De eerste week was al niks alleen herman was wel aardig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef Ace1 het volgende:
Ik vond hem echt niks aan vanavond.
Vond het teveel opvallen dat het allemaal gemaakt was.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar wel heel leuk gedaan!
en 2 van Dat zal ze leren.quote:Op maandag 11 september 2006 20:56 schreef mtv het volgende:
Vanavond o.a. Nel Veerkamp
Alsof ik op die ouwe graftak zit te wachten
dit is al de 3e of 4e keer dat ze er is
Ha ha ha ik lach in een schuur vanavond nog maar eens de herhaling kijken,is het wel waard.quote:
De Koefnoen-imitatie nog gezien?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef Robocock het volgende:
Chris Zegers heeft altijd wel mooie verhalen, toffe vent.
Dat stukje van Jan dat die zogenaamd met het nieuws kwam dat Juliana was overleden, al die bejaarden van slagquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:03 schreef BigFire het volgende:
Jensen en bejaarden is niks nieuws. vroeger altijd bij Jensen op de radio ' de bejaarde v/d week'. ging Jan altijd naar een bejaardentehuis toe en bejaarden interviewen.![]()
Die was zo fucking geniaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat stukje van Jan dat die zogenaamd met het nieuws kwam dat Juliana was overleden, al die bejaarden van slag
Heel erg nep, dat had echt veel beter uitgewerkt kunnen worden met een geheime cameraquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Jasza het volgende:
Die kabouter terugbrengen was wel erg nep
Vaak, de meeste komen ieder seizoen wel terug.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Mr_Romano het volgende:
Hoe vaak recycled Jensen zijn gasten ?
Thanks voor het plaatsen, leuk artikel om te lezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik kwam nog een artikel tegen over Jan Paparazzi in het VARA Tv-Magazine
[afbeelding]
Cabin Crew - Star to Fall bedoel je?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef Phraze het volgende:
Welke muziek werd er vanavond gedraaid bij Jensen toen Jensen binnenkwam (het programma begon)
"Flying to catch" ofzoiets?
Inderdaad.. wat een eikelquote:Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was die gast gister nou echt zo stom om dat verhaal te vertellen of ..? 'ik laat m'n vriendin wel een blokje omlopen met de hond' hallo, er zijn vast een hoop bekenden die het zien en wel even aan haar zullen vertellen.. Interessant verhaal maar wat ontzettend ranzig, dat filmpje met die ouwe grijze geit
Hahaha jezus wat was die gast van de wereld zeg, ongelooflijkquote:Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was die gast gister nou echt zo stom om dat verhaal te vertellen of ..? 'ik laat m'n vriendin wel een blokje omlopen met de hond' hallo, er zijn vast een hoop bekenden die het zien en wel even aan haar zullen vertellen.. Interessant verhaal maar wat ontzettend ranzig, dat filmpje met die ouwe grijze geit
Juist! Tenk yu fery mutsjquote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Cabin Crew - Star to Fall bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |