ze heeft alleen een gek stemmentje maar verder heeft ze best wel een goeie lookquote:Op maandag 4 september 2006 23:45 schreef Silenus het volgende:
?? Menen jullie dit nou serieus?
Jaja, had ook gedacht dat ze misschien nog een weekie gingen herhalen, maar ze zijn spiksplinternieuw.quote:
Wel, alleen noemen ze het niet meer zo. Er worden nog gewoon filmpjes foto's en vanavond ook een Jensen Docu uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
Er was gisteren niet eens een breaking news![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef Ace1 het volgende:
Dat stuk met dat boxen.. dat blijft echt hilarisch.
Volgens mij is je tv dan kapot hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef BigFire het volgende:
dat 'model' lijkt sprekend op de vrouw van Froger![]()
pics en die Amra nog steeds geen pics?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Robocock het volgende:
Behoorlijk lekker wijf!!1!!1!1EINZ
die gast van die Thaise bajes komt vandaagquote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef Supersoep het volgende:
Ligt het aan mij of kwam die Thaise bajesklant helemaal niet opdagen? Heel die show leek om die domme snol te draaien, ik ging even voor 5 minuutjes weg en het was afgelopen zonder die gast te hebben gezien. Wtf ja!
Ben je weleens bij een opname geweest? Oordeel dan niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef Cool_Runner het volgende:
maandag was het weer ouderwets slecht. Echt te plat voor woorden, dat hele programma hangt aan elkaar van knip- en plakwerk en verdraaiingen.
hji doelt denk ik op de herman-stukjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ben je weleens bij een opname geweest? Oordeel dan niet.
De interviews met de gasten worden in één keer opgenomen. Alleen de aankondiging van de reclame ed. is apart.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij is je tv dan kapot hoor.
En ze kan slecht acteren.quote:Op maandag 4 september 2006 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ze heeft alleen een gek stemmentje maar verder heeft ze best wel een goeie look
Is minder geworden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Roi het volgende:
Ben ik het ontgroeid of is Jensen niet meer zo leuk als vroeger?
Allemaal in scene gezet.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef kevin85 het volgende:
Ik vond dat met Herman echt lache.
Dat boksen ook echt, en daarna die elektische vliegenmepper![]()
én maar door blijven hakken op Gerard Joling en SBSquote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Martijn Krabbé is best tof.
Een echte sukkel ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Martijn Krabbé is best tof.
Ook niet veel aan dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:17 schreef mtv het volgende:
Vanavond John de Wolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |