Haha ja maar die anderen waren ook helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef JustMeLizz het volgende:
Die Michael Jackson was echt het meest aan 't woord, de rest zei maar weinig
Wat had jij dan verwacht?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Twitty Holloway bij Jensen,
Wat een vertoning![]()
Jensen, die normaal het klapvee (lees publiek, lees lachbandje) op z'n hand krijgt door brutaal en onbeschoft uit de hoek te komen;
was nu zo tam als een mak schaap
Jensen![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat een vertoning![]()
Jensen, die normaal het klapvee (lees publiek, lees lachbandje) op z'n hand krijgt door brutaal en onbeschoft uit de hoek te komen;
Jensen![]()
Hoezo is je tv stuk?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:35 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Donderdag ga ik naar Hilversum voor tv-opnames met Lionel Richie, wel weer zin in.
Jammer voor jou hèquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat een vertoning![]()
Jensen![]()
Kan jij 't ook nog op een vent van 70 dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering.Die vrouw had iets gehad met een 31 jaar oudere man en ik vond het echt fijn om te zien dat ik niet de enige ben die op mannen valt van minstens 30 jaar ouder.
![]()
Ja hoor soms wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kan jij 't ook nog op een vent van 70 dan?![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja hoor soms wel.Hou ouder een man wordt hoe knapper hij wordt. Oke het gaat misschien niet eindeloos door maar mannen van die leeftijd kunnen toch echt 'iets' hebben.
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering.Die vrouw had iets gehad met een 31 jaar oudere man en ik vond het echt fijn om te zien dat ik niet de enige ben die op mannen valt van minstens 30 jaar ouder.
![]()
hahaha dat word mooiquote:
Wie is dit nu weer ?quote:
Ha ha ha echt knapper is ie er niet op geworden die Janquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Haha wat ik vond op het Jensen Forum:
http://interactief.rtl.nl(...)336235/00000165235//
http://interactief.rtl.nl(...)336235/00000164108//
In Hilversum op het mediapark !!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef Roi het volgende:
Waar woord het eigenlijk opgenomen ? Hilversum of Amsterdam ?
Gebroeders Ko (zie website jensen)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:32 schreef edje34 het volgende:
Wie komen er vanavond ?
Hehe even kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gebroeders Ko (zie website jensen)
Vooral die gasten van jackass waren leuk, jensen probeerde leuk mee te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef Roi het volgende:
Goed interview met die gasten van Jackass!
Hij is toch wel een van de betere interviewers met dit soort gasten, gewoon los en dat hij goed Engels kan helpt ook flink.
thnxsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |