Nee...quote:Op zondag 18 juni 2006 12:26 schreef Tharalom het volgende:
Nog steeds geen nieuws omtrent Tim?
Part deux en zo!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:10 schreef Kurk het volgende:
Hij mag wel gauw terugkomen, want dit topic kan nog maar 1 pagina openblijven...
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:10 schreef Kurk het volgende:
Hij mag wel gauw terugkomen, want dit topic kan nog maar 1 pagina openblijven...
Ik stel voor dat ze een reddingshellicoptur inzetten enzo !!!111oneoenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]..
zegt de politie nou nog wat boeiends hierover btw? of is dat van typisch "we bellen wel als we wat gevonden hebben........"
Volgens mij doet de politie helemaal niets. Heb er niets over gelezen in ieder geval. Ik woon ook in Ommoord en sinds ik erachter kwam dat ik bij zijn zusjes op school heb gezeten volg ik het elke dag (niet alleen daarom natuurlijk).quote:Op zondag 18 juni 2006 17:04 schreef LoggedIn het volgende:
zegt de politie nou nog wat boeiends hierover btw? of is dat van typisch "we bellen wel als we wat gevonden hebben........"
idd ja..quote:Op zondag 18 juni 2006 23:17 schreef Dementor het volgende:
Hij is al 2 weken weg nu...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat heb je toch ook zieke mensen in de wereld :S
Check dit topic:
Kat spoorloos :( :(
Ik heb al even een topicreport gestuurd, hopen dat die dichtgaat.
Heb je verder al nieuws over Tim??
Ah, dus Dementor is Tom, wonend bij Tim in de straat, op de hoek?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Told ya want ik ken iedereen die mij kent
Tja, gaat hier ook helemaal op. Alleen wie weet is het wel niets voor die vermiste vriend van TS om niets van zich te laten horen ? Ik weet ook de voorgeschiedenis niet; misschien niet op komen dagen op afspraak of vul maar in...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:59 schreef vosss het volgende:
Ik vat he niet helemaal; ik bedoel,ik laat soms ook een week niks van me horen en geen contact met niemand nie.....gewoon ff lekker op jezelf.
Om dan na 3 dagen meteen de politie in te schakelen
Mn ouders en vrienden zouden er niet eens aan denken zeg (en nee, ook niet als ik al 2 weken niet reageer op mails en mn foon niet opneem nee)
idd, als voss langer dan een week niks van zich laat horen en men kan hem ook niet bereiken dan schakelt er waarschijnlijk ook wel iemand de politie in. In het verhaal over Tim staat duidelijk dat hij altijd liet weten waar hij was, dus niet verwonderlijk dat je je dan na 3 dagen ernstig zorgen gaat maken.. En vooral dingen als niet bereikbaar, en scooter niet mee, pinpas niet mee. Dat zijn toch dingen die opvallen op dat soort momenten..quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Tja, gaat hier ook helemaal op. Alleen wie weet is het wel niets voor die vermiste vriend van TS om niets van zich te laten horen ? Ik weet ook de voorgeschiedenis niet; misschien niet op komen dagen op afspraak of vul maar in...
Overigens zeg ik erbij dat ik niet het hele topic heb doorgelezen, maar heel veel sterkte toegewenst aan vrienden en familie! Hopelijk komt hij snel weer "bovendrijven" , gezond en wel
Ik kan me niet voorstellen door wat voor hel zijn directe familie/kennissen vrienden heen gaan. Al bijna 2 weken weg...Niks van um gehoord of wat dan ook. Ik houd dit topic ook scherp in de gaten in de hoop dat er goed bericht komt....quote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef danaantje het volgende:
Hallo,
Er blijken, onder andere dit weekend, met name in Rotterdam
veel vermist-posters weggehaald te zijn. (Weet niet of dat
door de gemeente of kwajongens gedaan is).
Als diegenen die ergens posters geplakt hebben zouden
willen controleren of ze er nog hangen, en zo nee: deze
zouden willen herplaatsen, zou ik jullie ZEEEEER dankbaar
zijn !
(Mocht je nog geen posters opgehangen hebben, en dat
wel willen doen: de poster staat rechtsboven op
http://www.tim.zvssite.nl/ )
Ga jij je es snel voor 2 breezers laten pijpen door marokkaanse jongetjesquote:Op maandag 19 juni 2006 16:00 schreef Xebrozius het volgende:
Hij ligt gewoon te krikken in Salou.
Nee, was het maar waar. Had 'ie maar een grote rode pukkel op zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft hij geen opvallende kenmerken als een tattoo ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |