Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef ReVu het volgende:
Die meid is ook niet helemaal honderd hoor...
echt hehquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef ReVu het volgende:
Die meid is ook niet helemaal honderd hoor...
Amra is dus gewoon mediageil!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ken Amra wel. Die hele date was, hoe kan het ook anders, in scene gezet. Zij vond het gewoon leuk om daar aan mee te doen, meer ook niet. En wat denk je nu zelf, dat zij hem écht leuk vindt?
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:44 schreef Kokstra het volgende:
Die andere mocht dus gewoon niet meedoen van haar familie![]()
Als het mijn dochter was, had ik precies hetzelfde gedaan. Je dochter een beetje voor schut voor heel Nederland zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:44 schreef Kokstra het volgende:
Die andere mocht dus gewoon niet meedoen van haar familie![]()
Mja, waarschijnlijk wel. En geef haar eens ongelijkquote:
Ze gaan nog is datenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:52 schreef amaranta het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met die date?
Hebben ze niet laten zien
quote:Nieuwe Jensen! vanaf 4 september!
Zoals het er nu naar uitziet beginnen de nieuwe afleveringen van JENSEN! op maandag 4 september. Daarbij kunnen we melden dat de uitzendingen inplaats van drie kwartier nu een uur zullen duren. Goed nieuws dus voor de echte fans!
Het is nog niet bekend in hoeverre de show daadwerkelijk zal veranderen, dit zal hopelijk binnenkort bekent worden.
quote:Ferry Somogyi krijgt item in Jensen!
Volgens de geruchten zou Ferry Somogyi een item vanuit Amerika gaan maken voor de dagelijkse talkshow van Robert Jensen, dat meldde SBS Shownieuws zojuist. Dit is opmerkelijk te noemen, want in het verleden maakte Robert Jensen vaak grapjes over Ferry en zijn carrière in Amerika.
De acteur zit al een tijdje in Los Angeles om daar zijn geluk te beproeven en in de hoop daar door te breken. Wat dit item inhoudt zal de toekomst moeten uitwijzen, maar wij vermoeden iets in de richting van wat Yes'R het afgelopen seizoen deed bij premières in Nederland.
Volgens de manager van Somogyi is alles voor 90% rond, RTL Nederland zegt echter nog van niks te weten.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Wat gaan ze bekennen, een moord ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Wat nieuwtjes:
[..]
Het is nog niet bekend in hoeverre de show daadwerkelijk zal veranderen, dit zal hopelijk binnenkort bekent worden.
[..]
Nou ja, toen Jensen nog op de radio zat benadrukte hij wel vrij vaak dat Ferri toch niet echt de carrière voor elkaar kreeg die hij in z'n hoofd had zitten. Later in de TV show (vrij recent nog) maakten ze dit toen wel een beetje goed... maar ik geloof niet dat het nou echt zo'n topacteur geworden isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef DeVinger het volgende:
Is dat wel zo? mislukkeling? Hij zette hem altijd een beetje voor gek, maar niet echt gemeend of doelgericht om hem voor schut te zetten toch, meer om hem te dissen zeg maar.
Zo heb ik het altijd begrepen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:41 schreef Haaibaaike het volgende:
*shop* a's maandag is Jensen weer op tv![]()
Is Jensen weer in topvorm? Hoop van welquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Minisuisse het volgende:
Net naar de opnames geweestDinsdagavond komt oa. Imke (Dat model die Hollands next Top Model gaat presenteren. Woensdagavond komt oa. die man die 10 jaar in een Thaise cel heeft gezeten wegens drugssmokkel. Maandag Herman ( helaas zat die opname na onze sessie, die de eerste opnames van het nieuwe seizoen waren. Wel vreemd dat di & wo voor maandag werden opgenomen.) Ook is er dinsdag weer een nieuwe Jensen Docu
ze heeft alleen een gek stemmentje maar verder heeft ze best wel een goeie lookquote:Op maandag 4 september 2006 23:45 schreef Silenus het volgende:
?? Menen jullie dit nou serieus?
Jaja, had ook gedacht dat ze misschien nog een weekie gingen herhalen, maar ze zijn spiksplinternieuw.quote:
Wel, alleen noemen ze het niet meer zo. Er worden nog gewoon filmpjes foto's en vanavond ook een Jensen Docu uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
Er was gisteren niet eens een breaking news![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef Ace1 het volgende:
Dat stuk met dat boxen.. dat blijft echt hilarisch.
Volgens mij is je tv dan kapot hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef BigFire het volgende:
dat 'model' lijkt sprekend op de vrouw van Froger![]()
pics en die Amra nog steeds geen pics?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Robocock het volgende:
Behoorlijk lekker wijf!!1!!1!1EINZ
die gast van die Thaise bajes komt vandaagquote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef Supersoep het volgende:
Ligt het aan mij of kwam die Thaise bajesklant helemaal niet opdagen? Heel die show leek om die domme snol te draaien, ik ging even voor 5 minuutjes weg en het was afgelopen zonder die gast te hebben gezien. Wtf ja!
Ben je weleens bij een opname geweest? Oordeel dan niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef Cool_Runner het volgende:
maandag was het weer ouderwets slecht. Echt te plat voor woorden, dat hele programma hangt aan elkaar van knip- en plakwerk en verdraaiingen.
hji doelt denk ik op de herman-stukjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ben je weleens bij een opname geweest? Oordeel dan niet.
De interviews met de gasten worden in één keer opgenomen. Alleen de aankondiging van de reclame ed. is apart.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij is je tv dan kapot hoor.
En ze kan slecht acteren.quote:Op maandag 4 september 2006 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ze heeft alleen een gek stemmentje maar verder heeft ze best wel een goeie look
Is minder geworden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Roi het volgende:
Ben ik het ontgroeid of is Jensen niet meer zo leuk als vroeger?
Allemaal in scene gezet.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef kevin85 het volgende:
Ik vond dat met Herman echt lache.
Dat boksen ook echt, en daarna die elektische vliegenmepper![]()
én maar door blijven hakken op Gerard Joling en SBSquote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Martijn Krabbé is best tof.
Een echte sukkel ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Martijn Krabbé is best tof.
Ook niet veel aan dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:17 schreef mtv het volgende:
Vanavond John de Wolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |