Goeie, je kan z'n bank bellen, en vragen waar en wanneer er voor 't laatst gepint is!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:35 schreef maartena het volgende:
Heeft iemand toegang tot zijn post etc? Mischien is er een rekeningafschrift binnengekomen.... je weet maar nooit of ie ergens heen is gegaan, en dus ergens heeft moeten pinnen.
Vindicat nerds, als hun pappie en mammie's dat weten wordt hun ferarri en golf spul ingenomen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Eentje verderop bij Vindicat heeft ie al een baard, een piratenlap op z'n oog en zit er een papegaai op z'n schouder.
Mods vegen alleen hun eigen straatje schoon (letop gaat geedit worden)quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:01 schreef mcwops het volgende:
waarom grijpt hier geen Mod in vanwege die walgelijke berichten?????
@ alle walg-posters: als dat de bijdrage is aan Fok wat is dan je bijdrage aan de maatschappij. schokkkend triest gewoon
Roq! alles goed?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maak jij nou ook een slechte grap, of volg je gewoon geen enkele krant of journaal?
![]()
Dank je wel !quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:48 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Roq! alles goed?
OT
Schiphol is wel een puik plan, vanuit daar gaan ze alle kanten op namelijk, en ik zal er ook wel een paar hier in alphen a/d rijn hangen![]()
Thanks !quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef Belsezar het volgende:
Heb er ook een paar in almere, diemen en amsterdam noord opgehangen...
Thanks for de moeite !quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:22 schreef SuperGrovert het volgende: (heb zn passport gechecktna veel aandringen
Wat een totale bullshit weer. Grow up..quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Mods vegen alleen hun eigen straatje schoon (letop gaat geedit worden)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:22 schreef SuperGrovert het volgende:
hehehe ik rij vandaag zo door de stad heen , ik dus een gozer zien die nogal op um leek , dus lekker droog vragen hey dude ben jij Tim...werd die gozer tog een party boos en zeggen dat ik op kankeren moest...hij heete overgrens jochum (heb zn passport gechecktna veel aandringen)
zi hier in omg rdam best veel van die posters hangen btw
Heb ik (voor zover ik weet) gedaan. Op helaas een hele hoop forumsquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:37 schreef Smittend het volgende:
Danaantje misschien heb je dit al gedaan, maar is 't een idee om op alle forums die je kan vinden dit topic te openen ? Er zijn toch meer fora zoals FOK ? alle beetjes helpen...nogmaals sterkte, natuurlijk ook voor alle famillieleden en vrienden van Tim !
Nope. Vanavond in hart van nederland wordt er aandachtquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:19 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]![]()
.
Anyway hoe dan ook sterkte TS, al wat meer nieuws?
Kom jij uit arnhem trouwens?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef danaantje het volgende:
[..]
Nope. Vanavond in hart van nederland wordt er aandacht
aan geschonken, dus het 'loopt' wel, alleen tot nu toe heb
ik nog steeds GEEN IDEE waar Timmy is![]()
![]()
Lees even 3 post boven je wil je.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:19 schreef Slasher het volgende:
Klopt het dat ik dit gister gezien heb op Hart van Nederland?
Heb 't gezien gisteren. Vond z'n zus wel okay.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef danaantje het volgende:
Nope. Vanavond in hart van nederland wordt er aandacht
aan geschonken, dus het 'loopt' wel, alleen tot nu toe heb
ik nog steeds GEEN IDEE waar Timmy is![]()
![]()
De hele familie is ZWAAR OKE ! Superlieve mensenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:30 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Heb 't gezien gisteren. Vond z'n zus wel okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |