Gewoon een keer een half uurtje voor uittrekken, het is echt de moeite waard!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Volvoman het volgende:
Die Sloggi billboard heb ik ook, moet hem nog steeds ophangen. Of dat er ooit nog van komt
.
Ja! hij staat er wel bij mij, meer nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Volvoman het volgende:
Die Sloggi billboard heb ik ook, moet hem nog steeds ophangen. Of dat er ooit nog van komt
.
Waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Volvoman het volgende:
.
Dat behang heerst. Serieus.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg blauw, maar gezelligquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat behang is cool, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een winkeltje in purmerend dat nu niet meer bestaatquote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat behang is cool, waar heb je die vandaan?
Puik uitzichtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef ivetje het volgende:
Tha_duck en mijn slaapkamer dan nog maar eens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanx, we zitten gelukkig aan de goede kant van de flats hier. Anders kijk je uit op een woonwijk of op de school of winkels tussen de flatsquote:
* kaspermols282 checkt birdydontfly's haar fotoboek, ok jij mag in mijn wangen knijpenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
AAAWWWWW wat ben jij schattig*knijpt in wangetje*
ik wil ook schattig zijn, want dan knijp je ook in mijn wangetjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
AAAWWWWW wat ben jij schattig*knijpt in wangetje*
kom maar naar mij toe om het pak en de stemvervormer te lenenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil ook schattig zijn, want dan knijp je ook in mijn wangetjes![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:11 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
kom maar naar mij toe om het pak en de stemvervormer te lenen
Ik heb dr ook nog ergens een in een stoffig hoekje van mijn kastquote:
Boel phones!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:52 schreef fvivif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boel boeken!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:59 schreef Merel1808 het volgende:
Ok, even een rondje door mijn kamer dan:
Vanaf de deur, boekenkast en stoeltjes
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06502/100_1003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf de deur, bureau
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06502/100_1004.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf de deur, boekenplanken
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06502/100_1005.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf de deur, bed
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06502/100_1006.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf mn bureau, bed en deur
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06502/100_1007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf mn bureau, kast
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06502/100_1008.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf mn bureau, stoeltje en boekenkast
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06502/100_1009.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
En nee, ik ben geen held in kabeltjes wegwerken enzo
Een NES!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou er ook andere gordijnen in hebben gehangen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef Zonnebril het volgende:
In de kerstvakantie,krijgt het een likje verf en nieuwe gordijnen..
Eigenbadkamer![]()
Kan jij zo op je bed overleven achter je pc?... Ik heb dus op zijn minst een stoel en een tafel nodig! Of iets wat daar op lijkt.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:57 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Mijn kamertje!
Troep aan de zeikanten gaat gelukkig binnenkort weg, overigens ook al die teringzooi bij de trap en om de trap heen komt een wandje met een deur oftewel hele zolder dan voor mezelf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
paar kussens in je rug en je ligt meesterlijk fijn, kzit ook niet zoveel achter me PC dus voor mij is een bureau overbodig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan jij zo op je bed overleven achter je pc?... Ik heb dus op zijn minst een stoel en een tafel nodig! Of iets wat daar op lijkt.
Dat zou ik dus echt niet langer dan een half uurtje vol houden.. Maarja, mijn rug is ook een behoorlijke tijd erg slechtquote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
paar kussens in je rug en je ligt meesterlijk fijn, kzit ook niet zoveel achter me PC dus voor mij is een bureau overbodig.
Chill man, zo'n bedcomputertafelbureau (ofhoejedatooknoemt), ik kan zelf nu niks uploaden want ik heb op dit moment zelf geen fotocamera hierboven liggen... mss komen ze later wel;)quote:Op woensdag 13 december 2006 15:57 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Mijn kamertje!
Troep aan de zeikanten gaat gelukkig binnenkort weg, overigens ook al die teringzooi bij de trap en om de trap heen komt een wandje met een deur oftewel hele zolder dan voor mezelf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omg wtf nintendo 8bit spotted.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:57 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Mijn kamertje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha, beetje jammer dat die niet werkt op jou tv.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:18 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Yesyes, ik heb er ook een zapper met duckhunt bij![]()
rly?...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:55 schreef Goover het volgende:
[..]
haha, beetje jammer dat die niet werkt op jou tv.
Grappige show plankjes.. voor de rest veeeel coca cola.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef attix het volgende:
De mijne ook dan maar es
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SNESquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:44 schreef Hellrazor het volgende:
Game/film
[afbeelding]
Fok!/muziek en schoolwerk enzo (is niet veel ruimte nu)
[afbeelding]
rookworst ook?quote:Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Alles wat rookt![]()
maar goed OT:
Idd erg lege kamer.. waar vermaak jij jezelf dan wel? (pics!)
Ik denk dat mensen best raar gaan opkijken als ik foto's van café's, m'n school, de steden waar m'n vrienden tegenwoordig studeren, en m'n huiskamer maakquote:Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Idd erg lege kamer.. waar vermaak jij jezelf dan wel? (pics!)
Gast hoeveel betaal je voor dat kamertje ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef Goover het volgende:
Ok, dan nu mijn eigen kamer. Nouja eigen kamer, zit er maar een half jaartje in.. en hoef nog maar een paar weken. Al het meubilair is dus niet van mij en het grootste deel van de indeling ook niet. Maar goed, kijk zelf maar:
Computerkamer:
[afbeelding]
Die stoel is wel van mij, evenals de emallie plaatjes (en de aparatuur)
Slaapkamer:
[afbeelding]
Mooie bruine vlekken op de muur... (lekte daar ooit)
Eetkamer:
[afbeelding]
Met bierflesjesverzameling en kerstlampjes
Badkamer:
[afbeelding]
incl 25 GULDEN handdoek
Kleedkamer:
[afbeelding]
Met de rest van de verzameling
Keuken:
[afbeelding]
Water(Haakjes op de deur zijn ook van mij
)
Voor een half jaartje, en weinig geld is het goed te doen.
200 per maand, is een tijdelijke kamer. Vrijdag zit ik er 5 maanden en ga ik weer naar huisquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gast hoeveel betaal je voor dat kamertje ?
cute <3quote:Op woensdag 13 december 2006 03:43 schreef MaddoxX het volgende:
whehe deze hadk ook nog in mn fobo staan:
[afbeelding]
Jij hebt damn veel hetzelfde als mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef birdydontfly het volgende:
nog maar een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alweer sencuur, dit keer op het beeldscherm. Wat hebben jullie allemaal te verbergen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jij hebt damn veel hetzelfde als mij.![]()
Die wasmand, dat bed (alleen bij mij is die bovenste balk weg aangezien ie anders niet door de gang ging) , dat tafeltje (alleen ik heb em in het wit) en dat tv-kastje.
Ikea rules.
Hier wat oude foto's van m'n kamer. Ik heb het pas veranderd, maar fotocamera is kapot, dus kan geen nieuwe foto's maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik er nu zo'n zilvergespoten kastje van de Xenos voor in de plaats.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruikt het bij jou ook naar kauwgomballen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Die wasmand, dat bed (alleen bij mij is die bovenste balk weg aangezien ie anders niet door de gang ging) , dat tafeltje (alleen ik heb em in het wit) en dat tv-kastje.
Ikea rules.
Hier wat oude foto's van m'n kamer. Ik heb het pas veranderd, maar fotocamera is kapot, dus kan geen nieuwe foto's maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij houdt van rosequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ikea rules.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen msn gesprek ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Alweer sencuur, dit keer op het beeldscherm. Wat hebben jullie allemaal te verbergen!
Wel leuke kamer verder. Ik vind vooral de zwarte pc erg passen bij het wit en roze.
Is geen sensuur ofzo hoor, beetje slechte foto.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Alweer sencuur, dit keer op het beeldscherm. Wat hebben jullie allemaal te verbergen!
Wel leuke kamer verder. Ik vind vooral de zwarte pc erg passen bij het wit en roze.
En lichtgroenquote:
Misschienquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ruikt het bij jou ook naar kauwgomballen?![]()
Fraaie muurversierselen! Leuk gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn kamer
[afbeelding]
Hier stond m'n versterker op de eerste foto:
[afbeelding]
Versterker is verplaatst t.o.v. eerste foto:
[afbeelding]
Wat muurversierselen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn klok:
[afbeelding]
Dude, ziet er gelikt uit! Mooi dat rood ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:03 schreef MMach het volgende:
Leuke kamers zitten er tussen, kzal de mijne ook (nog) es tonen.
Bed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met t grote scherm:
[afbeelding]
Bureau:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en tis allemaal zelfgemaakt (maar dat weten de mensen die soms op K&W komen al)![]()
Projector,bed,bureau, kamer zelf (zo zag ie er vroeger (2j geleden) uit:
http://users.telenet.be/MMach/Updating04%20(Large).jpg
http://users.telenet.be/MMach/Updating08.jpg
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:06 schreef 16meter het volgende:
Lijkt wel een luxe suite van Yab Yum. (compliment)
Mja, een foto nemen is niet zo eenvoudig, omdat het slechte lichtcondities zijn, zo'n kamer die helemaal donker is. Hoewel m'n fototoestel geen bijster goede filmpjes kan maken heb ik er toch eentje gemaakt, het geeft toch een beeld van hoe groot en waar het scherm precies is. De resolutie is 1024*768 en het beeld is gewoon goed scherp, al zie je dat door de vele compressie van het filmpje niet echt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:51 schreef TwyLight het volgende:
Kan je nog is een duidelijkere foto posten van dat scherm? ziet er vet uit
De bekende overheadprojector truukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:49 schreef MMach het volgende:
[..]
Mja, een foto nemen is niet zo eenvoudig, omdat het slechte lichtcondities zijn, zo'n kamer die helemaal donker is. Hoewel m'n fototoestel geen bijster goede filmpjes kan maken heb ik er toch eentje gemaakt, het geeft toch een beeld van hoe groot en waar het scherm precies is. De resolutie is 1024*768 en het beeld is gewoon goed scherp, al zie je dat door de vele compressie van het filmpje niet echt.
[[url=http://sjc-static9.sjc.youtube.com/vi/s5pdvLoJkec/2.jpg]afbeelding][/url]
Ja, ik geef toe dat het vrij lomp is, maar ik ben heel erg tevreden van het beeld én van de stilte van het ding.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:48 schreef TwyLight het volgende:
hahah, met een overhead projectortof gedaan man
Ik kan daar niet echt een totaalprijs op plakken, alles is zo'n beetje gespreid over een jaar of 2-3 in die kamer, en daarvoor had ik ook een andere zetel die is afgebroken om plaats te maken voor het bed, dus dat zijn kosten die je nu niet meer ziet.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel heeft het je uiteindelijk allemaal gekost? Heb net ff je 2 topics in K&W gezien. knap gedaan man, respect
Zo zeg, dat scherm!!quote:
vette kamer man!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:03 schreef MMach het volgende:
Bed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met t grote scherm:
[afbeelding]
Bureau:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en tis allemaal zelfgemaakt (maar dat weten de mensen die soms op K&W komen al)![]()
Projector,bed,bureau, kamer zelf (zo zag ie er vroeger (2j geleden) uit:
http://users.telenet.be/MMach/Updating04%20(Large).jpg
http://users.telenet.be/MMach/Updating08.jpg
Wee vet zo zou ik ook me films in bed willen kijkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:49 schreef MMach het volgende:
[..]
Mja, een foto nemen is niet zo eenvoudig, omdat het slechte lichtcondities zijn, zo'n kamer die helemaal donker is. Hoewel m'n fototoestel geen bijster goede filmpjes kan maken heb ik er toch eentje gemaakt, het geeft toch een beeld van hoe groot en waar het scherm precies is. De resolutie is 1024*768 en het beeld is gewoon goed scherp, al zie je dat door de vele compressie van het filmpje niet echt.
[[url=http://sjc-static9.sjc.youtube.com/vi/s5pdvLoJkec/2.jpg]afbeelding][/url]
1971 ongeveer.. Is dat oudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
Dat is best een oud huis ofniet?Al dat hout op de wanden
Valt op zich wel mee eigenlijk, maar die houten platen op de muur is wel oud, dat is zekerquote:
Slaapkamer moet nodig veranderd worden, maar heb er nog steeds geen tijd voor gehad...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef 16meter het volgende:
Rommelhokken zijn ok. Ik zit hier ook nog altijd met kale muren omdat ik 'binnenkort' toch wel het huis uit ga
Wat is er nou weer mis meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee eigenlijk, maar die houten platen op de muur is wel oud, dat is zeker
Hoezo haal je die er niet af of plamuur je er niet overheen? Of vind je het mooi?
En het ziet er helemaal niks duits uitquote:
Beter had je eerst naar school gegaan voordat je ging werken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
De linker hoek van me kamer![]()
[afbeelding]
Werken moet er ook gedaan worden soms![]()
[afbeelding]
tv en me games![]()
niet alle games staat er op
[afbeelding]
De raam
[afbeelding]
Geen uitleg nodig denk ik zelf
[afbeelding]
Bed uit 1945
HATUH IS VERLATUHH WHiHHiHiHIHAHAHhaHAH JEWEETTOGGGquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Beter had je eerst naar school gegaan voordat je ging werken.
Concertkaartjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:42 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze slaapt op die bank daaro.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Goover het volgende:
Hoe kom je trouwens je bed in als die ladder los tegen de muur staat...
Gaaf rek voor je TV... jammer nog van alle kabels die op de grond naar rechts weg lopen. Maar zit altijd nog netter dan bij mijquote:
Ja, dat kan nu ook nog niet andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Gaaf rek voor je TV... jammer nog van alle kabels die op de grond naar rechts weg lopen. Maar zit altijd nog netter dan bij mij
die zet ik dan gewoon tegen mn bed aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Goover het volgende:
Hoe kom je trouwens je bed in als die ladder los tegen de muur staat...
Daar zou ik dan echt een keer met mijn (eventueel dronken) kop vanaf mieteren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die zet ik dan gewoon tegen mn bed aan
maar als ik hem de hele dag daar laat staan dan staat ie in mn beeld bij tv kijken
Dat bed! Daar wil ik meer over weten, heb je die zo gekocht of ben je zelf zo handig?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:03 schreef MMach het volgende:
Bed:
[afbeelding]
ajaxquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:42 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meestal lukt het me wel om in bed te komen en anders heb ik die slaapbank nogquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Daar zou ik dan echt een keer met mijn (eventueel dronken) kop vanaf mieteren...
Heeft ie zelfgemaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat bed! Daar wil ik meer over weten, heb je die zo gekocht of ben je zelf zo handig?
Mooi tochquote:Op zondag 4 maart 2007 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt al best veel xbox games sinds je die xbox hebt ijsmeis
Ik vind het er een beetje kaal uit zien.. En je drinkt Amstel maar hebt een Heineken posterquote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef InProduction het volgende:
Die games krijgt ze: "ijsmeis(Redactie Games)"
Anyway.. hier mijn kamer/kantoor.
Vreemde combinatie, ik heb alleen een kantoor/werkplek (webdesign, DTP etc.) nodig én een slaapkamer en in de rest van het huis was geen plek meer. Reacties zijn altijd welkom![]()
[afbeelding]
Kamer t.o.v. de deur
[afbeelding]
Bureau
[afbeelding]
Kast tegenover m'n bed, CD's, bierverzameling, DVD speler en enkele CD's
[afbeelding]
M'n bed.. valt niet veel over te zeggen behalve dat traagschuim heerlijk is![]()
[afbeelding]
Lamp, NaWaKa das, Anglia oorkonde
[afbeelding]
De tegenwoordig zeer hippe inloopkast van 15 jaar oud. De inhoud van deze kast verpest de strakheid van m'n hok.
Gejat (geleend) van je vriendje dan ?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
Die games heb ik niet gekregen hoor. In ieder geval niet van FOK!.
ik wilde ook zo'n bed maar mn kamer was daar niet hoog genoeg voor!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:42 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er opruimt en netjes uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Afzuigkap het volgende:
Aangezien het oude foto's waren en ik nu een nieuwe digitale camera heb, hier nieuwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil nog een wit bankje in m'n kamer i.p.v. die stoel, flatscreen tv, nieuwe dvd-speler en wit laminaat in m'n kamer. Naja, dromen he..
Dat kastje met die spiegel erboven vind ik moooi! Is zoiets nou duur, en waar koop je dat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Afzuigkap het volgende:
Aangezien het oude foto's waren en ik nu een nieuwe digitale camera heb, hier nieuwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil nog een wit bankje in m'n kamer i.p.v. die stoel, flatscreen tv, nieuwe dvd-speler en wit laminaat in m'n kamer. Naja, dromen he..
Als ik zo dicht op mijn tv zou zitten zou ik spontaan blind wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Afzuigkap het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks en ja dat kloptquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
ziet er opruimt en netjes uit![]()
leuk kamertje.. en dromen moet je altijd hebben
zal straks thuis eens ff foto's maken
Xenos en prijzen variaren, want je heb veel verschillende maten en vormen, maar toch wel zo'n 60 - 90 euro. En die spiegel was geloof ik iets van 20.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef -x-nathali-x- het volgende:
[..]
Dat kastje met die spiegel erboven vind ik moooi! Is zoiets nou duur, en waar koop je dat?![]()
Ja is niet anders, vandaar dat ik flatscreen wil, die kan ik dan aan de muur hangen en dan is het al een stuk verder verwijderd van m'n stoel (dan hopelijk bank).quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ik zo dicht op mijn tv zou zitten zou ik spontaan blind wordenVoor de rest ziet het er leuk uit
. Dat tv kastje komt me alleen bekent voor..
tadaaaaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Thanks en ja dat klopt
En ben benieuwd
Ajaxquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
tadaaaaa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
let op mijn prachtige oude ajax-dekbed
[afbeelding]
mijn 2e slaapkamerTJE/computerkamer
ja sorryquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ajax
Maar die zithoek is wel chill
Nederlandse vlag boven je hoofd... erg 'patriotic' zoals de americanen zouden zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Hijacking het volgende:
dit is de plek waar het allemaal gebeurt
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07103/mijnpc1.JPG]afbeelding][/url]
Zie ik daar in de hoek een fles cannabis absinthe?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Nederlandse vlag boven je hoofd... erg 'patriotic' zoals de americanen zouden zeggen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef Goover het volgende:
Nederlandse vlag boven je hoofd... erg 'patriotic' zoals de americanen zouden zeggen.
Je box valt bijna van de randquote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef InProduction het volgende:
[afbeelding]
Kast tegenover m'n bed, CD's, bierverzameling, DVD speler en enkele CD's
Ik zie het al, jij bent lid van blood & Honour.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Hijacking het volgende:
Het is eigenlijk Senseo bij de keuken... maar bij de computer klopt ook welquote:Op maandag 12 maart 2007 12:47 schreef Fashionista het volgende:
Senseo bij de computerjij bent mijn held!
Die Senseo naast je computerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Goover het volgende:
Ok, ik ben dus verhuist en woon nu op deze studentenkamer:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5886.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5887.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5889.JPG]afbeelding][/url]
Ik heb nog een los kamertje waar een hoogslaper in staat en mijn kleren liggen, maar die is zo klein dat die kamer op foto leggen erg lastig is.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Senseo bij de keuken... maar bij de computer klopt ook wel
Eerst had ik ook wat tijdelijks in Duitsland, hier ga ik echt wonen de komende tijd.. dat scheelt een boelquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef InProduction het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens doen.
Leuk hokkie trouwens, veel beter dan wat je eerst had![]()
Ja, da's wel lekker ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Eerst had ik ook wat tijdelijks in Duitsland, hier ga ik echt wonen de komende tijd.. dat scheelt een boel
Leuk joh... echt.. grapig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ben onlangs verhuist naar:
[afbeelding]
Geen afzuigkap? Jij gaat zooo een vieze vette kamer krijgenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Goover het volgende:
Ok, ik ben dus verhuist en woon nu op deze studentenkamer:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5886.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5887.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07100/100_5889.JPG]afbeelding][/url]
Ik heb nog een los kamertje waar een hoogslaper in staat en mijn kleren liggen, maar die is zo klein dat die kamer op foto leggen erg lastig is.
Nee, niet echt, vond het wel best zo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:00 schreef InProduction het volgende:
[..]
Ja, da's wel lekker ja.
Heb je nog verbouwings of interieurwijzigings plannen?
Thnxquote:
Ja ben ik ook bang voor.. maar volgens andere huisgenoten viel het wel mee... (als je op zijn minst je raam ff open zet als je aan het kokerellen gaat slaan)quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen afzuigkap? Jij gaat zooo een vieze vette kamer krijgen.
meesterlijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Hijacking het volgende:
in PUB ??quote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Catch22- het volgende:
ik las "Show hier je kanker"
leek me al een raar topic
Mafkeesquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Catch22- het volgende:
Hahahaha grappigquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Catch22- het volgende:
is daar wat mis mee dan ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef Goover het volgende:
[..]
jep is helaas al op maar van dat spul ga je (te)hardquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Zie ik daar in de hoek een fles cannabis absinthe?![]()
oke danquote:
Owww snap je hebt mequote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef Graft het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij bent lid van blood & Honour.
Vlaggetje, Gasmasker en houtenfiguur in rare positie.![]()
dan heb je goede smaak kerelquote:Op zondag 18 maart 2007 22:50 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
[..]
meesterlijk!
ik heb de vlag boven mijn bed![]()
hahaha en dat gasmasker ook.
mooi mooi mooi
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef 16meter het volgende:
Niets mis met een beetje chauvinisme. Ook wij Nederlanders mogen trots zijn op onze nationaliteit.
gaan we intellectueel doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef 16meter het volgende:
Niets mis met een beetje chauvinisme. Ook wij Nederlanders mogen trots zijn op onze nationaliteit.
een je paard dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ben onlangs verhuist naar:
[afbeelding]
Ik kan niet zo goed tegen Americanen (of wat voor inwoners van welk land dan ook) die helemaal voor het vaderland zijn etc.quote:
quote:"Patriotism is the conviction that your country is superior to all others because you were born in it."
George Bernard Shaw (24)
07/26/1856 - 11/02/1950
Erse dramatist, author and Nobel Prize Laureate
Een zooitje, maar een leuk hok zo te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef gateh het volgende:
aanzicht boven bureau:
[afbeelding]
vanaf me bed:
[afbeelding]
langleve groothoek![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen afzuigkap? Jij gaat zooo een vieze vette kamer krijgen.
Leuke kamerquote:Op zondag 24 juni 2007 10:32 schreef ChipsZak. het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedanktquote:
wel echt een KINDERkamer nog (nofiquote:
Nee hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 12:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel echt een KINDERkamer nog (nofi), op de Christina poster na misschien
Via marktplaats uit mijn eigen woonplaats.quote:
Chéquote:Op zondag 24 juni 2007 12:01 schreef Liebe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best slechte kwaliteit maar anders werden ze zo groot. En ja, hij is roze :$ groep 7 toen ik dat behangetje kreeg :p En volgend jaar ga ik toch op kamers dus
Omdat ik een nederlandse vlag op mijn kamer heb hangen ben ik meteen radicaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Americanen (of wat voor inwoners van welk land dan ook) die helemaal voor het vaderland zijn etc.
[..]
Onderhuur?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Doemskie het volgende:
Als ik sommige mensen zie in wat voor kleine kamertjes ze leven en wat voor huurprijs ze betalen, jezus man.
Woon in een huurhuisje in het centrum van Amsterdam, 49 m2, 2 slaapkamers grote woonkamer eigen douche en wc + keuken en balkon voor 200,-
Alles voor mezelf.
Antikraak zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Doemskie het volgende:
Als ik sommige mensen zie in wat voor kleine kamertjes ze leven en wat voor huurprijs ze betalen, jezus man.
Woon in een huurhuisje in het centrum van Amsterdam, 49 m2, 2 slaapkamers grote woonkamer eigen douche en wc + keuken en balkon voor 200,-
Alles voor mezelf.
Ja, als het gewoon via de woningbouw vereniging is kan ik het ook voor die prijs jaquote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef Doemskie het volgende:
Nee, geen anitkraak en geen onderhuur, wel zit er een klein addertje onder het gras, Ik kan er binnen 5 tot 15 jaar uit worden gezet, dan gaan ze dit pand slopen of renoveren, alleen is er tot nu toe nog niks over bekend. Mijn buurvrouw zei dat ze dat al zolang van plan zijn en ze er nu nog steeds in woont na 13 jaar.
maar mocht het gebeuren dat ik eruit moet, krijg ik 5000,- van de woningbouw en ben ik de eerste op hun lijst die een andere woning kan uitzoeken in heel Amsterdam.
Dus ik vind het nadeel nog een voordeel ook.
Ik ben niet jaloers, ik zou niet in Amsterdam willen wonenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef Doemskie het volgende:
Niet zo jaloers
Dat bedoel ikquote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef saaw het volgende:
voordat je in aanmerking komt voor een huisje via de woningbouw in amsterdam moet je ook ongeveer 100 jaar ingeschreven staan
ik maak veel kans als ik 23 wordt, sta dan 8 jaar ingeschreven [ja ik was er vroeg bijleek mn ouders toen verstandig] en dat is ook een leeftijd dat je voorrang krijgt op veel dingen
Ik vind het wel knap dat je van een hok van 10m2 toch 15 foto's weet neer te plempenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn hok:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi stamphok. Deur dicht en je ziet er niets meer van. Ideaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Goover het volgende:
Wehehehehe, die keukenkastWel leuk hok hoor.
Doe maar snel, nu die tv er nog staatquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:33 schreef ericajax het volgende:
nieuwe kamer bijna klaarzal weleens wat foto's maken binnenkort!
Zie ik het goed dat je je badkamer in je huiskamer hebt waar je ook slaapt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn hok:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke kamer!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen mn wastafel. Heb een gedeelde douche. Hoezo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:52 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Zie ik het goed dat je je badkamer in je huiskamer hebt waar je ook slaapt?
Dat willen we natuurlijk niet missen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef saaw het volgende:
ik heb een nieuwe bank, maak zo wel ff een fototje
Hey, zou je wat meer over zoiets kunnen vertellen? Ergens een pagina met info ofzo zou handig zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef Doemskie het volgende:
Ik heb 5 maanden gewacht..
Komt ie nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef saaw het volgende:
ik heb een nieuwe bank, maak zo wel ff een fototje
Mwah, alleen de eerste 2 jaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
je moet je niet meteen aangevallen voelen, het was meer een conclusie
Maar om antwoord te geven op je vraag: ze zitten kut
Huh? Heb je een groeistoornis ofzo? Slapen op een Klippan? Onmogelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:56 schreef saaw het volgende:
ik voel me niet aangevallen hoor, maar zoals ik al zei, ik vind ze briljant
kost niks, zit prima en kan er op slapen [ja ik ben vrij klein]
en leuke hoezen, die ook nog eens in de wasmachine kunnen
nee hoor, ben 1.65 en dat gaat primaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Huh? Heb je een groeistoornis ofzo? Slapen op een Klippan? Onmogelijk.
1.65 als meisje is niet heel weinig hoorquote:
Waar zijn je spullen?!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef Daklem het volgende:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |