schreef Haaibaaike het volgende:
*shop* a's maandag is Jensen weer op tv![]()
Is Jensen weer in topvorm? Hoop van welquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Minisuisse het volgende:
Net naar de opnames geweestDinsdagavond komt oa. Imke (Dat model die Hollands next Top Model gaat presenteren. Woensdagavond komt oa. die man die 10 jaar in een Thaise cel heeft gezeten wegens drugssmokkel. Maandag Herman ( helaas zat die opname na onze sessie, die de eerste opnames van het nieuwe seizoen waren. Wel vreemd dat di & wo voor maandag werden opgenomen.) Ook is er dinsdag weer een nieuwe Jensen Docu
ze heeft alleen een gek stemmentje maar verder heeft ze best wel een goeie lookquote:Op maandag 4 september 2006 23:45 schreef Silenus het volgende:
?? Menen jullie dit nou serieus?
Jaja, had ook gedacht dat ze misschien nog een weekie gingen herhalen, maar ze zijn spiksplinternieuw.quote:
Wel, alleen noemen ze het niet meer zo. Er worden nog gewoon filmpjes foto's en vanavond ook een Jensen Docu uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
Er was gisteren niet eens een breaking news![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef Ace1 het volgende:
Dat stuk met dat boxen.. dat blijft echt hilarisch.
Volgens mij is je tv dan kapot hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef BigFire het volgende:
dat 'model' lijkt sprekend op de vrouw van Froger![]()
pics en die Amra nog steeds geen pics?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Robocock het volgende:
Behoorlijk lekker wijf!!1!!1!1EINZ
die gast van die Thaise bajes komt vandaagquote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef Supersoep het volgende:
Ligt het aan mij of kwam die Thaise bajesklant helemaal niet opdagen? Heel die show leek om die domme snol te draaien, ik ging even voor 5 minuutjes weg en het was afgelopen zonder die gast te hebben gezien. Wtf ja!
Ben je weleens bij een opname geweest? Oordeel dan niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef Cool_Runner het volgende:
maandag was het weer ouderwets slecht. Echt te plat voor woorden, dat hele programma hangt aan elkaar van knip- en plakwerk en verdraaiingen.
hji doelt denk ik op de herman-stukjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ben je weleens bij een opname geweest? Oordeel dan niet.
De interviews met de gasten worden in één keer opgenomen. Alleen de aankondiging van de reclame ed. is apart.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij is je tv dan kapot hoor.
En ze kan slecht acteren.quote:Op maandag 4 september 2006 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ze heeft alleen een gek stemmentje maar verder heeft ze best wel een goeie look
Is minder geworden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Roi het volgende:
Ben ik het ontgroeid of is Jensen niet meer zo leuk als vroeger?
Allemaal in scene gezet.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef kevin85 het volgende:
Ik vond dat met Herman echt lache.
Dat boksen ook echt, en daarna die elektische vliegenmepper![]()
én maar door blijven hakken op Gerard Joling en SBSquote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Martijn Krabbé is best tof.
Een echte sukkel ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Martijn Krabbé is best tof.
Ook niet veel aan dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:17 schreef mtv het volgende:
Vanavond John de Wolf
De eerste week was al niks alleen herman was wel aardig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef Ace1 het volgende:
Ik vond hem echt niks aan vanavond.
Vond het teveel opvallen dat het allemaal gemaakt was.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar wel heel leuk gedaan!
en 2 van Dat zal ze leren.quote:Op maandag 11 september 2006 20:56 schreef mtv het volgende:
Vanavond o.a. Nel Veerkamp
Alsof ik op die ouwe graftak zit te wachten
dit is al de 3e of 4e keer dat ze er is
Ha ha ha ik lach in een schuur vanavond nog maar eens de herhaling kijken,is het wel waard.quote:
De Koefnoen-imitatie nog gezien?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef Robocock het volgende:
Chris Zegers heeft altijd wel mooie verhalen, toffe vent.
Dat stukje van Jan dat die zogenaamd met het nieuws kwam dat Juliana was overleden, al die bejaarden van slagquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:03 schreef BigFire het volgende:
Jensen en bejaarden is niks nieuws. vroeger altijd bij Jensen op de radio ' de bejaarde v/d week'. ging Jan altijd naar een bejaardentehuis toe en bejaarden interviewen.![]()
Die was zo fucking geniaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat stukje van Jan dat die zogenaamd met het nieuws kwam dat Juliana was overleden, al die bejaarden van slag
Heel erg nep, dat had echt veel beter uitgewerkt kunnen worden met een geheime cameraquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Jasza het volgende:
Die kabouter terugbrengen was wel erg nep
Vaak, de meeste komen ieder seizoen wel terug.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Mr_Romano het volgende:
Hoe vaak recycled Jensen zijn gasten ?
Thanks voor het plaatsen, leuk artikel om te lezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik kwam nog een artikel tegen over Jan Paparazzi in het VARA Tv-Magazine
[afbeelding]
Cabin Crew - Star to Fall bedoel je?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef Phraze het volgende:
Welke muziek werd er vanavond gedraaid bij Jensen toen Jensen binnenkwam (het programma begon)
"Flying to catch" ofzoiets?
Inderdaad.. wat een eikelquote:Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was die gast gister nou echt zo stom om dat verhaal te vertellen of ..? 'ik laat m'n vriendin wel een blokje omlopen met de hond' hallo, er zijn vast een hoop bekenden die het zien en wel even aan haar zullen vertellen.. Interessant verhaal maar wat ontzettend ranzig, dat filmpje met die ouwe grijze geit
Hahaha jezus wat was die gast van de wereld zeg, ongelooflijkquote:Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was die gast gister nou echt zo stom om dat verhaal te vertellen of ..? 'ik laat m'n vriendin wel een blokje omlopen met de hond' hallo, er zijn vast een hoop bekenden die het zien en wel even aan haar zullen vertellen.. Interessant verhaal maar wat ontzettend ranzig, dat filmpje met die ouwe grijze geit
Juist! Tenk yu fery mutsjquote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Cabin Crew - Star to Fall bedoel je?
Ja ik hoor het net.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik ben ook geen verteller
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:
Ik vond dat hij het juist heel leuk deed.
Vriend.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:22 schreef hermanberghuis het volgende:
www.hermanberghuis.nl ligt plat
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik ben ook geen verteller
Is dat ooit leuk geweest dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:26 schreef amaranta het volgende:
En het kind van is ook niet leuk meer.
laat me raden, het gaat over z'n schildpad?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:53 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Henk Westbroek
Kloptquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
laat me raden, het gaat over z'n schildpad?
Jazeker, het eerste tv-seizoen absoluut.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Is dat ooit leuk geweest dan?
Is hij ooit dik geweest dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind Jan erg mager is geworden.![]()
Ik zie Jensen nu pas voor de tweede keer !!
Hij was altijd wel wat steviger.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is hij ooit dik geweest dan?
Ik kijk het nog maar pas en deze week heb ik het volgens mij 4 keer gezien (op woensdag had ik het gemist). En ik had ook volgens mij nog nooit dat spelletje op vrijdag gezien dus dat zag ik gisteren voor het eerst.![]()
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij was altijd wel wat steviger.
Ja, nou en of was Jan dikker ! Ik schrok gisteren bestquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is hij ooit dik geweest dan?
Ik kijk het nog maar pas en deze week heb ik het volgens mij 4 keer gezien (op woensdag had ik het gemist). En ik had ook volgens mij nog nooit dat spelletje op vrijdag gezien dus dat zag ik gisteren voor het eerst.![]()
Heeft iemand daar misschien een foto van dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, nou en of was Jan dikker ! Ik schrok gisteren best![]()
Waarvan schrikte je?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, nou en of was Jan dikker ! Ik schrok gisteren best![]()
Dat Jan afgevallen was, ik had ze lang niet meer gezienquote:
Waar is Jan van afgevallenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat Jan was afgevallen, ik had ze lang niet meer gezien![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar is Jan afgevallen? Hij heeft zich toch niet bezeerd ofzo
?
Dat is het ook, heb net op TV nog even de herhaling met Frans Bauer gezienquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Jan altijd zo weinig aan het woord is.![]()
Niet gezien, wie komt er vanavond ? !quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:37 schreef Urquhart het volgende:
Het was weer leuk met Frans Bauer gisteren
Chinees bestellen
Niet gezien in SKOquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Vorige week heeft ie ook al eens over de 500.000 gezeten hoor.
Nance komt vanavond, volgens de Jensen site. Die is aan het einde van vorig seizoen toch ook al geweest?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet gezien, wie komt er vanavond ? !
Jensen had gisteren voor het eerst veel kijkers meer dan 500.000![]()
Barbie ? Ik zag een verdrietige moeder.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Schepseltje het volgende:
dat barbie wijf van gister... wat een vertoning...
Nou, dat was een verdrietige moeder van Natalie !!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Schepseltje het volgende:
psst.. het ging over de uitzending op WOENSDAGquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Barbie ? Ik zag een verdrietige moeder.
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Schepseltje het volgende:
Ah jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
psst.. het ging over de uitzending op WOENSDAGGisteren was idd die moeder van Nathalie, maar daarvoor was er zo'n barbie wijf (kijk maar naar zijn postdatum)
Haha ja maar die anderen waren ook helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef JustMeLizz het volgende:
Die Michael Jackson was echt het meest aan 't woord, de rest zei maar weinig
Wat had jij dan verwacht?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Twitty Holloway bij Jensen,
Wat een vertoning![]()
Jensen, die normaal het klapvee (lees publiek, lees lachbandje) op z'n hand krijgt door brutaal en onbeschoft uit de hoek te komen;
was nu zo tam als een mak schaap
Jensen![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat een vertoning![]()
Jensen, die normaal het klapvee (lees publiek, lees lachbandje) op z'n hand krijgt door brutaal en onbeschoft uit de hoek te komen;
Jensen![]()
Hoezo is je tv stuk?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:35 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Donderdag ga ik naar Hilversum voor tv-opnames met Lionel Richie, wel weer zin in.
Jammer voor jou hèquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat een vertoning![]()
Jensen![]()
Kan jij 't ook nog op een vent van 70 dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering.Die vrouw had iets gehad met een 31 jaar oudere man en ik vond het echt fijn om te zien dat ik niet de enige ben die op mannen valt van minstens 30 jaar ouder.
![]()
Ja hoor soms wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kan jij 't ook nog op een vent van 70 dan?![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja hoor soms wel.Hou ouder een man wordt hoe knapper hij wordt. Oke het gaat misschien niet eindeloos door maar mannen van die leeftijd kunnen toch echt 'iets' hebben.
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering.Die vrouw had iets gehad met een 31 jaar oudere man en ik vond het echt fijn om te zien dat ik niet de enige ben die op mannen valt van minstens 30 jaar ouder.
![]()
hahaha dat word mooiquote:
Wie is dit nu weer ?quote:
Ha ha ha echt knapper is ie er niet op geworden die Janquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Haha wat ik vond op het Jensen Forum:
http://interactief.rtl.nl(...)336235/00000165235//
http://interactief.rtl.nl(...)336235/00000164108//
In Hilversum op het mediapark !!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef Roi het volgende:
Waar woord het eigenlijk opgenomen ? Hilversum of Amsterdam ?
Gebroeders Ko (zie website jensen)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:32 schreef edje34 het volgende:
Wie komen er vanavond ?
Hehe even kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gebroeders Ko (zie website jensen)
Vooral die gasten van jackass waren leuk, jensen probeerde leuk mee te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef Roi het volgende:
Goed interview met die gasten van Jackass!
Hij is toch wel een van de betere interviewers met dit soort gasten, gewoon los en dat hij goed Engels kan helpt ook flink.
thnxsquote:
Ahaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
M'n moeder was iets aan het kijken.![]()
Geen tv op je kamer ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
M'n moeder was iets aan het kijken.![]()
Ik ga ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:50 schreef kevin85 het volgende:
Ik ga naar de uitzending als Borat komt
Dat is iig een leukere gast dan die gebroeders Co..![]()
Das klote dan.quote:
Heb je ook zo hard geklapt als een mongoolquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:12 schreef Yoron het volgende:
Vanavond is Lionel Richie te gast bij Jensen! Echt een kicken uitzending, ik zat in 't publiek en dit is met kop en schouders de leukste aflvering van Jensen! OOIT!
Aanrader!
Idd, een leuke humor, speciaal voor Lionel Richie ging ik naar Jensen kijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:33 schreef franktic het volgende:
Lionel Richie heeft wel zelfspot, en een behoorlijk gevoel voor humor!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef ik.ben.hier het volgende:
Lionel is idd cool en hoe die zijn dochter nadeed![]()
The Commodores![]()
Ze liet er eigen weer goed voor gek wegzetten door Jensen.quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef Roi het volgende:
Volgens mij zijn vandaag de opnames ?
Die Borat was in Boulevard bij '' Coverstory'' Hij boeit me nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik was erbij en het was echt lache met Borat
Maandag wordt het pas uitgezonden!
Wie zat van de week bij Pauw en Witteman? Ik heb Jensen niet gekekenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zat van de week ook al bij Pauw en Witteman, praten kan 'ie idd niet.
Kwam hij aan met de beker waar hij het meest trots op was, de prijs voor de beste vader..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:03 schreef amaranta het volgende:
Hou je kleren maar aan kerel. En die Gerard, dat is me toch een vertoning. Vorig jaar heb ik hem bij een bodybuildshow gezien.
Zn spraakvermogen is ook aangetast.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |