quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef l3laster het volgende:
hij ziet er niet al te snugger uit, zal wel verdwaald zijn ergens...
Weet je zeker dat die nergens mee zat?
100% zeker weten doe je niks, maar het ging eigenlijk PRIMA met hem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef Mattt het volgende:
Succes iedergeval.
Weet je zeker dat er niks anders speelde ?
politie is op de hoogte...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef x302 het volgende:
politie kan gsm tracken?
Haha, de nederlands politie kan amper touwtje 'tracken'quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef x302 het volgende:
politie kan gsm tracken?
Heb je al contact met zijn werkgever gehad?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef danaantje het volgende:
[..]
100% zeker weten doe je niks, maar het ging eigenlijk PRIMA met hem.
Nieuwe baan waar ie blij mee was, nooit problemen met zijn ouders ofzo,
kortom....TOTAAL onverklaarbaar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:53 schreef Darklight het volgende:
Die duiken ze binnenkort wel weer op
TS, heel erg veel sterkte. Moet er niet aan denken dat iemand ineens verdwijnt...quote:Mischien dit topic iets effectiever opruimen? Denk dat het zo sociaal is de helft van de berichten weg te kiepenErg veel ongewenste opmerkingen imho.
LeeHarveyOswald
bedankt daarvoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Topic report:
[..]
TS, heel erg veel sterkte. Moet er niet aan denken dat iemand ineens verdwijnt...
Hij kwam overal wel in Rotterdam......dus.....'rond Rotterdam' ??quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet je eigenlijk waar hij voor het laatst gezien is? En stel hij is tóch weg gelopen (bijv. door psychose, zoals eerder iemand over zijn/haar moeder melde), in welke gebieden zouden mensen dan nog meer alert kunnen zijn?
Zijn er nog aparte kenmerken die niet in de poster staan?
THANKS !!! (voor iedereen die meekijkt/zoekt)quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Kut om te lezen. We houden onze ogen en oren open.
Niets...............noppes..............nix...........quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef Baklap het volgende:
Update?
Was niets bijzonders aan dat gesprek. Hij zou zondagavond naar eenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef Silentium het volgende:
Op die vermist-site staat dat er 'na chatcontact met zijn vriend' niets meer bekend is. Heb je die vriend al gesproken (vast wel)? Heeft hij misschien iets gemerkt in dat chatgesprek, gedroeg hij zich bijvoorbeeld vreemd / zei 'ie rare dingen?
Veel sterkte!
Tim kan PRIMA op zichzelf passen........quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ziet er niet uit als een jongen die niet op zichzelf kan passen! Sterkte igg!
Juist dit soort reacties zegt al meer over de mensen dan over deze mens en daarom sluit ik dat hij zichzelf iets heeft aangedaan ook niet uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ziet er niet uit als een jongen die niet op zichzelf kan passen! Sterkte igg!
tegene en pistool doe je vrij weinig hoor, ook als je er zo stoer uitziet als Tim...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Juist dit soort reacties zegt al meer over de mensen dan over deze mens en daarom sluit ik dat hij zichzelf iets heeft aangedaan ook niet uit.
Ja een misdrijf is ook een optie natuurlijk zoals ik al eerder zei.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
tegene en pistool doe je vrij weinig hoor, ook als je er zo stoer uitziet als Tim...
er staat toch dat hij eruit ziet alsof hij wél op zich zelf kan passenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Juist dit soort reacties zegt al meer over de mensen dan over deze mens en daarom sluit ik dat hij zichzelf iets heeft aangedaan ook niet uit.
Hmm ja een erg misleidende zin maar ik denk dat ie toch bedoelde wat ik dacht te lezen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
er staat toch dat hij eruit ziet alsof hij wél op zich zelf kan passen
nee, er staat een dubbele ontkenning, " de knul ziet er niet bepaald uit of hij niet voor zichzelf zou kunnen zorgen", ergo, groot, breed, sterk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:39 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Hmm ja een erg misleidende zin maar ik denk dat ie toch bedoelde wat ik dacht te lezen?
Waar en hoe laat heb je die jongen zien lopen ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef Ryoga het volgende:
hij lijkt op iemand die ik eergister in noord zag lopen, maar dat zal wel niet.
thats truequote:hij ziet er niet al te snugger uit, zal wel verdwaald zijn ergens...
Weet je zeker dat die nergens mee zat?
quote:Op zondag 11 juni 2006 16:01 schreef markna het volgende:
sjonge jonge wat kunnen sommige zich vreselijk gedragen niet normaal
ik weet zeker dat dat soort lui zelf geen verstand hebben het zal je eigen kind wezen weg is weg en hoe of wat voor persoon het is maakt geeen kl*te uit
maar ok veel sterkte met de zoektocht allemaal die hier serieus aan meedoen
die ervaring heb ik ook welliswaar niet op de manier die we verwacht haddenquote:Op zondag 11 juni 2006 15:29 schreef Kurk het volgende:
Nou ja, hij komt vanzelf wel weer boven water.
niks, want er zijn geen aanwijzingen dat ie te hard heeft geredenquote:Op zondag 11 juni 2006 16:05 schreef Orealo het volgende:
Ja z'n pc geschiedenis kan een grote informatie bron zijn
vooral chatgeschiedenis, er moet iemand zijn die naast hemzelf weer waar hij is,of wat er aan de hand is.
Wat doet de politie hier precies mee?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef Baklap het volgende:
Update?
Niks.....noppes.....nada....Wel tips, maar nog niets concreets..quote:
Nogmaals: iedereen mag deze poster OVERAL op dichtbevolktequote:Op zondag 11 juni 2006 19:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zag de poster vandaag hangen bij de Kuip, erg treurig!
Hopelijk is er niks ergs gebeurd
sterk aanknopingspunt om verder te onderzoeken.bewakingscamera's? portiers?quote:[..]
. Hij zou zondagavond naar een
feestje in de Outland (Rotterdam) gaan....
DANK je wel !!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal vannacht wat posters ophangen in Capelle aan den Ijssel, ligt vlakbij Ommoord, dus kan misschien een beetje helpen
wordt uiteraard meegenomen....quote:Op zondag 11 juni 2006 19:32 schreef mcwops het volgende:
[..]
sterk aanknopingspunt om verder te onderzoeken.bewakingscamera's? portiers?
Ja absoluut. Hij heeft gewoon een erg bekend gezicht. En dat zeg ik: iemand die 300 KM verder woont. Dus ik zou daar geen conclusies uit trekken. Hij lijkt op een aantal mensen in mijn omgeving waar ik de vinger niet op kan leggen. Een snel herkennend gezicht in ieder geval. Ik hou in ieder geval oren en ogen open en ik wens de TS erg veel sterkte.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:02 schreef MeneerMuis het volgende:
Toen ik die poster vandaag zag, kwam het gezicht me echt bekend voor. Ik weet niet precies waar ik hem van moet kennen, maar dat gezicht kwam meteen weer naar voren.
Je weet nooit waar iemand naartoe gaat als ie het even niet meer weet.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:31 schreef Xebrozius het volgende:
Wat doet die poster in de Herestraat in Groningen? Wel mooi, de meesten zijn beplakt met stickers van het Albertus o.i.d
Als je mij een HEEL GROOT plezier wilt doen, wil jij er danquote:Op maandag 12 juni 2006 02:31 schreef Xebrozius het volgende:
de meesten zijn beplakt met stickers van het Albertus o.i.d
THANK YOU very very MUCH !!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb er vannacht een aantal opgehangen in Capelle Schollevaar, supermarkten waren toen ook dicht natuurlijk. Als ik vandaag nog naar de supermarkt ga zal ik er daar ook nog 1 ophangen.
HEEL ERG bedankt !!!quote:Op maandag 12 juni 2006 07:58 schreef Otmed het volgende:
.
Ik heb helemaal zitten zoeken en helemaal niks gevonden. Dus ik heb ook even posters opgehangen. Maar 10, maarja. Maar niet in de supermarkten want die waren dicht natuurlijk.![]()
Dank je wel !quote:Op maandag 12 juni 2006 07:50 schreef Smittend het volgende:
Ik heb de link ook op een forum gezet waar heel veel mensen komen (ook belgen)..weet maar nooit of het helpt.... nogmaals veel sterkte !!
flauw en ongepast....quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef tonks het volgende:
Hey toevallig ik heet ook Tim! maar ik ben niet vermist, wel gemist. en ik mis wat.
vond ik ook al. ik denk dat veel mensen hem aanzien voor pyle uit full metal jacketquote:Op maandag 12 juni 2006 00:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja absoluut. Hij heeft gewoon een erg bekend gezicht. En dat zeg ik: iemand die 300 KM verder woont. Dus ik zou daar geen conclusies uit trekken. Hij lijkt op een aantal mensen in mijn omgeving waar ik de vinger niet op kan leggen. Een snel herkennend gezicht in ieder geval. Ik hou in ieder geval oren en ogen open en ik wens de TS erg veel sterkte.
quote:Een paar dagen geleden vertrok moeder Pia halsoverkop naar Groningen. Iemand had haar vermiste zoon Tim Benningshof (21) in die stad gezien.
Net als alle andere eerdere pogingen haar zoon terug te vinden liep ook deze onderneming op niets uit.
Sinds eerste Pinksterdag is de jongen verdwenen. Zonder zijn scooter: "Terwijl hij altijd op zijn scooter weggaat". 's Middags had hij voor de deur aan een autop gesleuteld met een vriend. Met hem zou Tim 's avonds weggaan.
Maar hij zei dat hij moe was en geen zin had. Hij heeft nog contact gehad op MSN en daarna ontbreekt van hem elk spoor.
Vast staat dat hij zonder geld en zonder andere kleren is vertrokken.
Inmiddels is de recherce op bezoek geweest in de woning in Ommoord. Moeder Pia: "Ze hebben DNA meegenomen in de hoop op die manier een spoor te vinden"
Moeder Pia zoekt overal naar haar zoon. "Ik ben ook al bij de daklozen opvang geweest" Je probeert alles: je weet immers niet wat er gebeurd is.
Volgens een politiewoordvoerder is de politie druk doende met het onderzoek naar de vermissing.
We hebben allerlei vrienden en bekenden gehoord en hij staat ook landelijk geregistreerd.
In Roterdam en ook op andere plekken zijn posters verspreid van de vermiste Tim. Ook wordt op twee internetsites aandacht gevraagd voor zijn vermissing.
Poeh...erg hoor, ik wil alle bekende en familie van Tim heel veel sterkte wensen en ik hoop dat hij gauw weer veilig thuiskomt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:36 schreef MeneerMuis het volgende:
Vanmorgen stond het volgende in het Algemeen Dagblad Rotterdams Dagblad (ADRO):
[..]
Ik heb voor haar een email aangemaakt bbenningshof@hotmail.com, het wachtwoord stuur ik naar jou toe, als je wilt wil ik haar ook wel aanmaken op Fok!.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Overigens kreeg ik gisteravond nog een email van één van de zussen van Tim (Brenda Benningshof).
Ze schrijft dat ze erg blij is met de hulp en graag hier wat reacties had willen plaatsen maar ze kan geen account maken doordat ze geen email heeft van haar provider. Misschien dat iemand haar kan helpen een account aan te maken zodat ook zij hier kan reageren (ze zou het heel erg waarderen).
Overigens vraagt ze ook aan danaantje om haar te mailen op vermist at gmail dot com
Je kunt met een hotmail account niet registreren op fok.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb voor haar een email aangemaakt bbenningshof@hotmail.com, het wachtwoord stuur ik naar jou toe, als je wilt wil ik haar ook wel aanmaken op Fok!.
Ik zal ook even kijken of ik posters kan hangen hiero
oh, hehehe, lekker slim weer van mij. Sorry michael...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je kunt met een hotmail account niet registreren op fok.
En dat is iets waar je je goed kwaad om kan maken, want dat zijn wel de belangrijkste 'getuigen' in deze vermissing (getuigen in de zin van belangrijke details).quote:Ik lees ondertussen veel tips, over telefoon traceren, drugs, vrienden, depressies, etc. Dit zijn uiteraard zaken die al door ons zijn bedacht en aangegeven bij de recherche. Maar in Nederland kost alles helaas erg veel tijd, over moet via via toestemmng voor worden gevraagd, dus zelfs telefoontjes kunnen niet zomaar worden getraceerd, dit duurt dagen.
Dit is echt..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
kennen jullie het verhaal nog over de poema op de veluwe? broodje aap!
Je moeder is een aap.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
Even de feiten naast elkaar leggen, hij is ruim een week weg, mocht hij bewust gekozen hebben dat hij weg wilde(misschien toch heel goed kunnen verbergen dat hij het heel moeilijk had in z'n leven), dan zal die waarschijnlijk naar een plaats gaan wat je nooit zal verwachten, mocht het onbewust zijn(dat ie ontvoerd of misschien erger...)dan hoop ik dat de zoektocht toch snel zal ophouden zodat je van de onzekerheid af bent. Ik zag namelijk een keer op tv dat er een gezin was die hadden hun zoon 34 jaar niet meer gezien, en elke dag toch de hoop gehad dat hij voor de deur zou staan. Dat lijkt me echt erg....quote:Nee Tim is zelfs nog nooit in Groningen geweest en kent daar ook niemand. Wij denken ook dat het Tim niet was, maar die persoon leek wel erg sterk overtuigd van haar zaak. t was 1 dame die hem een aantal maal voor haar flat had zien langs fietsen (hoe zou hij aan een fiets met motor moeten komen) maar ik geloof niet dat ze zijn gezicht goed had gezien. Voor de zekerheid toch maar even langsgegaan en posters opgehangen, je weet maar nooit, maar daar is niets uitgekomen.
Het kost je een beetje tijd,papier en inkt en alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je moeder is een aap.
[..]
Even de feiten naast elkaar leggen, hij is ruim een week weg, mocht hij bewust gekozen hebben dat hij weg wilde(misschien toch heel goed kunnen verbergen dat hij het heel moeilijk had in z'n leven), dan zal die waarschijnlijk naar een plaats gaan wat je nooit zal verwachten, mocht het onbewust zijn(dat ie ontvoerd of misschien erger...)dan hoop ik dat de zoektocht toch snel zal ophouden zodat je van de onzekerheid af bent. Ik zag namelijk een keer op tv dat er een gezin was die hadden hun zoon 34 jaar niet meer gezien, en elke dag toch de hoop gehad dat hij voor de deur zou staan. Dat lijkt me echt erg....
Zou het nut hebben dat ik hier posters op hang in arnhem?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
Posters ophangen e.d is niet verplicht maar wordt heel erg gewaardeerd, maar is het zelfs zo moeilijk een kleine beetje respect te hebben voor de familie?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
Over respect gesproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
ZEER graag ! Arnhem is GROOT...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:10 schreef masterdave het volgende:
Zou het nut hebben dat ik hier posters op hang in arnhem?
Pff nee man Tim zit gewoon ergens bij een stel vrienden...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat ie terug gevonden word in een kanaal... Daar eindigen de meeste vermisten. (dit is gebaseert op statistische feiten overigens).
Opbeurend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat ie terug gevonden word in een kanaal... Daar eindigen de meeste vermisten. (dit is gebaseert op statistische feiten overigens).
Haha, ik zag vandaag die poster op een lantaarnpaal voor Vindicatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
Eentje verderop bij Vindicat heeft ie al een baard, een piratenlap op z'n oog en zit er een papegaai op z'n schouder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ik zag vandaag die poster op een lantaarnpaal voor Vindicat. Er stonden ook wat onaardige teksten bij
![]()
.
Wil je mij een groot plezier doen (en JAJONG) door er alsjeblieftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Eentje verderop bij Vindicat heeft ie al een baard, een piratenlap op z'n oog en zit er een papegaai op z'n schouder.
Dat zou beter zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef Orealo het volgende:
zwart wit ?
Anders wil ik via Photoshop ook wel alles zwart wit maken, behalve de foto? zodat die lekker opvalt?
Nee. Als hij gevonden wil worden belt ie jou wel, en anders.. Zie de post van Xebro eerder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef danaantje het volgende:
[..]
Wil je mij een groot plezier doen (en JAJONG) door er alsjeblieft
'verse' posters overheen te plakken ?
(De poster kun je op http://www.tim.zvssite.nl vinden)
Jeetje, er zijn nog meer versies dan alleen verongelukt of weg gelopen hoor, misschien is hij wel in een psychose geraakt, o.i.d.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Als hij gevonden wil worden belt ie jou wel, en anders.. Zie de post van Xebro eerder.
Inderdaad, TS heb je dit wel bij de politie aangekaart?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Xebrozius het volgende:
Het verbaast me trouwens dat ik nergens een politiebericht zie.
Ik denk dat kleur beter werkt (zeker omdat er ook foto's op staan)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Dementor het volgende:
Het is wel een inktsleurpende poster.
Is er andere versie beschikbaar?
uiteraard....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Inderdaad, TS heb je dit wel bij de politie aangekaart?
Zolang niemand weet WAAR Tim is heeft het denk ik zinquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef Joene het volgende:
TeeeeeeeeeeeeevEeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Het heeft weinig nut de poster hier in de kop van NH op te hangen denk ik
Ik zou hem evt wel op schiphol willen hangen?
Die zijn er zo weer af. Er geldt een opplak-verbod in schiphol en kan je zelfs een flinke boete opleveren. Maar ja, jouw keuze. Niet gaan mekkeren achteraf, ik had je gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:43 schreef Joene het volgende:
ik zal morgen 5 of 6 posters op schiphol ophangen
Parkeer Garage moet kunnenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die zijn er zo weer af. Er geldt een opplak-verbod in schiphol en kan je zelfs een flinke boete opleveren. Maar ja, jouw keuze. Niet gaan mekkeren achteraf, ik had je gewaarschuwd.
In elk geval bedankt zal het gewoon ook even vragen !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die zijn er zo weer af. Er geldt een opplak-verbod in schiphol en kan je zelfs een flinke boete opleveren. Maar ja, jouw keuze. Niet gaan mekkeren achteraf, ik had je gewaarschuwd.
Thank you !! Geldt eigenlijk voor iedereen die de posters op private plekkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Joene het volgende:
[..]
In elk geval bedankt zal het gewoon ook even vragen !
Foutje , Je moet de nieuwe pagina in het onderste frame laten openen of op een nieuwe pagina.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef ILCILA het volgende:
ik weet nooit of het helpt:
http://www.ilcila.com
Is er een kans dat ie het land uit is dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:40 schreef danaantje het volgende:
Als je hem op schiphol (en in NH) op zou willen
hangen: GRAAG !! Alvast bedankt..
Haha, wel goed doorzettingsvermogen, respectquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:22 schreef SuperGrovert het volgende:
hehehe ik rij vandaag zo door de stad heen , ik dus een gozer zien die nogal op um leek , dus lekker droog vragen hey dude ben jij Tim...werd die gozer tog een party boos en zeggen dat ik op kankeren moest...hij heete overgrens jochum (heb zn passport gechecktna veel aandringen)
zi hier in omg rdam best veel van die posters hangen btw
Goeie, je kan z'n bank bellen, en vragen waar en wanneer er voor 't laatst gepint is!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:35 schreef maartena het volgende:
Heeft iemand toegang tot zijn post etc? Mischien is er een rekeningafschrift binnengekomen.... je weet maar nooit of ie ergens heen is gegaan, en dus ergens heeft moeten pinnen.
Vindicat nerds, als hun pappie en mammie's dat weten wordt hun ferarri en golf spul ingenomen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Eentje verderop bij Vindicat heeft ie al een baard, een piratenlap op z'n oog en zit er een papegaai op z'n schouder.
Mods vegen alleen hun eigen straatje schoon (letop gaat geedit worden)quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:01 schreef mcwops het volgende:
waarom grijpt hier geen Mod in vanwege die walgelijke berichten?????
@ alle walg-posters: als dat de bijdrage is aan Fok wat is dan je bijdrage aan de maatschappij. schokkkend triest gewoon
Roq! alles goed?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maak jij nou ook een slechte grap, of volg je gewoon geen enkele krant of journaal?
![]()
Dank je wel !quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:48 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Roq! alles goed?
OT
Schiphol is wel een puik plan, vanuit daar gaan ze alle kanten op namelijk, en ik zal er ook wel een paar hier in alphen a/d rijn hangen![]()
Thanks !quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef Belsezar het volgende:
Heb er ook een paar in almere, diemen en amsterdam noord opgehangen...
Thanks for de moeite !quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:22 schreef SuperGrovert het volgende: (heb zn passport gechecktna veel aandringen
Wat een totale bullshit weer. Grow up..quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Mods vegen alleen hun eigen straatje schoon (letop gaat geedit worden)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:22 schreef SuperGrovert het volgende:
hehehe ik rij vandaag zo door de stad heen , ik dus een gozer zien die nogal op um leek , dus lekker droog vragen hey dude ben jij Tim...werd die gozer tog een party boos en zeggen dat ik op kankeren moest...hij heete overgrens jochum (heb zn passport gechecktna veel aandringen)
zi hier in omg rdam best veel van die posters hangen btw
Heb ik (voor zover ik weet) gedaan. Op helaas een hele hoop forumsquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:37 schreef Smittend het volgende:
Danaantje misschien heb je dit al gedaan, maar is 't een idee om op alle forums die je kan vinden dit topic te openen ? Er zijn toch meer fora zoals FOK ? alle beetjes helpen...nogmaals sterkte, natuurlijk ook voor alle famillieleden en vrienden van Tim !
Nope. Vanavond in hart van nederland wordt er aandachtquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:19 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]![]()
.
Anyway hoe dan ook sterkte TS, al wat meer nieuws?
Kom jij uit arnhem trouwens?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef danaantje het volgende:
[..]
Nope. Vanavond in hart van nederland wordt er aandacht
aan geschonken, dus het 'loopt' wel, alleen tot nu toe heb
ik nog steeds GEEN IDEE waar Timmy is![]()
![]()
Lees even 3 post boven je wil je.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:19 schreef Slasher het volgende:
Klopt het dat ik dit gister gezien heb op Hart van Nederland?
Heb 't gezien gisteren. Vond z'n zus wel okay.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef danaantje het volgende:
Nope. Vanavond in hart van nederland wordt er aandacht
aan geschonken, dus het 'loopt' wel, alleen tot nu toe heb
ik nog steeds GEEN IDEE waar Timmy is![]()
![]()
De hele familie is ZWAAR OKE ! Superlieve mensenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:30 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Heb 't gezien gisteren. Vond z'n zus wel okay.
Tof! Dankjewel (ook voor Mark_Boelen)quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:59 schreef Incredible-Maike het volgende:
Sterkte ermee! Ik houdt mijn ogen open!
2 zielen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:30 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Heb 't gezien gisteren. Vond z'n zus wel okay.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:56 schreef Merkie het volgende:
Zal m'n ogen open houden. Succes TS!
Op het Centraal station hing die poster toch ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef vencodark het volgende:
Was toevallig vandaag in Rotterdam. Typisch dat er nu een poster hing van een vermist persoon. Bedoel, er worden zoveel personen vermist maar zelden zie je posters. Dat zie je meer in het buitenland eigenlijk. Hoe dan ook, ik vind het altijd maar eng zoals mensen verdwijnen.
Je wilt er eigenlijk niet bij nadenken wat er gebeurd kan zijn.![]()
Wens je iig heel veel succes en sterkte ook hiermee. Moet een hell voor die ouders zijn.
euhm, dat heb ik niet gezien, ik zag het ergens in het centrum hangen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op het Centraal station hing die poster toch ?
hij hangt in Rotterdam op meerdere plaatsen. Ik kom de poster drie keer tegen als ik naar mijn werk ga van rdam-zuid naar het centrum ergens.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
euhm, dat heb ik niet gezien, ik zag het ergens in het centrum hangen.
Nee, aan wie zou ik zoiets moeten vragen ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:52 schreef Radobe het volgende:
heel veel sterkte!
staat het ook op de frontpage?
probeer eens op de frontpage op nieuwssubmit te klikken met een link naar de vermist site en dit topic...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:28 schreef danaantje het volgende:
[..]
Nee, aan wie zou ik zoiets moeten vragen ?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:07 schreef Jimbo het volgende:
omg vandaag 3/4 tim look alikes gezien in r'damof ik ben slecht in gezichten of veel mensen lijken op um , heb nu een kopietje van zn foto in mn portomonaire om te zien of ze dr ECHT op lijken of niet..
oja geen van aleen was de echte , van allemaal legitimatie gevraagt en ze vonden het allemaal ok en wenste je nog succes met zoeken
@sebasser , ja op t CS hangen dr 2 aleen die zijn ondergeklad , vanochtend hingen dr nieuwe...toevallig een Fok!ker die ze daar nu al 2/3 dagen ophangt? Topwerk
Poster heb ik ook zien hangen idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op het Centraal station hing die poster toch ?
Oeh. Aah. Ai.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Eerst hij vermist, en nu die kleine meisjes in Belgie... Toeval?
Thanks !! (Iedereen bedankt overigens voor zijn steun enquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb de poster op Rotterdam Blaak zien hangen...
Heel veel succes, ik hoop dat hij weer snel terecht is!
Als ik daar op klik krijg ik alleen iets te zien metquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:47 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
probeer eens op de frontpage op nieuwssubmit te klikken met een link naar de vermist site en dit topic...
Als je boven die 3 dingen kijkt dan zie je ook een tekst staan als: "Naar het submitvenster!" en die moet je hebben, goed kijken is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:09 schreef danaantje het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik alleen iets te zien met
Vorige nieuwssubmits (0)
Vorige columnsubmits (0)
Vorige reviewsubmits (0)
maar kan nergens wat invoeren.
Kan iemand dat voor mij doen aub ??
Ik heb hem geprobeerd in te voeren....hopen dat het lukt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:15 schreef optifree het volgende:
[..]
Als je boven die 3 dingen kijkt dan zie je ook een tekst staan als: "Naar het submitvenster!" en die moet je hebben, goed kijken is wel belangrijk.
Niet echt....en dan had 'ie zeker iemand daarvan op de hoogtequote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:14 schreef valentijn101 het volgende:
Valt me net in. Is hij een voetbalfan? Misschien is 'ie wel richting Duitsland gegaan...
In Rotterdam staan we samen sterk, alleen ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:24 schreef BlueCurl het volgende:
nog een rotterdammer (zevenkamp) die haar ogen open zal houden!
iemand die vermist is, dat is nooit tof. hopelijk is hij okay!
beetje jammer van alle mensen die hier onzin aan het posten zijn![]()
THANX!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb je submit een beetje veranderd en geplaatst. Rotterdammer al anderhalve week spoorloos
Ook thanks !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:05 schreef Angelface het volgende:
Ik zal deze poster straks wel in Rotterdam Zuid rondbrengen en ophangen. Heb hem al een x aantal keer uitgeprint.
Veel sterkte.
de nederlandse politie ken alleen een mob tracken als jij met 'n gestole telefoon rond loopt maar oh weeh als jouw telefoon gejat word dan kenne ze dan nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha, de nederlands politie kan amper touwtje 'tracken'
Voor jou is dat dus normaal gedrag, voor deze jongen blijkbaar niet en dus een reden om je zorgen te maken. En intussen is ook wel duidelijk dat hij niet gewoon thuis zit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:59 schreef vosss het volgende:
Ik vat he niet helemaal; ik bedoel,ik laat soms ook een week niks van me horen en geen contact met niemand nie.....gewoon ff lekker op jezelf.
Om dan na 3 dagen meteen de politie in te schakelen
Mn ouders en vrienden zouden er niet eens aan denken zeg (en nee, ook niet als ik al 2 weken niet reageer op mails en mn foon niet opneem nee)
Stuk of 50 in Rotterdam Zuid & Zuidplein rondgebracht en ook opgehangen zojuist.quote:
Kan het zijn dat hij vervelend nieuws kreeg via MSN van een van zijn contactpersonen? Ik bedoel: als er al iets plotseling tussenkwam en hij weg ff weg moest, dan zou hij sowieso die vriend op de hoogte hebben gebracht dat het later werd en/of zn gsm niet uit hebben gezet (mocht hij dit al zelf gedaan hebben natuurlijk). Of dat hij met iemand gepraat heeft via MSN die hem op heeft gehaald..(omdat zn scooter nog thuis staat, en wanneer je plotseling even weg wilt van alles,zou je dan gaan lopen wanneer je sneller weg kunt zijn op je scooter..quote:Tim wordt vermist sinds zondagavond 4 juni (omgeving Rotterdam-Ommoord). Een vriend van Tim is zondag rond 17.00 uur bij hem vertrokken en zou hem later die avond weer komen ophalen om naar een feestje te gaan. Rond 19.00 uur is Tim nog op MSN gezien, maar hierna is er niets meer van hem vernomen. Zijn GSM stond vanaf dit moment plots uit en hij was niet meer thuis aanwezig.
Idem dito. Onsmakelijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat heb je toch ook zieke mensen in de wereld :S
Check dit topic:
Kat spoorloos :( :(
Ik heb al even een topicreport gestuurd, hopen dat die dichtgaat.
Heb je verder al nieuws over Tim??
Je hebt een HEEEEL goed steentje bijgedragen ! Dank je!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:45 schreef Angelface het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit helpt en dat ik m'n steentje heb bijgedragen.
Veel sterkte.
Nopequote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Inderdaad ! De lol is er nu wel vanafquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:24 schreef sexymofo het volgende:
*Timmie kom thuis.... en SNEL!*
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef Silentium het volgende:
Op die vermist-site staat dat er 'na chatcontact met zijn vriend' niets meer bekend is.
Veel sterkte!
tevens geplaatst op:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:36 schreef MeneerMuis het volgende:
Vanmorgen stond het volgende in het Algemeen Dagblad Rotterdams Dagblad (ADRO):
[..]
Ja....(althans dat 'actief' hoop ik dan maar)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:04 schreef yvonne het volgende:
Is de politie al actief aan het zoeken?
Staat hij al op vermist.nl?
Komt hij al in opsporing verzocht?
Is dit nu enkel en alleen op FOK! bekend
Of je volgt opsporing verzocht / hvn / vermist.nl eens, en je zou tot een antwoord komen denk ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:04 schreef yvonne het volgende:
Is de politie al actief aan het zoeken?
Staat hij al op vermist.nl?
Komt hij al in opsporing verzocht?
Is dit nu enkel en alleen op FOK! bekend
soms vind ik je raar reageren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:26 schreef danaantje het volgende:
[..]
Nope
[..]
Inderdaad ! De lol is er nu wel vanaf
Sorry...Soms ben ik heel boos, dan weer heel verdrietig, dan voel ikquote:
Niet letten op die Kurk! Trieste rotuserquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Check dit topic:
Vraag 1: ja tim woont in Ommoord in de heidebuurt ( hij woont tegenover mij), ja hij hing wel eens bij de sloot/ bankjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef eefisinlove het volgende:
2 vraagjes:
tim komt uit ommoord toch? omdat ik daar zelf ook woon vroeg ik mij af of hij uit de heidebuurt komt? en zoja, hangt hij wel eens met een groepje bij die sloot daar met bankjes en scooters? (dan weet ik wie het is namelijk)
En ik hoorde ook dat hij fitnest bij fitforfree in capelle? Ik fitness daar ook en er hangt nog geen poster daar. Ik zal er ophangen, als het mag (van de fitness uiteraard, niet van jou)
Sterkte!
Iemand die je niet kentquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:57 schreef eefisinlove het volgende:
ik ben evelien, woon bij de romeynshof. en jij dan?
Told ya want ik ken iedereen die mij kentquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:13 schreef eefisinlove het volgende:
nee, ken ik niet inderdaad
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:59 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Niet letten op die Kurk! Trieste rotuser![]()
Nee...quote:Op zondag 18 juni 2006 12:26 schreef Tharalom het volgende:
Nog steeds geen nieuws omtrent Tim?
Part deux en zo!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:10 schreef Kurk het volgende:
Hij mag wel gauw terugkomen, want dit topic kan nog maar 1 pagina openblijven...
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:10 schreef Kurk het volgende:
Hij mag wel gauw terugkomen, want dit topic kan nog maar 1 pagina openblijven...
Ik stel voor dat ze een reddingshellicoptur inzetten enzo !!!111oneoenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]..
zegt de politie nou nog wat boeiends hierover btw? of is dat van typisch "we bellen wel als we wat gevonden hebben........"
Volgens mij doet de politie helemaal niets. Heb er niets over gelezen in ieder geval. Ik woon ook in Ommoord en sinds ik erachter kwam dat ik bij zijn zusjes op school heb gezeten volg ik het elke dag (niet alleen daarom natuurlijk).quote:Op zondag 18 juni 2006 17:04 schreef LoggedIn het volgende:
zegt de politie nou nog wat boeiends hierover btw? of is dat van typisch "we bellen wel als we wat gevonden hebben........"
idd ja..quote:Op zondag 18 juni 2006 23:17 schreef Dementor het volgende:
Hij is al 2 weken weg nu...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Check dit topic:
Ah, dus Dementor is Tom, wonend bij Tim in de straat, op de hoek?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Told ya want ik ken iedereen die mij kent
Tja, gaat hier ook helemaal op. Alleen wie weet is het wel niets voor die vermiste vriend van TS om niets van zich te laten horen ? Ik weet ook de voorgeschiedenis niet; misschien niet op komen dagen op afspraak of vul maar in...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:59 schreef vosss het volgende:
Ik vat he niet helemaal; ik bedoel,ik laat soms ook een week niks van me horen en geen contact met niemand nie.....gewoon ff lekker op jezelf.
Om dan na 3 dagen meteen de politie in te schakelen
Mn ouders en vrienden zouden er niet eens aan denken zeg (en nee, ook niet als ik al 2 weken niet reageer op mails en mn foon niet opneem nee)
idd, als voss langer dan een week niks van zich laat horen en men kan hem ook niet bereiken dan schakelt er waarschijnlijk ook wel iemand de politie in. In het verhaal over Tim staat duidelijk dat hij altijd liet weten waar hij was, dus niet verwonderlijk dat je je dan na 3 dagen ernstig zorgen gaat maken.. En vooral dingen als niet bereikbaar, en scooter niet mee, pinpas niet mee. Dat zijn toch dingen die opvallen op dat soort momenten..quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Tja, gaat hier ook helemaal op. Alleen wie weet is het wel niets voor die vermiste vriend van TS om niets van zich te laten horen ? Ik weet ook de voorgeschiedenis niet; misschien niet op komen dagen op afspraak of vul maar in...
Overigens zeg ik erbij dat ik niet het hele topic heb doorgelezen, maar heel veel sterkte toegewenst aan vrienden en familie! Hopelijk komt hij snel weer "bovendrijven" , gezond en wel
Ik kan me niet voorstellen door wat voor hel zijn directe familie/kennissen vrienden heen gaan. Al bijna 2 weken weg...Niks van um gehoord of wat dan ook. Ik houd dit topic ook scherp in de gaten in de hoop dat er goed bericht komt....quote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef danaantje het volgende:
Hallo,
Er blijken, onder andere dit weekend, met name in Rotterdam
veel vermist-posters weggehaald te zijn. (Weet niet of dat
door de gemeente of kwajongens gedaan is).
Als diegenen die ergens posters geplakt hebben zouden
willen controleren of ze er nog hangen, en zo nee: deze
zouden willen herplaatsen, zou ik jullie ZEEEEER dankbaar
zijn !
(Mocht je nog geen posters opgehangen hebben, en dat
wel willen doen: de poster staat rechtsboven op
http://www.tim.zvssite.nl/ )
Ga jij je es snel voor 2 breezers laten pijpen door marokkaanse jongetjesquote:Op maandag 19 juni 2006 16:00 schreef Xebrozius het volgende:
Hij ligt gewoon te krikken in Salou.
Nee, was het maar waar. Had 'ie maar een grote rode pukkel op zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft hij geen opvallende kenmerken als een tattoo ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |