quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef l3laster het volgende:
hij ziet er niet al te snugger uit, zal wel verdwaald zijn ergens...
Weet je zeker dat die nergens mee zat?
100% zeker weten doe je niks, maar het ging eigenlijk PRIMA met hem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef Mattt het volgende:
Succes iedergeval.
Weet je zeker dat er niks anders speelde ?
politie is op de hoogte...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef x302 het volgende:
politie kan gsm tracken?
Haha, de nederlands politie kan amper touwtje 'tracken'quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef x302 het volgende:
politie kan gsm tracken?
Heb je al contact met zijn werkgever gehad?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef danaantje het volgende:
[..]
100% zeker weten doe je niks, maar het ging eigenlijk PRIMA met hem.
Nieuwe baan waar ie blij mee was, nooit problemen met zijn ouders ofzo,
kortom....TOTAAL onverklaarbaar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:53 schreef Darklight het volgende:
Die duiken ze binnenkort wel weer op
TS, heel erg veel sterkte. Moet er niet aan denken dat iemand ineens verdwijnt...quote:Mischien dit topic iets effectiever opruimen? Denk dat het zo sociaal is de helft van de berichten weg te kiepenErg veel ongewenste opmerkingen imho.
LeeHarveyOswald
bedankt daarvoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Topic report:
[..]
TS, heel erg veel sterkte. Moet er niet aan denken dat iemand ineens verdwijnt...
Hij kwam overal wel in Rotterdam......dus.....'rond Rotterdam' ??quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet je eigenlijk waar hij voor het laatst gezien is? En stel hij is tóch weg gelopen (bijv. door psychose, zoals eerder iemand over zijn/haar moeder melde), in welke gebieden zouden mensen dan nog meer alert kunnen zijn?
Zijn er nog aparte kenmerken die niet in de poster staan?
THANKS !!! (voor iedereen die meekijkt/zoekt)quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Kut om te lezen. We houden onze ogen en oren open.
Niets...............noppes..............nix...........quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef Baklap het volgende:
Update?
Was niets bijzonders aan dat gesprek. Hij zou zondagavond naar eenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef Silentium het volgende:
Op die vermist-site staat dat er 'na chatcontact met zijn vriend' niets meer bekend is. Heb je die vriend al gesproken (vast wel)? Heeft hij misschien iets gemerkt in dat chatgesprek, gedroeg hij zich bijvoorbeeld vreemd / zei 'ie rare dingen?
Veel sterkte!
Tim kan PRIMA op zichzelf passen........quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ziet er niet uit als een jongen die niet op zichzelf kan passen! Sterkte igg!
Juist dit soort reacties zegt al meer over de mensen dan over deze mens en daarom sluit ik dat hij zichzelf iets heeft aangedaan ook niet uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ziet er niet uit als een jongen die niet op zichzelf kan passen! Sterkte igg!
tegene en pistool doe je vrij weinig hoor, ook als je er zo stoer uitziet als Tim...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Juist dit soort reacties zegt al meer over de mensen dan over deze mens en daarom sluit ik dat hij zichzelf iets heeft aangedaan ook niet uit.
Ja een misdrijf is ook een optie natuurlijk zoals ik al eerder zei.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
tegene en pistool doe je vrij weinig hoor, ook als je er zo stoer uitziet als Tim...
er staat toch dat hij eruit ziet alsof hij wél op zich zelf kan passenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Juist dit soort reacties zegt al meer over de mensen dan over deze mens en daarom sluit ik dat hij zichzelf iets heeft aangedaan ook niet uit.
Hmm ja een erg misleidende zin maar ik denk dat ie toch bedoelde wat ik dacht te lezen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
er staat toch dat hij eruit ziet alsof hij wél op zich zelf kan passen
nee, er staat een dubbele ontkenning, " de knul ziet er niet bepaald uit of hij niet voor zichzelf zou kunnen zorgen", ergo, groot, breed, sterk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:39 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Hmm ja een erg misleidende zin maar ik denk dat ie toch bedoelde wat ik dacht te lezen?
Waar en hoe laat heb je die jongen zien lopen ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef Ryoga het volgende:
hij lijkt op iemand die ik eergister in noord zag lopen, maar dat zal wel niet.
thats truequote:hij ziet er niet al te snugger uit, zal wel verdwaald zijn ergens...
Weet je zeker dat die nergens mee zat?
quote:Op zondag 11 juni 2006 16:01 schreef markna het volgende:
sjonge jonge wat kunnen sommige zich vreselijk gedragen niet normaal
ik weet zeker dat dat soort lui zelf geen verstand hebben het zal je eigen kind wezen weg is weg en hoe of wat voor persoon het is maakt geeen kl*te uit
maar ok veel sterkte met de zoektocht allemaal die hier serieus aan meedoen
die ervaring heb ik ook welliswaar niet op de manier die we verwacht haddenquote:Op zondag 11 juni 2006 15:29 schreef Kurk het volgende:
Nou ja, hij komt vanzelf wel weer boven water.
niks, want er zijn geen aanwijzingen dat ie te hard heeft geredenquote:Op zondag 11 juni 2006 16:05 schreef Orealo het volgende:
Ja z'n pc geschiedenis kan een grote informatie bron zijn
vooral chatgeschiedenis, er moet iemand zijn die naast hemzelf weer waar hij is,of wat er aan de hand is.
Wat doet de politie hier precies mee?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef Baklap het volgende:
Update?
Niks.....noppes.....nada....Wel tips, maar nog niets concreets..quote:
Nogmaals: iedereen mag deze poster OVERAL op dichtbevolktequote:Op zondag 11 juni 2006 19:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zag de poster vandaag hangen bij de Kuip, erg treurig!
Hopelijk is er niks ergs gebeurd
sterk aanknopingspunt om verder te onderzoeken.bewakingscamera's? portiers?quote:[..]
. Hij zou zondagavond naar een
feestje in de Outland (Rotterdam) gaan....
DANK je wel !!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal vannacht wat posters ophangen in Capelle aan den Ijssel, ligt vlakbij Ommoord, dus kan misschien een beetje helpen
wordt uiteraard meegenomen....quote:Op zondag 11 juni 2006 19:32 schreef mcwops het volgende:
[..]
sterk aanknopingspunt om verder te onderzoeken.bewakingscamera's? portiers?
Ja absoluut. Hij heeft gewoon een erg bekend gezicht. En dat zeg ik: iemand die 300 KM verder woont. Dus ik zou daar geen conclusies uit trekken. Hij lijkt op een aantal mensen in mijn omgeving waar ik de vinger niet op kan leggen. Een snel herkennend gezicht in ieder geval. Ik hou in ieder geval oren en ogen open en ik wens de TS erg veel sterkte.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:02 schreef MeneerMuis het volgende:
Toen ik die poster vandaag zag, kwam het gezicht me echt bekend voor. Ik weet niet precies waar ik hem van moet kennen, maar dat gezicht kwam meteen weer naar voren.
Je weet nooit waar iemand naartoe gaat als ie het even niet meer weet.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:31 schreef Xebrozius het volgende:
Wat doet die poster in de Herestraat in Groningen? Wel mooi, de meesten zijn beplakt met stickers van het Albertus o.i.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |